Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Yi Jia Yuan - Barcelona - Centro de masajes [cerrada]
Oxyzen
Kim Gorgeous
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   58.492
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 07/02/2010, 11:26   #61
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Pixa, Neruda & Cia.

Agraït fins el moll de l´ós estic de que considereu la opció de compartir amb un servidor els beneplàcits de tan encantadora senyoreta.

Dissortadament, el ritme de producció llefària no es correspon amb el ritme de descobriments de noves perruqueries xineses, de manera que cal, de forma ineludible, organitzar correcta i equitativament la seva distribució.

I donat que tinc una llista de no menys de cinc candidates a escurar-me pròstata i butxaca dins la propera setmana, no us serà gens difícil d'entendre que els miracles, únicament a Lourdes.

Reitero l'agraïment i resto a la vostra disposició.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/02/2010, 13:11   #62
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Estimat amic Neruda amb la teva experiència m'han vingut grans desitjos de coneixer aquesta perla preuada de noieta xineta.

Actualment ja em llevo mab molts de dubtes matinals per encaminar-me a la perruqueria adequada.

El meu dipòsit llefaiere, com diu el benpreuat Wagner, també està a les últimes i ja està més escurat que l'economia espanyola.

Malgrat tot després de llegir la teva experiència amic Neruda faré vots de castitat fins poder anar a provar aquesta virginal xineta i potser podrà fer un miracle amb mi.

Ja os explicaré si m'ha guarit de la meva manca llefaire i potser és una xineta miraculosa. No m'ho vull deixar perdre.:emotic_lust:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/02/2010, 15:59   #63
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Estimats amics: dóna gust llegir els vostres missatges. Sou uns autèntics cavallers (sense cavall, això sí). Jo tampoc no vaig gosar penetrar gaire en les interioritats de la senyoreta en qüestió. Senzillment, em trobava tan a gust que no vaig ni tan sols considerar aquesta opció.

Això perquè després diguin que som un puters reconvertits.eek Jo he estat un conspicu visitant de les cases de barrets, però una perruqueria xinesa m'ofereix una cosa diferent, que a hores d'ara m'omple.

El meu ritme de producció llefària es manté força bo...tenint en compte que ja fa anys que tinc vint anys :sm061:Però el director d'orquestra , de tant en tant, no està per feina.:seriofuego: S'agafa la baixa...i l'orquestra, sense director, no és capaç d'articular ni una nota.frown

Estimats amics Wagner, Mirga, Ricardito...i altres que em deixo al tinter: si voleu gaudir d'una experiència única, diferent i afectuosa, no podeu deixar de visitar aquest indret.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 07/02/2010, 21:47   #64
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Pixapins hola, yo ya he estado dos veces con Lilí y te puedo asegurar que ha sido una gran satisfacción en todos los sentidos, a la más jovencita, Ame, no la conozco trabajando, y si coincido con ella un dia no le haré ascos, al contrario, pero sabes que pasa? que mi edad está más acorde con Lilí, además, Ame puede que esté cabreada conmigo, ya que el segundo dia que fuí con Lilí, estaba ocupada y a ella, Ame, le dije que esperaria a Lilí, estuvo 20 minutos dando vueltas por allí con una cara de mala leche que no te digo... espero que o no se acuerde del detalle, ó que me haya perdonado.

P.D. El miercoles voy a ir a Prim, no os digo la hora para no tener que cojer numero del dispensador de idem. biggrin
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/02/2010, 18:34   #65
lepsius
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

tranquilidad

a ver chicos, tranquilidad, no es por chafaros la historia pero os recuerd que estamos hablando de profesionales que tiene que fidelizar clientes, por lo tanto hara todo lo que pueda para ello, no os quiero arruinar la fiesta pero no os hagais ilusiones que si parece vuestra novia, que si la vais a pedir salir, etc.., lo que os hace a vosotros se lo ahce y lo dice con todos. asi que lo dicho, tranquilidad
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/02/2010, 19:01   #66
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
lepsius

Jo no sóc usuari -per ara- d'aquest establiment, però la reflexió que fas la veig igualment vàlida per a quantes perruqueries coneixo, que no són poques. Tens tota la raó.

