Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Zona Girona > Bar, Blogs y Consultas Girona
Consultas de Chicas y Pisos en Girona
Geisha
La Vie en Rose
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.304.015
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 19/02/2011, 20:07   #941
mix66
avatar_
Fecha Registro: dic 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Muchisimas Gracias por la infomacion,Kovalsky.reverencia
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2011, 11:50   #942
vamos
avatar_
Fecha Registro: ago 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Hola, una preguntita

Alguna particular por Girona gracias?

Movido por Barny; 21/02/2011 at 18:29 desde Rusas, ucrainas, lituanas, polacas... eslavas en general
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2011, 11:57   #943
vamos
avatar_
Fecha Registro: ago 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Alguien conoce alguna tetona particular por la zona de Girona??

Movido por Barny; 21/02/2011 at 18:18 desde Lumis Tetudas/Tetonas
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 21/02/2011, 17:37   #944
Kailash
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 12
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 146
Cita:
Iniciado por vamos Ver Mensaje
Alguien conoce alguna tetona particular por la zona de Girona??
Prova de demanar-ho al fil de Girona...biggrin
saludos

Movido por Barny; 21/02/2011 at 18:18 desde Lumis Tetudas/Tetonas
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2011, 21:40   #945
Alejo72
avatar_
Fecha Registro: feb 2011
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

669395747

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Desoyendo los consejos de puteros varios, me he ido a visitar a la tal Aroa en LluisPericot 4X (669395747).
Ya tenia claro que no era la lumi de la foto, pero tiene tela la argentina.... cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia. La tia es un cilindro de unos 42 o 43 tacos (bueno, por romper una lanza con ella, nunca se me a dado bien lo de las edades, pero para mi tiene esos años, o es que la vida la a tratado muy mal) A ver, la tia no es un bicho ni nada por el estilo, pero te crean unas espectativas que luego....
Tiene unas tetas considerables, lo malo es que la llegan al ombligo.
Tatuajes para aburrir, la espalda parece el mapa mundi (ambos brazos, barriga, muñeca... no se si habrá alguno mas que se me haya escapado, hay tantos!!!)
El piso es particular (y hay que decirla que la mopa ya se inventó), y solo está ella, repito, solo ella, no hay mas señoritas donde escojer (¡pero por que mienten!)
Lo que me resultó de muy mal gusto, es que según entras (hay una cocina americana en el salon), hay jugetes, incluso luego, un rato después de la ducha, me pareciooir a una niña pequeña, pero no lo puedo afirmar categoricamente mal

El masaje mas bien fu que fa, no mal del todo, por que iba mas salido que el pico de una plancha, y te toca el miembro, y a eso no se resiste nadie, pero luego a la hora de la relacción, la tia muy seca, queriendo acabar rápido, y sin ganas. (aparte que me corto el rollo lo que conté antes, o es que estaba preocupado por lo que habia visto) mad
No me ha gustado nada, quizá otros lo encuentren mejor, pero yo no se la recomiendo ni a mi peor enemigo, he conocido piedras mas apasionadas que esta lumi.

Un 0 wallbash

Cita:
Iniciado por Delfin Ver Mensaje
En LLuis Pericot siempre ha estado esa Argentina de la que hablas, yo la he llamado varias veces y no me ha convencido. Me da la impresión que las fotos nada tienen que ver con la realidad y ni siquiera son varias chicas.

De cualquier modo si alguien va, que lo cuente.
Bump: Voy a tardar unos dias en ir a otra, que los euros no creen en los arboles, pero decirme una buena masajista, que me quite malos sabores de boca, pero prometo esta vez haceros caso..

Última edición por guest; 21/02/2011 a las 22:14. Razón: arreglar formato texto
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2011, 23:55   #946
Delfin
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 17
icon

Respuesta

Mensajes de este usuario en este tema: 94
Cita:
Iniciado por Alejo72 Ver Mensaje
Desoyendo los consejos de puteros varios, me he ido a visitar a la tal Aroa en LluisPericot 4X (669395747).
Ya tenia claro que no era la lumi de la foto, pero tiene tela la argentina.... cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia. La tia es un cilindro de unos 42 o 43 tacos (bueno, por romper una lanza con ella, nunca se....
Hola Alejo72:

Primero decir que en Girona la mayoria de las experiencias son negativas, abundan los engaños en los anuncios, yo la mayoria de las veces me desplazo a Barcelona.

