Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Yi Jia Yuan - Barcelona - Centro de masajes [cerrada]
SexEvents
AmateurTV
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   58.473
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 14/01/2010, 15:35   #21
Pepeterra
avatar_
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 6
Quina propina , ricardito

Amigo ricardito, despues del magnifico relato. Tengo envidia, je je je, que propina le diste. La semana proxima tengo que ir a una gestion a bcn, y pienso pasar por esta pelu o la de la calle escorial. Gracias por tu informacion.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/01/2010, 17:02   #22
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Amigo Pepeterra , mi propina es siempre la misma 10€ , si no me dicen lo contrario, tal como es habitual en la mayoria de foreros. Un FF = 10€ .

Solo me dejo hacer ff , si mi pajarito lo desea. Para una pajita mal hecha ya me la hago yo.:SURE:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/01/2010, 20:57   #23
Iqf
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 93
icon

Rambla Prim 244

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Peluqueria Yi Jia Yuan
Rambla de Prim 244 La Verneda
Tfno. 932781532
Metro L2 y L4 La Pau

MASAJISTA
Nombre: Lili
Nacionalidad: china
Edad: sobre 35 a 40
Descripción física: morena, media melena, de 1,55 de altura no muy delgada pero no gorda
Valoración de la chica: Muy simpática y agradable se hace entender y puedes tener una conversación, y te ries mucho con ella
Vestimenta: con pantalon encima falda y jersey de cuello alto toda ella tapada (luego os cuento)

CONTACTO
Teléfono: 932781532
Dirección: Rambla de Prim 244
Horario: 9 a 22 horas - lunes a sabado

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Poca decoración pelu bastante triste
Cabina: Pequeña y limpia con estufa
Camilla: correcta y con agujero
Servicio ducha: supongo que no
Valoración: La pelu 5/10, la cabina 6/10

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 13-1-10
Complemento: (manual/francés/completo) manual y bueno
Tarifa contratada: 20 euros una hora.
Otras tarifas ofertadas: 15 euros 30 minutos
Duración real del servicio: una hora
Besos/morreos? besos

Entro en la pelu, por la tarde no había nadie y digo que si masajes, sale ella y me hace para a la cabina de masajes que es pequeña y con un a estufa, se está cómodo.
Me desnudo cuelgo la ropa y me tiendo boca abajo, y le digo que quiero mqasaje fuerte.
Me cubre las pierna y el culo con una toalla, y empieza el masaje. El masaje es regular, a base de friegas, pero no esta mal, me empieza hacer preguntas y entablamos conversación, de tanto en cuanto me dice que si me gusta el masaje, lo que le voy respondiendo que sí.
Acaba la espalda, me cubre la estalda con la toalla y me deja el culo y las piernas al aire, empieza a masajear las piernas, hasta arriba pero sin insinuar nada, y me va preguntando " si bien" cuando llega a los gluteos los masajes y se le va escapando la mano hasta tocar los huevos muy sutilmente, me giro y le digo que muy bien que gustar mucho su masaje, se rie y yo tambien, entonces va siguiendo el masaje tocando todo lo que se puede tocar incluyendo el agujero no con la misma maestria que Primavera pero bien.

Me hace girar, y empieza el masaje por el pecho y brazos, hablando y riendo,llega a las piernas y va masajeando las ingles y el pirineo y lo huevos, muy bien, y me dice que si quiero "masaje aqui" le digo que bueno pero que siga con el masaje, que ya le dire cuando. Va siguiendo el masaje, tocando todo menos el ciruelo, que lo hace muy sutilmente. cuando quedan 10 min le digo que ahora sí. Va siguiendo muy suavemente hasta que me voy al cielo.
Me limpia y seguimos con el cachondeo. Le pregunto que si no tiene calor, tan abrigada y me dice riendo que los clientes le meten mucha mano y por esto va tapada hasta las cejas, que hay gente muy mala.
Me visto y le doy 10€ de propina, en todo el masaje no se había hablado de propina, cosa que agradezco, ya que a veces la negociación me destrempa.

Valoración: Pasé un buen rato, la chica es muy sipática y agtradable, se hace corto el tiempo, y el FF es suave y sin prisas, salí contento con ganas de repetir, no por la calidad del masaje pero si por su simpatía.

Saludos

Última edición por Iqf; 16/01/2010 a las 21:00.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 17/01/2010, 01:54   #24
benjor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

rambla prim 244 yao ying

Hola a todos . Soy nuevo en esto y me he quedado mas que agusto con Lili.
Simpatica, amable,docil, guapita,dulce , generosa, etc...etc...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 17/01/2010, 04:59   #25
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por benjor Ver Mensaje
Hola a todos . Soy nuevo en esto y me he quedado mas que agusto con Lili.
Simpatica, amable,docil, guapita,dulce , generosa, etc...etc...

Pues nada, se te saluda y bienvenido al fantástico hilo de las pelus chinas.

