Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Masajes Su Yue - Barcelona - Centro de masajes phonex whatsappx
Grupo Haima
Viviendo en el burdel (Libro)
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   71.798
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 16/09/2009, 00:33   #21
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Clint, imagino que no te pajeado sin pedir quizá porque no te conocía de nada. Hay que aclarar que si bien en mi caso explicado era la primera vez, me conocía de vista, porque yo era o soy cliente de la otra, Xin, que tiene un masaje regular y le cuesta mucho el FF, pero que me relaja. Al conocerme de vista, es posible que la haya impulsado, lo mismo le pasó a mirga.

Celebro que te haya gustado.

Salut

borrachos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/09/2009, 00:36   #22
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Querido Wagner,

Eso mismo que tú dices, me ha faltado comentar en la valoración final.
Es muy posible que si coges confianza con Shuan, el FF, vendrá solo.

Un saludo
Alegrame el día
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/09/2009, 12:31   #23
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Complemento: (manual/francé) manual y unos besos en el soldadito, pero a pesar de intentarlo no consegui se la metiera en la boca (mirga)


Repasando experiencias de los compañeros, me he quedado intrigado con la frase que antecede.

¿Eso de los besitos en la polla fue iniciativa de la niña y te quedaste alucinado...? :s189:

¿O bien es que querías amorrarla al pilón cogida por el cogote, peazo marrano? emotic_

A ver esas aclaraciones, que es importante. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 22/09/2009, 20:30   #24
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Wagner, hola tio...

Mensajes de este usuario en este tema: 11
No hombre, no, no la cojí del moño, se lo pedí simpaticamente y ayudandola un poquitin con la mano, sin apretar mucho... y se bajó 3 ó 4 veces y me dió unos tiernos besitos, no morreadas al ciruelo, pero me hizo su gracia, es una chica muy agradable y no tiene un no para nada, (por lo menos conmigo), pero yo ya la conocia de casi hace un año que me habia hecho otros masajes y SIN FF. yo insistiré, pero dudo que me haga una chupada completa, pero probar no cuesta nada... :1114:Shuan preparate que viene Mirga (de momento emotic_nono)
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/09/2009, 22:47   #25
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Queda aclarado, gracias. Es una chica completita, pero su gran defecto es que su masaje estresa, más que relaja, a la velocidad que va.

Además (esto se me olvidó ponerlo en la expe) le comí una teta y me quedó un regusto a no-se-qué durante todo el dia. Podia ser restos de alguna crema hidratante baratísima o peor aún, mierda de no ducharse.

No descarto otra sesión con ella, pero en principio no me consideres competencia, porque a mi me van mejor las sesiones durmientes y relajadoras, con y sin meneo, y sin muchas complicaciones.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/09/2009, 01:56   #26
Sammy
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Llevo varias expes con Chuang o Shuan y os puedo asegurar que no me dice nada y me pajea, sin pedir pasta, agradece mucho lo que le das y siempre sonríe.
Se deja sobar por fuera y comer las tetas. Creo que la vi en otra peluquería. El problema es su nivel de castellano. No hay manera de entenderse.

A ver si retomo el hilo del foro que ando un poco liado estos días.
IN
INDE
INDEPENDENCIA
Aviso a Organizadores   Responder
Marta Dido
Mel Hot
Antiguo 29/09/2009, 15:27   #27
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Más sobre Shuan

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Després de la meva visitia d’inspecció a Maragall, 181, que va resultar molt glamourosa i positiva, però que no va acabar com déu mana en FF per la raons que explico en el fil corresponent, avui tocava de buidar el cabàs.

De les moltes possibilitats censades escrupulosament en aquest putíssim i adicctiu fòrum, m’he triat a Shuan, més per una raó de proximitat geogràfica que no per un altre cosa; i si bé l’experiència no difereix de les anteriors, sempre hi ha detalls que es poden compartir amb la penya.

SHUAN, OH, SHUAN.....

Avui me l’he mirada bé. Si aquesta tia es passa per Llongueras i es posa un vestit negre de nit, podria estar divina de la mort. El que passa és que la veiem molt atrafegada en la feina de cada dia, en ple curro, despatxant un rera l’altre els afamats clients, que cada cop som més, i clar, la veiem més casolana. Però és força maca. Si segueix així, aviat caldrà reservar amb una setmana d’antel·lació. La veritat és que jo la trobo atractiva. I és de tacte fi, cosa que no sempre ho trobem a les perruqueries xinetes. Mai perd el somriure ni la bona actitud. ella siempre positifva, nunca negatifva.

