Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas
Aura Secrets - Plaça Francesc Macià - Masajista catalana phonex whatsappx
ThePlay
Viviendo en el burdel (Libro)
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   23.621
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Aura Secrets
teléfono(s):
628070364
origen/acento:
Catalana
rasgos físicos:
Madura
prácticas relatadas:
Ducha erótica Lingam Masaje
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
zona Plaça Francesc Macià Barcelona
experiencias:
4
valoración media:
Antiguo 24/05/2023, 12:53   #1
piltrafilla
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 376
SmilePoints último año: 843
Reputación último año: 69
Expes publicadas: 30
Colaboración: 13
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Aura Secrets - Catalana - @ Plaça Francesc Macià - Barcelona - 628070364

CHICA
Nombre "artístico": Aurora Secret
Nacionalidad: (u origen probable) catalana
Edad: (aparente y/o anunciada) 39 diu
Fotos falsas o retocadas?: reals
Descripción de Cara: morena, ulls foscos, molt maca i sensual.
Descripción de Cuerpo: baixeta, ni prima ni grasa, ni falta ni sobra
Descripción de Carácter: molt propera, tranquila, cap molt ben amoblat
Vestimenta: xal negre amb tanga perlas
Fumadora: no crec

CONTACTO
Teléfono: (whatsapp?) 603657589
Web/Anuncio: Muntaner 20X (Londres) - 603657589
Dirección: Muntaner 20X (Londres)
Horario: consultar a ella, segons la setmana

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: tatami, camilla i dutxa dintre
Aire Acondicionado/Calefacción: si
Valoración: tot lo necesari per la feina

SERVICIO
Fecha de la experiencia: fa 15 dies
Servicio y tarifa contratada: (€) 1h. 100€
Otras tarifas/servicios ofertados: mirar seu blog
Duración real del servicio: (duchas incluidas?)poc més d'una hora
Masaje en camilla/tatami: tatami
Masajista vestida/desnuda: nua
Masaje interactivo: siiii

Relato del encuentro: vaig veure el seu blog i em va agradar. Sóc una persona que em guio amb la primera impressió . Li envio un watsap I al rato em contesta. Parlem força estona i m'agrada el que sento. Quedem dia i hora i vaig cao allà. Quan arribo al portal, lo típic....trucada i cap amunt.
Com sempre, es obre la.porta i darrera eta ella. Baixeta, però molt sensual i elegant.
Una mica de xerrera i cap a la dutxa. Al sortit, m'estiro al tatami I comença un madatge suauuu, tal com li vaig demanar. Peus, cames , esquena, coll i cap, body body.....bufff, estic mig adormit i ...dóna't la volta....més masatge cames,.ventre, pit....bodybody i refrega els seus pits per tot els cos i el "noiet" s'espavila...una mica d'oli i amb les dues mans no aguanto gaire i exploto. S'estira al meu costat i xerrem una mica, mentrestant amb la seva ma va acaronant el meu pit. Gran detall al final de la sessió .....passats uns minuts vaig a la dutxa i surto molt satisfet.

Valoración de la experiencia: molt positiva
Valoración final: (lo mejor/lo peor) boia molt simpàtica, amable i calmada. Vaig gaudir molt, d'ella i de les seves mans,

Nota: Las imágenes han sido eliminadas por petición formal de la persona retratada en ellas.
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Moisés; 29/11/2023 a las 20:15.
Aviso a Organizadores   Responder
8 foreros han agradecido a piltrafilla por este mensaje:
Abatuf (28/05/2023), Baja_157799 (24/05/2023), Cromic (31/05/2023), Dr. Loomis (24/05/2023), Dsg (30/05/2023), JAMPAX (25/05/2023), Lextor (24/05/2023), Simon (24/05/2023)
Antiguo 24/05/2023, 14:50   #2
Dr. Loomis
avatar_
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 4091
SmilePoints último año: 6.804
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 189
Colaboración: 3.334
Fotos

Fotos e info de su blog en SMB

euro Tarifas
*60 minuts 60€. Massatge a camilla amb un acabat lingam que et farà vibrar drool
*60 minuts 100€. Massatge a tatami amb cos a cos i relaxació lingam molt traballat emotic_wacko
*60 minuts 120€. Massatge a tatami interactiu, amb cos a cos i un massatge lingam que et farà veure les estrelles de plaer. Poden ser dos terminacions. + Informació per WhatsApp)
*120 minuts 200€ Euros. Massatge Ritual Spa (pregunta per WhatsApp per a més informació)


euro Servicios
Massatges terapèutics
Massatge Eròtic
Massatge Tantra
Massatge Lingam
Massatge mutu
Caricies
Body body
Dutxa eròtica
Petons (NO morreos)
Interacció


Nota: Las imágenes han sido eliminadas por petición formal de la persona retratada en ellas.

