Jo hem demano Alexia. Es la meva prefe.

Ja us dic q així no lligareu pas coia de galifardeus!!
S'ha de ser esplendit home!! Que son 220?? Doncs com aquests!!
Pam es treu la cartera i es foten 220 sobre la taula.

Ja se sap que en català tot es més car.
I no es negocia finançament!!!

Bé bromes apart si es cert que el preu és un xic alt.
Tot i així ja se sap que en aquest mon no hi ha preus.
El sexe no te preu senyors simplement es qüestió de poder-s'ho permetre
i de ben segur que aquestes noies més d'un trobaran que s'ho pugui permetre.
A mi la MArta Sanchez de platino em va deixar la cartera a la vora del precipici. Així q de moment no m'ho podré permetre però penso que bogeries en cometem tots i no em negareu que aquestes nenes son uns carmelets.
Per tant no es tan rar pensar que igual que jo vaig cometre la bogeria amb la Marta Sanchez de platino més d'un ho cometrà amb aquestes nenes encara que siguin 220. Al final lo important no es el preu sinó sortir amb la sensació
d'haver tingut una gran experiencia perquè 220 per una bogeria els tenim tots.
Un altre tema es que ningú et garanteix aquest èxit perquè l'afinitat ni la química ni les ganes de sexe es poden comprar amb diners per molta predisposició que n'hi hagi.
Ja se sap que qui no s'arrisca no la pisca i en el fons no pagues aquesta quantitat per sexe sinó pel caprici i la il.lusió que tu hagis interioritzat perquè com dic 220 els tenim tots. Es simple qüestió de prioritats i necessitats.
En el meu cas amb la Marta Sanchez 250€ amb sensació d'experiencia per a recordar. Això senyors no te preu. El record no te preu. Si comences a contar els centenars d'euros que he malgastat en mal serveis i pitjor sexe que ja ni recordo per oblidar us garanteixo que quan vius una bona experiencia que et deixa un gran record 250€ son pocs diners. Encara que com dic els factors per obtenir una gran experiencia son tant variables que fins que no hi ets i ja has pagat no es pot saber.
En el meu cas ens apropem en dates nadalencas i els compromisos personals m'inpideixen poder cometre cap bogeria amb l'Alexia de moment. Tot i així es evident que els preus d'aquestes noies son alts però no us amoineu que elles ja ho saben i prefereixen treballar menys i cobrar més. No son tontes i ja saben que per 120€ tots els puterus aniran com a taurons disposats a cardar i cardar fins a la sacietat però no és l'enfoc que de moment volen donar al negoci.