L’AMBIENTILLO DE LA BOTIGA

He trucat per fer la reserva per telèfon (sí, sí, vale, vale, diuen) i no m’ha servit de res, estava despatxant un altre penjat i n’hi havia per tres quarts d’hora. M’han ofert mitja hora de la petitona i després empalmar, però aquestes maniobres no m’agraden gens, tendeixen a despersonalitzar el treball. M’he esperat en un sofà que ben bé podría haver estat recollit d’un contenidor.

Al cap d’una estona, baixa un tio amb la bragueta oberta. Hòstia puta, quin mal rotllo... En fi, ja que hi som...a tot això, dones rentant-se el cap i ambient de feina. Arriba una clienta, més aviat grassona, que demana per serveis de perruqueria i després massatge. La xineta que quedava lliure se l’ha endut cap a dalt, de manera que avui puc dir que he tingut veïnat femení fent-se un repàs de baixos. O qui sap.

Quan he sortit, ja hi havia un altre pavo esperant.

EL FINAL FELIÇ

Us estalvio la part general del massatge, que ja la coneixeu, i us explico la frikada de final que m’ha ofert la Shuan, veureu.

Estava xerraire, avui. Bé, com gairebé sempre, el que passa és que jo habitualment no dic res i deixo fer, i avui l’hi he donat més conversa, a veure per on petava la cosa. M’ha preguntat com em deia, de què treballava i si avui tenia festa. Li he explicat el que m’ha semblat adient, no tot mentida. Total, jo diria que no m’ha entès de res. Ella anava dient “Ah...tu jefe...tu mucho dinelo...ah....”. I jo pensant, “si tia, tu pensa el que vulguis, ja em va bé...”

Arriba el moment clau, i inicia un massatge directe a l’entrecot, amb les dues mans alhora, de forma suau a l’inici i progressivament avançant en intensitat després. Ja sabeu que no demana promesa de diners mai, cosa que és tot un punt. Molt agradable, cada cop domina més el tema. Somriu i et mira a veure quina cara hi fots. Una palla de categoria, nois. Bon moment com per navegar una mica per sota la seva samarreta i tastar els seus matons. Tots dos alhora, com en estèreo. No diu res, somriu, tampoc s’aparta. Val a dir que no sóc brusc, sinó que penso que és un bon moment per demostrar educació i bones maneres. Segur que ella ho agraieix. Això sí, he passat de fer-ho amb la boca, l’altre dia em va deixar un regust desagradable. El final s’acosta.

Em pugen les pulsacions cardíaques, com està manat en aquestes situacions eròtiques. He recordat el post del company mirga, en el que ens explicava com havia intentat un francès, quedant ben aprop. I he retut un homenatge a la distribució lliure de coneixement, perquè aquesta informació rebuda l’he aprofitat sense pagar drets d’autor. Li he indicat com millor he sabut que s’acostés al pardal i li fes festes. I mira, sí, li ha donat uns petonets, un parell de cops. Un efecte més curiós que no pas un altre cosa, perquè s’ha mantingut allunyada dels sucs que molt aprop amenaçaven, però el cas és que ho ha fet.

M’ho feia només amb una mà. Ah, no, tia, amb les dues. I l’hi he acompanyat la mà ociosa cap a gratar-me els ous amb els ditets oliosos. Ara. Buf. Això va bé. I ella que no perd el somriure mai, anant tocant la simbomba amb bon ritme. Aquesta palla té pinta d’històrica.

No sé que hi fet que de sobte he esclatat. Llepppsssss....

Sento que diu: “Oh.....si.....musho....si....mushoooo,...mmmm....tu....mushoooo....”

No calien aquests comentaris, Shuan. Ja es veu que no n’hi ha per tant. O potser sí, l’autoestima és cosa de cuidar, i la Shuaneta hi col·labora força. Un petonet, au.

FI DE FESTA

Una de les coses que valoro força en aquestes expedicions a les perruqueries és el treball post-mortem. Moltes massatgistes acaben el temps contractat a mitges i només per compromís i trobo que és en aquests detalls on s’haurien d’esmerçar una mica.

