Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Afroditas
Mia - Dominicana - Sabadell phonex
AmateurTV
Palabra Puta (Libro)
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.009
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
sin-fotos
nombre(s):
Mia
teléfono(s):
937484229, 648413871
origen/acento:
sin información
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
sin información
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Sabadell
experiencias:
1
valoración media:
sin información
Antiguo 02/05/2012, 18:14   #1
boixador
avatar_
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 15
ExperienciaExperiencia de Chica Inédita Mia - Dominicana - Sant Honorat 038 - Sabadell

CLIENT Boixador
Edat del client: passant a passes forçades del mig segle.
Abans de començar aquesta “expe” em cal agrair a tots aquells que em vàreu regalar aquesta bella experiència.
També vull agrair a Afroditas la seva esponsorització envers el nostre fòrum. Tots aquells que tingueu la mateixa sort que jo tindreu ocasió de conèixer el bon saber fer de l’encarregada Sra. Ester. Mercès a ella també

NOIA
Nom "artístic": Mia
Nacionalitat: ( origen probable) Dominicana
Edat: (aparent i/o anunciada) Diria que uns trenta cinc, encara que sembla molt menys
Fotos falses o be retocades?: No hi ha fotografies,les de la web son velles, les noies hi passen molt ràpid per aquesta i suposo que per totes les cases.
Valoració de la Cara: Molt guapa
Valoració del Cos: Preciós, primer i un molt bonic culet espingo i dur
Valoració de Caràcter: Molt agradable i gentil
Vestimenta: Una malla molt cenyida al cos
Fumadora: No ho crec

CONTACTE
Telèfon: 937484229 - 689156049
Web/Anunci: www.Sexabadell.com
Direcció: (¿s’aparca fàcil?) Carrer Sant Honorat, 38, Sabadell Una caseta de dos pisos al centre de la ciutat
Horari: 24 hores, crec

LLOC DE TROBADA
Ambientació/decoració: Normal. Amb prou dignitat. Tot net i higiènic, que és el que cal
Valoració: 7

SERVICI
Data de l’experiència: avui 2 de maig
Tarifa contractada: A la vostra salut
Altres tarifes : 50€ la mitja hora i 100€ l’hora; 80€ els tres quarts
Duració real del servei: Quasi una hora. Al final del temps del servei toca una senyal acústica
Petons/morrejades? Si, amb llavis molsuts i tendres i desitjosos
Francès/gola profunda? (sense/amb protecció) No. Això ho fa amb funda, em va demanar permís i a aquestes alçades jo no hi tinc inconvenient, avui va així, demà aixà.
Cunnilingus? Com no; com he observat per altres companys no concebo el “no”; no seria el mateix, potser per això no vaig a massatges.
Sexe anal? Suposo que si, no s’ha donat, car el dit li entrava i li agradava.
Deixa acabar a la seva boca/cara? No ho se
Relat de la trobada:
Unes dotze noies, la majoria espanyoles, algunes andaluses, una asturiana , una brasilera de quasi dos metres amb taló i tres llatines, La Mia era la única del Carib. Per a mi era la més guapa i la de més bon tipus. Ho he tingut clar de bell antuvi.
Com diu el poeta:
“Li he fet la mitja rialla
i aleshores ja hi vam ser”
Dutxa plegats, morbo a dojo dintre de la dutxa, tocadeta de figa i culet amb entrada de dit inclòs i acaronaments d’uns pits ben parats, com tantes d’altres, operats i, encara que a mi m’agraden més naturals, encara que segueixin al Sr. Newton, no estaven malament.
Un cop a la cambra el que està clar és que ella se’n ha ant unes quantes vegades a causa de la meva agosarada llengua, avui molt de color rosa, a causa d’un líquid que m’havien posat per fer-me la neteja semestral de dents. Com ha gaudit la xicota! I jo també!
Després una llarga penetració molt plaentera i molt “carinyosa” per part d’ella, que estava força calenta i que tenia una figa “cangregera” d’aquelles que quan en sou a dintre us succionen i us fan entrar una bona estona al "heaven"
Ens en hem anat plegats. Deliciós.
Com encara no havia tocat la senyal m’ha fet un petit massatge a l’espatlla, molt gentil
Gràcies Afroditas per confiar en el nostre fòrum

Valoració de la implicació: alta
Valoració final: (el millor/el pitjor) Aquesta sempre és una opinió subjectiva. Molt be en tot
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han agradecido a boixador por este mensaje:
Aníbal (02/05/2012), Anubis (04/05/2012), atahualpa (09/05/2012), Axelross (05/05/2012), Belmorir (02/05/2012), Dr. Loomis (03/05/2012), mailto_23qe9 (03/05/2012)
Responder Publicar experiencia
Plataforma
Mel Hot

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 06:10.
Página generada en 0,160 segundos con 45 consultas.