Ara bé, crec que també tots, sense exclusió, els companys que l'han visitada i experimentat els seus efectes beneficiosos per a ment i cos, que no de saldo a la llibreta, en són plenament conscients de les idees que assenyales, el que passa és que a agrada més l'il·lusió que la realitat.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Haima
Antiguo 11/02/2010, 21:27   #67
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por lepsius Ver Mensaje
a ver chicos, tranquilidad, no es por chafaros la historia pero os recuerd que estamos hablando de profesionales que tiene que fidelizar clientes, por lo tanto hara todo lo que pueda para ello, no os quiero arruinar la fiesta pero no os hagais ilusiones que si parece vuestra novia, que si la vais a pedir salir, etc.., lo que os hace a vosotros se lo ahce y lo dice con todos. asi que lo dicho, tranquilidad
Estimado Lepsius: si te fijas en nuestros mensajes, no están exentos de un cierto puno de ironia y sentido del humor. En mi caso, el "encoñamiento" no entra dentro de mis cálculos.

Pero, obviamente, una chica que te transmite ese "calor humano" siempre es de agradecer. No dudo que nos quiera fidelizar...pero también hemos de tener en cuenta que ella está sola en tierra extranjera. ¿ Por qué no querría tener algún "amigo", aunque lo hubiera conocido como cliente ? Antes que profesionales son personas.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/02/2010, 21:48   #68
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Que listo eres tio...

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Cita:
Iniciado por lepsius Ver Mensaje
a ver chicos, tranquilidad, no es por chafaros la historia pero os recuerd que estamos hablando de profesionales que tiene que fidelizar clientes, por lo tanto hara todo lo que pueda para ello, no os quiero arruinar la fiesta pero no os hagais ilusiones que si parece vuestra novia, que si la vais a pedir salir, etc.., lo que os hace a vosotros se lo ahce y lo dice con todos. asi que lo dicho, tranquilidad

Se nota por tu forma de hablar que eres un buen cliente de "profesionales" y como estamos en un foro de putas y puteros, se ve que de este tema estas al dia, pero de entrada estas insultando y menospreciando a unas chicas, chinas por cierto, que no son profesionales del sexo, que es de lo que veo que tu entiendes, son señoritas asiaticas, si, señoritas, que vienen a este pais a trabajar honradamente, tan honradamente como las, para mí, respetables profesionales del sexo.
Unas se ponen a trabajar en el textil, otras a servir, otras de camareras en restaurantes, otras más en burdeles de asiaticas y las menos, de masajistas en peluquerias, todas ellas, generalmente explotadas por sus propios paisanos, no por agresiones fisicas, pero si en bajos sueldos y horarios de explotación.
Hablando de las masajistas, tú las llamas "profesionales" y todos sabemos a que te refieres, hablas por la boca pero con la cabeza calenturienta de sexo, pues te equivocas, primero que en todas las peluquerias no se otorgan favores sexuales, dentro de las peluquerias que si lo hacen, a lo mejor hay cuatro masajistas y solo lo hace una y generalmente a espalda del propietario del local, etc. etc. pero tú, al igual que nuestros politiquillos municipales, policias varias y vecinas pendientes del chafardeo y de joder al projimo, te crees que todo es mierda y no es así.
Una "profesional" cobra por ofrecerte sexo, tu lo sabes bien, pero estas señoritas no cobran por hacer un masaje, el que cobra es el dueño de la peluqueria que ofrece un servicio de peinado, manicura, pedicura ó masaje y la masajista tendrá su sueldo a fin de mes, como lo tendras tú y yo y todo dios que trabaja, y no creo que tú te dediques a "profesional". por que te paguen un sueldo a fin de mes.
Alguna masajista a cambio de una propina te puede hacer un masaje especial en el miembro viril, (ya sabes, una paja), pero es cosa de ella y te aseguro que no lo hacen por gusto, ya que ni tu ni yo se la cascariamos a un tio por 10 euros, ahora si ellas, venidas de miles de kilometros, dejando allí hijos, padres, etc. con medios economicos infames, hacen de tripas corazón y aceptan hacer este servicio para mandarles este dinero a su familia, no creo seas tú el indicado para llamarlas "profesionales".
Y en cuanto a que los clientes se crean ó nos creamos, que hemos enamorado a una chinita... y por que no, son humanas, estan solas y necesitadas de cariño, no siempre será el caso, pero ocurre, a mi todavia no me ha ocurrido, pero estoy en ello, y no seas tan desagradable que la vida son cuatro dias... un saludo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/02/2010, 22:02   #69
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Joder, Mirga, estàs canyero, avui....