Un par de comentarios:

A) Ponerse avatar es algo que "viste" bastante. Así que ya estás tardando. Y por cierto, no estaría de más que te pasaras por "El bar de Sexomercado" y te presentaras. Tienes una copa pagada, a la salud de los amantes del frikimasaje chinil.:sm061:

B) Ya nos gusta que escribas y nos digas que te lo pasaste bien...pero leches...a ver si te extiendes un poco más.biggrin

Última edición por Baja_243; 17/01/2010 a las 05:02.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/01/2010, 16:48   #26
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Noia nova a l'oficina

Mensajes de este usuario en este tema: 53
ELS PRELIMINARS

Fa una estoneta que he estat en aquesta perruxinesa. Tenia diverses opcions al cap...i m'havia promès a mi mateix que no aniria a una perruxinesa durant uns quants dies. No per res...sino perquè volia provar altres coses...i l'economia no dóna per tant. Però al final he recaigut (I am a sinner :s189smile.

L'anècdota de la jornada ha estat que m'he fet una xuleta amb algunes frases en xinès (perquè encara no he aconseguit aprendre-me-le totes)...i me l'he deixada a casa.:coscorrones: En fi, per sort les salutacions ja me les sé..i així he pogut quedar com un senyor.biggrin

Donat que aquesta perruqueria la tinc al costat de casa, he anat caminant sota la pluja (queia una pluja fina). He arribat allà i...sorpresa...hi havia una massatgista nova.emotic_

LA MASSATGISTA:

Respon al curiós nom d'Ame. La seva edat reconeguda és 22 anys (pot ser...perquè joveneta es veu). Alçada mitjana (1.65, si fa no fa), primeta, grans dents que salten a la vista quan somriu (les té maques i ben cuidades). Cabell negre, estirat, però abundós. Com sol ser norma en les dones orientals, tenia menys cul que jo :sm061:i els pits petits...normals per a una noia de la seva constitució física.

Dintre de l'estàndard oriental, podriem dir que era una noia bufona. De cara, certament, les he vistes més maques...però vaja...no està malament.

La noia m'ha dit que havia treballat a una perruxinesa situada a la Gran Via, prop del metro Monumental (devia ser la de Gran Via 774, que ara mateix roman tancada). En acabar la sessió, li he demanat el seu telèfon...i és clar...me l'ha donat. És el 634008996 (avisats esteu biggrin).

M'ha dit que porta una setmana o poc més treballant en aquesta perruqueria. Això deu ser cert perquè quan hi vaig ser, la Lili em va dir que estava ella sola.

LES INSTAL.LACIONS:

Estava errat quan pensava que només hi havia una cabina de massatge. El cert es que n'hi ha dues. I avui m'ha tocat una on la llitera estava en posició perpendicular a l'entrada (o sigui, tal com entres, et trobes els peus...i al final el cap). Com l'altra cabina, tot estava nou, net i polit. Hi ha penjadors per a la roba. La porta és corredissa i no té balda per tancar. Se sentia de fons el sorroll d'un assecador de cabells manual (els aparells professionals, a causa de la seva potència, són força sorollosos).

EL MASSATGE (part no eròtica): Després de despullar-me de pèl a pèl, em tombo panxa avall i comença el massatge per l'esquena, amb uns fregaments circulars fets amb les dues mans. Prèviament havia preguntat si el volia fort o fluix. Li he dit que fort...i ha acomplert amb escreix.

A tot això m'ha preguntat si era el primer cop que anava a una perruqueria xinesa. Li he respost que no, que l'últim cop vaig estar a aquesta perruqueria (és cert). Després ha fet les típiques preguntes: si estava casat, si tenia nòvia-parella...en fi...el més normal del món (no seria pas que se'm volia lligar ? :sm061smile. Com que aparento menys edat de la que tinc...suposo que encara dec conservar algun atractiu per a aquestes xiquetes...:sm061::sm061::sm061:

El massatge transcorre amb lentitud. És enèrgic, pressiona fort...però a l'hora relaxa. La tècnica és la següent: amb les dues mans, una al damunt de l'altre, et fa fregaments circulars, lents...però sense deixar-se ni un pam del cos.

Acabades les fregues...amb els dits pressiona al mig de la columna vertebralt, tot intentant de separar les vèrtebres (dic jo wink). Això sempre va bé quan hom té la columna adolorida per esforços.

Quan acaba el massatge de l'esquena, m'obsequia amb uns "copets relaxants", com si fos un cop de karate...però òbviament més suau.

Se'n va als glutis..i...sorpresa...m'empastifa (en el bon sentit) l'oli al bell mig de les natges. Aquí ja se li ha vist el llautó :sm061:, especialment quan s'ha dedicat a passejar-se pels voltants del black hole, amb algun que altre tocament impur mal dissimulat.

Curiosament, s'ha dedicat també als engonals, per tal de relaxar els abductors. És clar, amb tot això era inevitable que toqués algun lloc perillós...:SURE:, però com si res...ella ha seguit amb el seu massatge a les cames (excel.lent, tot cal dir-ho). Si teniu problemes circulatoris o cames carregades per excès de feina, de ben segur que aquesta noia us les deixarà com a noves.

Segueix amb els peus...però com que em feia pessigolles emotic_:sm061:, li he hagut de dir que parés.

Mitja volta...i s'atansa al cap per fer-me un bon massatge de cara i clatell. Es deixa caure a les espatlles...on fa un excel.lent massatge descontracturant (fins ara era més aviat relaxant). Després li toca el torn al pit...i al baix ventre.

