Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas
Abril - Dominicana - Terrassa
Grupo Haima
AmateurTV
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.116
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Abril
teléfono(s):
origen/acento:
sin información
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
sin información
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Terrassa
experiencias:
1
valoración media:
sin información
Antiguo 22/07/2010, 19:42   #1
pere stone
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica Inédita Abril - Dominicana - Terrassa

CLIENTE (opcional) stone
Edad del cliente: quaranta mil

MASAJISTA
Nombre "artístico":Abril
Nacionalidad: (u origen probable) Dominicana
Edad: (aparente y/o anunciada) menys de 30
Descripción física: (¿fotos reales/retocadas?) foto real
Valoración de la chica: (de su físico) psee un 6 justet
Vestimenta: tanga sostens i una mena de salto de cama de transparent
Fumadora: no se

CONTACTO
Teléfono:
Web/Anuncio:
Dirección: (¿se aparca fácil?) costa una mica
Horario: tot el dia

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: lloc bonic, sense aire condicionat!!
Camilla:si amb forat
Servicio ducha:si
Valoración:8

SERVICIO
Fecha de la experiencia:21 juliol 2010
Complemento: (manual/francés/completo) manual
Tarifa contratada:40 minuts 40 euros
Otras tarifas ofertadas: 1 euro el minut
Duración real del servicio: 30 minuts amb dutxa inclosa
Besos/morreos? res de res
Técnica del masaje: (valoración) 4
Chica recomendable?: (repetirias?) no
Resumen experiencia:

Despres de l'anulació d'una visita, decideixo donar-me un massatge, faig unes trucades i al final acabo trobant a la tal Abril que he vist a Loquo. Per la foto veig que es al lloc on habia treballat una noia que es diu Maria i de la que tenia un bon record, lloc molt net i endreçat i la massatgista molt professional (una mica freda, pero bona massatgista). Així doncs que truco a la noia i quedem a les 7, "ven en punto mi amol, que después tengo otro servicio". Arribo puntual i triga una mica obrir, espero l'ascensor i al obrir-se la porta surt un senyor dutxadet i pentinadet, suposo que deu venir de fer-se "un tractament". Arribo a dalt i m'obre la porta una noia mulateta que no esta malament, pesno que encara l'he endevinat, la segueixo darrera seu per unes escales amb els meus ulls a l'alçada del seu paner, comença a perdre punts.

L'habitació està completament a les fosques i fot una calor de pebrots i la nena va tirant ambientador a tort i a dret, encen unes espelmes i fot el lloro amb música llatina romantica (per dir alguna cosa) a tot drap. "Bueno cariño, quitate la ropita y tiendete en la camilla", buf, jo esperava que m'oferís una dutxa, però es veu que va per feina la noia, mentrestant m'explica les tarifes que no son gens complicades "a euro el minut, mimim 40 minuts aomb manual, la mamada surt per 20 euros addicionals. Com que la cosa no promet gaire, em quedo amb la tarifa minima i a veure que passa.

Au vinga oli a manta per l'esquena i anar refregant amb poca gracia i aquell collons musica taladrant-me el cap, vinga fregues per l'esquena i una mica a les cames, passa un quart d'hora de refregar-me l'oli del Lidl i li dic "hazme un masaje en los gluteos que tengo agujetas" i la tia em comença a refregar els bessons, i els glutis ni tocar-los, la veritat es que de massatgista no en te res la probre.

Jo ja esperaba allò de "te das la vuelta" i cap al tema, raig d'oli al pit, tres fregues i de cara al ninot, una palla sense cap mena de gracia. I ella amb la mateixa vestimenta que quan m'ha obert la porta. Així es que li dic que si la puc acariciar, i em diu que si, li tiro ma alcul i em trobo amb aquell viso de plàstic amb un tacte super-desagradable, jo que em faig el graciós i li dic "No tienes calor con tanta ropa?" i ella que em diu i Usted (si si Usted!!) con tanto aceite? Bueno com que noi capta la indirecta li demano que es tregui, però em diu que no i segueix amb la seva palla sense gracia, augmenta la velocitat fins que aconsegueix l'esquitxada final, m'aixuga amb paper de water i em diu que m'ha deixat una toballola neta a la dutxa i que marxa un moment per prendre's un calmant, que es veu que té mal de queixal.