Ara, tens raó. Estic amb tu. Les xinetes d'horaris permanents sis dies a la setmana, a dotze hores diàries, per menys del salari mínim oficial (aquesta gent té el seu propi "conveni", rotllo "o lo tomas o lo dejas") no crec que les faci molt contentes anar tocant els ous de la gent, literalment parlant, tot el dia, salvat de les preceptives excepcions de sempre.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 11/02/2010, 23:25   #70
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Lilí...

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Hola compañeros, esta tarde me he desplazado a Rda. Prim para hacerme un masaje, con Lilí he estado dos veces y las dos maravillosamente bien, pero mi idea era cambiar de manos, o sea probar los masajes de Ame, pero habian dos problemas, el primero que Lilí, (dedicado al compañero Lepsius), está locamente enamorada de mí, jeje, y el segundo, que la vez anterior que estuve con Lilí, al llegar estaba ocupada con un cliente, salió lanzada Ame y le dije que no, que esperaria a su compañera, joder... tardó 20 minutos en terminar y todos ellos estuvo Ame sentada a mi lado con una cara de perro rabioso, que si no se ha olvidado del tema, igual me manda a la mierda en barca, prosigamos, hoy a 50 metros de la peluqueria veo un anorak con alguien dentro que se mueve y me saluda moviendo los brazos, quien podia ser? Lilí claro, llego a la puerta y me da un beso en los morros, me coje de la manita y me mete para adentro, todo ello sin preguntarme si queria masaje, entro arrastrado por ella y Ame estaba ocupada en su cabina, pues vale mejor, para la cabina del fondo, calentita, calentita, con un frio que hacia en la calle de tres güevos, entro dentro y con los morreos de Lilí y la calefacción reviví, ahora lo clasico de Lilí, que guapo hoy, vienes de trabajal?, hoy 1,1/2 hola, no, una hora, a vale, dice, me desnudo y para el masaje... pondré una experiencia rapida ya que con Lilí practicamente siempre es lo mismo, cada vez un poco peor el masaje y cada vez más erotismo e implicación, es un cielo.

CLIENTE
Edad del cliente: más de 50 años (he cambiado el eslogan)

MASAJISTA
Nombre: LÍLÍ
Nacionalidad: chinita
Edad: Hoy me confiesa 38 años nos lo creemos? ó le ponemos 3/4 más?
Descripción física: casi pequeñita, morena, más llenita que delgada, culin pequeñito y buenas mamellas
Valoración de la chica: lo mas simpatico que pario madre, siempre contenta, siempre riendo, implicadisima, super cariñosa, (añadir los elogios que querais vosotros que todos valen)
Vestimenta: pantalon tejano y blusa azulita

SERVICIO
Fecha de la experiencia: hoy jueves a las 6,30 de la tarde, que frio que futia hoy
Complemento: (manual/francés)
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: una hora muy larga
Besos/morreos? si
Técnica del masaje: (valoración) muy flojo, no está por la labor
Chica recomendable?: (repetirias?) quiero probar con Ame

Resumen experiencia:
Empieza masaje por cuello y espalda, (más aceite, le digo), me chorrea de aceite riñones, culo y piernas, masaje en riñones, gluteos (con amenazas eroticas) y piernas, termina piernas y se va directamente a los gluteos, rajilla central (incluida zona cero) y huevillos, que placer mamma mia, insistiendo y volviendo a insistir, un placer de dioses comparable a Primavera, la diferencia con Primavera? más duración y que Primavera lo hace en plan profesional, es parte del masaje erotico, pero Lilí te lo hace como si estuviera con su amante, con cariño, parece que cuando termine te va a pedir si te quieres casar con ella, vale, boca abajo ya no hay más que contar, toalla caliente (que no estaba muy caliente) y media vuelta, y ahora que?, pues nada, besos, abrazos y caricias en el soldadito, (más aceite, grito) y me pone aceite en el ciruelo como para freir un plato de calamares a la romana, y sigue, caricias en el pecho, pubis, ciruelin, huevos, piernas, pero claro, esto lo puede hacer cualquiera, pero el cariño que le pone Lilí no se ve cada dia, ni cada semana, ni cada mes, no sigo con el calendario, Final Felicisimo, quedan 10 minutos que como no quiero más masaje la hago acostar a mi lado en la camilla, (ella vestida, ehhh), nos abrazamos y estudiamos las posibles fechas para nuestra boda, todo ello abrazaditos y besandonos, uyyyy que rico, han pasado 20 minutos, me visto, le doy 10 euritos y "ya ta".
Al salir estába Ami sentada delante de la caja, mirandome y sonriendome de oreja a oreja, pienso yó, suerte que he tenido, ni se acuerda de la putada del otro dia, a ver si la proxima la pillo a ella, pago 20 euros y Lilí me ofrece un caramelo chiquitin de menta, me lo pela, el caramelo, lo otro ya me lo habia pelado antes y nos damos un piquito delante de Ami y los chinitos, habia que disimular y a la calle... joder que frio hacia en la calle... emotic_
Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo mejor?, el masaje no, el resto si, Lo peor? que hoy me he dado cuenta que tengo más de 50 años... :coscorrones:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 12/02/2010, 00:39   #71
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo mejor?, el masaje no, el resto si, Lo peor? que hoy me he dado cuenta que tengo más de 50 años