EL MASSATGE (part eròtica):

Com he dit, s'atansa al baix ventre...i allà ja veig certes mirades i certes rialles que em fan preveure el que finalment ha d'arribar. La situació ha estat d'un morbo al.lucinant..perquè ella s'anava acostant cada cop més...però no deia res...només reia (i jo també...:sm061:que la noia té un riure contagiós). Al final, la situació s'ha fet insostenible: la meva cigaleta s'havia covertit en una cucafera a punt de...:1656:. Calia acabar la feina començada...i m'ha tocat fer la pregunta de rigor: Massatge aquí ? biggrin Comença la mininegociació...en veu baixa...amb la mà de la noia allà on tots sabeu:sm061:...i la seva cara a dos centímetres de la meva...:sm061:Li he proposat els deu de rigor..però ella volia més...volia 20. Al final la cosa s'ha quedat en 15 eurets...amb dret a cuixa (i al que calgués). L'he abraçada, tocada, amb suavitat...però avui no m'he tallat un pèl. I l'hi he fet uns quants petons. Al principi ella no es decidia gaire...però al final s'hi ha llençat, i els petons a la boca s'han convertit en morrejades amb llengua. Això, a part de posar-me com una moto GP :sm061:, ha aconseguit que estigués ben calladet. Imagineu-vos la situació: ella damunt meu, morrejant-me a sac...mentre amb l'altre mà em feia el massatge relax glanderià. En fi, que com us podeu imaginar...l'esclat de joia ha estat de traca i mocador.:1115:

Neteja de les restes de la batalla...i "Ya ta".wink Em vesteixo, li demano el seu telèfon...li dóno la seva propineta...pago a caixa...i més content que unes castanyoles.

VALORACIÓ FINAL:

Un massatge força acceptable. Tindria un aprovat alt, ratllant el notable. L'actitud de la noia ha estat bona, riallera i donant conversa. El FF ha estat de pel.lícula: ha aconseguit posar-me a mil.

Avís a navegants: tot aquell que busqui alguna cosa més...li recomano que se'n vagi a un pis (sigui d'orientals o no ) , on trobarà exactament el que necessita, a bon preu i amb moltes més comoditats. Hi ha molts llocs on per 30 eurets pots cardar a gust (i jo aquí n'he gastats 35, no he cardat...però m'ho he passat de conya).

PERRUQUERIA I MASSATGISTA GUARDONADES AMB EL SEGELL DE QUALITAT ISO2010 PIXAPINS

Última edición por Baja_243; 20/01/2010 a las 10:48. Razón: Correcció d'errades ortogràfiques
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Marta Dido
Antiguo 19/01/2010, 17:34   #27
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Nomino el post d'en Pixa, per la seva qualitat intrínseca, per la seva precisió en els detalls, i, sobretot, per l'honestedat absoluta que respira.

(Li resto one point per copiar-se la plantilla wagneriana sense pagar roialties en forma de birra borrachos)
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/01/2010, 19:08   #28
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Nomino el post d'en Pixa, per la seva qualitat intrínseca, per la seva precisió en els detalls, i, sobretot, per l'honestedat absoluta que respira.

(Li resto one point per copiar-se la plantilla wagneriana sense pagar roialties en forma de birra borrachos)
Estimat Wagner, la birra la tens pagada quan vulguis.borrachos

Per la resta, moltes gràcies pel teu comentari.wink
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/01/2010, 22:47   #29
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Ja veig amic Pixapins que aquesta perruqueria és un bé de Déu per a trobar xinetes petoneres.
hauré de tornar i veure si puc trobar aquesta xineta tan preciosa, encara que potser massa jove per un vell com jo.
saludos
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 21/01/2010, 16:25   #30
Akira
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 5
icon

Peluqueria Yi Jia Yuan
Rambla de Prim 244 La Verneda
Tfno. 932781532
Metro L2 y L4 La Pau

CLIENTE
Edad del cliente: 34 años

MASAJISTA
Nombre: Lili
Nacionalidad: china
Edad: 40 y pocos
Descripción física: Morena, pelo por los hombros, flequillo chino, madura pero bien cuidad, normal de cara i de rasgos cuidados para la edad que tiene, con muy pocos (muy pocos), 1,6 mts, poco culo, pechos generosos (sin pasarse)
Valoración de la chica: Genial, implicadísima.
Vestimenta: Pantalón negro y jersey, sujetador de leopardo biggrin

LUGAR DE ENCUENTRO
Descrita abajo
Valoración: La pelu 5/10, la cabina 6/10

SERVICIO
Fecha de la experiencia: 20-01-10 porla mañana
Complemento: (manual/francés/completo) Manual
Tarifa contratada: 30 euros una hora y media.
Otras tarifas ofertadas: 15 euros 30 minutos
Duración real del servicio: 1,5 horas
Besos/morreos? Piquitos, no es us fuerte
Técnica del masaje: Descrita abajo
Chica recomendable?: Si

EXPE:
Animat per la darrera experiència llegida d’aquesta pelu, m’he animat a visitar-la, sobretot per poder veure i sentir a la Ame.

