Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Petit Plaer
Mariona - Catalana - Canovelles phonex
ThePlay
Elite Angels
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   3.025
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Mariona
teléfono(s):
938494895, 636537328
origen/acento:
Catalana, Española
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
Francés sin Sexo anal Sí morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
sin información
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 27/12/2018, 17:06   #1
Grand Chariot
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 34
SmilePoints último año: 77
Reputación último año: 28
Expes publicadas: 52
Colaboración: 95
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Mariona - Catalana - Canovelles

CLIENT
Edat del client: l’altre dia al tren em van donar informació de la Targeta Daurada.
Et vas donar a conèixer com a usuari de SMB?: Sí, a l'encarregada.

NOIA
Nom "artístic": Mariona
Nacionalitat: Catalana de vuit cognoms
Edat (aparent i/o anunciada): Segons l’anunci 20. En deu tenir algun més però segur que no arriba als 25.
Fotos falses o retocades?: Autèntiques amb retocs per preservar la seva intimitat.
Descripció de Cara: Jo la trobo guapa, amb llavis molsuts que han nascut per fer petons, cabells i ulls castanys i ulleres.
Descripció de Cos: Doncs és una noia baixeta però amb bon cos, bon pitram i bon darrere. Bastant al meu gust.
Descripció de Caràcter: A nivell de tracte és molt simpàtica i agradable, a l’hora de l’acció hi ha uns quants “peròs” que comento més avall.
Vestimenta: Sostenidors i tanga negres que van desaparèixer bastant ràpid.
Fumadora: Diria que no.

CONTACTE
Telèfon: 938494895
Web/Anunci: Petit Plaer - Canovelles (Granollers) - 938494895 - Blog
Adreça: Adreça sobradament coneguda de Canovelles.
Horari: De dilluns a divendres, consultar el blog.

LLOC DE L'ENCONTRE
Ambientació/decoració: La majoria ja deveu conèixer la decoració de la casa. Em va tocar una habitació de la part nova on hi ha jacuzzi i dutxa a l’habitació. El llit tenia una pega que comento després.
Valoració: 8
Aparcament: Vaig intentar aparcar a la porta però vaig acabar en una esplanada amb aparcament propera. Des d’allà hi ha menys de cinc minuts a peu.
Calefacció: Calefacció i fins i tot una mena de llar de foc.