No hay el porque preocuparse de la edad amigo Mirga. Yo paso de los 60 i procuro no pensar en ello , pues aun me gustan las xinitas teen.



Con la descripción de tu experiencia con Lili me han venido deseos de volver a ir. Pero ahora regreso de mi tercer masaje de la semana . Quizàs el sabado me deje caer por La rambla Prim.

Un saludo;1002;
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 12/02/2010, 00:58   #72
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Ricardito, Mirga,

Fixeu-vos amb la meva signatura, l'edat fa més plaent alló que és mental.

Ara bé, la llefa, s'ha d'estalviar. :coscorrones:
Aviso a Organizadores   Responder
Bella
ClubXMax
Antiguo 12/02/2010, 04:21   #73
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Pel que veig, l'edat mitjana aproximada dels foraires perruxinesos és la més alta de tot SMB.:s189: Jo encara no he arribat als quaranta (poquet..poquet em falta wink)...però sempre he tingut tendència a cercar dones més grans en edat.

Però tranquils...en el tema de l'edat...només envelleix la roba. L'esperit sempre pot romandre jove.emotic_

Referit a les massatgistes...massa bones coses estic llegint i experimentant en aquest lloc (ja he caigut tres cops en total). No vull pensar en un massatge a quatre mans amb les dues...eek

Pel que fa a la producció llefàire, en el meu cas el problema no és la producció (força abundant, de moment)...sinó les poques ganes de fer hores extres que té el director d'orquestra :Varios22: És per això que, de tant en tant, el director i la seva orquestra se'n van de gira per auditoris i teatres acuradament seleccionats.:musicos: Aleshores és quan el director es posa les piles, s'anima, rolleyes...i l'orquestra interpreta les seves millors peces. emotic_

Sentint-ho molt...les perruqueries xineses són bones per no perdre la forma...però no són pas un auditori exigent.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 12/02/2010, 17:00   #74
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

decidete

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Estimat pixapins, mucho estastardando en visitar esta pelu, la cual te recomiendo en primera persona por mi experiencia.
yo estuve con AME relacion masaje muy curiosa, por lo que escribi, asi que espero cuando te lnces a ir nos cuentes con detalle como ha sido tu experiencia.
si todo sale como hasta ahora, preparate a tener a una chinita super, simpatica y risueña, recostada encima deti pero junto a ti abrazandote y apoyando su cabeza en tu pecho, asi de natural y asi de espontanea.
aqui la realidadsupera a la ficcion
puesrealmente yo estaba tan desorientado queno sabia que hacer.
acariciarla , besarla tocar el pelo comio si fuera mi novia ?

siotros foreros han pasad por esta situacion tal vez te indicaran mejor que yo que es lo mas apropiado.:emotic_lust:
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/02/2010, 15:35   #75
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Tinc ja experiència en aquesta perruqueria, ja m'hi he estrenat. No ho havia fet abans perquè realment em cau molt lluny del meu radi d'acció, i potser per aquesta raó, i per d'altres raons que explicaré, no crec que hi torni, almenys no sovint.

LA PERRUQUERIA.

Típica xina, de cartell negre i decoració de tons roses, preus populars. Clientes jovenetes, de piercings i xàndal amb sabates de carrer, estil Belén Esteban. Un xino per les dues clientes, repartint-se.

LA MASSATGISTA

M'he esperat a que acabés el client anterior, que m'ha fet veure que no em veia, i la Ame m'ha fet passar endins ràpidament. Sé que era l'Ame per la seva evident jovenesa, l'altre, la Lili, sembla que té més edat.

