Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Devorah Lux
Baby Lux - Venezolana - Devorah Lux - Barcelona phonex
AmateurTV
Geisha
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.517
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Baby Lux
teléfono(s):
933259304, 616003675
origen/acento:
Venezolana, Latina
rasgos físicos:
Delgada Pecho moderado
prácticas relatadas:
Eyaculación bucal Francés sin No morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
2
valoración media:
Antiguo 20/02/2017, 01:55   #1
Tornasol
avatar_
Fecha Registro: nov 2015
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 251
Colaboración: 27
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Baby Lux - Venezolana - Devorah Lux - BCN

CHICA
Nombre "artístico": Baby Lux.
Nacionalidad (u origen probable): Veneçolana.
Edad (aparente y/o anunciada): Anuncia 18 i diu tenir-ne 19. Poden ser reals.
Fotos falsas o retocadas?: Reals... millor al natural. No l'afaboreixen gaire aquests filtres pastel difuminats del fotògraf del Deborah.
Descripción de Cara: 7,0: Cara exòtica, a mí personalment em semblen unes faccions àrabs. Sí em diu que és d'Argèlia o Tunísia, m'ho crec. Ulls foscos i vius, nas gran i prominent. Boca amb uns llavis prou gruixuts i bastant sensuals. Té una dentadura perfecte. Mentó suaument partit. Llarga cabellera negre intens. Mirada encuriosida.
Descripción de Cuerpo: 7,5: És una nena amb un cos molt de teen. 159 d'alçada, menys de 50 kilos de pés i una carn molt apretada. Té el cos sorprenentment tonificat. Sense gota de greix a la panxa ni als braços. Només les cames i el cul tenen el punt exacte de llard necessari per poder estar al 'dente'. Figura doncs, prima molt estilitzada, estructura menuda i femenina, pits petits amb uns bonics mugrons foscos i un cul moderat i sexi.
Descripción de Carácter: 7,0: Atenta, directe, tranquila i amb ganes d'agradar.
Vestimenta: 7,5: Vestit d'una sola peça ajustat i prou suggerent. A sota un conjunt eteri adecuat.
Fumadora: Ho desconec.

CONTACTO
Teléfono: 676068517.
Web/Anuncio: Baby Lux - Venezolana - Viladomat 173 - BCN - 676068517 - Blog
Dirección: Viladomat 173.
Horario: De diluns a dissabte de 11 a 21h.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Entresol de planta baixa en una finca regia de l'Eixample esquerra baix. Accés molt còmode a peu plà desde el carrer. Ells disposen d'un doble sistema de càmara integrada al videoporter per a una doble seguretat. Hauré vist uns 6 o 7 dormitoris i altres dependències. Al accedir al pis, t'introdueixen directament en un dels primers dormitoris que hi ha a l'esquerra del vestíbul. Hi han estànces que tenen porta i altres que queden amb l'intimitat preservada per una simple cortina gruixuda i opàca. La càmbra on casualment m'han atés les poques vegades que he anat ha sigut sempre la 5. La preferida de la Leonor.

Té una porta en una paret enxamfranada, la forma del dormitori és força quadrat. Decoració austera i una mica cutre tipus club de carretera... Una lampada de sobretaula al terra, algún penjador a la bora de la dutxa i sí; una bona dutxa dins del dormitori.
Valoración: 7,5: La dutxa a dins, fà innecesaries les sabatilles. La llum no està gaire ben aconseguida, o ni ha massa o massa poca. El lloc sembla prou net, però fà falta una mica d'ordre.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 18/02/2017.
Tarifa contratada (en €): 120E 60 minuts. (Ja sé que tenien promo, però a vegades preferèixo no dir que sòc forero).
Otras tarifas ofertadas: 80E 30 minuts.
Duración real del servicio: 65 minuts...
Besos/morreos?: Sí, però no li agrada que li fiquin gaire la llengua... Així doncs, res de morrejos.
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: Xuclada sense, prou ben executada. Moderada GP i ganes d'agradar. ok
Cunnilingus?: Doncs el té prou bonic el cony, però vaig passar.
Sexo anal?: Si, per +50 li pots ferun bon grec. El cert és que el té molt apetitós.
Deja acabar en su boca/cara?: Sí i si.
Relato del encuentro:

Un dels serveis més extranys que he viscut...

