Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Yi Jia Yuan - Barcelona - Centro de masajes [cerrada]
Grupo Haima
Geisha
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   58.551
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 22/02/2010, 13:39   #121
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Moltes gràcies amic Pixapins per la teca feina periodística que ens ha posat al dia de les novetats de'aquesta ja famosa perruqueria.

Com tinc un dia avorrit igual em paso aquesta tarde per conèixer la nova adquisició.saludos
emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 15:01   #122
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Carai pixapins, quina pressa que tenim, no hem pogut esperar mes, oi?, be, molt be la teva feina.

Això es un no parar lo d’aquesta Ame, també hauràs trobat la llitera calenta, entrar-sortir-entrar-sortir. Esperava algú quan has marxat?

Veig que tu també has tingut algun limitació en la conversa “El seu castellà es justet, però permet mantenir una conversa de més de tres mots.”
Tampoc veig molt a destacar de la informació aportada, es mes o menys el que hem anat comentant durant la setmana.
T’ha semblat si està amoïnada o li passa alguna cosa, des de l’anterior visita?

“Li he suggerit que la posi nova davant del client (això ho ha entès bé...altra cosa és que ho faci).”, en el meu cas, mentre em vestia, va allisar la mateixa tovallola en la qual em vaig estirar, per desfer les arrugues que quedaven i la va espolsar amb les mans.

“Li he donat deu euros..i com ja he vist que s'esperava més, li he promès que aquesta setmana torno..i li donaré vint (ho faré...atès que sempre li dono quinze euros). Ho ha acceptat bé.”
, que en dirà el Mossèn de tot això, no vam quedar que eren 10?, perquè quinze?. Aquesta setmana altre cop, i una hora i mitja, 30+20?, que dirà la brasilera?, quin portent d’home que estàs fet.

Agraït pel teu treball de camp
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 16:00   #123
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Aclariments diversos:

A) Quan he marxat no l'esperava ningú.

B) Des del principi, amb ella han estat quinze euros. Crec just donar-li cinc euros més, ateses les especials atencions que m'ofereix.

C) Ni la tovallola ni la llitera semblaven calentes.

D) Potser el massatge d'una hora i mitja serà més que necessari, depenent de la "tralla" que hagi rebut en/amb la meva visita a la seyoreta foraira, que per cert no és brasilera, sinó veneçolana (la brasilera vindrà després :sm061smile.

E) No m'ha semblat amoïnada. L'he trobada com sempre.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 22/02/2010, 21:19   #124
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Ame

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Aquesta tarda he anat a la perruqueria de la rambla Prim per tal de provar la nova adquisició.

Estaven les dues massatgistes ocupades i m'havia d'esperar 1/4 d?hora.

Mentre esperava he parlat amb el xino cudeiro i encara no sap el nom de la nova massatgista. La maleta estava a l'entrada de la perruqueria.

Seguia investigant, he preguntat per la Lili i m'ha dit que està a Tarragona. Com que ho trobava estrany he seguit amb l'interrogatori .
Ricardito.-" En la tienda que estaba antes?"

Cudeiro.-" No "

Ricardito.-" Està en una peluqueria en Tarragona"

Cudeiro " no, no trabaja"

Ha esta tot el que he esbrinat.

Al cap de poca estona esperant ha arribat un altre ciutadà a demanar massatge i també li ha dit "15 minutos"

Jo he entrat a les 6 pm amb l'Ame, perquè no m'he volgut esperar.

La veritat m'ha encantat el massatge. te raó en Pixapins. És un encant de noieta i no l'he trobat tant prima .

Simpàtica, dolça, implicada, només mirant de que estiguis bé.No explico res del massatge perquè en Pixapins ho ha explicat molt bé

Li he donat 10€ de propina per un MP ( Primaveral) i me donat les gràcies molt contenta.