Foto un salt de la camilla i cap a la dutxa, allà trobo una toballola bruta tirada per terra i un de neta (¿?) al damunt de la pica, abans de ficar els peus al banyera miro i detecto un pels que no son meus (segur que son del paio aquell de l'ascensor, uish)i , li foto un bona esbandida amb aigua bullint i começo a dutxar-me mab sabo de mans que es l'unic que hi ha!! Penso, nano fot el camp d'aquí cagant llets!! Surto i em començo a vestir, de sobte apareix la noia i em diu "que pasa, que no te ha gustado?" "bueno, podriamos decir que no ha sido el mejor masaje de mi vida, pero no pasa nada, que te debo?" li pago els 40 euros i foto el camp cagant llets. 30 minuts de musica horrenda, oli per fregir un elefant, una palla que no passarà a la historia i un quarto de bany nou però brut. No se si el mal de queixal pot justificar tot aquest desastre, però amb sembla que no.

Valoración final: (lo mejor/lo peor) el lloc es bonic, però li falta aire condicionat i MOLTA NETEJA / tot el demes
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo

Última edición por Lextor; 27/12/2022 a las 16:48.
Aviso a Organizadores   Responder
12 foreros han agradecido a pere stone por este mensaje:
Atleta Sexual (22/07/2010), felipe maxa (23/07/2010), Goreano_ (23/07/2010), hijinks (25/07/2010), Homer (23/07/2010), Hotfingers (23/07/2010), Moriwaki (22/07/2010), porter (22/07/2010), pulpoman (22/07/2010), remolino (23/07/2010), sinofos (23/07/2010), supernovato (22/07/2010)
Antiguo 22/07/2010, 19:48   #2
Atleta Sexual
avatar_
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 12
SmilePoints último año: 29
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 31
Colaboración: 1
Fotos

Fotos de Abril quiromasajista

saludos
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo

Última edición por Lextor; 27/12/2022 a las 16:49.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/07/2010, 02:57   #3
Goreano_
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Esta ABRIL es la compañera de piso de JENNY la Venezolana que antes atendía con su hermana en la c/Transversal y luego en Dr Ullés (en ésta última casa ya sin la hermana), yo una vez kedé con Jenny y a última hora cuando ya estaba en su portal me dice por móvil que no puede atenderme porque tene un 'compromiso familiar' y que si no me importa que me atienda en su lugar su amiga Abril, a mí como no me gusta que me hagan estos cambios a última hora me negué en redondo y me fui para el coche.


Aquí el último anuncio de Abril y Jenny en Mundianuncio.

http://www.mundoanuncio.com/anuncio/abril_y_jenny_quiromasjistas_eroticas_totalmente_particular_1212611757.html
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 23/07/2010, 16:50   #4
ksverker
avatar-marron-
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 4
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Has clavat la meva experiencia , quin desastre ¡¡¡ a mi tambe em va preguntar i li vaig respondre el mateix que tu mes o menys.... home la veritat que no diguis que es un desastre quan acaba val pero que a sobre vulguis no deixarla malament pq no se senti ofesa ""apaga y vamonos""". Nomes faltaba que es posses uns guants de latex i ademes em cantaba el temps passat com un rellotge de cucu ¡¡¡ jo entenc que no els hi agradi aquesta feina, pero nosaltres paguem pq ens enganyin, no ???

A mi la tal jenny no em desagrada i de tant en tant i vaig pero cada vegade que intenta enculumarme algu la caguem ¡¡¡ (ja ho a fet varies vegades i sempre a sigut un desastre), la veritat es que si diu """ no es seguro que te atienda yo "" ja li dic que No que passo de sortir cabrejat i amb menys pasta ... per una palla mal feta pagan.... me la faig jo que mes barat i si no m´ agrada no em puc queixar

Última edición por Lextor; 27/12/2022 a las 16:50.
Aviso a Organizadores   Responder
3 foreros han agradecido a ksverker por este mensaje:
Goreano_ (24/07/2010), Hotfingers (23/07/2010), sinofos (24/07/2010)
Responder Publicar experiencia
Plataforma
ThePlay

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 06:28.
Página generada en 0,479 segundos con 209 consultas.