Per començar diré que el passeig que m'han fet en aquest pís és el de més nivell que m'han fet mai. Per sobre i tot de Felina Suites. Quin nivell tenen les nenes dels pisos del Devorah. Wooow!!!

Estava entre l'Agnés i la Baby i finalment m'he decantat per la Joveneta.

Després d'abonar i ja net i preparat per consumar el servei... he comés l'error d'agafar el telèfon. Algú m'estava fonent el mòbil a trucades. La ... de la meva ex-companya de pis que s'havia quedat a casa tancada, i que si podia anar a obrir-la. sarcastic_hand

Li vaig dir que espavilés, que busqués una alternativa, que a mí m'anava molt malament i que no em sollés...
Quasi bé plorant i desesperada em diu que la seva actual companya de pis està desapareguda.

Jo sabia exactament on estava. A 7 kilometres de distància a l'altre punta de la ciutat. Ho sabia perque la havia deixat morta dormint en un sofà llit... feia menys de 30 minuts. Ni de conya la despertaria.

Total, 30 minuts deprés, i ja havent rescatat a la impresentable continuo amb el servei.

Els petons no li varen molar gaire, va dir que faig servir massa la llengua i va començar un bon francés.

La vaig enfundar i la vaig començar a cardar a doggy. Uns 15 minutets i em vaig venir a baix... Normalment amb el mòbil en silenci ja en tinc prou, però em varen fer com 10-12 trucades en 15 minuts, complertes, fins que saltava el contestador.

Ella: No lo cojas...
Jo: Tranqui, Solo lo pondré en modo avión...

Al obrir el telèfon hi havien 16 perdudes i em tornen a trucar, l'altre companya de pis, instintivament despenjo i era per deixar-me anar un moc de perque havia tractat tant malament a la seva amiga. bochorno

Ella seguia xuclant i jo cada cop més fora que a dintre. Li vaig dir amb tota l'educació que vaig poder a la meva amiga que estava ocupat en mig d'un servei, literalment, que ja la trucaria després...

Alucinant, el telèfon sempre en mode avió quant un va de lumis.

Després la nena és va dedicar a resucitar'me-la, i no li va ser fàcil. Jo estava cagant-me en tot per haver ajudat a una poca-solta i menjar-me un marró que no tenia res a veure amb mí.

Tot i no ser senzill em va fer un bon francés fins el final amb minut d'or... i em va dir que era un dels tios més extranys amb els que havia estat.

Realment la experiència és ben extranya.

Em sap greu no poder aportar més, però així d'absurda va ser la trobada.

Valoración de la implicación: 7,5: Prou alta tot i el despropòsit de disposició per part meva.
Valoración final (lo mejor/lo peor): 6,0: No té res a veure amb ella, el problema és que no puc jutjar el conjunt sense tenir en compte la meva situació personal durant aquesta.

Lo millor la mamada i el cul... I que fà anal!!! risa Hauré d'anar un altre dia i fer una cata com cal.

Lo pitjor la merda d'actitud meva d'agafar el puto mòbil... però em varen trucar tants cops que pensava que habia passat quelcom realment urgent.
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Pau; 12/05/2017 a las 17:13.
Aviso a Organizadores   Responder
26 foreros han agradecido a Tornasol por este mensaje:
Aneguet (23/02/2017), Baja_3282h (21/02/2017), Baja_7448 (20/02/2017), blind19112000 (25/02/2017), Bobito (21/02/2017), Calamar (01/03/2017), Capitan America68 (20/02/2017), Casanova (20/02/2017), Darthy (20/02/2017), Flirteur (20/02/2017), Fusikalytus (20/02/2017), Lextor (20/02/2017), Markaa (20/02/2017), Petrov (20/02/2017), ppt22 (24/02/2017), Rebombori (23/02/2017), Red Devil (20/02/2017), Rigby (21/02/2017), sanabres (20/02/2017), simplemen (21/02/2017), stoner (01/03/2017), talisman69 (20/02/2017), The Guardian (20/02/2017), Torrente2017 (21/02/2017), velcro (20/02/2017), VonStuck (20/02/2017)
Antiguo 20/02/2017, 06:56   #2
Dr. Loomis
avatar_
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 3517
SmilePoints último año: 6.602
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 189
Colaboración: 3.339
Fotos