Última edición por Lextor; 23/08/2023 a las 19:56.
Aviso a Organizadores   Responder
4 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
Baja_157799 (24/05/2023), Concejal (27/05/2023), Lextor (24/05/2023), TheInvisibleMan (25/05/2023)
Antiguo 05/06/2023, 18:54   #3
Cromic
avatar_
Fecha Registro: jul 2021
Mensajes último año: 54
SmilePoints último año: 328
Reputación último año: 38
Expes publicadas: 11
Colaboración: 5
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia No Premiada

CLIENTE
Edad del cliente: dec anar per la meitat, més o menys
Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Sí
Con tu nick?: Sí

CHICA
Nombre "artístico": Aurora Secrets
Nacionalidad: (u origen probable) Catalana 100%
Edad: (aparente y/o anunciada) N'anuncia 39. Si ella no ho digués jo n'hi hauria posat uns 35, màxim 37.
Fotos falsas o retocadas?: Reals i fetes per ella mateixa.
Descripción de Cara: Noia de faccions suaus i mirada seductora. No cal que hi busqueu arrugues perquè no en trobareu cap.
Descripción de Cuerpo: Ni alta ni baixa, ni escanyolida ni entrada en carns. Tot en la seva justa mesura.
Descripción de Carácter: Molt simpàtica i propera. És com estar amb una amiga que fa temps que no veus.
Vestimenta: Ni ho recordo, peró poqueta
Fumadora: No que jo sàpiga

CONTACTO
Teléfono: (whatsapp?) 603657589
Web/Anuncio: El seu bloc: https://www.sexomercadobcn.com/aurora-secrets-catalana-muntaner-20x-londres-603657589-blog-t455692.html
Dirección: Muntaner 20X
Horario: Millor consultar-li a ella.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Habitació amb tot el que cal i dutxa a dins.
Aire Acondicionado/Calefacción: Sí, no sé si estava engegat però la temperatura era molt agradable.
Valoración: 9

SERVICIO
Fecha de la experiencia: la setmana passada
Servicio y tarifa contratada: 2h 200(€) Ritual deluxe del que va informar en un post del seu bloc. No sé si va ser un servei puntual o algo que oferirà regularment. Millor preguntar-li.
Otras tarifas/servicios ofertados: en té vàries depenent del massatge contractat. Les explica al seu bloc.
Duración real del servicio: (duchas incluidas?) les 2h estipulades.
Masaje en camilla/tatami: a tots dos
Masajista vestida/desnuda: la primera part amb un tanga i després ja re
Masaje interactivo: i tant!

Relato del encuentro:

No tinc excessiva experiència en el món del massatge eròtic, però lo que m'havia trobat fins ara era, o bé massatge i part erótica tot al tatami, o bé una primera part de massatge més terapèutic a camilla i després la part eròtica al tatami. Doncs per grata sorpresa meva l'Aurora hi va afegir una tercera part (que de fet va ser la primera) de ritual tipus spa a la camilla.

Quan vaig entrar ja ho tenia tot a punt, l'exfoliant amb cacao, la sal, l'oli amb essència de coco (per qui tingui problemes de discreció també en té un que no fa gens d'olor, però no era el meu cas). Després de les presentacions em va explicar amb calma en què consistiria l'experiència i, poc després, vaig passar per primer cop a la dutxa.

Com he dit va ser una sorpresa molt agradable el fet de trobar-me amb un primer massatge exfoliant a base dels ingredients que he dit abans, talment com si hagués anat a unes termes o un spa. Aquí podria afegir alguna nota d'humor pel fet que entre els ingredients s'hi barregessin olors de coco i xocolata, però no ho faré perquè no vull frivolitzar en aquest aspecte. És un acte que l'Aurora fa amb tota la il.lusió i el carinyo del món, i a més es nota que té anys d'experiència a la seva esquena. Quan tancava els ulls era com si fos a les termes de la Vall de Boí, per dir algun lloc. Espectacular.

Després d'aquesta primera part va tocar un altre cop dutxa per desfer-me del cacao i quedar un altre cop net, primer per a la part de massatge més descontracturant, i després per a la part estrictament eròtica on, ara sí, les meves mans van poder gaudir de tota la seva anatomia, i els meus llavis van poder saborejar els seus petonets suaus i dolços. Això sí, si bé la primera part em va deixar la pell realment suau, mai no ho serà tant (de suau) com la seva. És un plaer poder-la acariciar.

En definitiva, una experiència molt complerta i molt bona. Repertiré.


Valoración de la experiencia: la màxima. Tant per l'execució com per la novetat del massatge tipus spa
Valoración final: (lo mejor/lo peor) cap punt negatiu. Tot genial.

