Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas > Oro Bianco
Laia 2 - Barcelona - 633266701. - Masajista catalana phonex whatsappx
Nirvana Anuncios
Plataforma
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   3.058
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
fotosfalsas
nombre(s):
Laia 2
teléfono(s):
633266701
origen/acento:
Catalana, Española
rasgos físicos:
Delgada Pecho moderado
prácticas relatadas:
Masaje
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 16/07/2019, 12:33   #1
Grand Chariot
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 33
SmilePoints último año: 75
Reputación último año: 28
Expes publicadas: 52
Colaboración: 95
ExperienciaExperiencia de Chica Inédita Laia 2 - Catalana - València 10X (Urgell) - BCN - 633266701.

CLIENT
Edat del client: Molta i molta.
Et vas donar a conèixer com a usuari de SMB?: Diria que no.

NOIA
Nom "artístic": Laia. Al títol poso Laia 2 per diferenciar-la de l'altra noia amb el mateix nom, per les fotos tinc molt clar que no són la mateixa.
Nacionalitat: Catalana de la ceba
Edat (aparent i/o anunciada): No anuncien edat a la web. Jo n’hi poso al voltant de 25.
Fotos falses o retocades?: Malauradament, a Oro Bianco rarament posen fotos reals de les massatgistes. Ara mateix en la seva web no hi tenen cap foto penjada. En el moment de la cita, la foto que il·lustra l'experiència estava penjada a la seva web. No em va semblar falsa ja que la noia que hi apareix podria passar per la Laia perfectament, hi hauria posat la mà al foc. Però gràcies al mestre Lextor, he vist que era falsa. Deixo la foto penjada perquè us feu una idea de com és la Laia.
Descripció de Cara: Cara prima, amb nas esmolat, somriure radiant, llargs cabells ondulats de color castany. Jo la vaig trobar molt guapa.
Descripció de Cos: És prima amb algunes corbes i tatuatges. Tot el cos en consonància i pròxim a la perfecció.
Descripció de Caràcter: Simpatiquíssima i molt agradable. Des del primer segon em va tenir el cor robat.
Vestimenta: Primer duia un vestit llarg i vaporós de color marró, després tal i com va néixer.
Fumadora: No vaig notar res.

CONTACTE
Telèfon: 633266701
Web/Anunci: https://masajestantraorobianco.com/
Adreça: Carrer de València 103.
Horari: El local de dilluns a dissabte, els dies feiners de 10:30 a 20:00 i dissabtes de 11:00 a 20:00. La Laia atén fins a les 4 de la tarda, després passa a ser l'encarregada i no fa serveis. Desconec si hi és cada dia.

LLOC DE LA TROBADA
Ambientació/decoració: Decoració del pis estil budista i hindú, una mica minimalista. Mateixa tònica a l’habitació i el lavabo. El lavabo és ple de colònies i desodorants per després de la dutxa. Dos punts negatius a comentar: al lavabo no hi ha tovalloler i has de deixar la tovallola a terra, i a l’habitació que em va tocar no hi ha mirall lateral per observar l’espectacle de la massatgista quan treballa l’esquena. Però en general molt bé.
Valoració: 9
Aparcament: Crec que és una mala zona per aparcar sense pagar. Jo hi vaig anar en transport públic, la parada d’Hospital Clínic és a un parell de carrers.
Aire condicionat/Calefacció: No m’hi vaig fixar.

