Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas > Ele Tantra
Diana - Latina - Ele Tantra - Barcelona phonex
Grupo Haima
Maison Close
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.245
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Diana
teléfono(s):
930072768, 644306835
origen/acento:
Latina
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
Masaje
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 14/04/2014, 19:33   #1
JJJ_baja33
avatar-marron-
Fecha Registro: feb 2013
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 19
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica Inédita Diana - Latina - Ele Tantra - BCN

CLIENTE
Edad del cliente: Al voltant del 40


MASAJISTA
Nombre "artístico": Diana
Nacionalidad: Llatina
Edad: No vaig pregunta. I per no cagarla no dire reswallbash
Fotos falsas o retocadas?:
Valoración de Cara:8
Valoración de Cuerpo: 8
Valoración de Carácter: 9
Vestimenta: No se, pero despres nua
Fumadora: NS/NC Pero jo no vaig notar res

CONTACTO
Teléfono: 930072768 - 644306835
Web/Anuncio: http://www.eletantramasajes.com//////Ele Tantra - Via Augusta 128/ Pl Molina - BCN - 644306835 - Blog
Dirección: Vaig amb moto
Horario:Mirar web

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: 9
Camilla: No en vaig veure cap
Servicio ducha: Si
Valoración: 9

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Ja fa uns dies
Complemento: manual (pero fan tota mena de terminacions)
Tarifa contratada: 80€ oferta forers
Otras tarifas ofertadas: Mirar la seva web
Duración real del servicio: 1H.
Besos/morreos? No vaig buscar
Técnica del masaje: Bunissima, relament bona molt bonaokokok
Chica recomendable?: Molt recomenable. Ni que m`agrada probar coses noves segurament repetiré. Jo vull probar una altre noia d`aquests local pero m`ha dit que no emotic_nono

Resumen experiencia:

No soc una persona gaire planificadora i quasi sempre vaig d`inprevist.

Es a dir que vaig trucar al centre en cuestio i a la segona agafa el telefon una noia a la cual li pregunto si te algu disponible per dintre de 15 minuts. Em contesta que si i em dona làdreça. Agafo el moto i vaig cap alla disparat.

Arribo a la finca pujo i obre la porta una noia maca, que es presenta amb el nom de Diana, dos petons de rigor i m`acompanya cap a l`habitacio. Li pregunto que qui te disponible i em diu que en aquell momento nomes ella.
Li dic que perfecta, ja esta be,.
Em deixa anar tot el tarifari i serveis i quant a acabat li comento que a mi no m`agrada anar planificat que segons com vagi la sessio, farem una cosa o un altre. Em diu que no hi ha cap mena de problema, que començem i que ja dire. Aixo ja em va agradar molt aplaudir (perque hi ha molts llocs que no t`ho diuent aixo).

Un cop aclarait el tema, em deixa solet perque em dutxi, i al cap d`una estoneta ve ella nomes amb un tanga que no li va durar gaire possat.

Comença amb un bon lingam per fer una primera relaxaciò, i haig de dir que era bo i ben treballat.

Un cop finalitçat, mitja volta i comença amb un massatge relaxant i descontracturant a l`hora per tota la part posterior del cos començant per la punta dels dits dels peus i acabant per lùltim pel que tinc al cap, passant per les cames, esqueta, coll, cap, etc...
Varem estar aixi molta estona i vaig acabar molt be, en tots els sentits.

Mitja volta i començem per la part frontal. Haig de dir que a qui es on ja no treballant tant be (com la majoria). Totes les massatgistes tenen el problema que a la mitja volta ja varen dirrectes al lingamemotic_nono. A mi m`agrada que em treballint tot el frontal igual que la part posterior, pero bueno es una petita deficiencia.
Em treballa una mica la part frontal i quant ja anava directa a fer la segona relaxacio li dic.....(aixo queda reservat).

Finalitcem el tema xerradeta de rigor, parlant d`altres locals i massatgistes (mai critican a ningu), comentem jugada i es despedeix de mi i em deixa solet per dutxarme.

Quant acabo la dutxa, ve l`encarregada comentem el servei, fem sant paganini i cap a casa.

Valoración final:
El millor: es que si el que t`agrada es un bon massatge o massatge i algu mes sigui el que sigui es una opciò bunissima, molt pero que molt bona. Perque s`adaptant al que tu vulguis i el massatge es realment molt bo.
Es a dir que pots tindre un bon massatge amb algu mes, el que "vulgis".
El pitjor: per di algu el que he dit abans , a mi m`agrada que em treballint tot el frontal igual que la part posterior

okokokokokokokok
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lextor; 11/07/2014 a las 00:22. Movido por Lextor; 11/07/2014 at 00:21 desde Ele Tantra - Via Augusta, 12X (Pl. Molina) - BCN - 930072768 / 644306835
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han agradecido a JJJ_baja33 por este mensaje:
badboy (15/04/2014), Baja_3836 (15/04/2014), bistrot (15/04/2014), Lextor (15/04/2014), matadorxxx (16/04/2014), MiniYo (15/04/2014), sanabres (15/04/2014)
Antiguo 15/04/2014, 15:05   #2
Lextor
....
organizador
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 10549
SmilePoints último año: 12.747
Reputación último año: 1
Expes publicadas: 16
Colaboración: 18
Fotos

Fotiquis de Diana. ok
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Aviso a Organizadores   Responder
4 foreros han dado SmilePoints a Lextor por este mensaje
bistrot (16/04/2014), Dr. Loomis (15/04/2014), matadorxxx (16/04/2014), sanabres (15/04/2014)
Responder Publicar experiencia
ThePlay
SexEvents

tag Etiquetas
Latina Masaje Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 14:22.
Página generada en 0,193 segundos con 50 consultas.