Como pides masajistas yo, la verdad, no conozco ninguna en Girona, pero Tania tiene buenas criticas, aunque me parece un poco cara.

Si no son masajistas te recomendaria a Eva Rusa, una experiencia de primera categoria, y hace mucho tiempo que no se de ella pero tambien me gustaba Lorena en Av. Sant Narcis.

Que tengas suerte.

Última edición por guest; 22/02/2011 a las 07:48. Razón: arreglar megacitar
Aviso a Organizadores   Responder
Laia Forner
ThePlay
Antiguo 22/02/2011, 10:34   #947
risbocat
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 11
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 24
Expes publicadas: 12
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 19
Cita:
Iniciado por vieri78 Ver Mensaje
Hola compañeros,

A ver necesito de vuestra opinion y experiencia.

Estoy buscando una buena opción (chica) para la proxima semana, debido a la imcopetencia horaria con Eva Rusa tengo que buscar otra opción. Para vosotros qual seria la mejor opción ? Me interesa que haga un buen francés y si es posible que deje terminar en su boca.

Bueno pues gracias anticipadas por vuestras respuestas.

Saludos.
Para mi, actualmente la mejor opción es Sol la Argentina ( 606404359 ), a veces difícil es hablar con ella para concertar una cita pero cuando hemos coincidido ha sido un festival, y con francés hasta el final.

Luego nos cuentas.
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 22/02/2011, 11:35   #948
Baja_8/a
avatar-marron-
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 27
Cita:
Iniciado por risbocat Ver Mensaje
Para mi, actualmente la mejor opción es Sol la Argentina ( 606404359 ), a veces difícil es hablar con ella para concertar una cita pero cuando hemos coincidido ha sido un festival, y con francés hasta el final.

Luego nos cuentas.
Gracias risbocat, pero como muy bien dices tu es muy dificil contactar con ella, ayer lo probe pero no pude .... así que al final me decidi por Daniela ya os contaré ... emotic_wink
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2011, 17:38   #949
Samuel73
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Buena masajista en girona

Mensajes de este usuario en este tema: 10
Cuando tenga tiempo pondré la experiencia, pero os informo que contacté con una excelente masajista rusa, de nombre Marta, que atiende en un piso particular que comparte con otra chica en Av. Santa Eugenia, a la altura de la Seg. Social. Tiene buen cuerpo, rondará los 30 años, y de cara no está mal, sobre todo sus labios que son muy carnosos..... bravosmileyLas tarifas son 70 e. 30-45 minutos y 100 e. la hora, tiene complementos varios (manual, frances y completo) y el teléfono de contacto es el 682722131 Os la recomiendo, aunque las 2 veces que he estado, el final ha sido con francés natural y no os puedo indicar como se comporta en un completo. Si alguien ha tenido experiencia que la comporta porfis. Próximamente más, hasta luego amigos !!!!!!!

Última edición por guest; 22/02/2011 a las 21:51. Razón: arreglar formato telf.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 23/02/2011, 12:05   #950
epsis
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

algú en sap quelcom?

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hola a tothom, algú en sap quelcom d'akest anunci?
http://nuevoloquo.com/chica/girona/gloria-casada-infidel-catalana/16703/1 Tel: 666885579

Última edición por guest; 23/02/2011 a las 12:13. Razón: añadir telf.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/02/2011, 12:15   #951
Kailash
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 12
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 146
Cita:
Iniciado por vieri78 Ver Mensaje
Alguien tiene información de esta chica ?

http://www.mundoanuncio.com/anuncio/c_a_t_a_l_a_n_a_gloria_i_n_f_i_d_e_l_1231725829.html

