Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Petit Plaer
Natalia - Canaria - Canovelles phonex
Elite Angels
Palabra Puta (Libro)
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.038
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Natalia
teléfono(s):
938494895, 636537328
origen/acento:
Española
rasgos físicos:
Pecho grande
prácticas relatadas:
Francés sin
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
sin información
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 22/01/2014, 16:50   #1
Jan del Riu
avatar_
Fecha Registro: oct 2013
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaEn Concurso para Expe Inédita Natalia - Canaria - Canovelles

NOIA
Nom "artístic": Natalia
Nacionalitat: Canària
Edat: 19 anyets
Fotos falses o retocades?: Que n'hi facin més
Valoració de Cara: Té cara d'angelet sensual. Uns llavis...
Valoració de Cos: És com una Venus íbera. Petita,voluptuosa i molt jove.
Valoració de Caràcter: Amb massa ganes de complaure.
Vestimenta: Un vestidet vermellduda
Fumadora: No ho crec.

CONTACTE
Telèfon: 938494895
Web/Anunci: mirar el seu fil
Direcció: Lloc de fàcil accés i fàcil aparcament. Si no és al costat mateix es pot anar al costat del riu.
Horari: d'11 a 20:30

LLOC DE TROBADA
Ambientació/decoració: És el lloc més agradable i net en el que he estat.
Valoració: 10

SERVEI
Data de l'experiència: Ahir a les 18:00
Tarifa contractada: 30min/50€. Oferta del dia
Altres tarifes ofertades: Mireu el seu fil
Durada real del servei: 30 min
Petons/morrejades? Petonets. Vaig veure que no volia aprofundir més.
Francès/garganta profunda? Sense condó, no molt GP però sí molt sensual. Amb aquests llavis...
Cunilingus? Sí, però no és el que més li agrada. Es deixa fer. Té un conillet molt bonic, suau i dolcet.
Sexe anal? No
Deixa acabar a la seva boca/cara? No ho sé

Relat de la trobada:

Després de no entendre'm amb la Lauri bochorno ja que jo només volia veure les noves i me les va passar totes (cosa que em fa passar vergonya pq veig a totes amb les que he estat i que sembla que no hi vulgui tornar a estar, quan no és així) em quedo amb tres al cap: una joveneta amb accent sudamericà i cara d'entremaliada, la Marta, que fa pinta de donar força guerra, i la Natalia, que com que va ser la última d'entrar i em vaig fixar en com es mirava tota coqueta al sortir vaig pensar "a veure què passa?"

Entra, em convida a anar a la dutxa, ens rentem,... de moment tot molt correcte però suposo que no hi posava gaire de la meva part perquè el gel es trenqués més fàcilment. Tot i així es notava que tenia ganes de complaure, dient-me coses com "relajate, tu ponte aquí relajado". Suposo que també li anava bé dir-m'ho per relaxar-se ella.

M'estiro al llit i em demana que què vull. Me la miro bé, amb aquella carona i aquells llavis, tota jove i aquell bé de déu de cos i penso que, com el llop faria amb la caputxeta, MENJAR-ME-LA! Li dic que el que a ella li vingui més de gust, pel que comença a llepar-me el noiet d'abaix amb aquella llengua suau i a fregar el llavi inferior al gland BUF! Prefereixo mil vegades aquesta sensualitat i innocència a un GP d'aquells professionals. Després de contemplar-la una estona com juga amb mi li dic que si vol sex. Accedeix sense problemes tot i que tampoc demostra que li provoqui gaires alegries. Noto que no li faig ni pessigolletes, però té un conillet suau i agradable pel que vaig fent. Tot i així això em permet disfrutar d'un altre moment màgic: notar com els seus generosos pits cauen just damunt la meva panxa per anar fregant suaument els seus mugrons mentre puc contemplar tot l'esplendor del seu cul (m'agraden molt els culs). Veient que no l'excitaré ni una miqueta, encara que per quedar bé em diu que l'he lubricat, passem a que m'enfundi i rideit però ella d'esquena. Com que no tinc una gran eina penso que sortirà cada dos per tres i no anirem molt bé, però en canvi la cosa funciona perquè hi mostra una gran habilitat, fent que m'agradi molt i sembla que ella tb hi disfruta. Després es gira, podent contemplar el seu somriure i la seva davantera. La faig baixar, es deixa petonejar i així puc sentir l'olor de noia jove que li fa el coll i aquella pell suau, les orelles, els cabells arrissats,... S'acaba el temps així que ens posem sexdoggy i li dic que em miri pel mirall. Em mira, es mira, li agrada veure's, m'agrada com es mira i emotic_ Xerrem una estona perquè no podem passar a la dutxa, ens dutxem i em desitja que ens tornem a veure. Espero que sí.

Valoració de la implicació: un 8.5, Potser li falta una mica d'experiència en aquest món, però ho compensa amb una innocència o dolçor que m'agrada molt.
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lextor; 19/06/2014 a las 00:51.
Aviso a Organizadores   Responder
10 foreros han agradecido a Jan del Riu por este mensaje:
Baja_3836 (23/01/2014), calent29 (22/01/2014), jonahdoe (22/01/2014), korovin2010 (23/01/2014), Korso (22/01/2014), Lextor (22/01/2014), Miles Barcelona (27/01/2014), Monogotas (23/01/2014), Ogold (22/01/2014), sanabres (22/01/2014)
Antiguo 10/07/2014, 16:00   #2
miquel37
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 2
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Dolça Natalia

Company, estic completament d'acord amb tu, Natalia és una joia de dona i tant jove i tant bonica i tant dolça que jo he estat dues vegades amb ella i ja la trobo a faltar.

El que fa que sigui tant fantàstica és la seva naturalitattimido però no per això deixa de ser canyera, s'adapta a les teves fantasies. Jo personalment trobo amb ella una relació de novieta entregada i engrescadora i amb el seu cos exuberant i apretat em posa com un Ferrari, a 200 en 2,5 segonsemotic_
No us la podeu perdre, jo m'estic trucant a sobre per tornar a quedar amb ella, amb el permis de de totes les dones d'aquesta casa que son una joia. zenamorado
Aviso a Organizadores   Responder
Un Forero ha agradecido a miquel37 por este Post:
simplemen (11/07/2014)
Responder Publicar experiencia
amateurTV
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Española Pecho grande Francés sin Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 13:04.
Página generada en 0,196 segundos con 48 consultas.