SERVEI
Data de la experiència: Desembre 2018.
Tarifa contractada (en €): 60€ 45 minuts aprofitant l’oferta del dia.
Altres tarifes ofertades: Una pila, consulteu el blog.
Duració real del servei: Els tres quarts d’hora.
Petons/morrejos?: Sí, al principi reticent i després amb llengua.
Francès (sense/amb protecció)/gola profunda?: al natural, amb gola profunda.
Cunnilingus?: No. Terreny prohibit. Li volia fer però em va dir que no li agrada, ni tocar amb els dits.
Sexe anal?: Sí, l’ofereix per un suplement de 40 o 50€, no ho recordo. No ho vaig contractar.
Deixa acabar a la boca/cara?: A la boca i cara no, al cos sí.
Relat de l'encontre:
Per feina passava pel costat de Granollers i em van venir ganes de fer una visita a Canovelles, donat que tenia temps. Vaig aprofitar que havia de posar gasolina per consultar l’oferta del dia i les noies de la casa i vaig cap allà. Ja sabeu el ritual: vaig tocar el timbre, em van obrir i l’encarregada em va acompanyar a l’habitació.
Van passar 7 o 8 noies, totes noves per mi, i tot i que en altres ocasions em costa decidir-me, aquesta vegada la majoria no eren del meu gust (cadascú té els seus). Vaig quedar-me dubtant entre la Mariona, que s’assembla molt a una excompanya de feina que em posava, i la Ingrid, que té un cos que m’encanta. Al final va poder més el morbo de l’aparença i vaig triar la Mariona.
Ens vam treure la roba i cap a la dutxa. Vaig intentar buscar algun petonet i tocar-la mentre ens netejàvem però va evitar la meva boca i mans, em va rentar amb professionalitat però sense erotisme. Un cop secs i havent fet els glopejos corresponents sí que em va deixar fer-li petons, a peu dret al costat del llit. Primer no obria la boca però mica en mica va deixar que les llengües juguessin. Es va asseure al llit i va començar a menjar-me-la, però va durar poc perquè ella no estava en bona postura i em va demanar que m’estirés al llit. Va tornar a menjar-la, fent gola profunda, fins que la va tenir ben dura en pocs minuts.
De seguida em va voler posar el condó per follar, es notava que volia anar per feina i acabar aviat. Jo la vaig parar, volia agafar-m’ho amb calma i que disfrutéssim tots dos, volia que s’estirés al llit i menjar-la de cap a peus. Però em va parar els peus ben ràpid, em va dir que no li agrada que li mengin el cony, ni que li acariciïn amb els dits. I que tampoc li agrada que li toquin els mugrons, amb mans o boca. Tot aquesta llista de prohibicions no em va agradar gens, em feia sentir lligat de mans i vaig destrempar. Com que no quedava més remei, li vaig dir que me la tornés a menjar i que comencéssim a cardar. Amb la caputxa posada, se’m va enfilar a sobre i va començar a cavalcar.
Això sí, no em mirava la cara ni per un moment, anava mirant endavant seriosa mentre es movia de manera mecànica. Entre que la postura de cowgirl mai ha estat la meva preferida i la seva cara de pòquer no em sentia gens còmode, ella ho va notar i va proposar canviar. Es va estirar i em va dir que la penetrés. La cosa anava millor i li podia anar robant petons mentre em movia, tot i que ella tenia tota l’estona els ulls tancats. Però hi havia algo que no funcionava, no em sentia còmode amb la postura tot i ser la meva preferida. Tot i això, vaig seguir fotent-li i va començar a fer moviments circulars i de costat. De cop ella va fer un xisclet i va dir que no ho fes, que no li agrada, que només li agrada endavant i endarrere. Vaig seguir però de mala gana, no m’ho estava passant bé i tenia ganes de marxar. Ella es va aixecar i es va posar panxa avall, amb el cul enlaire. Vaig tornar a penetrar-la, almenys així no li veia la cara. La cosa va anar molt millor, la postura m’agradava i a ella semblava que també perquè vaig notar com s’humitejava. Li vaig fotent una bona estona, ella va començar a fer algun gemec de gust. Però jo notava que així no arribaria mai al clímax i vaig parar. La vaig tornar a fer posar en postura de missioner però li vaig demanar que es posés un coixí sota el cul per aixecar-lo més. I vam tornar al lío i de cop la cosa va canviar, ella va començar a gemegar sense parar i a abraçar-me i fer-me petons, deia que li estava agradant molt on tocava, i de fet a mi també, notava molt més el seu interior i sentia cada vegada més plaer. I així vam seguir un rato fotent-li canya fins que tots dos ens vam córrer ben de gust.
Un cop eixugats (el coixí havia quedat ben moll) vam estar comentant què havia passat mentre ella em feia un massatge. Vam arribar a la conclusió que el matalàs era massa tou, ens enfonsàvem massa i no estàvem còmodes (companys esteu avisats). Després de dutxes mútues per netejar-nos, vaig tornar a la feina ben relaxat.

Valoració de la implicació: 6-7. La noia és simpàtica i quan trobes el punt t’ho passes bé, però hi ha massa peròs.
Valoració final (el millor/el pitjor): El millor és el seu caràcter i que quan està a gust s’implica molt. La part dolenta és tota la llista de coses que no li agraden i a mi això em va tallar les ales perquè no em permetia desplegar tot el meu joc de llit. Jo tinc molta paciència però potser alguna altra persona s’hauria queixat.
Repetiries?: Pregunta difícil de respondre. Ara que ja sé com l’he de tractar i el que li agrada no m’importaria repetir amb ella, però amb la varietat de noies que hi ha a la casa segurament en triaria una altra.
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por The Guardian; 27/12/2018 a las 22:41.
Aviso a Organizadores   Responder
15 foreros han agradecido a Grand Chariot por este mensaje:
Aneguet (28/12/2018), Bibendum (28/12/2018), Caballero Oscuro (29/12/2018), Caballodetroya (28/12/2018), felipe maxa (28/12/2018), Marc_tk (28/12/2018), Marignan1515 (29/12/2018), misterpat75 (27/12/2018), nauj867 (27/12/2018), NonConventional (30/12/2018), Obi-Wan (27/12/2018), Saminionrai (28/12/2018), sanabres (27/12/2018), Sursum Corda (28/12/2018), The Guardian (27/12/2018)
Responder Publicar experiencia
Bella
Plataforma

tag Etiquetas
Catalana Española Sí morreos Francés sin Sexo anal Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 16:59.
Página generada en 0,178 segundos con 46 consultas.