La Ame és primísima.

Prima de collons, no havia vist mai una persona tan prima excepte en els documentals sobre Auschwitz, de veritat. Exageradament prima. No pretengueu buscar cul ni pits, perquè en tinc jo més que ella, segur. Si teniu la mà normal, podeu tancar-la perfectament al voltant del seu braç i gairebé al voltant de les seves cametes.

És mona, sobretot de prop i a llum tènue. A plena llum perd molt, perquè destaca immediatament el fet de ser tant escanyolida i xuclada. És somrient i amable, dins dels estàndards de comunicació al client d'aquest tipus de negoci.

EL MASSATGE

Totalment inexistent. Des del primer moment que fa passades adreçades directament a escalfar motors. Jo tenia els braços plegats al cos, que és la posició que em sento més còmode, i me'ls ha fet baixar, deixant-los penjar. A continuació, s'ha posat eixarrancada sobre el meu colze, de manera que cada moviment d'ella sobre la meva esquena implicava una refregada de baixos sobre el meu braç, talment com si es masturbés amb el canto d'una taula. Tot molt clar i evident, de tant evident que fa riure, perquè tot plegat té un punt d'innocència.

La part de l'esquena, ja està explicada, és una mena de masturbació d'ella, per anunciar-te de què va la cosa. El pas següent és atacar-te el cul. També descaradament, sense cap dissimul ni entremig, res, a sac. Quatre passades pels glutis i a partir d'aquí, directe al ojete, on si passeja tan com vulguis, amunt i avall, del dret i del revés. Té la delicadesa de preguntar-te a l'orella si gut-ta?

Cames, és un passavolar, una mera justificació. Encara en els peus es poden salvar una mica els papers, però tampoc massa. Ara toca panxa amunt.

PANXAMUNT

No fa ni cap ni cara ni res que signifiqui perdre el temps, va al gra. El gra consisteix en passades sobre els pectorals del pacient, refregant físicament el substracte del sostenidors, perquè pits no en té, sobre els teus nassos. Directament i sense embuts. I val a dir, sense massa gràcia.

Continua amb una pseudoestimulació de mugrons, que no ha donat la talla. És un punt feble, per mi, i esperava molt més. Ella aplica els seus estàndards de friccions que sap donen resultat, i endavant amb les atxes, t'agradi i no t'agradi.

Un cop n'està tipa, es posa al teu costat i t'agafa l'eina. En el meu cas, directament, sense preguntar res ni demanar res, ni posar cap condició. A sac. Agafa la titola i apa. És d'agraïr que no posi tarifes ni preus, en això ha estat bé.

CONSIDERACIONS

Conscient de que la meva valoració pot ser polèmica, li dono un suspens total. El massatge no existeix, és una plataforma per dissimular. L'atac a les parts sensibles és descarat i directe, i per tant, en la meva opinió, sense cap interès. L'objectiu d'extreure't el xarop de la tos, és únic, no en té d'altra.

L'única part positiva és que no hi ha res a negociar, ella va i executa la feina que té assignada. S'exposa a que algún energúmen no li doni un duro, jo li he donat els deu de rigor i vale, glacias.

Per ser just, haig de dir que no és freda ni desagradablement llunyana, sinó que s'esforça en ser simpàtica.

REPETIRÀS?

No es pot dir mai que d'aquesta aigua no en beuré, però en principi, no hi torno. No és el meu perfil de massatgista, ni de tècnica, ni d'objectius, ni de res. Les funcions extractores que ofereix no tenen res d'especial ni atractiu, és una simple mecànica, acompanyada de somriures i prou.

Sibarites del massatge i de les sessions tranquiles i sensitives, allunyeu-vos.

Necessitats d'extracció lletera, doncs bé, si, si ho teniu aprop de casa. Si us heu de desplaçar, no cal.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 19/02/2010, 17:56   #76
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Collons, Wagner, m'he quedat de pedra amb la teva experiència. Si no fos perquè he estat dos cops amb ella, diria que es tracta d'una altra persona.

Escanyolida ? En fi, dintre de l'estàndard xinès, i tenint en compte la seva joventut, té un cos diguem-ne normal. T'ho diu algú que s'ha repassat unes quantes dones orientals a consciència. Certament, jo tinc més cul que ella (i potser més pit i tot..:sm061smile, però això no ens hauria d'estranyar. Al Japó la roba interior es ven amb farcit, atès la poca pitrera i darrera :sm061:que gasten les dones allà.