Arribar-hi és força complicat, aquest carrer es molt gran i hi ha milers de botigues. La part baixa del carrer, és a dir al 190 i pico hi ha passatges amb entrada per la Rambla que donen al interior de l’illa, amb numeració i nom de carrer diferents, total que he aparcat la moto al 190 i pico i m’ha tocat passejar una estona a peu, així que localitzeu l’adreça pel Google Maps i si aneu amb moto o cotxe sabreu on és exactament, perquè si us dona per anar a voleo (com jo) seguint els números de la Rambla, de cop i volta us fareu un embolic.

A la porta hi havia una xina força gran que em va obrir la porta, dins 2 xines de mitjana edat, 2 xinesos i una dona eixugant-se el cabell. Pelu força petita, amb un sofà davant la caixa que si hi ha algú assegut s’ha de vigilar per no ensopegar.

Al fons una cambra amb porta corredissa, de mides suficients per complir la funció de sala de massatge, camilla molt petita, amb forat molt petit, força dura i no és completament plana, deu ser d’aquelles que pots regular l’alçada del peus i zona cap.

Tovallola blanca per sobre, calefactor reduït, petita tauleta de llit, llum de tauleta, un mini altaveu bastant alt amb música house/dance i penja robes.

La xina em deixa sol i apareix una altre una mica més jove, però que sobrepassa el 40, es presenta (Lili) i li corresponc amb el meu nom.

Mentres em despullo treu una altre tovallola, pilota picada i boca avall, em tapa el cul i cames.
Comença el massatge que de primeres ja veig que serà per dormir i relaxar-se, aplicant l’oli just. Té les mans dures i cascades, com de treballar al camp. Passades circulars amb poca pressió i sense tècnica concreta (Ai com enyoro a la meva Eva de Maragall) L’esquena passa sense pena ni gloria, així que tanco el ulls i la deixo fer, farem una dormideta i ja està.

Baixa la tovallola deixant el cul a l’aire i un cop finalitzada l’esquena m’obsequia amb unes passades amb les ungles de forma suau que em fa posar la pell de gallina. Salta al cul i de cop fa una passada pel punt zero, cony em desperto, que passa aquí? Ella dissimula i segueix pel cul.

Passa a cames i hi torna, passada per zona zero, ara cada 4 passades per cames, puja al cul i es fica al entrecuix, però sense magrejar descaradament. Salta a l’altre galta del cul i l’altre cama i tot es repeteix.

Quan acaba surt i torna amb la tovallola calenta, em renta a consciència i mitja volta.

Segueix pel capa/cara i continua pel pit, com que tinc els ulls oberts em comença a preguntar per la feina, per on visc, que quina edat tinc, que si faig esport , que de que conec la pelu, que si estic a gust, que si és molt bona fent massatges i un llarg interrogatori.

Parla molt fluixet a vegades em costa sentir-la, entendre-la no és gaire problema.

Salta a un braç i quan el liquida el deixa sobre la seva falda però just al seu entrecuix i comença pels engonals per sobre la tovallola, quina cosa més rara. Jo que sóc bon minyó no toco res i m’estic quietet. Baixa a la cama, tot procurant que la meva mà no es mogui de on és, fica la má per sota la tovallola i torna als engonals, de tan en quan va rosant l’aparell en estat de repòs i els ouets, jo sospiro i apreto una mica la mà de la seva falda.

Salta a l’altre braç i exactament el mateix, però aquesta vegada deixa les cames semi obertes i la meva mà boca avall, ben col•locada per magrejar (l’altre cop va deixar la meva mà de costat) Jo quiet com un mort. Torna a l’atac per sot la tovallola, discretament, jo apreto la seva cuixa i la deixo caure una mica endins del seu entrecuix, cada cop que toca els ouets o l’aparell, que segueix en repòs (ja sabeu com sóc, si no hi ha contacte directe jo a l’espera)

En aquestes que em pregunta per massatge aquí, costa d’escoltar-la, segueix parlant molt fluix a 1 metre de distància i amb la música molt alta. AL final l’entenc, assento amb el cap i ella em diu “Yo plopina”, torno a assentir i continua el massatge de forma molt eròtica sense arribar a tocar rés descaradament. Estic nerviós, em tremolen les cames i no és del fred, cada cop que mou les mans una esgarrifança (escalofrio, carai que no em surt ara la traducció literal) recorre el meu cos i em fa tremolar. Treu la tovallola i em diu “Tu mucho calor”.

Agafa el meu aparell en repòs i en 0,5 segons ja està inflat com un condemnat.

Moviments molt lents, li pujo el jersei, hàbilment li descordo el sostenidor i puc apreciar una panxeta per algun quilet de més i per la pose d’estar assentada, amb la pell una mica embellida. Pits rodons, tovets, amb mugrons foscos, fàcilment excitables, molt sensibles i d’una mida força bona per ser xinesa .

Es deixa fer i ella no para, sempre amb bona cara, amb sensibilitat i sense preses, amunt avall, ara paro, ara arrenco. Queden 3 o 4 minuts per liquidar la hora pactada i em pregunta si vull acabar ja o si vull mitja hora més.

Miro l’ocellet i sorprenentment es troba en un estat d’excitació molt elevat, però sense ganes de liquidar, així que farem 1,5 hores.