Ets una delícia Ame gifs_ojos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 23:38   #125
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
A mi Lili me dio un numero de telefono, aunque supongo que ya lo teneis, si alguien lo quiere se lo envio por MP.

gracias
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 14:37   #126
elquebuscas
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Supongo que ya se habrá llamado... con que resultados???
Aviso a Organizadores   Responder
amateurTV
SexEvents
Antiguo 25/02/2010, 14:52   #127
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
elquebuscas.

No puc saber si t'has llegit o no les normes d'aquest lloc, però ja t'avanço que la cultura general que predomina és la d'intercanvi d'informacions, no la d'emportar-se cap a casa informació obtinguda gratuïtament i sense deixar ni les gràcies ni presentar-se abans.

En aquest sentit, estaria molt bé que abans de demanar informacions de reconegut valor per a la comunitat aportessis les teves pròpies experiències, informacions i punts de vista, a fi i efecte d'incorporar-te a la comunitat perruxinesa per la porta gran, la dels senyors.

Et dono la benvinguda al fòrum, colega.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 16:15   #128
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Hoy he hablado con Lilí...

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Esta mañana he estado hablando con Lilí por telefono, pero para mi muy malas noticias, no trabaja en una peluqueria y no sabe muy bien como explicarmelo, hemos quedado que mañana la llamaré y me dará la dirección y el telefono, pero por lo que me ha contado y creo que ni ella se ha enterado, está en un piso de masajes ó quizá un piso de asiaticas... cray seria una pena, por lo menos para mi, mañana sabré más...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 22:33   #129
elquebuscas
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
elquebuscas.

No puc saber si t'has llegit o no les normes d'aquest lloc, però ja t'avanço que la cultura general que predomina és la d'intercanvi d'informacions, no la d'emportar-se cap a casa informació obtinguda gratuïtament i sense deixar ni les gràcies ni presentar-se abans.

En aquest sentit, estaria molt bé que abans de demanar informacions de reconegut valor per a la comunitat aportessis les teves pròpies experiències, informacions i punts de vista, a fi i efecte d'incorporar-te a la comunitat perruxinesa per la porta gran, la dels senyors.

Et dono la benvinguda al fòrum, colega.
Demano perdó.. tens raó, tot i que en el meu missatge, no demano el telf, sino que si algú l´ha trucat, pero de totes maneres perdoneu-me
La veritat es que tan sols he visitat una vegada una perruquería d´aquestes, i ho vaig fer havent consultat la vostra página....i ves per on que vaig anar a parar a les mans de Lili.....:sm059:
Com he dit , no tinc experíencia en tot aixó peró crec que difícilment trobaré una xineta semblant...
Avui hi he tornat i m´he asebentat de que ja no hi era... una pena, el cas es que he marxat, la noia que hi havía ,no recordo el nom , no m´atrau gens...
En quant a la meva experiencia , que dir que no s´hagui explicat aquí, de la dolça Lili...
Espero haver fet una "entrada" una mica mes decent...
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 26/02/2010, 19:21   #130
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

una més una igual a una

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Cita:
Iniciado por PRIVATA Ver Mensaje
El fet d’anar a una pelu actualment molt valorada no es cap garantia d’èxit si no et reb la massatgista adequada. Es com anar al Camp Nou i aquell dia tindre la desgràcia que el Messi no pot jugar. Jo de tu tornaria, prèvia reserva telefònica (a mi me la van respectar i va ser totalment puntual) amb l'Eva. I ja ens explicaràs si es el mateix ...

En el meu cas, ahir hem vaig fotra la “currada” de desplaçar-me fins a Prim per està amb la famosa Ame. Vaig arribar a les 11:15 i estava ocupada (1 hola, hem va dir una altra noia que hem va oferir fer-me ella el massatge, però que no hem va entrar pels ulls). El proper cop intentaré reservar telefònicament amb la Ame per estalviar-me una altra excursió frustrada ....

Vaig tocar el dos .... i vaig fer una escala en el meu viatge de tornada a Menglisa amb un molt bon resultat.

