Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas > Kanahura Masajes
Laia Cat - Catalana - Barcelona phonex
Elite Angels
Plataforma
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   2.648
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
sin-fotos
nombre(s):
Laia Cat
teléfono(s):
933282427, 633493201
origen/acento:
sin información
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
sin información
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
sin información
Antiguo 17/10/2017, 00:49   #1
blackout
avatar_
Fecha Registro: ene 2013
Mensajes último año: 16
SmilePoints último año: 64
Reputación último año: 24
Expes publicadas: 30
Colaboración: 2
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Laia Cat - Catalana - Gran Via 52X (Urgell) - BCN

CHICA
Nombre "artístico": Laia Cat
Nacionalidad (u origen probable):Catalana
Edad (aparente y/o anunciada): Anuncia 20 i son creibles al meu entendre.
Fotos falsas o retocadas?:Uns lleugers retocs si tenen, sobre tot per temes de privacitat, però és ella sense mena de dubte.
Descripción de Cara:Guapíssima. Noia morena, cabell prou llarg, encara que recollit, llis i molt ben cuidat. Una cara molt bonica, amb uns ulls rasgats que enamoren i un sombriure preciós,
Descripción de Cuerpo: No molt alta, però no sabria precissar la seva alçada. Noia prima però no esquelètica, amb un cos molt natural. És una noia molt sensual, sexy i dessitjable.
Descripción de Carácter: El complement ideal.... És atenta, simpàtica, intel.ligent.... crec que vam connectar prou bé.
Vestimenta: Una bata negre.
Fumadora: No sé.....

CONTACTO
Teléfono: 685270923
Web/Anuncio: En aquesta casa.
Dirección: Gran Via / Urgell
Horario: De 11h. a 17h, com ella mateixa explica al seu blog.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: LLoc molt agradable i net, amb la temàtica "zen" esperable.
Valoración:Millog que bé.
Aire Acondicionado: Ho sento, no ho recordo.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 13/10/2017
Tarifa contratada (en €): 1h 80€ promoció de la casa.
Otras tarifas ofertadas: Les indica en el seu blog.
Duración real del servicio: Diria que el temps estipulat, sense preses.
Besos/morreos?: Dos petons a la galta a l'entrar, i altres dos al sortir.
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: N/A
Cunnilingus?: N/A
Sexo anal?: N/A
Deja acabar en su boca/cara?: N/A
Relato del encuentro:

Vaig caure a la Laia per casualitat. Sabia que aquesta vegada em venia de gust un massatge eròtic, no tant una relació sexual complerta, així que primer vaig buscar a una altra noia del centre, i com no hi era em van fer la presentació de les dues disponibles. D'aquestes dues, em vaig quedar amb la Laia.

La seva tècnica de massatge em va sorprende una mica. Em ba sobtar una mica la seva tècnica, perquè es surt una mica del que és habitual, o millor dit del que jo havia experimentat. Ella es dedica prou estona als peus i a les cames, a més de fer-te un massatge brutal amb els peus (tremendo). Obviament una mica de masssatge a la esquena i passada una bona estona, va començar el body a body.

La veritat és que notar el seu cosa a sobre del meu va ser molt excitant, em va possar molt calent quan em va xiuxiuejar "respira amb mi" amb la seva boca a tocar de la meva orella. A l'estona em va fer girar i em va convidar a possar-li oli pel cos. Així ho vaig fer, acariciant primer les seves espatges, baixant a poc a poc les mans pels seu pits i la seva panxa.

M'agrada com em toques, em va dir, mentre jo seguia acariciant els seus pits i ella em masturbava. Va ser un moment de gran intensitat eròtica, estava realment calent, confiat, còmode, excitat...... així que vaig arribar a un extraordinari orgasme i em vaig còrrer.

Va acabar la sessió amb un massatge a les mans de relax. Després una dutxa, dos petons i un fins aviat....

Valoración de la implicación: Extraordinària.
Valoración final (lo mejor/lo peor):Una experiència fenomenal, diferent i excitant, amb una noia molt jove i gupaíssima. ¿El pitjor?...... que no puc repetir cada setmana.

Nota: Las imágenes han sido eliminadas por petición formal de la persona retratada en ellas.
La primavera la sangre altera... y todo lo demás, también.

Última edición por Lextor; 03/11/2017 a las 19:04. Movido por Dr. Loomis; 17/10/2017 at 07:04 desde Laia Cat - Catalana - Masajes Brahma - BCN
Aviso a Organizadores   Responder
15 foreros han agradecido a blackout por este mensaje:
Anlisex (17/10/2017), Astronaut (18/10/2017), Bécquer (17/10/2017), Dr. Loomis (17/10/2017), EL PIN8 (19/10/2017), Gustav (21/10/2017), Lacroix (18/10/2017), Lextor (17/10/2017), manue (18/10/2017), Petrov (17/10/2017), Rebombori (21/10/2017), sanabres (17/10/2017), Sevendust (17/10/2017), The Guardian (17/10/2017), Tornasol (18/10/2017)
Tema Cerrado
Beatriz
SugarGirls

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 06:20.
Página generada en 0,168 segundos con 44 consultas.