SERVEI
Data de l'experiència: Maig 2019
Tarifa contractada (en €): 80€ una hora aprofitant l’oferta de reobertura.
Altres tarifes ofertes: Diverses segons el temps i servei, consulteu la web.
Duració real del servei: Una hora i mitja sumant massatge i dutxes (al principi em vaig haver d’esperar una mica i no m’ho van descomptar, punt a favor seu).
Petons/morrejos?: Algun bes a la pell per ambdues bandes, però sense besar la boca.
Tècnica del massatge: Vaig escollir el massatge Fusión Limit, que barreja tres tipus de massatges de la casa: Geisha, Oro Bianco i Nuru.
Relat de la trobada:
Després de veure la reobertura d’aquest centre de massatges i recordant que sempre havia sortit satisfet, vaig decidir visitar-les. Vaig reservar dues hores abans la sala, però no la massatgista, ja que no en coneixia cap ni tenia referències. La Laia va ser l’encarregada d’obrir-me i d’acompanyar-me a una petita sala. Només estaven disponibles ella i una altra noia, una sud-americana de la que no recordo el nom, però tenia clar que escolliria la Laia des de que la vaig veure. Em va dur a una altra habitació on vam passar comptes i em vaig despullar. Després em va acompanyar a la dutxa en una altra sala. De retorn a la sala del pecat, em vaig posar còmode mentre ella anava a buscar el material i tornava i es treia la roba.
Va començar asseient-se entre les meves cames i treballant-me els peus i bessons. Després va canviar de posició i va passar a les cuixes i cul, per una estona després treballar l’esquena amb mans, colzes i pits, també acariciant-me el cap amb els dits. Un cop ben enllustrat d’oli, va passar a fregar tot el seu cos amb la meva esquena, utilitzant sobretot els seus glutis, lliscant amunt i avall meu, com si fos un tobogan. Tot això us ho he resumit però s’hi devia estar ben bé mitja hora, durant la qual em vaig relaxar i excitar molt a la vegada.
Mitja volta i comença a treballar de la mateixa manera la part davantera del cos, però s’hi va passar molta menys estona, i ho va combinar amb abraçades i petits petons mutus al coll, espatlles, etc. Aviat em va fer aixecar i em va donar un gel transparent i fresc, i ens el vam posar mútuament a tot el cos (i quan dic tot, vull dir tot!). Ben gelificats, va començar la part de postures tàntriques, imitant postures del coit però mai amb penetració: ella asseguda damunt meu i fregant el meu tronc amb les cuixes, a quatre cames i jo em refregava amb el seu cul, ella a sobre i d’esquena a mi i emprant les seves natges amb mestria, els dos agenollats i abraçats, fins a mitja dotzena de postures ben excitants, i jo que estava calent com una ceba. Per acabar es va estirar sobre meu i amb les mans em va fer acabar i em va deixar extasiat. Mentre jo recuperava l’alè, es va tombar al meu costat, mig abraçada a mi, m’hi hauria adormit de plaer, en aquell moment sentia que estar entre els seus braços era el lloc més segur del món.
Per acabar, dutxar per treure’m l’oli i gel i comiat a la porta, veient amb sorpresa tota l’estona que havia passat volant, però agraït per haver pogut entregar aquest temps a la noia meravellosa que és la Laia.

Valoració de la implicació: Un 10 no li fa justícia, un 1000 s’hi aproximaria més.
Valoració final (el millor/el pitjor): El millor és la simpatia de la Laia, i com sap transmetre sensualitat i calma amb els gestos mínims. No hi va haver res dolent, excepte que no vaig poder-la convèncer perquè vingués a casa amb mi.
Repetiries?: I tant!!! De seguida que pugui.

fotosfalsas

Cita:
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Grand Chariot; 16/07/2019 a las 21:39. Razón: al final la foto és falsa
Aviso a Organizadores   Responder
10 foreros han agradecido a Grand Chariot por este mensaje:
Aleister Crowley (17/07/2019), Bettina (16/07/2019), bistrot (17/07/2019), escalfador (16/07/2019), Lacroix (18/07/2019), Lextor (16/07/2019), Moriwaki (16/07/2019), Petrov (18/07/2019), sanabres (16/07/2019), simplemen (16/07/2019)
Antiguo 16/07/2019, 19:22   #2
Lextor
....
organizador
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 10293
SmilePoints último año: 12.723
Reputación último año: 1
Expes publicadas: 16
Colaboración: 18
InfoWeb

Esa foto, que no veo en su web, es falsa.

Cita:
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Aviso a Organizadores   Responder
2 foreros han dado SmilePoints a Lextor por este mensaje
Aleister Crowley (17/07/2019), Petrov (18/07/2019)
Responder Publicar experiencia
ThePlay
Mel Hot

tag Etiquetas
Catalana Española Pecho moderado Delgada Masaje Tatuajes Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 23:02.
Página generada en 0,192 segundos con 47 consultas.
WhatsApp