Pel que veig, millor dit pel que no veig, l'Ame continua currant a tope, l'hi han portat una altra noieta, però continua currant a tope. No hi han expes amb la nova de Prim, que passa?, tant malament està? si us plau que la pobreta Ame ha de descansar, i vosaltres no pareu. Vinga anims a provar la nova, si puc la setmana vinent m'escapo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2010, 19:53   #131
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
La noia nova de Prim (que no sé pas com se diu) no està malament. Desconec les seves dots massatgístiques, però de físic no tira pas enrere. A veure si algun foraire té ànims i s'acosta per allà (no em feu anar a mi...que necessito descans biggrin).
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 01/03/2010, 10:10   #132
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
LiaLia
Pel que veig, millor dit pel que no veig, l'Ame continua currant a tope, l'hi han portat una altra noieta, però continua currant a tope.
La que s'hem va oferir per fer-me el massatge no era cap "noieta" :00ccoletas:, passava clarament del 30 i físicament no la vaig trobar gaire atractiva. No crec que sigui la noia que diu en Pixa. Els habituals d'aquesta pelu ja ens informareu ....
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Mel Hot
Antiguo 01/03/2010, 10:44   #133
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

El retorn del Jedi

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por PRIVATA Ver Mensaje
La que s'hem va oferir per fer-me el massatge no era cap "noieta" :00ccoletas:, passava clarament del 30 i físicament no la vaig trobar gaire atractiva. No crec que sigui la noia que diu en Pixa. Els habituals d'aquesta pelu ja ens informareu ....
Justa la fusta. Era aquesta.emotic_ok

Per cert, aquesta tarda he tornat a recaure amb l'Ame. Avui ha estat una sessió d'una hora i mitja, força plaent en tots els sentits. El cert és que he anat a parar una mica de rebot...i ara us explico perquè.

PROLEGÒMENS D'UNA LLARGA JORNADA:

Havia aconseguit fer un forat a l'agenda...i tenia pensat gaudir de la companyia de les belles foraires Uma i Bea_Carioca. Però tot i els meus intents per quedar amb elles, ha estat del tot impossible. Després he vist que un altre foraire, en Cadena_Jackson, m'havia pres la davantera.:sm061:Això sí, he pogut conèixer i compartir cervesa i cigarretes amb la Shirley, que aquesta setmaneta està a Barcelona..i en concret a la casa de l'Uma. En fi, que després de constatar que n'hi havia per llarg...i que no podia pas esperar-me...he decidit prendre altres destinacions.

El meu primer pensament ha estat acostar-me al lloc on ara mateix treballa la Lili...i així ho he fet. Arribo...no hi és...:coscorrones:...me la passen al telèfon. Parlem...li explico que un amic m'ha dit que estava allà...em dóna les gràcies per anar-hi..però em diu que no pot venir.cray Merda ¡:seriofuego: El pla B era, com és lògic, fer una altra visita a l'Ame, atès que m'havia quedat pendent la setmana passada. I així ho he fet. M'he adreçat a la Rambla de Prim...i allà he trobat l'Ame, com sempre amb un somriure d'orella a orella, disposada a treure'm la mala llet del damunt.emotic_

EL MASSATGE:

No hi ha gaire novetats en aquest aspecte, llevat que, al principi, m'ha fet unes pressions per tota l'esquena amb el tou dels dits...i això no m'ho havia fet fins ara. Suposo que m'haurà vist molt tensionat...i haurà pensat que d'aquesta manera em relaxaria. Certament, ho ha aconseguit.

Ha tingut cura que no passés ni gota de fred, tot engegant el calefactor i tapant-me amb una tovallola. S'agraeix, atès que hom és molt fredolic.

Com que he estat una hora i mitja, ha tingut temps de sobra de dedicar-se a tot el cos, incloent els braços. No arriba al nivell de la Ping (de Ming Ming, Rocafort 193), però es defensa bé. Com ja s'ha dit, té els coneixements, però no acaba d'aplicar-los del tot bé. Encara i així, és una opció recomenable, almenys per a mí.