En el meu cas, el massatge va estar millor, molt millor. Potser (només potser) li vaig entrar més pels ulls..i volia quedar bé. Deu ser que faig cara de bebé...:sm061:El seu massatge no el podria pas qualificar d'extracció llefària.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/02/2010, 18:40   #77
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Pixa,

Poser he posat molt d'èmfasi en la descripció, però només és això, èmfasis. Reitero que l'he trobat molt prima, que no lletja, ans al contrari, molt mona.

Els punts de vista diferents el que fan és enriquir el fòrum, seria avorrit que tots pensessim igual i valoressim les experiències de la mateixa manera. Oi?
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/02/2010, 20:39   #78
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

ya caiste wagner

Mensajes de este usuario en este tema: 13
collonut Wagner, ya has sido emparentado, con la famosa Ame.
digo emparentado, porque imagino, has salido con la sensacion de haber estado con tu novia de toda la vida cierto ?

Bueno, pues como novedad y experiencia es positivo, saber que aqui hay algo diferente y sorprendente.s
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Valkiria
Antiguo 19/02/2010, 20:41   #79
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Jajajajaja....pues no, amigo Neruda, nada que ver.

Te aclaro un par de detalles por MP.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/02/2010, 21:04   #80
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Avui aquest matí he anat a un massatge al carrer Urgell 24. M'havia quedat amb ganes d' estar amb la xiuxiu, el massatge cast , però sempre m'ho passo bé amb ella.

He tornat a casa i he començat a mirar les vostres experiències i trobo la del Gran Mestre Wagner. Collons!! He pensat- Amb l'Ame no he estat i la tinc força a prop . Així que he tornat a pujar al metro i unes quantes parades i ... A la perruqueria.

La perruqueria buida, només el xino mirant pel·lícules al PC. Pregunto per Ame i em diu que mitja hora de demora. Així que aprofito per fer la migdiada a la perruqueria mentre espero.

Massatgista.- Avisat com estava no m'ha estranyat gens veure una noieta prima com un secall. A més portava un vestit negre de tirants i no hi havia xixa enlloc. Ni cul, ni pit, ni res. Braços de filferro... La noieta és bufona i té ganes d'agradar. Avui estava superagotada. Es veu que te moltíssima feina.

Massatge.- El massatge ha estat correcte. Ha començat pel cap i m'ha anat fent un massatge suau( jo l'he demanat així) però que es notava. Fregamnents a l'esquena i als braços. No m'ha tapat amb cap tovallola, així que jo estava mostrant el cul en tot el seu esplendor.

Segueix el massatge al cul, amb les mans plenes d'oli i arribant fins al forat negre. Et fa sentir molt bé. Després ha seguit per les cames i el peus , Així ha estat mitja hora de massatge en el qual pensava com acabaria , però no del tot.

Em neteja amb la tovallola calenta : l'esquena , els braços , les cames i l'ullera.

Mitja volta i em passa les mans pel clatell , i pel cap i jo m'erotizo del tot. Després segueix tocant-me els pits amb la sapiència xinil de les que volen propina. Quan veu que ja ho tinc tot aixecat em proposa " masaje aqui màs dinero" ," bien" ,"Cuanto me das?". Jo li he dit 10€ i ella diu " porque no 20?" , " Dejalo estar " he contestat suaument. I s'ha acabat la negociació . M' ha fet una bona pallofa i m'ha netejat . Després ha seguit el massatge per les cames i quan faltava poc , m'ha fet uns quans petons (sempre s'agraeix) , Unes carícies a la meva panxolina i s'ha acabat el massatge , li he donat un bitllet de 10€.
Després he pagat 20€ del massatge.

Conclusió.- No ha estat malament i com que ho tinc aprop de casa. Es un lloc per anar de caprici o de complement.

El massatge no es del tot dels que m'agraden. Però dintre dels paràmetres es pot aguantar .

Després de sortir de Rambla Prim plovia a bots i barrals i jo amb les cames que em fan figa. Cada dia estic més agotat.:1115:

Última edición por ricardito; 19/02/2010 a las 21:11.
Aviso a Organizadores   Responder
Tema Cerrado
Nirvana Anuncios
ThePlay

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 09:35.
Página generada en 0,597 segundos con 223 consultas.