Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Afroditas
Naomi - Sudafricana - Sabadell phonex
Viviendo en el burdel (Libro)
Geisha
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.455
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Naomi
teléfono(s):
937484229, 648413871
origen/acento:
sin información
rasgos físicos:
Pecho operado
prácticas relatadas:
Eyaculación bucal Francés sin
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Sabadell
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 20/04/2017, 16:56   #1
Tornasol
avatar_
Fecha Registro: nov 2015
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 251
Colaboración: 27
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica Inédita Naomi - Sudafricana - Sant Honorat 038 - Sabadell

CHICA
Nombre "artístico": Naomi.
Nacionalidad (u origen probable):Sudafricana.
Edad (aparente y/o anunciada): 32-36.
Fotos falsas o retocadas?:Reals.
Descripción de Cara:6,0: No és molt del meu gust. Cara arrodonida amb faccions dures. Ulls grans i intensos. Nas gros i xato negroide. Boca grossa i uns llavis molt gruixuts amb els que fà unes mamades de mèrit. Mentó pronunciat. Llarga cabellera amb unes cues o trenes amb molt de curro... El portava recollit.
Descripción de Cuerpo: 7,5: Cos potent. És corpulenta, però no grassa. Deu fer quelcom menys de 165 d'alçada. Constitució atlètica amb espatlles i malucs amples i cintura petita en contrast. Una mica de panxa, però en general un tó físic ferm. Pits operats i unes natjes dures, grans i rodones.
Descripción de Carácter: 7,0: Tranquil·la, dolça, callada, segura de sí mateixa; Se la veu una puta experta. Té una manera de parlar molt pausada i relaxant, amb un accent per a mí bastant sexi.
Vestimenta: 7,5: Un conjunt de llenceria claret, no recordo el color... però li quedava bé.
Fumadora: No ho sé. No la vaig besar.

CONTACTO
Teléfono: 937484229 i 689156049.
Web/Anuncio: http://www.sexsabadell.com/model/prostitutas-sabadell-naomi/
Dirección: Sant Honorat, 38 Sabadell.
Horario: 24h.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración:

És una casa que fà cantonada al centre de Sabadell, però no és la típica casa anglesa.
L'accés està format per un primer vestíbul que sempre és obert i té una porta que pots ajustar mentres no obren. Dona molta sensació de resguard per a mantenir l'anonimat. ok
Al rebedor de l'interior de la porta principal hi ha un parell de cabines minúscules que és poden tapar amb una cortineta vermella a la dreta i una escala que puja al pis on és fan els serveis a l'esquerra.

En aquest hi han quatre dormitoris; un de enorme al final del pasadís, un de petit just devant d'on acaben les escales, un de gran a continuació d'aquest i un de mitjà entre el gran i el gegant.

Totes les habitacions tenen split d'aire condicionat amb bomba de calor, guixeta per al client, pantalla plana amb un canal de videoclips 24h i els imprescindibles llits matrimonials amb les seves corresponents tauletes auxiliars, algún penjador i una cadia o butaca.

Lamentablement només hi ha un bany per a servir a les cuatre càmbres. Aquest és gran, net i ben equipat. Amb una dutxa gran i aigua calenta servida com cal.

Valoración: 7,0: Tot i no ser cap meravella, és nota l'interés per aportar un bon nivell d'equipament al client, això cal agraïr-ho. Sempre hi ha una pila de tovalloles netes i sabatilles i llençols d'un sol ús.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Abril del 2017.
Tarifa contratada (en €): 80E 45 minuts.
Otras tarifas ofertadas: 100E 60m, 50E 30m.
Duración real del servicio: 50 minuts amb les dutxes.
Besos/morreos?: No ho vaig buscar.
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: Sí, anava per aixó. Aquesta noia fà unes mamades sensitives com a mí m'agraden.
Cunnilingus?: Passo.
Sexo anal?: Crec que si ho fà amb suplement, però no ho recordo del cert.
Deja acabar en su boca/cara?: Si i Si.. El CIM ho fà a partir dels tres quarts d'hora de servei. El facial, no li fà gaire gràcia, però ho pot acceptar.
Relato del encuentro:

Em venia de gust una bona mamada i vaig trucar per saber a qui tenien disponible. Em varen dir el seu nom i ja la recordava de l'any passat. Em vaig asegurar de que seguís fent els mateixos serveis i vaig anar a cercar-la.

Un cop a la casa vaig fer que em presentessin totes les noies (també hi havia alguna senyora), i em vaig quedar amb la Naomi.

Vaig pactar serveis i després de la neteja emb vaig aseure a la bora del llit del dormitori gran, just devant del mirall i va començar una exel·lent fel·lació. Pausada, tranquil·la, sensitiva, i en silenci.

Aguanta molt xuclant aquesta noia, potser uns 30 minuts sense parar ben bons. Repàs d'ous, llepades molt guarres també i finalment me li vaig escorrer a la boca, tal i com haviem pactat.

Servei molt grat. M'en vaig tornar a casa sec. risa

Valoración de la implicación: 7,5: Bastant bé. És una bona fel·latriu i és nota que li mola xuclar polles.
Valoración final (lo mejor/lo peor): 8,0: Em va donar exactament el que havia anat a cercar.

Lo millor és la seva xarrupada expeta i molt professional.
Lo pitjor... Que t'ho has de currar per que es deixi fer facial. guino
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Dr. Loomis; 20/04/2017 a las 21:11. Razón: Adherir foto
Aviso a Organizadores   Responder
12 foreros han agradecido a Tornasol por este mensaje:
Belmorir (24/04/2017), culo.inquieto (21/04/2017), Dr. Loomis (20/04/2017), felipe maxa (20/04/2017), GoMad&Monster (21/04/2017), Madison (20/04/2017), Petrov (20/04/2017), Roman2 (21/04/2017), sanabres (20/04/2017), Simon (20/04/2017), talisman69 (21/04/2017), The Guardian (21/04/2017)
Antiguo 20/04/2017, 21:06   #2
Dr. Loomis
avatar_
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 3511
SmilePoints último año: 6.572
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 189
Colaboración: 3.339
Fotos

Fotos de Naomi
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
La literatura y el sexo no tienen por qué estar divorciados
Aviso a Organizadores   Responder
8 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
felipe maxa (24/04/2017), Petrov (20/04/2017), Roman2 (21/04/2017), sanabres (21/04/2017), Simon (20/04/2017), talisman69 (21/04/2017), The Guardian (21/04/2017), Tornasol (21/04/2017)
Responder Publicar experiencia
SugarGirls
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Pecho operado Francés sin Eyaculación bucal Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 12:47.
Página generada en 0,211 segundos con 48 consultas.