Avui ha intentat una mena d' MP (massatge primaveral). Diria que li falta una mica de confiança per llençar-se, del tot, vers aquest indret tan important. De moment es queda pels volts...passejant-se amb ganes...sembla que vol entrar...però no acaba de reeixir en l'intent.

Allà on millor s'ha defensat ha estat a les espatlles. Per un moment semblava que m'havia de desmuntar..de la força que aplicava. Però no ha estat en cap moment dolorós. Això sí, als peus...per variar, li he hagut de dir que parés...perquè em provocava pessigolles.

En general, el massatge es pot qualificar de força bo, en la meva modesta opinió.

LA TRACA I EL MOCADOR:

En aquest aspecte no hi ha hagut massa variacions, llevat d'una petita esbroncada que m'he endut perquè l'alè em feia pudor a tabac.tokeLa situació s'ha desenvolupat com és costum...i el final ha estat el que era previsible.:1115: Avui no ens hem entretingut gaire en la relaxació, perquè d'afora estant, el seu cap li ha dit que un client havia vingut i havia preguntat per ella. Després, pel que sembla, el client no ha vingut...però això ja són figues d'un altre paner.

LA PROPINETA...I EL DETALLET:

Avui he pensat que, a més de la propineta que usualment li dóno, es mereixia un petit detall. I és clar...com que la noia fa honor al lloc on treballa (Prim :sm061smile, he pensat que uns bombonets no li anirien malament..per tal d'engreixar-la una mica.biggrin Així doncs, li he dit que li'n aniria a buscar. Fet. M'he adreçat al Condis que hi ha al carrer Guipúscoa..he comprat una capseta...i li he dut. No cal dir que li ha encantat.emotic_Un parell de petonets...i un somriure d'orella a orella.

Última edición por Baja_243; 02/03/2010 a las 03:53. Razón: Expe repetida
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 00:38   #134
Gremmlins
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Sin LILI no es lo mismo

Perdonen ustedes que no utilice el formato recomendado, que ademas facilita la comunicacion, pero soy muy nuevo y me aclaro lo justo. Quisiera poner mi grano de arena, y ayer estuve en Rambla Prim y LILI no estaba. Menudo chasco.
Me toco la sustituta, AJUA o ANA (35 años +/- y normalita), llamame como quieras y dame pan. Asi, que como las comparaciones son faciles y surgen porque surgen, nada ni color con LILI. Eso si, el masaje sensacional, muy bueno, esta chica sabe y se afana. Pero el FF, pues en plan zambomba, sin cariño y sin na. Bueno, que alguien me diga por donde anda LILI, que me cruzo Barcelona y me voy a vivir al lado suyo. Un saludo a todos.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 00:56   #135
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Felicidades

Mensajes de este usuario en este tema: 37
pues eso, felicitaciones, por ser el primer indiana que reporta la primera expe con la nueva de Prim.

Se agradece, bueno si lo bueno del masaje compensa con lo malo del FF, pues quizás habrá que probarlo. ¿Estuviste en la habitación de Lilí o sea la del fondo? ¿Ame ocupada? por lo que se ve esta Ame, está todo el dia ocupada, pero nadie reporta expes, aqui hay mucho vago suelto. mmmmmmmmmmemotic_rtfm
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 05/03/2010, 07:31   #136
Gremmlins
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Sin LILI no es lo mismo 2

Completo un poco la informacion de la expe con AJUA o ANA
Cuando llegue Ame y Ajua estaban sentaditas en el sofa y desocupadas, un tono gutural de Ame indico a AJUA que "tira tu que yo ya no", asi que arreando a la cabina del fondo. Esta muchacha tampoco pide "plopina" y por supuesto que se muestra sorprendida con los 10 "eulos" y muy agradecida. Es amable, te intenta fidelizar, mas o menos lo de siempre. Pero el masaje si que lo hace de buten. Me dijo que todo el mundo iba por Ame y que ella muy poco trabajo. Cada una tiene su cosa, Ame no tiene ni la mas minima de dar un masaje pero que no le falta la faena, y Ajua al reves.
De las dos, me quedo con AJUA.
PDTA: atención¡¡¡ me parace un poco improbable, ya sabemos que hay dos cabinas, pero me parecio que estaba Ame, Ajua y una tercera??? A ver si alguien lo puede confirmar. Saludos a todos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 09:53   #137
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
De las dos, me quedo con AJUA.