Doncs la Shuan, de Bailèn, és de les que et deixen complert-complert. Només us dic que tot i que la bandera s’havia arriat com pertoca, ha continuat fent un bon tractament a tota la zona afectada, ous inclosos. I després ha repassat magistralment els peus, un per un.

M’he quedat com en un núvol. Ha acceptat els deu euros amb un somriure sincer.

Última edición por Wagner; 29/09/2009 a las 19:07.
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 29/09/2009, 20:06   #28
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Verdad Wagner

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Esta chica Shuan es fabulosa, la comparo como a Lu de Ana Unglas de Cerdenya/Industria, dos chicas agradables, siempre contentas, masaje bastante bueno, desinteresadas, buen FF., y dentro del tema erotico que es lo que tambien buscamos, ningún asomo de guarrerias extremas. Las sacas de allí, las vistes con ropa arregladita de calle y te las encuentras en cualquier sitio, es para ligarlas y creerte que has hecho el ligue de tu vida, yo estoy enamorado de las dos... dime con cual te quedas tú y yo me quedo con la otra. emotic_ y no sufras, la que tu no quieras me la quedo yó...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 29/09/2009, 20:14   #29
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Pues mira, no sé que decirte, porque tengo otra expe de hoy en Ana Unglas, de media hora, que no la he puesto porque no tiene interés alguno, ya que me ha despachado la jefa. Ha sido mientras esperaba Shuan, por no estar todo el rato en el puto sofá aquel.

Y sí, hay una chica mona y con tetas apetecibles, pero no me ha tocado. Veremos a ver, porque tengo una agenda de presuntas repeticiones que da gozo.

Y en cuanto a Shuan, habrá que conformarse con compartir el tema con media Barcelona pajillera, porque mira que tiene cola de gente esperando....
:dance5:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 07/10/2009, 12:48   #30
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
SHUAN, EM REPETEIXO MÉS QUE L'ALL

Aquesta noia, o millor dit, aquesta dona, té algunes de les virtuts que des de que vaig iniciar-me en el bonic món del massatge xinès en perruqueries de barri estava cercant. No m'ha estat fàcil de trobar. Porto visitats més de la meitat dels establiments que hi ha llistats en aquesta pàgina i puc comptar amb els dits d'una mà els que realment tinc ganes de repetir. L'oferta global de Shuan forma part d'aquesta petita agenda. Deixeu-me que m'enrotlli una mica i us es faci cinc cèntims.

SHUAN, GRANS VIRTUTS

És, sobretot, sol·lícita i servicial. Vull dir que està per la feina, que s'esforça en quedar bé amb tu i amb el treball realitzat. Això no és gens freqüent en aquest món del massatge low-cost i val la pena de destacar-ho i agrair-ho. Agrair una feina ben feta, més enllà de l'amanida frase de per això pago, em deixa amb un bon regust i amb la sensació que si tothom ho fes, tot aniria millor.

No és gens pessetera. Ja sé que treballa per diners i no per la cara bonica dels clients, però s'ha de dir que no condiciona cap de les seves accions a una retribució determinada i prèviament negociada. Què va. Ella fa el que creu que és correcte per que el client surti satisfet i accepta els deu euros amb un somriure d'agraïment que no és fingit ni teatral. Real.

Físicament la trobo força atractiva. Ja hem comentat que hauria de millorar l'acabat dels seus cabells i sembla que darrerament anem per bon camí. És primeta, no té panxa i el cul el va perdre i ja no l'ha trobat mai més. En canvi, té uns matons harmònics, proporcionats, estètics, d'una forma de formatge de pagès que et convida a llepar-los.

SHUAN, NOIA, HAS DE MILLORAR

És de difícil comunicació. S'esforça en aprendre el castellà i mica en mica afegeix alguna paraula al seu repertori, però tio, li costa. Tot i parlant-l'hi poc a poc, vocalitzant bé i evitant dins del possible expressions col·loquials, t’entén a mitges o gens. Clar que aquest és el nivell típic del sector i en el cas de la Shuan, encara gràcies.

Tècnica del massatge? No és la líder del sector, però des de que la coneixo, va millorant ostensiblement. Diguem que ara ja aprova i per a molts de nosaltres pot ser suficient. Compensa de sobres les seves mancances tècniques amb l'evident intenció i ganes que hi posa. Per mi, ja en tinc prou. Si voleu un massatge de qualité, no és el cas.