Al dir-li la cosa canvia i posa més esmero i delicadesa, més calma, tot més sensorial, si és que pot ser, perquè la veritat es que la noia es prenia el seu temps al principi.

M’incorporo i al beso als llavis, ella els manté tancats, de forma molt subtil em diu ambla mirada i amb els llavis tancats que nada de morreos, li agraeixo el detall de la delicadesa al indicar-m’ho sense obrir la boca o apartar-me i no insisteixo més.

Li mossego delicadament els mugrons, sospira i ràpidament se li posen de punta, molt excitats, els seus pits agafen una mica de duresa (poca cosa però apreciable)

Ella no para, miro de descordar els pantalons, però ella de forma (altre cop) molt subtil em ve a dir que no, m’agafa la mà delicadament, la posa sobre la camilla i amb les dues mans m’agafa el cos i m’ajuda a tombar-me, es volta sobre meu i comença a mossegar-me/llepar-me els mugrons, sense parar de moure la mà, hi està força estona. S’incorpora, em mira, es riu ajup el cap al meu aparell jo faig un mig bot, cony que me la xupa, però No, es queda a 2 cm llepant el meu melic, mentre amb la mà no para de pujar i baixar, apretar els ouets i tocar el foradet del cul. Un espectable senyors.

Es torna a aixecar, seu a la cadireta, m’incorporo, m’agrejo una mica de pits i sento que aixó s’acaba, ella se n’adona i intensifica la pressió i accelera, tot sospirant, ajut el cap i planta davant l’aparell com per rebre-ho tot a sobre la cara. Així que jo apreto el cul i faig signes evidents que em vaig a córrer, no la vull ruixar, no ho trobo correcte i vull fer-li saber que em corro, ella ho capta, s’aparta lentament i 2 segons més tard em corro com un boig. Ella baixa el ritme, pero no la pressió i no s’atura fins que surt la darrera gota.

Em renta amb un paper i es riu. Acte seguit em posa la tovallola a damunt i continua pel massatge. Al cap de 5 minuts arriba la hora i mitja pactada.

Em vesteixo, em pregunta denou el meu nom i quatre preguntes sobre la meva roba térmica, la jaqueta i tot el tinglado dels que ens movem per BCN en moto en aquests dies de fred i em diu si hi tornaré i si he quedat content. Li dic que si, que segur que torno i alabo el seu massatge extra-sensorial.

M’acabo vestir, li pregunto el preu de 1,5 hores (30 euros) i trec 10 euros per ella.

Em fa un petó d’amor (sense llengua) i m’acompanya a pagar. Em cobra un xinés i puc observar 3 noies i 2 nois (tots xinesos) N’hi ha una de joveneta de bon veure que potser sigui l’Ame.

I això és tot, qui arribi fins aquí té un premi :sm061:.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/01/2010, 17:01   #31
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
comença a mossegar-me/llepar-me els mugrons, sense parar de moure la mà, hi està força estona. S’incorpora, em mira, es riu ajup el cap al meu aparell jo faig un mig bot, cony que me la xupa, però No, es queda a 2 cm llepant el meu melic.

Estem arribant a un nivell morbològic impressionant. Que duri.

Excel·lent relat. L'hem viscut en directe, com si hi hagués la tele retransmetent el partit i n'hem gaudit tant com tu (bé, no tant, però déu-n'hi-do).

Nominació a l'Oscar.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/01/2010, 00:14   #32
Ambrosio
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 7
SmilePoints último año: 13
Reputación último año: 5
Expes publicadas: 25
Colaboración: 12
icon

Yao Ying

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Akira, no solo me ha gustado mucho tu relato, sino que me lo he pasado muy bien leyéndolo. No he tenido problemas en encontrar el número, si buscamos en el listado, indica que esta entre las calles Binefar y Santander. Listado que ha quedado un tanto desvirtuado, al estar en “fascículos”. A ver si le toco la fibra sensible a los moderadores y lo ponen en un lugar mas destacado.
Son como dos manzanas juntas, con multitud de tiendas. He contado 4 ó 5 peluquerías y 5 ò 6 bares.

Al llegar he visto bastante gente en la pelu y me ha parecido ver a las dos chicas peinando, por lo que he ido a dar una vuelta y tomar un café en el bar más cercano, lado montaña. No vayáis, muy malo.


PELU
Dirección del local: Rambla Prim, 244, muy cerca del metro La Pau.
Nombre de la pelu: Yao Ying
Instalaciones: 7/10, cabina muy pequeña


MASAJISTA
Nombre de la masajista: Ame
Edad aproximada: 35... muy difícil
Descripción física: muy delgada

SERVICIO
Fecha de la expe: 22 de enero
Tarifa contratada: 1h/20€
Hace Final Feliz (tarifa)?: Sí, no me pidió nada
Otros complementos (francés/completo)?: ?
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: No lo creo
Actitud de la chica: Intenta agradar y lo consigue. Callada, sonriente…
Técnica del masaje (no erótico): Lo pedí suave, y consistió en pasadas y amasamientos, lentos, como a cámara lenta… pero bien.