Nota: Las imágenes han sido eliminadas por petición formal de la persona retratada en ellas.
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lextor; 23/08/2023 a las 19:56.
Aviso a Organizadores   Responder
5 foreros han agradecido a Cromic por este mensaje:
Baja_157799 (05/06/2023), Dr. Loomis (05/06/2023), Lextor (13/06/2023), Mike Donovan (14/06/2023), piltrafilla (05/06/2023)
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 29/11/2023, 20:16   #4
Moisés
avatar_
Fecha Registro: oct 2022
Mensajes último año: 10279
SmilePoints último año: 1.564
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
Colaboración: 1
Fotos

Fotos de Aura:

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Aviso a Organizadores   Responder
8 foreros han dado SmilePoints a Moisés por este mensaje
Aleister Crowley (30/11/2023), Avalancha (30/11/2023), Baja_157799 (29/11/2023), HAL 9000 (06/12/2023), Hectorcillo (30/11/2023), Jaason (02/12/2023), Ratava (30/11/2023), sanxon3d (29/11/2023)
Antiguo 28/12/2023, 08:39   #5
Baralla
avatar_
Fecha Registro: abr 2023
Mensajes último año: 334
SmilePoints último año: 420
Reputación último año: 144
Expes publicadas: 20
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia No Premiada

CLIENTE
Edad del cliente: Demasiados
Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Si
Con tu nick?: No

CHICA
Nombre "artístico": Aura
Nacionalidad: (u origen probable) catalana
Edad: (aparente y/o anunciada) alguns més de 30
Fotos falsas o retocadas?: reals
Descripción de Cara: Atractiva
Descripción de Cuerpo: Tot el seu lloc ben possar i amb curves
Descripción de Carácter: Atenta i simpàtica
Vestimenta: Una bata corta
Fumadora: crec que no

CONTACTO
Teléfono: (whatsapp?) El seu blog
Web/Anuncio: Fa poc a tornat al foro i té una web propia
Dirección: Provisional està de trasllat
Horario: A concretar

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: correcta
Aire Acondicionado/Calefacción: si
Valoración: 8

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Fá uns quants dies
Servicio y tarifa contratada: (€) Massatge Sensitivo 1,15 h
Otras tarifas/servicios ofertados: Molt detallada el seu blog
Duración real del servicio: (duchas incluidas?)lo estipulat
Masaje en camilla/tatami:tatami
Masajista vestida/desnuda:Desnuda
Masaje interactivo:Si

Relato del encuentro:
Havia vist la web i em va agradat la seva descripció del massatges. Contacto amb ella i tanquem l'agenda. Procediment habitual per accedir al pis. Al entrar em trobo amb un somriure i un cos que resaltavan unes bones curves i pits generosos. Resolts els tràmits econòmics anem capa la dutxa i aquí puc comprovar que té un cos dur de gimnàs, ensabonada mútua, carícies, body-body etc i de cap al tatami. Només començar ja et dones compte que és una professional, apreta on té que apreta i la teva musculatura que queda com nova.Una mica més d'oli i comença un body-body que va pujant la temperatura quan notes el seu cos potent per sobre teu i la temperatura se enfila quan et dones la volta continua el body-body i arribas al final amb un lingam pausat i sense presses. Dutxa final i petó de despedida.

Valoración de la experiencia: 9 Repetiré amb tota seguretat
Valoración final: (lo mejor/lo peor)Res negatiu
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lextor; 29/12/2023 a las 18:10.
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han agradecido a Baralla por este mensaje:
Baja_157799 (28/12/2023), Cromic (05/01/2024), Dr. Loomis (02/01/2024), HAL 9000 (28/12/2023), Lextor (29/12/2023), piltrafilla (28/12/2023), simplemen (30/12/2023)
Antiguo 02/01/2024, 19:31   #6
Dr. Loomis
avatar_
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 4091
SmilePoints último año: 6.804
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 189
Colaboración: 3.334
InfoWeb

La información sobre tarifas del segundo mensaje del hilo ya no es correcta.

Estas son las actuales:

euro Tarifas

MASSATGE TERAPÈUTIC A CAMILLA (sense interacció)

*Quiromassatge a camilla 60 minuts 50€

*Quiromassatge a camilla 60 minuts 60€ amb final lingam.

*Massatge Quiro/Lingam 60 minuts 80€ (camilla).

*Massatge fusió: 45 minuts 100€ (tatami i camilla). (La durada del servei és de 45 minuts + 15 minuts en finalitzar perquè et puguis
dutxar i vestir sense presses. Durada en total 60 minuts).