SHUAN, PROVEÏDORA DE SERVEIS MASTURBADORS

Té una forma de fer-te la palla pròpia, marca de la casa. Tinc la seguretat que s'ho passa pipa, contemplant com el client mig gemega, entresua, glateix i està a prop de saltar de la llitera quan està a punt d'escampar la llefada per tot arreu. En aquest moment, somriu àmpliament, satisfeta. Per ella, repassar-te els baixos forma part del massatge i del procés de relaxació que demanem, per tant, ni demana quartos apart, ni tampoc fa cap comèdia per a preparar-te primer. Ella va treballant, i quan toca, toca. Aquesta és l’actitud que personalment prefereixo en aquestes sessions masturbatòries.

SHUAN, SEXUALMENT PARTICIPATIVA

Fins avui, els massatges complerts que m’havia fet la Shuan els havia acompanyat, sobretot en els moments previs a l’esclat, d’un repàs manual dels seus pits, i un cop, que ja vaig comentar aquí, també els hi vaig llepar. El resultat va ser desastrós, perquè possiblement per haver usat alguna crema hidratant d’ínfima qualitat, em va deixat un regust de boca que no m’el vaig treure en tot el dia.

Aquesta vegada, però ha estat diferent. S’ha posat darrera meu, quan ha estat l’hora d’aplicar-se en el meu tors, i ha iniciat una frega amunt i avall amb les dues mans, deixant, molt ostensiblement, que els seus melonets em refreguessin nas i boca. Descarat. Aquesta pràctica està molt estesa i sembla normalitzada en moltes perruqueries i jo l’he rebutjat sempre que m’ho han fet en una primera visita, perquè entenc que no hauria estat una oferta personalitzada per a mi, sinó concurrent a la generalitat de la clientela, qüestió que francament em desmotiva. En canvi, en el cas de la Shuan, he tingut la sensació que era un plantejament personal, derivat d’una certa confiança guanyada després d’omplir mitja targeta d’aquestes que et donen perquè hi tornis. No m’ho he pensat dos cops i, amb les dues mans, li he descobert totes dues mamelles, que han quedat a l’abast de la meva boca. Les hi he tastat i estavan al seu punt. Calia xuclar el mugró i així ho he fet. S’ha llençat, en justa compensació, a iniciar la palla, com ja es veia venir. Ha estat una mena de semi seixanta-nou: ella fent all-i-oli i jo amorradet a les fonts maternals. He tingut sensacions de vedell acabat de néixer. El final de festa no ha trigat gaire.

SHUAN, T’HAS GUANYAT LA PROPINA

No només per la palla gloriosa i la saborossísima menjada de pits, coses que per si mateixes ho exigeixen, sinó per el que ha vingut després. Com que faltava encara un bon quart d’hora per a tancar la sessió, s’ha centrat de nou en el massatge. Ara tocava cuixes i cames. Li he dit que piernas poquito, pies mucho i sortosament, m’ha entès bé. I m’ha obsequiat amb un treballadíssim i molt agradable massatge als peus, amb les dues mans, per dalt i per baix, pel davant i per darrera, que m’ha deixat com un senyor.

Propina molt guanyada. Ens tornarem a veure.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/10/2009, 01:32   #31
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Hoy he repetido con Shuan...

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Pues si, hoy he repetido con Shuan, y de verdad es una chica que a mi no me cansa en absoluto. Hoy estaba guapisima, tejano blanco muy bajo por delante, casi se le veia la pelusilla del chichi y una blusa muy guapa azulita que la hacia preciosa, de verdad, lleva muy bien sus 32 años y esto que tiene un hijo de 10 años, pero está para comersela enterita.
Hoy posteo una mini experiencia, ya que entera seria muy parecida a la mia anterior, y además hay otros post de compañeros que no difieren mucho, pues esta niña no engaña, es totalmente natural, sin trampa... joer, como se nota que me gusta la chinita.



