Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Yi Jia Yuan - Barcelona - Centro de masajes [cerrada]
Grupo Haima
Grupo Haima
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   58.266
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 20/02/2010, 21:50   #101
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Ja veig que la cosa està fotuda.
Cada dia quan em llevo el primer que faig és mirar el fòrum i després la meva agenda xinil. I com més ho miro més embolic em faig.
A vegades penso m'agrada aquesta i ... quan estic a mig massatge ja estic pensant en una altra.

Tinc abandonades moltes xinetes magnífiques i encara em queden més per provar.

Amic Mirga, que m'aconselles?.

Que te aconseje yó? pues lo tienes claro, este es mi mayor problema... donde voy hoy?, y cuando ya lo tengo decidido me pongo en marcha y a medio camino digo/pienso, coño, si aquí al lado está fulanita que me gusta tanto y de verdad, nunca llego al sitio programado, peroooo, esta tarde despues de muchas cábalas, al final si he ido a Rda. Prim con Ame, jaja, que sorpresa ehhhh, si puedo luego paso expe, adeu nois y temblar con mi experiencia de esta tarde... :s173:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/02/2010, 21:57   #102
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
La propera expe que tingui bona la publico per fascicles, ja està decidit.

Amb el primer fascicle, una tovalloleta de regal per substituir la comunitària.
:sm061:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/02/2010, 22:25   #103
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

mirga porfavor

Mensajes de este usuario en este tema: 37
no nos hagas esto, ya estás tardando.
Wagner, no et vas fixar la pila de tovalloles que tenia a la tauleta, em pregunto per a que les utilitza.
Veig que ningú ha comentat el tema de la comprenssió idiomàtica, solament jo he tingut aquest problema? heu pogut parlar més d'un minut sense que respongues amb monosil.labs?
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 20/02/2010, 22:31   #104
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Lialia.

Sóc de mena callat, discret, fins i tot esquerp amb la gent nostra, no em demanis interactuació verbal amb aquestes pubilles d'ulls ratllats i somriure fi, perquè no tinc res a rascar.

Altrament, com ja s'ha dit, el fet que a còpia de repetir algunes paraules assoleixin un nivell de comprensió mínim, això no vol dir, ni de bon tros, que tinguin cap competència comunicativa per la via de l'idioma. De dinelo i de fuelte i de tlabajas serca, no se'n surten.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 00:08   #105
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Hoy, mi tarde con Ame, bueno, una hora...

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Pues si colegas, despues de muchas cábalas he pensado, si no voy a volver por que no está Lilí, me quedo sin conocer a Ame, y cuando hablen de ella yo a tres velas, despues pienso, hoy sabado no es un dia de mucho trabajo, ó sea que muy cansada tampoco estará y tercero y lo más importante que no me voy a quedar sentado a que me cuenten las cosas, o sea que hoy a las 7 estaba el la Verneda... y cuento.


CLIENTE
Edad del cliente: más de 50 años

MASAJISTA
Nombre: Ame. Lleva en esta peluqueria dos meses, y venia de Fayi, Sicilia 320, donde habia estado un par de meses, antes de Fayi venia de Xiao Bin, Granvia 774, junto a Marina, o sea que lleva una buena escuela pajillera.
Nacionalidad: china
Edad: me dice que 25 años, puede ser
Descripción física: Aquí lo tengo mal para describirla, yo siempre que habia ido con Lilí, la habia visto en la peluqueria con el anorak puesto, o sea le veia la carita muy mona y el anorak tambien muy mono, pero claro, el anorak abulta mucho y daba el pego, hoy la he visto al natural y verdaderamente y sin querer ofenderla, está en los huesos, escañulida, brazitos y piernas como estos... mejor me callo, el culo no es como el de las chinitas que tienen poco, es que le tocas los huesos del coxis, pechos?, joder, me da un poco de angustia relatarlos, son como... bueno, todo relleno, altita, morena y guapa de cara, podria decir más pero me callo.
Valoración de la chica: como se ha relatado en varios posts, es simpatica, implicada y cariñosa, pero los que tambien conozcan a Lilí, no tiene comparación con ella, ni en la simpatia, ni la implicación, ni lo cariñosa que es, y esto que lo es tambien.
Vestimenta: pantalón negro y blusita sin mangas y escotada, creo que negra tambien.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: ya sabeis, peluqueria cutrilla de barrio
Cabina: pequeña pero ahora en invierno y con la calefacción, bien, en verano ya veremos que pasa, lo que me estraña es que si Lilí ya no está, no le hayan dado la del fondo que es algo más grande y con más intimidad.
Camilla: estrecha y griñola, agujero para la cara bien.
Intimidad: bastante bien, cerca de la tienda pero permite hablar, bueno, al compañero Lialia no, dice que no se entendian, yo de verdad hemos hablado bastante y nos hemos entendiamos bastante bien.
Servicio ducha: que es esto? a si, aquello que sale agua de arriba?, pues no, de esto nada.
Valoración: de todo el conjunto peluqueria cabinas, 6/10 y generoso que es uno.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: esta tarde a las 7
Complemento: (manual/francés/completo) manual
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: una hora
Besos/morreos? si
Técnica del masaje: (valoración) muy flojo, muchos circulos lentisimos, algún amasamiento y lo curioso, cosa extraña en este tipo de "masajistas", es que me ha hecho los pies y bastante bien. Creo que a esta chica le han explicado la teoria del masaje y no hablo en broma ahora, lo que pasa que ella no sabe aplicarlo bien, pero por lo menos lo intenta y en los pies lo consigue, claro que el que va allí no va por los pies.
Chica recomendable?: (repetirias?) no, si acaso si viene otra chica y voy un dia y está ocupada la otra, no tendré ningún inconveniente en ir con Ame, pero directamente con ella, no.