Tel.: 666885579

th__falsa__lo th__falsa__lo
Cita:
Iniciado por Barny Ver Mensaje
Pues te dejo las fotos originales que igual te gusta mas la chica... :Varios 6:
Fotos Originales

th____lo th____lo

La chica de las fotos originales es la conocida Sara Stone. emotic_wink

Si quieres ver de donde salieron las fotos originales [COLOR="Red"][B]click aqui[/B][/COLOR] (http://www.foxhq.com/big-tits-round-ass-sara/)

Broken image: http://img32.imageshack.us/img32/5175/falsasp.gif
Cita:
Iniciado por epsis Ver Mensaje
Hola a tothom, algú en sap quelcom d'akest anunci?
http://nuevoloquo.com/chica/girona/gloria-casada-infidel-catalana/16703/1
Abans de res, sempre pots posar el telèfon de la noia al buscador del foro; moltes vegades hi trobes coses...biggrin

Bé em sembla que amb els posts que he citat, si poses el telèfon al buscador del foro o bé al mateix Google en treuràs l'entrellat tu mateix...

Jo no hi aniria...
el que avisa no és traidor...cool

saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/02/2011, 12:20   #952
epsis
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

moltes gràcies

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Moltissimes gràcies company. No sé pq cony ho fan de posar fotos falses amb lo simple que és fer-se una foto i penjar-la.... Més hi perden elles pq per exemple jo no hi aniré...emotic_nonomal
Aviso a Organizadores   Responder
SugarGirls
Nirvana Anuncios
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 26/02/2011, 18:04   #953
Charlie Harper
avatar_
Fecha Registro: feb 2011
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Anunci fals del pis d'Eiximenis

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Nois, us vull explicar que la setmana passada vaig picar amb un anunci fals (una tal Esther 678959066) que era en veritat del pis d'Eiximenis (ja s'ha esmentat per aqui varis cops). No vaig buscar be el telf. al fòrum wallbash així que anava venut i hi vaig caure de 4 potes com un passerell total. Em ve de gust explicar-ho amb detall (pot ser interessant per d’altres passerells!).

http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/novetat-noieta-massatgista-novetat/18441/1

http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/andrea--nova-en-aixo--21-anys/18485/1

Truco unes hores abans per veure el que. Despenja una noia q parla un català correcte i agradable. Xerrem una estona, diu que al pis estan ella i una amiga (Carla) catalanes, de 20 i pocs les dues i fan massatges amb final. Dic que faig 4 gestions i que trucaré mes tard per concretar. Truco i em donen l’adreça: Eiximenis, 20. “Em sona d’alguna cosa” penso, però no recordo be… així que hi vaig i m’obre una dona d’entre 40 i 50, baixeta, metxes rosses, quilets de mes pero amb bona pitrera, cara de pilla i somriure murri. I jo que penso: “I aquesta qui es?! uiuiui… “ m’ho començo a olorar i al passar dins i veure un passadis llarg amb tot de portes les meves sospites es confirmen: es la madam d’un cony de pis de cites. Poso cara de poker (intentant disimular la cara de “ke pardillo soy, me las metió doblá peazo kabr…!!!”).

Però un cop allà faig allò que no hauríem de fer mai si ens l’han colada: Be,ja que hi soc, endavant icon. Em porta a una habitació gran i desfilen 3 noies joves, 2 prou b i una icon. La madam diu que ella és només una noia més (si home siii!!!) i que fa serveis com les altres. Per a qui li agradin maduretes s’ha de dir que te el seu punt, sobretot per la cara de murri que posa, sap fer be el seu paper. Però jo no he vingut per ella i trio la que mes m’agrada de les 3. Li pago a la madam 60€ per un final amb francès i la noia escollida (diria que sud-americana, cara bonica, pell blanqueta, cabell negre, alta i amb corbes, molt guapa) m’acompanya a una habitació amb camilla. Li dic que he d’anar al lavabo. M’acompanya a un que és a l’altre punta del passadís i es queda fora esperant. El terra i tot es brut i faig un riu en una tassa de vàter amb la cisterna espatllada i l’aigua marronosa on s’intueix un bon trunyu al fons, força fastigós tot plegat (ho sento però ho havia de dir). Mentre tornem a l'habitació la meva veueta em va dient: “nen, al loro que aquí hi ha alguna cosa que falla...duda”. I ja a l'habitació just abans de treure’m la roba i anar per feina se’m encén la bombeta, just a temps: “Que ella no es renti... passi perque només es massatge amb francès, i no es deu rentar perque no fa cunnilingus ni sex Però que no em renti a mi deu voler dir que el francès es amb condom JAAAAAARL!!!