CLIENTE
Edad del cliente: más de 45

MASAJISTA
Nombre: Shuan
Edad: 32 años
Valoración de la chica: Simpatiquisima, alta, morena, no será guapa pero tiene una carita que encanta, culo no tiene, lo dejaria en china, pero tiene unos pechos grandes, sabrosos y morbosos, hoy cambio de peinado y por esto estaba más guapa
Vestimenta: que más dá, lo bueno seria quitarsela

SERVICIO
Fecha de la experiencia: hoy viernes sobre las 7 de la tarde
Complemento: Si, pajilla
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Besos: besos en cara, boca y soldadito
Técnica del masaje: He estado pendiente del masaje y de verdad que cada vez lo hace mejor, desde que la conocí hace un año, hasta ahora, no hay ni comparación, masaje completisimo, desde los pelos de la cabeza hasta las plantas de los pies, todo, todo, ciruelo incluido, no se deja ni un centimetro por masajear. Sin contar cuatro chinas buenas masajistas que hay en alguna peluqueria (y que no hacen FF) es de lo mejorcito que he encontrado, para mi el masaje normal/erotico/sensual, lo califico con un 8/10, aparte el FF., que los hay mejores, pero la implicación es total
Chica recomendable?: para mi si, si leeis los post de otros foreros seguro la probais
Resumen experiencia: Paso por delante de la peluqueria y la veo a ella en el fondo, mi idea no era de masaje para hoy, pero al verla, no quiero perdermela ya que ultimamente está muy solicitada, entro, me ve y sale, me da dos besos, pregunta masaje? y le digo si, me deja y sube sola para arriba (?) vuelve a bajar y me dice 10 minutos esperar... le digo, pero masaje tú? y me dice siiii, con una sonrisa de oreja a oreja (jo que susto), al rato baja una chinita con un cliente, paga 1/2 hora y adios. Subimos arriba y me despeloto entre risas y bromas, es que es tan simpatica que podia haberle pagado e irme ya (es broma), a lo nuestro, empieza el masaja, rapido como es normal en ella y que a mi no me molesta y lo clasico, cabeza, cervicales, espalda, gluteos, piernas con toques en huevos y perineo, yo aguantando pero el soldadito no, y con unas ganas de que terminara para tocarle aquellos preciosos pechos... bueno, sigo, piernas, pies y media vuelta, cara, brazos, pecho, barriga y ahí ya entra todo, caricias en el soldadito, (ya sabeis los veteranos que ella no pregunta ni si quieres masaje aquí, ni si tienes que pagar) ella a lo suyo y yo a lo mio, directamente a los pechos, le desabrocho el sujetador, le subo la blusa y le saco los pechos a la intemperie, los acaricio, los sobo, los beso, me los como, todo un placer, y se ha quedado con los pechos fuera hasta el final del masaje... sigo con el masaje, me va acariciando sin bombear y pienso yo, hoy es mi dia, le digo "chupar?" norrr, me dice, pero entre bromas y cachondeo se amorra un montón de veces al pilón para besar al soldadito que estaba en estado de super gracia, y venga besarlo, pero no ha habido forma de que se la metiera en la boca... me decia "comer no", joder pensaba yo, menos mal por que si me pega un mordisco, pero vaya un festival y conste que esto lo tengo pendiente, si no me la chupa será por que ella no quiere, jajaj, sigo.. despues de lanzar los bichitos sigue masaje por piernas y "ya ta", va por la toallita caliente y me limpia aceite, lefa y tira al suelo la toalla, se ve una chica limpia, no creo la use para el siguiente y fin de la historia, me siento en la camilla, me da masaje en cervicales y a vestirse toca... ahhh no, falta algo, le doy 10 euros y lo que más me gusta de ella, (supongo lo hará con todos), pone una carita de alegria y sorpresa y dice.. para mi?? y me da un abrazo y una morreada en la boca, pues que bien...
Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo mejor? todo en general, no puedo destacar nada en particular y Lo peor? pues que no me la "quiere comer".... Mirga y Shuan en un futuro :1114:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/10/2009, 01:38   #32
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Querido Mirga:

En mi opinión la cara de sorpresa cuando le damos la propina, es más falsa que una moneda de 3 euros

Un saludo
Alegrame el día
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
ThePlay
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb
Antiguo 10/10/2009, 23:22   #33
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Cita:
Iniciado por CLINT Ver Mensaje
Querido Mirga:

En mi opinión la cara de sorpresa cuando le damos la propina, es más falsa que una moneda de 3 euros

