Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > VillaViciosas
Nicol - Venezolana - MegaGirls - Barcelona phonex whatsappx
AmateurTV
Elite Angels
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   1.649
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
sin-fotos
nombre(s):
Nicol
teléfono(s):
631243945
origen/acento:
Venezolana, Latina
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
Francés con No morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 12/08/2017, 19:00   #1
Tornasol
avatar_
Fecha Registro: nov 2015
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 251
Colaboración: 27
ExperienciaExperiencia de Chica Inédita Nicol - Venezolana - MegaGirls - BCN

CHICA
Nombre "artístico": Nicol.
Nacionalidad (u origen probable):Veneçuela.
Edad (aparente y/o anunciada): 23.
Fotos falsas o retocadas?:No he vist cap foto seva.
Descripción de Cara:7,0: Guapa, Cara felina amb els ulls ametllats (portava unes lents de un color groc vermellós), nas xato i una boca sensual que no vaig poder besar en cap moment. Cabell ros de mitja cabellera llisa i un mentó finet. La seva pell és clara i sedosa.
Descripción de Cuerpo:8,5: Està molt bona. Uns 160 d'alçada, constitució atlètica i molt natural. Té la pell finíssima, clareta i deliciosa d'acariciar. Té uns pits en copa B, perfectes. Simétrics, turgents amb uns delicats mugrons que em va deixar degustar en alguns moments, doncs em deia que li feia pesigolles. Les espatlles i el ventre els té sense ni una gota de greix, és carn de gym. Esquena graciosa i un cul esplèndit, amb unes natjes dures com la pedra i arromangades a més no poder. El seu mont de venus és esplèndit i té un sexe preciós. Cames en forma però femenines.
Descripción de Carácter: 6,0: És veu bona gent. És simpàtica, xerraire, somrient, sexi i molt sensual. Lamentablement no és gaire empàtica, va per feina i no és gaire decidida a l'hora de fer el servei. Vaig sentir falta de complicitat i consideració per part seva. Poc complaent.
Vestimenta: 7.5: Conjunt de dues peces amb unes sabates de taló alt que costen de treure...
Fumadora: No ho sé del cert.

CONTACTO
Teléfono: 632128436. Jo vaig intentar contactar amb la Thaina desde aquest teléfon, però estava ocupada i em van convidar a veure les nenes que tenien disponibles.
Web/Anuncio: https://www.sexomercadobcn.com/megagirls-villarroel-22x-bcn-663410166-blog-t344441.html
Dirección: Villarroel 22X.
Horario: No ho sé.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: És un pis molt senzill. Està actualitzat tal i com era a l'última etapa de Pecados VIP. M'ha atés al dormitori que hi ha més aprop de la porta d'entrada, petit i humil. El terra està emmoquetat i un bon llit gran. Matalàs digne. En front d'aquest hi ha una tele encastada a la paret amb reggeton non-stop, a la pared de la dreta del llit, tal i com entres a la cambra, hi ha un mirall molt gran, que mola molt per veure com cardes. No té aire condicionat, si una finestra que dona a un pati interior. Però lamentablement no tenen permés la seva obertura durant el servei. El bany està contigu al dormitori i és complert. El problema que té és que no hi havia aigua calenta ni cortina. Em vaig dutxar igulament i vaig muntar un cristo amb l'aigua. Evidentment. L'estora del bany, no estava massa neta.
Valoración:4,0: El detall de l'aigua no mola gens, encara que sigui estiu. Però la falta de l'aire és va sentir massa. Sabatilles d'un sol ús si us plau!
Aire Acondicionado: Tenen un ventilador industrial que em va resecar els ulls per la potència i em va fer agafar mal de coll. És gros i potent i no es mou, roman fixe en una mateixa posició i com vaig cardar-la uns 10 minuts seguits a quatre, vaig pillar.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Dijous 10 d'agost del 2017. Per la tarda.
Tarifa contratada (en €): 100€ 60 minuts, promo foreros.
Otras tarifas ofertadas: No ho tinc clar.
Duración real del servicio: 53 minuts amb les dutxes d'aigua freda.
Besos/morreos?: Ni de conya. Fà unes cobres de puta mare. ok
Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: El francés el fà natural, diu. Però lamentablement tenia un tall a la boca i no va poder ser. Haurém d'esperar a veure que diuen les següents expes.
Cunnilingus?: Vaig passar, però té un filet de primera.
Sexo anal?: Si per +70€. Vaig estar a punt de contractar aquest servei, em venia molt de gust fer-li el cul(És que té un cul increïble!!!), però em va dir que primer havia de pagar i després provaríem a veure si podia ser o no. Però els diners en cap cas és tornarien... bochorno
Deja acabar en su boca/cara?: No i no.
Relato del encuentro:

Com no vaig poder quedar amb la Thaina, doncs les novetats desllumbrants acostumen a ser difícils de contractar, vaig passar a que em féssin una presentació de les nenes. Em va impresionar el nivell. Només en vaig veure a tres, però les tres estaven bones. Em vaig decidir per la Nicol, ho vaig decidir al sortir del dormitori... i li vaig poder veure bé el CUL. grito-whatsapp

Després dels protocols de pagar i neteja amb liada d'aigua per tot el terra del bany, espero a l'habitació a que ella també es dutxi, busco un mocador de paper per llençar el xiclet i no en trobo cap. Obro tots els calaixos i estan buits, no hi ha res. Al tornar de la dutxa uns minuts després, ella també es queixa de l'absència d'aigua calenta i es disculpa per la demora.