Relato del encuentro: Me toca la primera cabina, que es muy pequeña, con el calefactor y tapado con la toalla se esta bien. La luz parece un piloto para niños, pero no, son 5 centímetros de fluorescente que han quedado “atrapados” al instalar las paredes de la cabina.
Masaje suave y flojo de técnica. Bastante rato de espalda. Masaje de mas de 10 minutos en la raja del culete y cerito, lento, con un poco de aceite, muy bien, pero sin tocar nada mas. Si sigue así, esta chica le va a quitar clientes a Primavera.
Va preguntando si todo bien pasa. Aquí se empieza a vislumbrar el futuro. Pasa a piernas, normal tirando a flojo, un poco de masajes en pies. Toalla caliente para sacar el aceite y media vuelta. Masaje en cara y cabeza, luego buen masaje en pecho y mugronets, bastante rato, ella desde atrás se estira casi encima tuyo, con su cara a dos dedos de la tuya, dejando caer el pelo, para que roce ligeramente la cara, me acerca el pecho, que noto solo el sujetador, pero no las tetas... Masaje en barriga, muy bien. Como tengo el amigo con una buena erección se ríe, me río, y lo coge con la mano. No me pregunta nada, ni habla de propina alguna. Un poco rápido, pero no le digo nada. Con una mano en el amigo y la otra en los guevetes, muy bien. Acaba me limpia con toalla caliente, y me pregunta si quiero mas tiempo, pero le digo que no, que esta bien.
Agradeció la propina y me dio ella un beso.

Valoración final (lo mejor/lo peor): Bueno, pues el masaje no erótico no es muy bueno, la verdad. Pero si el masaje erótico. Intenta agradar y lo consigue. Un poco callada, pero yo tampoco le di conversación. Siempre con una sonrisa en la cara. Que no me pidiese propina por adelantado y que no hubieses regatero, me pareció un detalle a considerar. No vi a la masajita más joven.

El caso de esta pelu, pequeña y alejada de todo, es curioso. Nadie la conocia, y al ver que empezaba a ir gente ya tienen a otra masajista.
Hombre tonto escribir en Internet (proverbio chino anónimo)

Última edición por Larry; 28/01/2010 a las 00:43. Razón: poner el nombre de la masajista a petición de Ambrosio
Aviso a Organizadores   Responder
SugarGirls
Mel Hot
Antiguo 23/01/2010, 04:25   #33
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Por la edad y la forma de actuar, ha de ser Lili. Lo que no sabía es que también había trabajado en Gran Vía, como Ame.

Creo que esta pelu se va a ganar un buen sitio en el ranking. Yo ya he caído dos veces...y las que me quedan. Encima me cae al lado de casa...:sm061:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/01/2010, 06:53   #34
avid
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 8
icon

promete en toda regla

Mensajes de este usuario en este tema: 3
He probado a Men y doy fe que la chica es "VOLUNTARIOSA" hasta donde quieras llegar....:sm061:

Otra cosa son las instalaciones que no van muy acorde... pero en el mundo del follamiento:1656: todo es valido....


será que me estoy acomodando... joder con los 40 que mal los llevo...:sm061::sm061::sm061:
La imaginación importa más que el conocimiento.smile
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/01/2010, 13:43   #35
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
A mi tambien me pareció que Ame es voluntariosa al máximo.:sm061:Además es bien joven.

Lo de las instalaciones...hombre..para ser una pelu china, no están mal. Al menos está todo nuevo. He visto pisos (y no precisamente de orientales) que estaban mucho peor.

Y sí, la crisis de los 40 hace que nos replanteemos muchas cosas.:sm061:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 23/01/2010, 16:26   #36
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
MASAJISTA
Nombre de la masajista: No se lo he preguntado. Por las expes: Lili. Me dijo que antes estaba en Gran Via, ahora cerrada.
Edad aproximada: 35... muy difícil
Descripción física: muy delgada


Por lo que explicas amigo Ambrosio; esta masajista debe ser Lili, pero hay algo que no me cuadra , pues a mi me dijo que antes estaba en una tienda de ropa en Tarragona y que hacia poco habia llegado a Barcelona para hacer masajes.

Quizàs en este intervalo estuvo en Gran via ,aunque no me lo comentó.

Estas chinitas se mueven más que las golondrinas.
:netlabplane:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/01/2010, 20:43   #37
cabezon
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 17
icon

Ame

Acabo de llegar de esta peluqueria. No había nadie ni cuando he llegado ni durante mi masaje. Me ha cogido de la mano una chinita que luego al preguntarle su nombre ha resultado ser Ame.

Cómo es: pequeñita y flaquita, de 25 años según me ha dicho, muy simpática hablando español bastante bien. Pechos pequeños, con poco culo, pero cara bonita con pelo no muy largo y una preciosa sonrisa adornada de unos blancos y bonitos dientes.

Dónde recibe: en Yao Ying, esta peluqueria de Rambla de Prim nº 244, telefono 932781532, local pequeñito pero bien montado. Mi cabina bastante pequeña pero con una comoda camilla con agujero(para la cabeza, malpensados!)