Un saludo


CLINT, que ya lo sabemos todos, pero siempre te hace ilusión que esta moza demuestre una alegria en este momento, aún que sea (fingida?), no creo que sea lo exacto fingida, más bien mecanica, pero mejor esto que con algunas que parece que les das y todavia les debes.... un abrazo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 13/10/2009, 01:30   #34
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Estoy de acuerdo con Mirga en lo que respecta al análisis de la sonrisa de Shuan. Es posible que tenga algo de teatral o exagerado, pero en cualquier caso, lo profiero así mil veces que no el desdén de algunas. Y no tiene porque ser totalmente mentira, simplemente algo exagerado. Bien por Shuan. cool
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/10/2009, 18:35   #35
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Me l’han fotut

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hem trobava per la zona i entro a Bailen 226 amb la intenció de provar la famosa Shuan. Havia estat fa uns mesos en aquesta pelu, però la Shuan estava ocupada i la jefa hem va oferir una altra noia. La expe no va ser gaire bona, per al que avui venia amb la intenció de Shuan o res.
Pregunta per ella, hem diu la noia ¿solo Shuan?, sí SOLO SHUAN. Va cap a dins i al cap de pocs minuts hem ve a buscar una noia i hem porta a l’habitació de dalt. L’altra vegada havia estat a la de baix, que es francament millor (llum natural i sensació de mes neta).
Hem despiloto, m’estiro a la llitera i comença l’esperat massatge. Però aviat me n’adono que aquí falla algo. Aquest no es el massatge descrit per l’amic Wagner i l'actitud de la noia tampoc. Li pregunto ¿Shuan?. No hem respon, aparentment no tenia ni idea de Castellà. Segueix amb el massatge (dolent, sense força ni ritme) i hem vaig escalfant :seriofuegofrownel cap, no la polla que es el que tocava). Mitja volta i continua amb el massatge insípid. Torno a insistir ¿Shuan? ¿Shuan? ... Com hem veu emprenyat, contesta amb veu baixa No, Avon ( o algo semblant). J:315:a me ‘han fotut. Hem calmo, ja que comprenc la pobra noia no en tenia cap culpa, i hem reservo per a quan baixi a pagar a la Jefa. Acaba el massatge (per anomenar-lo d’alguna manera) i baixo.
Segona sorpresa: la jefa no hi era, i a la pelu només hi havia un xinès tallant el cabell a un compatriota. Li pago a la mateixa Avon els 20 € i adéu, fins mai.
No es pot enganyar d’aquesta manera. Si demanés per algú i està ocupada, pues t’ho diuen i tu decideixes que fas.
Si m’hagués fixat en la descripció física de la Shuan dels posts penjats abans d’anar-hi, me n’hauria adonat al començament i no hagués caigut en la trampa. emotic_nono
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 14/10/2009, 18:50   #36
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Privata,

La jugada que t'han fet, dissortadament, és pràctica comú i corrent a totes les perruqueries xineses, no només de Bailèn. Forma part de la seva peculiar manera d'entendre els negocis, que no encaixa ben bé amb la nostra mentalitat. És així a tot arreu.

En quan la Shuan, té més o menys 32 anys, és prima i no fa ni panxa ni cul, pit sí una mica. Riallera. La detectaràs perquè porta els cabells bastant esbullats, dispersos, com sense pentinar. La seva actitud és lleugerament esbojarrada, això la caracteritza molt. Vestimenta de pantalons i samarretes. És la més alta de totes.

La pots detectar també descartant. Les altres son:

1 - La Xin, joveneta i petitona, massatges avorrits. No FF.
2 - La gorda, inconfusible. No l'he provat. És la que normalment fa caixa.
3 - La de cara de mala llet, més gran, més aviat baixeta. No sé si fa massatges, ni ganes.

I un xino, també. eek

Vinga, home, ànims.