Li pregunto i efectivament. La noia respon amb cara d’espant amb els ulls oberts com taronges. Jo li dic que així no ho vull i ella una mica cohibida diu que d’altres si ho fan. Em sap greu però en això no puc cedir. Així que ella marxa i torna la madam: em diu que si que te noies per fer-ho sense, i que puc acabar als pits si vull però no a dins, que he d’avisar. Jo que començo a estar-ne ben tip. He vingut enganyat, la noia que m’agrada no fa el servei que vull,… així que li dic que no m’interessa emotic_nono. La madam em torna els diners amablement i marxo, mosquejat per l’enganyifa però content amb mi mateix per haver-me plantat quan tocava i no haver passat per l’aro icon

Així que els que sou “newbies lumerils” com jo recordeu: si truqueu a un anunci d'alguna noia massatgista independent molt bonica i us diu que està en un portal amb el numero 20 en un passadís a c/Eiximenis a tocar de la botiga de música… No hi aneu pas o us emportareu un bon chasco!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2011, 22:48   #954
Kailash
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 12
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 146
Cita:
Iniciado por tverba23 Ver Mensaje
Cualquier experiencia o comentario con esta chica se agradece, para poder visitarla

Web/Anuncio:
http://www.lubricanox.com/?page_id=7&id=13 Tel: 689484587
Es tracta de LidiaGolosa, madureta que està a Figueres, està registrada com a forera i té fil propi i fil d'experiències al foro.
Posa el telèfon o el nom de la noia al buscador del foro, i si hi ha alguna cosa, allà ho trobaràs.

Fisicament refia't més de les fotos de l'experiència que de les de l'anunci. Per cert també té 2 albums aqui al foro.

LidiaGolosa-Album 1

Lidia Golosa Album 2


Et deixo l'enllàs al seu fil d'experiències, de fet només n'hi ha una: biggrin

Lidia Golosa, Figueres

Ja diràs el què...saludos

Última edición por Kailash; 26/02/2011 a las 22:53.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/02/2011, 00:19   #955
ranger1053
avatar-marron-
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

independientes girona

Hola a todos/as. Ya hace unas semanas que desaparecio loquo eroticos, francamente habia mucho tema y era de facil utilizacion. Mi pregunta es la que sigue, aparte de mundo anuncio hay otra web donde se anuncien lumis y sobre todo que coja la zona de girona y proximidades...
GRACIAperfectS

Movido por Lextor; 27/02/2011 at 00:42 desde independientes girona
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 27/02/2011, 02:51   #956
odn25
avatar_
Fecha Registro: jun 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por ranger1053 Ver Mensaje
Hola a todos/as. Ya hace unas semanas que desaparecio loquo eroticos, francamente habia mucho tema y era de facil utilizacion. Mi pregunta es la que sigue, aparte de mundo anuncio hay otra web donde se anuncien lumis y sobre todo que coja la zona de girona y proximidades...
GRACIAperfectS
Hola! En (https://www.nuevoloquo.com)www.nuevoloquo.com lo tienes de todos sitios, es igual que el antiguo pero en otra pagina. Saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/02/2011, 11:14   #957
Kailash
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 12
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 146
Cita:
Iniciado por ranger1053 Ver Mensaje
Hola a todos/as. Ya hace unas semanas que desaparecio loquo eroticos, francamente habia mucho tema y era de facil utilizacion. Mi pregunta es la que sigue, aparte de mundo anuncio hay otra web donde se anuncien lumis y sobre todo que coja la zona de girona y proximidades...
GRACIAperfectS
També hi ha GIRONAEROTICA
saludos
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 27/02/2011, 19:07   #958
matrcajuli
avatar-marron-
Fecha Registro: feb 2011
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Eximenis 20-1º-1ª y telèfono 634602213