Servicio: una hora, 20€ hace FF por 10€ de propina

Cómo ha sido: una vez completamente desnudo me tumbo boca abajo. Me pregunta como lo quiero de fuerte y le digo bastante fuerte. Lo cumple a rajatabla y me hace un buen masaje usando sus manos y sus brazos. En ciertos momentos incluso se sube a la camilla. Me hace primero la espalda y luego al bajar a mis nalgas las hunta de aceite incluyendo mi raja y me deleita con un masaje genial atacando a mi cerito y poniendome bien tontorrón. Sigue por las piernas y me masajea por el interior de mis muslos siempre rozando partes bien sensibles. Es de agradecer. Media vuelta y sigue con mi cabeza llegando hasta mi ombligo. Me va rozando con su pelo, siempre sonriendo y me da algun besito. Me pregunta si quiero FF y le digo OK. Me pide 20 y al final acepta 10€. Me lo hace correctito, no el mejor, pero eso si, con mucho cariño. Una vez he acabado me ha lavado con una toalla y bien feliz y contento me he ido para casa. Y aqui acabo este relato y os mando esta buena experiencia.

Repetiré: sin lugar a dudas pienso volver y repetir con ella, y también con otra chica que he visto algo más madurita. Además el masaje para mi ha sido muy bueno. Os la recomiendo aunque está algo lejos.

Última edición por cabezon; 25/01/2010 a las 22:41. Razón: seguir un buen consejo
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/01/2010, 01:03   #38
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Buenas,

Hoy he ido a probar esta centro, que últimamente se esta poniendo de moda entre los "adictos" al masaje chinil.

EL LUGAR
Pelu de barrio. Pequeña. Como en casi todas hay un chino-peluquero que en ese momento está haciendo mechas a una parroquinana y un chica.
La habitación de los hechos, es tamaño zulo. Con una lámpara y un calefactor eléctrico. Al ser pequeña enseguida se calienta, y ahora mismo se agradece. A diferencia de muchos otros sitios, tiene perchas donde colgar la ropa.
Camilla con agujero pero muy estrecha.
LA CHICA
Se llama Lili. Pequeña, físico típico chinil, pero con algo más de tetas que la media. Ni fea ni guapa, con un lunar encima del labio. Me dijo que tenía 35 años, y yo me lo creo. Al principio seria, pero cuando te das la vuelta, intenta mantaner conversación con su pobre castellano, haciendo el interrogatorio que muchas utilizan para hacerse las simpáticas.
EL MASAJE
No estuvo mal del todo. Me preguntó si lo quería fuerte y le dije que sí.
Básicamente utiliza dos "técnicas": pasadas circulares con la palma de la mano y las uñas. Hace servir mucho las uñas, sobretodo para pasar de una parte del cuerpo a otra. A mi eso me gusta y como lo notó, igual se excedió con ello.
LOS MOMENTOS EROTICOS
Al principio estuve tapado con una toalla que iba subiendo o bajando en función de la parte a tratar. En los glúteos se aproxima bastante a la zona 0, pero no noté ningún tocamiento fuera de lo normal.
Cuando me di la vuelta, y después de un rato inspeccionando "el terreno", me volvió a tapar.
Al atacar las ingles, lo hace por debajo de la toalla y es cuando le digo que me la quite. Sigue un poco más y viendo al soldadito "llorando de pena", lanza la pregunta mágica. Pues ya que estamos...En general bien. Lo mejor de todo es que no me sacó la carta de precios. Así que le di los 10 euros reglamentarios y 20 por el masaje

Experiencia agradable, para ir de vez de cuando en cuando
Un saludo
Alegrame el día

Última edición por Clint; 27/01/2010 a las 01:28.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Nirvana Anuncios
Antiguo 27/01/2010, 22:12   #39
Ambrosio
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 7
SmilePoints último año: 13
Reputación último año: 5
Expes publicadas: 25
Colaboración: 12
icon

masajista, expe: #32 del 23/01/10, es Ame, no Lili

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Nombre de la pelu: Yi Jia Yuan, no Yao Ying

Confusión de masajista, en mi expe: #32 del 23/01/10, la masajista fue Ame, no Lili.

Cuando describimos, yo incluido, una masajista, no siempre tenemos los mismos criterios, normal por otra parte. Alta, baja, delgada, gordita, tetas grandes, pequeñas… Cara redonda de payes (por favor, caballeros, esto se piensa, pero no se escribe).

Hay dos masajistas en esta pelu: Lili y Ame

Lili, estatura baja, media melena, pelo color cobre, complexión normal, con ropa ajustada tiene buen tipo, tetas entre pequeñas y normales (ropa ajustada y magreo sobre la ropa), peca encima del labio, unos 35 años. Zapatos muy pequeños, como de niña. Habla un poco español, pero con dificultad.
Le digo que vengo de parte de un cliente, que me ha hablado muy bien de los masajes. Al preguntarle si hace 10 días tenían poco trabajo y ahora mucho, me dice que sí. Que un amigo le puso “publicidad” en Internet, sin pagar. Supongo que alguien del foro. Seguramente es la jefa, no lo sé.

Ame: estatura normal-baja (creo recordar), muy delgada, facciones orientales acusadas y cara también muy delgada. Pelo negro. Unos 22/25 años. Es la que trabajaba en Gran Vía, ahora cerrada. Hace largos y lentos masajes en el culete, tipo Primavera. Hace 15 días que esta.

La expe de hoy, la resumo, ya que no hay novedades destacables.