:1656:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/10/2009, 09:14   #37
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Avon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
El tema està en que va ser una visita no programada. Al passar a prop de la pelu, vaig entra-hi. Hem recordava del seu nom, però no del físic que he pogut comprovar estava bastant ben explicat en diferents posts i que no corresponia de cap de les maneres amb el de la noia.
La que hem va atendre a mi (Avon, hem va dir finalment que es deia), no es correspon a cap de les noies que descrius. Deu tindre uns 30 i pico anys, baixeta, amb un culet força interessant per ser xina, i pits petits. Vestia tota de negra amb texans ajustadísims. Fa el massatge (¿?) mes suau que m’han fet mai. No confondre amb Xin, que es la que hem va encolomar la jefa en la meva visita anterior i que ofereix un massatge insípid (però bastant millor que el de la Avon, per a que es feu una idea).
Ho sento per la Shuan però . Amb la quantitat de bonas expes que he tingut, no penso a tornar a possar els peus en aquesta pelu. Ho sento per la Shuan.
La “gorda” es la que hem va enganyar i que es va esfumar quan vaig baixar a pagar. Os ven asseguro que amb el calent que anava, si me la trobo li canto la canya :seriofuego:
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
Antiguo 15/10/2009, 10:35   #38
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
Tens tota la raó, Privata, hi ha forces opcions diferents,algunes de francament bones, i no cal entrar en aquests jocs malabars que et foten.

A mí, en aquesta de Bailèn, tot i que em coneixen, gairebé sempre hi tinc raons. Per exemple, trucar per reservar. Sempre en diuen "Sí, sí, no polema", i a l'hora de la veritat, estan ocupades i t'has d'esperar. O bé que sistemàticament busquen facturar hora i mitja enlloc de l'hora.

Tot depèn. De vegades he entrat conscientment en el joc, deixant-ho córrer, per pura mandra de negociar res, opció francament destrempant.

D'altres vegades, he pensat que ja s'ho faran. :0018:
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
amateurTV
Antiguo 16/10/2009, 07:16   #39
cabezon
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 17
icon

Shuan

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Ante todo agradecer a Wagner su interés por informarnos a todos con tanta precisión y generosidad!!!
Ayer decidí visitar a Shuan y guiado por los buenos datos de Wagner acerté desde el principio.Muchas gracias, Wagner.

Ayer por la tarde llego a la peluquería y al entrar veo un montón de chinitas, 4 o 5, y a un chino. Me fijo en todas para intentar reconocer a Shuan y precisamente es la que se levanta y me pregunta si quiero masaje. Veo a esta chinita delgada, planita de tripa, aunque más tarde veo que tiene sus pequeños michelines y su pelo alborozado, con gran sonrisa y simpaticona. Me hace subir al piso de arriba y entro en una habitación espaciosa, color rosa, ventana que da al exterior y ventila bien y una buena camilla con su agujero.
Le pregunto su nombre y, bingo! me dice Shuan! Tuve suerte pues era el único cliente en este momento. Dada la suerte que he tenido y al no tener prisa, le pido una hora y media de masaje con lo cual se pone muy contenta.

MASAJE:
Con mucha pulcritud y sin olvidar un solo rincón de mi cuerpo. Me lo hace de menos a más, subiendo en intensidad y llegandome a gustar bastante al concluirlo. Se pasea por todas partes de mi cuerpo, sin olvidar los puntos más sensibles que tenemos. Un momento que me puso bien fue cuando desde mi cabeza me masajeó la barriga y sus pechos fueron chocando con mi cabeza. No me atrví a tocar nada aunque más tarde, casi al final, ya me lancé, y pude ver, acariciar y besar sus lindos pechos, pués aunque china tiene unas peritas deliciosas que merecen nuestra atención. Al hacerlo, ella me obsequió con un FF muy bien realizado.

CONCLUSION:
Pasé una hora y media deliciosa con esta chinita simpática y charlamos un buen rato, con buen rollo y como amiguitos de siempre.Me obsequió un buen masaje, un buen FF y sus preciosos pechos que deseo volver a poseer. Chica muy recomendable. Ah! Le di 10€ y tal como contais, con su carita de sorpresa me agradeció.
Me marché feliz y contento, con ganas de volver.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/10/2009, 12:04   #40
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 29
El teu avatar, cabezón, em recorda amb una certa precisió el moment esperat de la Shuan atacant pit i panxa, acostant els pits a la teva cara. :emotic_yikes:

Benvingut al club de Shuanistes, que ja en som uns quants!

redfacelas:redfacelas:
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
Valkiria

tag Etiquetas
Oriental Pecho natural Delgada Masaje Aire acondicionado Tatami Satisfecho , mei lin, mengziyuan, su yue

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 11:28.
Página generada en 0,583 segundos con 196 consultas.
WhatsApp