Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Petit Plaer
Eva - Catalana - Canovelles phonex
Plataforma
Nirvana Anuncios
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.398
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
sin-fotos
nombre(s):
Eva
teléfono(s):
938494895, 636537328
origen/acento:
Catalana, Española
rasgos físicos:
Delgada
prácticas relatadas:
Francés sin Sí morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
sin información
experiencias:
2
valoración media:
Antiguo 26/11/2018, 00:08   #1
NonConventional
avatar_
Fecha Registro: oct 2018
Mensajes último año: 4
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 9
Expes publicadas: 40
ExperienciaExperiencia de Chica Inédita Eva - Catalana - Canovelles

CLIENTE
Edad del cliente: 36
Te diste a conocer como Forero de SMB?:Si
Con tu nick?:no

CHICA
Nombre "artístico": Eva
Nacionalidad (u origen probable): Catalana
Edad (aparente y/o anunciada): Molt joveneta, uns 19 o 20.
Fotos falsas o retocadas?:No n'he trobat
Descripción de Cara: Careta de nena jove, Mitja melena castanya, ulls de color café de mirada viva i sincera, llavis carnosos de somriure ampli I un nassarró ben bufó.
Descripción de Cuerpo: cos petitet i suau completament natural, de pits petits i ben posats. Cames dures i cul suau, rodonet i ferm.
Descripción de Carácter: M'ha encisat el seu tracte proper i innocent. L'ànima em feia un salt cada cop que reia de forma espontània I natural, de manera que hem congeniat molt bé durant tota la trobada.
Vestimenta: Maillot de lycra negre
Fumadora: Nomès he notat l'alè del desig i la luxuria

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: habitació de tamany ideal amb bany incorporat a la segona planta. Fil musical amb temes molt suggerents, tot I que pel que m'han dit, les noies se'l saben de memòria.
Valoración: 10