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Son un atajo de mentirosos, todo està controlado por una madame que antes estaba en la CReu de Palau, no hacen nada de lo anuncian, te dicen que es particular y luego te hacen pasar a todas las chicas, varias, en definitiva no algo discreto y selectivo, sino una casa de putas en toda regla. Se anuncian en el telèfono 634602213 como estudiantes jovenes , pero luego te la quieren mamar con goma. Espero entre todos podamos investigar todos los telefonos y denunciarlos en este foro ..... Adelante compañeros.

Bump: stica de acord amb els companys que diuen que la Silvia banyolina , ara a Figueres , es del millor que existeix,
al menys ella et diu la veritat del que ferà o no ferà. Be seguint el vostre consell provarè amb l'Alba i amb la Neus (Argentina), espero poder donar-vos la raò
Aviso a Organizadores   Responder
Valkiria
Nirvana Anuncios
Antiguo 27/02/2011, 21:55   #959
Jacks
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 46
SmilePoints último año: 111
Reputación último año: 8
Expes publicadas: 60
Jo vaig sortir millor del Francesc Eximenis P20 1er-1a

Mensajes de este usuario en este tema: 41
Cita:
Iniciado por matrcajuli Ver Mensaje
Son un atajo de mentirosos, todo està controlado por una madame que antes estaba en la CReu de Palau, no hacen nada de lo anuncian, te dicen que es particular y luego te hacen pasar a todas las chicas, varias, en definitiva no algo discreto y selectivo, sino una casa de putas en toda regla. Se anuncian en el telèfono 634602213 como estudiantes jovenes , pero luego te la quieren mamar con goma. Espero entre todos podamos investigar todos los telefonos y denunciarlos en este foro ..... Adelante compañeros.
Cita:
Iniciado por Charlie Harper Ver Mensaje
Nois, us vull explicar que la setmana passada vaig picar amb un anunci fals (una tal Esther 678959066) que era en veritat del pis d'Eiximenis (ja s'ha esmentat per aqui varis cops). No vaig buscar be el telf. al fòrum wallbash així que anava venut i hi vaig caure de 4 potes com un passerell total. Em ve de gust explicar-ho amb detall (pot ser interessant per d’altres passerells!).

http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/novetat-noieta-massatgista-novetat/18441/1

http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/andrea--nova-en-aixo--21-anys/18485/1

Truco unes hores abans per veure el que. Despenja una noia q parla un català correcte i agradable. Xerrem una estona, diu que al pis estan ella i una amiga (Carla) catalanes, de 20 i pocs les dues i fan massatges amb final. Dic que faig 4 gestions i que trucaré mes tard per concretar. Truco i em donen l’adreça: Eiximenis, 20. “Em sona d’alguna cosa” penso, però no recordo be… així que hi vaig i m’obre una dona d’entre 40 i 50, baixeta, metxes rosses, quilets de mes pero amb bona pitrera,

Així que els que sou “newbies lumerils” com jo recordeu: si truqueu a un anunci d'alguna noia massatgista independent molt bonica i us diu que està en un portal amb el numero 20 en un passadís a c/Eiximenis a tocar de la botiga de música… No hi aneu pas o us emportareu un bon chasco!
Bones,

Jo precisament he descobert i anat aquesta mateixa setmana aquest lloc (Eiximenis 20, 1-1; just al costat dels cines Ultónia) per casaulitat mirant els seus anuncis del Mundoanuncio que com a vosaltres em va cridar l’atenció el de noies catalanes i m’hi vaig llençar...; el dimecres per la tarda sobre les 19h (em va comenar la noia amb la que vaig passar que fan horari de 11h a 21h, depenent de les noies)

No vull desacraditar-vos emotic_wink, segurament teniu rao en el que dieuicon i expliqueu la vosta experiencia en aquest lloc, però jo he tingut una bona expe, força bona diría. Suposo que el tenir un bon día i donar amb la noia encertada influeix. biggrin
Efectivament quan truques et parla una noia joveneta catalana, molt simpatica que s’explaia sense problemes conversant amb tú, t'ho indica tot al detall, una veu agradable ....precisament a la pasarel·la NO hi va ser confused o no la vaig identificar, pero posaría la ma al foc que no hi era al pase.