*Massatge tantra: 60 minuts 130€ (tatami)

*Massatge sensorial: 75 minuts 160€ (camilla i tatami). (servei real de 75 minuts + 15 minuts en finalitzar per a una bonica conversa
mentre et dutxes i et vesteixes tranquil·lament. Durada total 90 minuts).

*Ritual deluxe: 90 minuts 190€ (camilla i tatami). (La durada del servei és de 90 minuts + 15 minuts en finalitzar perquè et puguis
dutxar i vestir sense presses. Durada en total 105 minuts).
Aviso a Organizadores   Responder
5 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
Baralla (02/01/2024), Cromic (05/01/2024), El Observador (02/01/2024), Lextor (03/01/2024), xvibcn (02/01/2024)
amateurTV
Mel Hot
Antiguo 19/01/2024, 23:22   #7
Cromic
avatar_
Fecha Registro: jul 2021
Mensajes último año: 54
SmilePoints último año: 328
Reputación último año: 38
Expes publicadas: 11
Colaboración: 5
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia No Premiada

CLIENTE
Edad del cliente: fa una temporadeta que passo dels 40
Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Ja em coneix
Con tu nick?: Ja em coneix

CHICA
Nombre "artístico": Aura Secrets
Nacionalidad: (u origen probable) Catalana
Edad: (aparente y/o anunciada) N'anuncia 40 (edat real), però la seva pell suau, fina i la manca d'arrugues fa que n'aparenti uns quants menys
Fotos falsas o retocadas?: Reals, fetes per ella mateixa
Descripción de Cara: cara rodoneta, morena, mirada penetrant i un somriure afable i encisador
Descripción de Cuerpo: ja s'ha dit en experiències anteriors, una noia que es cuida, ni alta ni baixa i amb un cos molt femení.
Descripción de Carácter: simpàtica, agradable, parladora en la seva justa mesura. Tendra i sensual quan la situació ho demana. Un encant, però també amb una mica de caràcter, com ha de ser.
Vestimenta: Una bata negra i roba interior vermella.
Fumadora: No que jo sàpiga. No es nota absolutament re.

CONTACTO
Teléfono: (whatsapp?) 628070364
Web/Anuncio: Aura Secrets - Catalana - @ Plaça Francesc Macià - Barcelona - 628070364 - Blog
Dirección: a mi em va atendre en un lloc provisional
Horario: De dilluns a divendres de 10h a 19h i algún cap de setmana. Millor consultar-ho amb ella

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: com que era provisional crec que no cal una descripció
Aire Acondicionado/Calefacción: ---
Valoración: ---

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 30/12/24
Servicio y tarifa contratada: (€) Ritual deluxe, 90 min 190€
Otras tarifas/servicios ofertados: Entre 80€ i 190€, mirar el seu bloc per detalls
Duración real del servicio: (duchas incluidas?) els 90 minuts
Masaje en camilla/tatami: camilla i tatami
Masajista vestida/desnuda: la poca roba que duia li va durar poc
Masaje interactivo: i tant!, al 100%

Relato del encuentro:
Ja li vaig escriure una experiència a l'Aura, però considero el seu servei tant bo que crec que es mereix un altre relat.

Aquest cop no m'allargaré gaire. Només vull deixar ben clar que:
- La dutxa eròtica inicial és una delícia pels sentits i un bon auguri del que vindrà després
- El massatge terapèutic a camilla està molt ben executat. És nota que ha estudiat i après molt sobre el tema i que ja té uns quants anys d'experiència. Només per això ja val la pena visitar-la.
- La part eròtica al tatami és molt morbosa i sensual. Sap perfectament com fer-ho per a què la tensió sexual pugi de manera lenta i sense aturador fins a l'èxtasi final.
- Acariciar-la amb els ulls tancats donant el 100% de protagonisme al tacte és una experiència impagable. Poques noies gaudeixen d'una pell tan suau i fina

Valoración de la experiencia: un 10. En sap molt i ho fa molt bé. A més la seva simpatia fa que et sentis a gust en tot moment
Valoración final: (lo mejor/lo peor) el millor es viure l'experiència en general. Re de dolent a destacar.

Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar
Aviso a Organizadores   Responder
8 foreros han agradecido a Cromic por este mensaje:
Abatuf (20/01/2024), Dr. Loomis (21/01/2024), HAL 9000 (19/01/2024), Jigsaw (20/01/2024), Lextor (24/01/2024), piltrafilla (21/01/2024), sanxon3d (20/01/2024), Siroco (21/01/2024)
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Responder Publicar experiencia
Plataforma
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Catalana Madura Lingam Ducha erótica Masaje Tatami Camilla Satisfecho zona Plaça Francesc Macià

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 17:19.
Página generada en 0,450 segundos con 188 consultas.
WhatsApp