Li demano paper pèr llençar el xiclet i em diu que no ni ha, ni aquí ni enlloc del pis... Amb aixó em queda bastant clar que la majoria de nenes no faran CIM i molt menys CIF. Li demano alguna cosa per veure i em diu que en pricipi no tenen res, però em pot donar alguna cosa seva de la nevera. A mí em sap greu i li dic que no ho faci. Però em quedo extranyat...

Comencem el servei i ella em fà unes cuantes cobres i desisteixo de besar-la, la petonejo i acaricio el seu cos enforma deleitantme amb la seva pell sedosa. Ens estirem al llit i li demano francés.

Em treu un plàstic i li demano natural, ella es disculpa, però degut a una ferida a la boca no ho pot fer. Res a dir, tret de que ho hauria d'haver advertit amb anterioritat. Sense petons i sense OWO, no se com encara seguia empalmat(si ho sé, la nena està molt bona risa).

Em plastifica amb la boca i ni 10 segons després ja la poso a quatre. Les vistes són magnífiques, està molt bona i para molt bé el cul. La penetro amb gentilesa i mica en mica em vaig trobant més cómode envestint-la. Ja tenia la postura óptima, però hi havia alguna cosa que no anava bé... L'aire em venia a al cara i cada cop estava més incòmode, vaig acavar per tancar els ulls i la molèstia de la sequedat en aquests va cesar... el sexe d'aquesta noia és brutal, sucós i estret, rodejat per unes natjes meravelloses... però quant portava uns 10 minuts, estava amb la gola seca i vaig començar a tossir. I ara ja em molestava el soroll i tot del ventilador infernal barrejat amb el reggeton...

Em vaig estirar al llit i li vaig dir que em masturbés, se m'havia baixat la trempera i tot. emotic_wacko

La nena amb bastanta poca gràcia i menys ganes, em comença a fer una palla mirant la pantalla i tararejant les cançons. Se'm va escapar el riure per la situació i la meva polla se'n va anar a dormir. Vaig forçar la interacció fent-li preguntes i ella al menys va girar la cara cap a mi i varem xerrar breument. Poc després, ens varen avisar a la porta. La trobada havia acabat, dutxa freda exprés i cap a casa.

La noia em va agradar molt fisicament i crec que és bona nena, però ningú li ha explicat com s'ha de fer un servei ben fet. Així segur que no.

No la puc recomanar a ella i molt menys el pis. Jo aquí no hi torno fins que no canviín les condicions de l'establiment i hi hagui un servei estandaritzat per anar a lo segur. Com tants altres pisos d'aquest rang de preu tenen.

Valoración de la implicación: 4,0: Poc implicada i gens complaent.
Valoración final (lo mejor/lo peor): 3,5: No puc aprovar de cap manera aquesta trobada.

Lo millor és lo bona que està. Cos molt sexi i super enforma. Cul escandalós...
Lo pitjor és la gestió del pis. Tenen unes nenes de primera, la majoria a cara descoberta i uns preus molt bons, però si no guien a les seves novelles i marquen una pauta d'atenció al client el resultat és un desastre. L'atenció als detalls és molt escasa. Sembla que no ha canviat gairebé res desde que varen canviar el nom...

Sense aigua calenta, sense cortina a la banyera-dutxa, sense clorutori, sense sabatilles, sense paper ni sec ni humit als dormitoris, sense aire condicionat, sense beguda de cortesia, sense un control del temps adecuat...

Al començament de l'etapa Mega(gener-febrer del 2017), em vaig passar per provar la novetat del servei megamamada, per telèfon em varen dir que si la higiene era bona, les mamades eren a pèl. Però un cop al pis em varen dir que no, que les mamades a quatre boques eren amb plàstic, cosa que respecto moltíssim. Però lo que no pot ser és que per telèfon et diguin una cosa i després els serveis reals siguin uns altres. Poc professional. Segueixen en la mateixa línea.
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar
Aviso a Organizadores   Responder
8 foreros han agradecido a Tornasol por este mensaje:
Dr. Loomis (12/08/2017), pacoaffectionat (13/08/2017), Pollotedack (12/08/2017), sanabres (12/08/2017), Srto_Vader (13/08/2017), Turista Sexual (13/08/2017), velcro (19/08/2017), Xasel (15/08/2017)
Responder Publicar experiencia
Plataforma
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Latina No morreos Francés con Descontento

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 14:34.
Página generada en 0,167 segundos con 41 consultas.