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 24 Novembre
Tarifa contratada (en €): 40€/20min Black Friday
Otras tarifas ofertadas: la meva preferida 45min/60€ pero avui no tenia temps.
Duración real del servicio: Servei complet sense presses amb dutxes incloses.
Besos/morreos: Si, molt apassionats i gens impostats, tancant els ullets com la novieta amb la que vas aprendre a fer-te petons a la boca.
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: Si, natural I molt gustòs. M'ha semblat que arribava força avall mentre feiem un 69.
Cunnilingus?:Si, si i sobretot si
Sexo anal?: No goso mai preguntar, pero no em cal.
Deja acabar en su boca/cara?: Prefereixo corre'm a dins
Relato del encuentro:
Migdia tapadot, arribo a la càlida casa del plaer on s'ensumen aromes de cigarrets alegres. M'ho passaré bé.
Passo a l'habitació per a conèixer a les noies I se'm presenten 8 o 10. El cervell m'explota elaborant un ranking per quina triar avui I quin ordre faré per les properes visites. Trio a l'Eva, que es petitona I dolça. Mentre arriba ja em despullo per rebre-la amb els calçotets especials per a la jornada. Gràcies a això riem I conectem de seguida. Em diu que fa poc que hi treballa i li pregunto com li va I si ens portem bé els que venim a visitar-la. Em diu que era el que mes respecte li feia de treballar d'acompanyant, pero que la tractem molt bé. Ens dutxem I fem els primers petons I tocaments. Ens eixuguem I anem al llit. La estiro tot petonejant els seus llavis perfectes I vaig baixant pels pits fins trobar el seu preciós sexe amb el vell púbic ben retalladet. Començo a llepar-la amb delit, li agrada molt. Passem a un 69 per la pressa del temps I gaudeixo del seu aroma I sabor, mentre ella em practica una mamada profunda. Un cop ben mullats I durs ens trobem cara a cara I em llepa la boca tastant el gust del seu sexe (que burru em posa això!). Mentrestant es frega el seu clitoris amb la punta de la meva cigala, senyal que esta tant calenta com jo. Li reconec que es el primer cop que m'ho fan I com m'agrada!!.
Sense avisar se la clava fins al fons I esclato de gust al sentir la seva humida vagina atrapar tot el meu membre. Em cavalca al seu ritme mentre li agafo el seu culet menut I entremaliat, acompanyant-lo en els moviments per a ampliar el recorregut de fricció amb el meu sexe. La tumbo cap a mi per fer jo la feina I no para quieta (beneïda fogositat juvenil!), segueix follant-me a la seva voluntat... Llavors agafo jo el ritme, mentre passo el meu dit del mig pels afores del seu suau I lubricat anus. No s'em queixa, ni pretenc que ho faci. Nomès busco maximitzar el plaer. La seva boca ho diu tot: es mossega el llavi de sota mentre apreta els morrets amb els ulls mig tancats.
Em diu que li agrada molt com li faig I al cap d'una estona s'incorpora, posant les seves mans al meu pit pelut mentre em remena la pelvis com un si fes un xató. Amb la visió del seu jove cos amb el ventre plè de la meva carn, amb els pits erguits de plaer es quan més lamento no haver pogut quedar-me 3/4 d'hora o inclús la vida sencera.
Em diu llavors de posar-nos a 4 grapes, pero se m'acudeix, sense treure-li de dins, aixecar-la I cardar-la en l'aire, penjada del meu coll ja que té la mida I el pes ideal per provar-ho. Se'm surt per accident I me la torna a agafar per clavar-se-la fins al fons mentre el seu cony busca la base de la meva pelvis. Quin gust de follar amb una nena tant fogosa I joveneta!!
Com que la edat no perdona, la deixo anar al llit esgotat perque m'ensenyi el seu cul I la penetro des de darrera amb passió mentre ens mirem a traves del mirall. Amb les mans, acosto seus malucs cap a mi a un ritme cada cop més trepidant, rascant la seva esquena suaument, fent que caigui de les 4 grapes a recolzar el seu cap als llençols mentre els rebrega de plaer.
Estava tant entregada que a través del mirall em vaig trobar la seva mirada d'agradable sorpresa quan va notar el moment en que em corria dins seu, aguantant tot el temps que em va durar l'orgasme amb el membre ben abrigadet per la seva vagina.
Un cop acabats I amb el rellotge en temps de descompte ens vem dutxar mentre conversavem I ens vem acomiadar, sexualment satisfets, amb els dolços petonets propis dels amants que desitgen tornar-se a trobar.
Detallet de rigor I cap a casa.

Valoración de la implicación: 10 I mig
Valoración final (lo mejor/lo peor): Una joia de dona, que tot I la seva joventut, m'ha portat al cel fent-me cosetes que cap noia havia fet fins ara. El millor, que ens hem entes perfectament des de l'inici. El pitjor, que nomes hem pogut estar 20 min (culpa meva). Un petonet!!
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lextor; 26/11/2018 a las 17:17.
Aviso a Organizadores   Responder
10 foreros han agradecido a NonConventional por este mensaje:
Caballodetroya (26/11/2018), felipe maxa (27/11/2018), Grand Chariot (26/11/2018), Gustav (26/11/2018), Lextor (26/11/2018), Obi-Wan (26/11/2018), Petrov (29/11/2018), sanabres (26/11/2018), stoner (26/11/2018), The Guardian (26/11/2018)
Antiguo 28/11/2018, 21:32   #2
OneSingleUse
avatar_
Fecha Registro: nov 2018
Mensajes último año: 3
SmilePoints último año: 4
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
ExperienciaExperiencia con Fotos Disponibles

CLIENTE
Edad del cliente: Joven
Te diste a conocer como Forero de SMB?: No
Con tu nick?: Deducible de lo anterior

CHICA
Nombre "artístico": Eva
Nacionalidad (u origen probable): Diría que es catalana pero no lo puedo asegurar
Edad (aparente y/o anunciada): 19 dice
Fotos falsas o retocadas?: No he visto fotos
Descripción de Cara: Muy guapa, cara de teen aplicada y con una voz muy bonita
Descripción de Cuerpo: Teen total, delgada, pechos de virgen, cintura estrecha y algo de pelito (poquito)
Descripción de Carácter: Muuuuuy dulce. Parece una bella persona.
Vestimenta: Iba con una bata muy sexy
Fumadora: No lo se, aunque podría serlo. En cualquier caso apenas perceptible, y soy maniático con eso...