Un pase de noies, que a mi m’el van fer en una mena de despatx d’oficines amb la taula enorme ovalada i tot, que va constar de 5 noies: alguna catalana (montse?), dues jovenetes, dues de més edat, una de les quals que estaba molt bona i molt guapa em comenta que només fa massatges amb acabat francés o manual.
Pel que he vist, aquest lloc es més de massatges que de sexe pur i dur. Els preus que em va dir la ‘encarregada’ de torn, una rossa madureta exhuberant, són 60 la mitja i 100 la hora.
El lloc aquest es una planta d’oficines pel que vaig poder veure. Les oficines són les habitacions i el despatx principal la sala del pase. Tot amb molt d’espai. Fallen la il·luminación de la habitació (a les fosques o fluorescent d’oficina a saco) i el bany, que es petit i antiquat.

Jo (en breu espero omplir ficha de la xp) vaig entrar amb l’Eva, espanyola (Gallega), morena, pell clara, d’aspecte força teen, d’uns vinti-pocs, molt prima, petitona, molt poc pit, cames i cul més que bé, de rostre maca d’ulls bonics.gifs_ojos
Doncs amb mi aquesta noia es va ficar a la dutxa amb mi per un servei de mitja hora (efectivament, el bany es al exterior al final del passadis), em va rentar suaument, jo després a élla, massatge sensitiu bó ben estirat de temps (massatge al llit), llavors un body-body per agafar temperatura, tot sense preses. Seguidament em va fer francés sense llarg junt amb els bessons, light però acceptable.
Després hi va haver sexe molt plaent en varies postures, molt excitant tot i que llàstima que élla en moments no em deixava follar-la bé, portar la inciativa quan jo volía fer-ho.
Al final, ja dic sense donar-me preses pero al final advertint que haviem d’anar acabant time(vaig agafar mitjahora, hi va ser ben llarga), es va ficar de nou a la dutxa amb mi, ens vam rentar mentre xerravem de coses, a la habitació de nou i a seguir xerrant mentre ens vestim sense preses....poc després m’acompanya a la porta, em regala uns somriures, uns petons, obro la porta i haig d’anar al tanto de no ensopegar baixant les escales...surto agilipollat perdut amb cara de tonto feliç.maninlove

No sé, jo la veritat es que vaig tenir un encontre prou favorable, sobretot i segurament degut a la noia amb la que vaig pasar. Em plantejo tornar-hi a aquest lloc en futur próxim, i segurament amb aquesta, l’Eva.


Però entenc que fot lo dels anuncis dient que són totes catalanes i estudiants i llavors hi vas i no es tal cosa.....tot i que si un cop has pasat amb la noia, ja has consumit temps, estas en ‘el ajo’time, decideixes no seguir i llavors la madam et fa el favor de oferir-te pasar amb una altra noia i fins i tot tornar-te els diners intigrament, es estar de sort també i no per queixar-se...més malparat he sortit jo en altres ocasions....
-El amor es la respuesta, pero mientras usted la espera, el sexo le plantea unas cuantas preguntas (Woody Allen)
-La buena cocina no viaja debe comerse donde nace (Mario Batali)
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/02/2011, 22:07   #960
matrcajuli
avatar-marron-
Fecha Registro: feb 2011
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

tema eximenis i mès

Mensajes de este usuario en este tema: 4
telefons que no espot confiar:
673.232575
653.446655
646.685213
697.968980
657.232054
678.959066
634.602213 , es el mès fals ..........................
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Valkiria
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno
 
Hilo Adherido

(0 foreros y 2 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 12:21.
Página generada en 0,705 segundos con 203 consultas.