Cabina del fondo, un poco más grande que la otra, no mucho más. Luz suave. Temperatura bien, te va tapando. Pido masaje suave, que es un poco flojo, más relajante-sensitivo. Me sacó 1.5 horas, porque iba muy poco a poco, pero bien. Masaje largo de orejillas y lobulos (Wagner, ya lo sabes)).
Complemento: después de tocar los guevetes un rato, y manteniendo una mano en ellos, me pregunta:
-Masaje?. Le digo que si.
Al cabo de unos minutos puntualiza:
-Plopina? Si.
Intenta agradar y pregunta si te ha gustado, donde vives… pero sin ser pesada.
Para repetir, pero 1 hora es más que suficiente.
Hombre tonto escribir en Internet (proverbio chino anónimo)

Última edición por Ambrosio; 27/01/2010 a las 22:30. Razón: acentos y comas varios
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/01/2010, 10:28   #40
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Segon cop amb la "noia nova a l'oficina"

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Estimats foraires, ho confesso: HE PECAT DE NOU :sacerdote: amb la mateixa massatgista: l'Ame. I el que és pitjor, NO ME'N PENEDEIXO.confused He sortit content, encantat, meravellat...i gairebé enconyat (no té res a veure amb el cony, sino amb la conya :sm061smile. Ja havia dit que, si podia, avui m'escapava. I m'he escapat.emotic_

En fi, com que molts de vosaltres ja heu llegi la meva anterior experiència (i les altres que s'han penjat per aquí), obviaré alguns detalls.

LES INSTAL.LACIONS: Conegudes per tots. Res d'est a oest (o sigui, res de nou). Només comento que tenia el calefactor molt a la vora del cap, la qual cosa ha contribuït a esvair qualsevol sensació de fred.

LA MASSATGISTA: La nostra estimada Ame, que amb la seva breu estada a la perruqueria ja ha aconseguit fer-se un lloc als notres cors :emotic_lust: (què romàntic ¡¡¡¡). En fi, bromes a part, ja sabeu que és una noia jove, primeta, amb unes dents precioses (quina enveja cray). Alçada mitjana...cos de teenager i diríem que maqueta (sense exagerar). Edat: 22 anys, segons ella.

EL MASSATGE: Un calc, fil per randa, de la meva darrera experiència. Comentaris: no es deixa ni un pam per repassar. Fa un massatge anal força bo, sense aprofondir en el black hole a l'estil Primavera...però vaja...a mi m'ha posat a mil :SURE: Part esquena: notable (7.5), li baixo punts per la seva mania de confondre'm amb un "tam tam". Part glutis: excel.lent (9) Part cames: notable alt (8.5), Peus 8.5 (em feia pessigolles..:sm061:..però això és normal). Faig la volta...i es dedica a la cara: la templa (cast: sien), el front, el clatell, les orelles (sempre recordant-me del meu estimat amic Wagner: l'has de "tastar" aquesta noia biggrin). En aquesta part: excel.lent (9). Baixa a les espatlles (molt bé: un 9)..el pit (molt sensual)...i aquí ja comença el festival.emotic_

LA PART ERÒTICO-FESTIVA: Amb els seus tocaments als engonals i als glutis, (especialment en aquest darrer lloc), la cigaleta era una autèntica cucafera, amb unes ganes de festa que ni us explico.:1656: En aquesta situació, i com que la noia ja es recordava de mi (memòria d'elefant..."una semana sin venir"...coi..és cert :sm061smile, ha començat amb els seus tocaments...o potser he estat jo que li he plantat una morrejada de tres parells de collons.:sm061: Coi..és que la noia besa amb ganes...i a m'agrada que em facin petonets bons, amb llengua si pot ser. M'ha encantat..i és clar...entre una cosa i altra, la meva progressió vers l'esclat de joia ha estat ràpida i concloent.:1115:

Però el millor ha estat que després de la batalla ens hem quedat abraçadets i fent-nos petons, com si ella fos la meva xicota emotic_ i jo el seu xicot. Potser tinc especial feeling amb aquesta noia (ves a saber si li agrado...:sm061:..avui tinc l'autoestima molt alta :sm061smile. En fi, el cas és que m'ha encantat...i he sortit no sols relaxat i descarregat..sinó súper content...una cosa que agraeixo profundament en la meva situació actual, gens fàcil.

A tot això ella ha preguntat diversos cops si volia estar més temps (més d'una hora), però jo no disposava de més temps. A més, no vull enconyar-me. Una bona estona...d'acord...però no voldria pas perdre el cap per aquesta noia (ni per cap). Però hi tornaré, amb mesura, perquè la noia m'ha ofert molt per molt poc, i això sempre és d'agrair. I no tinc altra forma d'agrair-li que escrivint aquesta experiència i tornant a visitar-la de tant en tant.

Se m'oblidava: Tarifa massatge: 20 €. Propina per la noia: 15 € (més que ben guanyats)

PERRUQUERIA I NOIA GUARDONADES, PER SEGON COP, AMB EL SEGELL DE QUALITAT ISO 2010 PIXAPINS.

Última edición por Baja_243; 28/01/2010 a las 13:58. Razón: Afegir informació
Aviso a Organizadores   Responder
Tema Cerrado
FanFan
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 08:39.
Página generada en 0,566 segundos con 224 consultas.