CONTACTO
Teléfono: Yo llamé al local (938494895)
Web/Anuncio: http://petitplaer.com/
Dirección: Es la que sale en el mapa del blog en SMB
Horario: de 10h a 20:30h, diría

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Me da palo describir eso, pero se ve limpio, bien arreglado y agradable, nada de cuchitriles
Valoración: del local en si qué se yo, 9/10
Aire Acondicionado: Ni idea ni ganas con ese frío jajaja

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 28/11/18
Tarifa contratada (en €): 60 € + 5 (precio especial VIP), 45min
Otras tarifas ofertadas: 80 la hora y 50 media creo...
Duración real del servicio: no lo cronometré pero sobre lo contratado
Besos/morreos?: Muchos, geniales
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: con (ya me va bien así), peude llegar hasta bastante
Cunnilingus?: total
Sexo anal?: Ni idea, pero se deja tocar el culete
Deja acabar en su boca/cara?: boca, sí, pero lo cobra (son los 5 extras)
Relato del encuentro: Un espectáculo. La mejor experiencia de este tema que he tenido. Amortizado no, lo siguiente. No explicaré un relato de mi vida, solo que llegué al local (es una casa en Canovelles) y la mujer que me atendió me hizo pasar a una habitación arriba, le pedí ver a las chicas. Impresionante, me saludaron primero 3 teens con dos besos en ropa sexy y una útlima que creo que es algo mayor que el resto de quien no recuerdo el nombre con morreo directo. De las 3 teens, Carla, Eva y Rebeca, me quedé con la más pequeñita de tamaño, Eva, quedándome con ganas de Carla. Cuando Eva vuelve me dice de ir a a la ducha y ya se deja besar y morrear. Vamos a la ducha juntos y nos tocamos y demás, sin parar los besos. A la vuelta la echo a la cama, me pone goma y empieza a fellate muy bien, suave al principio. Empiezo a lamerle todo el cuerpo y llego abajo. Me dedico a ello, dice que lo hago muy bien. Creo que se moja bastante. Le como un poco estirado con ella encima hasta que empieza a rozar los dos sexos. Me comenta que espera a que le de luz verde para pasar al tema y le digo que ya. Primero ella encima. No me para de besar, le lamo los pechos, etc. Se deja dar ritmo. La pongo a 4 y la embisto, parece que le es agradable. Estoy bastante salido y aguanto la corrida. Varias posturas más. Me la chupa y se la vuelvo a meter a 4. CUando me voy a correr le aviso, me quita la goma y espera con la boca abierta mi final. Se limpia la boca. Me avisa de que queda tiempo y me ofrece un masaje. Es el paraiso. Le pido un par de minutos con mimitos y no pone ningún problema. Me ofrece ducharme otra vez y nos despedimos con un besito. qmhg
Genail experiencia. Recomiendo el sitio totalmente.

Valoración de la implicación: 10^4/10
Valoración final (lo mejor/lo peor): Lo mejor transportarse al apraiso. Lo peor, que se acabara.

Última edición por Lextor; 29/11/2018 a las 16:37.
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han agradecido a OneSingleUse por este mensaje:
Caballodetroya (29/11/2018), felipe maxa (29/11/2018), Grand Chariot (30/11/2018), Lacroix (29/11/2018), Obi-Wan (30/11/2018), Petrov (29/11/2018), sanabres (29/11/2018)
Responder Publicar experiencia
Marta Dido
Plataforma

tag Etiquetas
Catalana Española Delgada Sí morreos Francés sin Fin de semana Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 19:41.
Página generada en 0,184 segundos con 44 consultas.