Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Charla > El Bar de SexoMercadoBCN > Comentarios sobre Expes
A Singomaplis
Geisha
Maison Close
Responder
 
Visitas a este tema:   2.097
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 10/12/2010, 18:20   #1
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon A Singomaplis

Singomaplis

Veig que la lectura del quixot de les pelus xines que és aquest fòrum t'ha portat a una mica d'enrenou, a crear-te dubtes i incerteses, enlloc de resoldre-les. Tingues en compte que les opinions dels qui escrivim aqui són això, opinions, i que tu tens tot el dret i fins i tot diria que el deure, de formar-te la teva pròpia opinió a partir de les teves pròpies experiències. També tingues en compte que aqui escrivim no més de vint o vint-i-cinc, i que ens llegeixen centenars de persones que no tenen perquè compartir les nostres dèries, de manera que ni et disculpis ni et preocupis, que tot té valor per si mateix, sempre i quan, com és el teu cas, tingui prevalença la honestedat i la transparència narrativa, dins de les precaucions i les discrecions necessàries que hem de tenir en compte al parlar d'aquestes coses.

Dit això, la Linta t'oferirà un massatge bàsicament sensual, tranquil, de relax total. Per tant, si vols un massatge enèrgic, fortet, de reparació de músculs, de sortir volant, etc. no és l'opció més adequada.

En aquest segon cas, jo et recomanaria una visita a Mandu, del carrer Casanova, on qualsevol de les massatgistes et recuperaran de tot malestar.

Salut

Movido por Lextor; 10/12/2010 at 18:31 desde Magistral - Lepant 313 - BCN
Aviso a Organizadores   Citar
5 foreros han dado SmilePoints a Wagner por este mensaje
Ambrosio (11/12/2010), Baja_243 (11/12/2010), Dr. Loomis (10/12/2010), Singomaplis (11/12/2010), Skorpio759 (11/12/2010)
Antiguo 11/12/2010, 00:24   #2
Singomaplis
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Moltes gràcies!!!

Hola Wagner, moltes gràcies pels teus comentaris, i especialment pel teu consell!!! :sm059:

Acabo de visitar el fil de Mandu, i quines ganes d'anar-hi!!! Aquest és el massatge que jo busco, el que "destrossa" mentre te'l fan i ets un altre quan han acabat, i ves per on, no havia vist jo aquest fil de Mandu. Gairabé descarto a Lin-ta, tot i que pot ser algun dia, per provar alguna cosa diferent... però no és el massatge que jo vaig buscant.

La veritat és que el que jo busco, és tant difícil de trobar... vindria a ser una horeta del que ofereix Mandu, però afegint mitja horeta més del que ofereixen d'altres llocs... i a preu oriental, i a més amb disponibliitat de pelu chinil... bé, suposso que això és el que busquem tots, el dia que alguna pelu chinil ho ofereixi es forren!!! smile

De moment tinc al punt de mira també Ari, Esther o Alba, que diuen són molt bones massatgistes, i a més ofereixen complement francés, que és el que jo vull, però deixant de banda els honoraris, que no son comparables al del "producte d'importació", has de planificar-ho bé, i jo soc més de "ara em ve de gust i ho vull ara", no sé pas si el proper dimarts amb lluna plena a les 15:46 ni un minut més ni un menys em vindrà de gust, per la qual cosa se'm complica una mica quedar amb qualsevol d'aquestes 3 muses.

Lo dicho, moltes gràcies Wagner!!!

PD: Estaria bé, quan es mou un missatge, deixar un avís al fil original indicant-ho, o avisar d'alguna manera. És que m'ha faltat molt poc per a no veure aquest missatge, i m'haguès perdut un gran consell, apart de no poder agraïr al company els comentaris i consells. És només un suggeriment. Gràcies.

Última edición por Singomaplis; 11/12/2010 a las 00:25. Razón: No calia el quote...
Aviso a Organizadores   Citar
Antiguo 11/12/2010, 01:22   #3
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Pel tema del moviment del fil, si t'hi fixes, al missatge d'en Wagner hi ha una referència al fil de procedència.

Pel que fa al tema del massatge amb Esther, fonts ben informades m'han dit que, tot i el seu preu, cal tastar-lo ni que sigui un cop a la vida.biggrin

També pots tastar les excel.lències del massatge amb lady Spring (Primavera), ara que està de mestressa a la seva perruqueria del C/Entença (té fil propi). Com en l'altre cas, crec que tot amant del bon massatge ha de tastar algun cop aquesta mena de manipulacions, a tarifa perruxinaire innegociable de 20+10.

Pel que fa als agraïments, aquí pots agrair igualment (amb smile-points) aquest comentari. Els fils de les perruqueries es deixen normalment per explicar expes (és una qüestió de tenir la casa endreçada, només).

Una abraçada..i a seguir.
Aviso a Organizadores   Citar
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 11/12/2010, 22:57   #4
Singomaplis
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Gràcies Pixapins!!!

Sembla clar que la visiteta a Esther caurà algún dia, així com a l'Ari i a l'Alba. Quan caigui la visita caurà l'expe corresponent. wink

M'he llegit també tot el fil de lady Spring, i aquest tema no em convenç tant... tothom parla meravelles, però a mi el tema del backdoor crec que no emotic_nono. Si el massatge és fort i pot acabar amb plaer però mantenint la virginitat anal, llavors si que el provaré, però em fa una miqueta de por acabar penetrat quan menys m'ho esperi... eek :sm061:

El tema dels moviments de lloc dels posts i dels agraïments ja m'aniré acostumant, crec que ja vaig veient com funciona, i és bona idea mantenir-ho endreçat, així les expes totes juntes. De tota manera, jo em referia a que a l'expe hi hagués una mena de link que indiqués "t'han respost a l'expe" i et portés al lloc de la resposta, o alguna cosa semblant... deu ser complicat de fer, però demanar és tan fàcil... zsonrisa

Una abraçada a tú també, i unes , i seguirem seguirem!!!
Aviso a Organizadores   Citar
Un forero ha dado un SmilePoint a Singomaplis por este mensaje
Baja_243 (12/12/2010)
Responder
Plataforma
ClubXMax

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 16:10.
Página generada en 0,369 segundos con 166 consultas.