El que son les coses. Per a una experiència puntual matasofocos sembla que hi hagi consens general positiu respecte de les habilitats de la senyoreta Ame dels Tirants.

Ah, senyors, però quan es tracta de valorar les sessions en la seva dimensió més completa, resulta que la majoria, per no dir tots, ens decantem pel treball ben executat tècnicament, per la concentració mental en la feina de la operària (que sempre trasllueix en el tacte) i per la seva implicació en el resultat.

Em sembla que agafo la moto i m'en vaig a rastrejar la Verneda.

:s17:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 11:06   #138
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
De las dos, me quedo con AJUA.

El que son les coses. Per a una experiència puntual matasofocos sembla que hi hagi consens general positiu respecte de les habilitats de la senyoreta Ame dels Tirants.

Ah, senyors, però quan es tracta de valorar les sessions en la seva dimensió més completa, resulta que la majoria, per no dir tots, ens decantem pel treball ben executat tècnicament, per la concentració mental en la feina de la operària (que sempre trasllueix en el tacte) i per la seva implicació en el resultat.

Em sembla que agafo la moto i m'en vaig a rastrejar la Verneda.

:s17:
Ja veig que vindràs a passejar-te pels meus dominis :sm061:Espero que no et mullis gaire...i que la sessió et sigui profitosa.emotic_ok

Ame dels Tirants ? Es que ja saps que "Tirant" més dues tetes...:sm061:
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
amateurTV
Antiguo 16/03/2010, 15:16   #139
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

poca feina

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Ahir vaig passar pel devant de la pelu, no vaig entrar. Solament vaig parlar amb la nova "Ajua", s'ha fet un canvi de look, està bastant més atractiva que abans, s'ha allisat el cabell i tenyit de negre, també s'ha fet el bigoti i estava molt simpàtica. Realment feia goig.

Pel que sembla les coses no li van gaire bé, ni a ella ni a la resta del personal, tenen molt poca gent, tan sols "los clientes fijos de cada semana, siemple con Ame. También pleguntan por Lili (atenció Mirga), pero como no está se quedan con Ame.

Be, que no es menja un rosco, també em comenta que ja sap el que es cou amb l'Ame, doncs des de fora, moltes vegades es senten els gemecs dels clients diu. Semblava indignada amb els quefers de l'Ame.

Faig una ullada cap a dins i veig a l'Ame parlant amb una altra noia bastant grassoneta, que no és la Jefa.

Au, vinga anims i cap allà, donem-li un cop de ma a la pobre Ajua, jo, si puc el divendres m'hi atanso.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/03/2010, 15:39   #140
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Aquest problema no és el primer cop que es presenta. Sense anar més lluny, Donya Primavera emotic_alabanza tenia amb les seves companyes una certa tivantor, deguda a aquestes situacions.

Em sembla de bon gust la proposta lialianesca de potenciar la malmesa autoestima de la senyoreta Ajua i amb tota probablitat en seré un dels implicats. Altre cosa és que no sé fins a quin punt el problema serà resolt definitivament o només puntualment.

En quan les manifestacions guturals dels companys usuaris en els moments més delicats, opino que s'haurien de controlar una mica més, o acabarà la cosa com el Rosari de l'Aurora.
Aviso a Organizadores   Responder
Tema Cerrado
Valkiria
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 14:25.
Página generada en 0,567 segundos con 217 consultas.