Más fotos
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
La literatura y el sexo no tienen por qué estar divorciados
Aviso a Organizadores   Responder
16 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
Baja_7448 (20/02/2017), batistuta (25/02/2017), Bobito (21/02/2017), Casanova (20/02/2017), Fusikalytus (20/02/2017), Lextor (20/02/2017), Pau (20/02/2017), Petrov (20/02/2017), Rigby (21/02/2017), sanabres (20/02/2017), simplemen (21/02/2017), stoner (01/03/2017), talisman69 (20/02/2017), The Guardian (20/02/2017), Tornasol (20/02/2017), Torrente2017 (21/02/2017)
Antiguo 06/03/2017, 17:45   #3
stoner
avatar_
Fecha Registro: oct 2015
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 21
ExperienciaExperiencia con Fotos Disponibles

CHICA
Nombre "artístico": Baby Lux
Nacionalidad (u origen probable): Venezuela
Edad (aparente y/o anunciada): 19 años
Fotos falsas o retocadas?: totalmente reales, pero tiene varios tatuajes que no aparecen en las fotos
Descripción de Cara: morena, guapa, muy exotica, rasgos indo americanos, también puede ser que parezca de la Persia
Descripción de Cuerpo: piel muy suave y agradable al tacto, todo natural, cintura estrecha y muy buen culete
Descripción de Carácter: agradable, habladora, complaciente
Vestimenta: conjunto negro
Fumadora: diría que no

CONTACTO
Teléfono: 676068517 con WhatsApp
Web/Anuncio: Baby Lux - Venezolana
Dirección: Viladomat con Aragon
Horario: Ver blog

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: pasillo largo con muchas habitaciones, cada una con ducha y espejos. Todo bien!
Valoración: 8

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Febrero 2017
Tarifa contratada (en €): oferta 100€ la hora + 50€ por griego
Otras tarifas ofertadas: creo que son 120€ la hora normalmente
Duración real del servicio: una hora sin prisas
Besos/morreos?: Sí, ningun problema
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: francés natural, suave y sensual
Cunnilingus?: muy rico
Sexo anal?: sí, por 50€ +
Deja acabar en su boca/cara?: creo que sí
Relato del encuentro:

Escribo un mensaje por WhatsApp para agendar la cita con Baby. Llego a la hora. Una vez ahí me confirman la dirección del local. Me abre la puerta la encargada y me lleva a una peqeuña habitación que está justo a la entrada. Me cobra y me dice que ya vendrá Baby. Aparece en la habitación, dos besitos y vamos por un largo pasillo casi hasta el fondo. Una habitación amplia al estilo "deluxe", cama grande, varios espejos y ducha. Nos desnudamos con tranquilidad y buen tacto, entre besos y acaricias. Tiene un cuerpo muy suave al tacto y me pareció una chica bastante sensual... eso si le tratas bien creo. Una ducha juntos donde me práctica un francés exquisito bajo el agua para ir calentando la cosa. Luego en la cama sigue con el francés, muchas posturas y reflejos en los varios espejos... Qué reflejos! Tiene un cuerpo de pecado, muy bonito y suave, es una chica joven y muy guapa y natural. Me enfunda y vamos probando varias posturas y también un rato de griego... una maravilla de culo, delicioso! Un encuentro muy bueno, todo fue sin prisas. Chica 100% recomendable. Repetiría cada día si fuese posible.

Valoración de la implicación: 9/10
Valoración final (lo mejor/lo peor): Todo perfecto con la chica, pero el agua de la ducha salía tibia... lo noté demasiado fresca.

Última edición por stoner; 08/03/2017 a las 01:32.
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han agradecido a stoner por este mensaje:
Casanova (06/03/2017), Dr. Loomis (06/03/2017), Madison (06/03/2017), Petrov (07/03/2017), sanabres (07/03/2017), The Guardian (12/03/2017), VonStuck (11/03/2017)
mi-mensajex Perfiles Destacados de Pisos/Agencias - Publicidad
Responder Publicar experiencia
SexEvents
amateurTV

tag Etiquetas
Latina Pecho moderado Delgada No morreos Francés sin Eyaculación bucal Cara descubierta Fin de semana Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 06:27.
Página generada en 0,493 segundos con 204 consultas.