Resumen experiencia:
Entro en la peluqueria y hay un chino no muy mayor, alto, no se, pero creo recordar que siempre habia dos chinos bajitos y muy jovenes, (puedo confundirme), pregunta pelo?, no masaje, se va para la primera cabina, vuelve y me dice espera 10 minutos, vale, y si, justo a los 9 minutos sale Ame y un cliente con cara contenta, paga y se larga, mientras le he preguntado al chino por Lilí y me dice que ya no trabaja allí, y nada más. Ame me dice que pase, cabina muy calentita, toalla multiuso encima de la camilla y le tengo que pedir que ponga una toallita en el agujero, ella ya lo daba por bueno sin toalla, empieza cuello, hombros, espalda y riñones, francamente muy flojo, gluteos, aqui si, los gluteos son su especialidad, entra a saco por el canalillo central, huevos, perineo y arrasa con todo, mucho gluteo/raja/huevos/perineo y le doy el primer cursillo de entrada en agujero negro aprendido por mi con Primavera, le digo, aceite y aprende rapido, por lo visto era novedad para ella, no dice nada y va repitiendo, vale, pasa a piernas y pies... media vuelta, cara le digo que no, cuello y pecho bastante bien y directa a las herramientas de hacer pipi y contornos, la verdad que le hago cojer aceite y hace una buena pajilla, pero yó al reves que otros, necesito tocar algo, especialmente por que boca abajo y con el trabajo bien hecho de gluteos y adyacentes me puso a mil, pero de cara, de verdad, la inspiración no era lo que me sobraba y necesitaba algo más, y aquí viene la parte que yo no me esperaba, despues de tocarle los huesos del culo subo para arriba por dentro de la blusa y no habia forma de que se dejara quitar el sujetador, sujetador por decir algo, era todo relleno, primero he conseguido sacarle las minis por debajo y despues y a base de luchar mucho, le he desabrochado el sujetador, ya me valia para remover la testosterona, de verdad... yo ya me conformaba, pero es que de perillas nada de nada, (tambien tiene su morbo), la conclusión que he sacado de que no se dejaba sacarlas al aire, supongo que es lo que me he encontrado con alguna otra chinita, y es que las tienen tan, tan pequeñas que les da verguenza que se las veas, (es lo que me ha comentado alguna y yo me lo creo), bueno, termina el asalto, bien, a gustito, a base de mirarle la carita y recibiendo unos bonitos besos por su parte y que yo he correspondido, va por la toalla humeda y en lugar de limpiarme primero el aceite y despues los restos de la batalla lo hace al reves, primero limpia la lefa sobrante y luego me limpia a mi, (con la misma toalla claro), bueno es igual, me visto y le doy 10 euros, en ningún momento me habia pedido nada, pero sorpresa, creo que es la primera vez que le doy la propina a la masjista y no da muestras de alegria, no se, esperaria más?...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 00:18   #106
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Mirga.

Les nostres experiències son similars i les conclusions idèntiques. Em vaig deixar de comentar que tampoc davant dels 10 euros va fer cap somriure, cosa que contrasta prou amb les carantonyes ensucrades i falses que t'endinya tota l'estona.

Lialia.

Wagner, no et vas fixar la pila de tovalloles que tenia a la tauleta, em pregunto per a que les utilitza.

Jo les vaig utilitzar per deixar-hi les ulleres, vet-ho aquí.

Última edición por Wagner; 21/02/2010 a las 00:59.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
amateurTV
Antiguo 21/02/2010, 01:40   #107
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Aquesta Ame és la primera xineta que en menys d'una setmana ha passat tota la tropa de foraires.

Essent com és un secall. Quin èxit!!!!!saludos

Bona nit i molta sort.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 02:58   #108
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

una mica per tots

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Per parts, no vull polemitzar simplement expresar la meva opinió en alguns dels vostres comentaris per enriquir aquest fil i ampliar coneixements del mon perruxinil. Ja se que molts de vosaltres us sentireu ferits, però no es la meva intenció, preferiria parlar-ne amb una birra a la ma.


-Pixapins-

* Després d'haver llegit tot el seguit d'experiències d'avui, arribo a la conclusió que aquesta perruqueria i aquesta noia poden arribar a morir d'èxit

He rellegit de nou tot el fil i l’èxit es reparteix entre la Lili i l’Ame, si la primera ja no hi es, solament ens queda l’Ame, he trobat expes positives amb aquesta noia de tu i en Neruda, però basant-se principalment en l’afecte que transmet. Jo no vaig a buscar això, per mi es quelcom més personal, important i intern de cada persona, no ho pots donar al primer que es presenta sigui alt o baix, guapo o lleig, simpàtic o no, jove o gran. Per això es va sobtar quan rebutjava els seus petons. Quan vaig a una perru, busco massatge, plaer, calma, benestar, sensualitat. No que hem donguin “amor”.

* Potser (només potser) la noia avui anava molt atrafegada
* Queda clar que la noia té més feina de la que pot abarcar en condicions normals.
* Com que a la perruqueria van "petats" de feina, no poden atendre el personal com cal, encara que volguessin

Algú pot reportar una expe negativa de Eva (P.Maragall 181), Primavera (Rocafort), Lin-ta (Lepant), Tina (Urgell 26)? Algú creu que tenen menys feina que la nostra Ame?

* A veure si la setmana vinent puc escapolir-me un dia i fer-li una visita de cortesia

Estem esperant la teva expe en candeletes.

* Però certament, tinc curiositat per saber què li passa (si és que li passa alguna cosa) a l'Ame.

Soc de l’opinió que no li passa res d’especial, es el seu tarannà.

* com no, us mantindré informat de les meves indagacions al respecte.

Siusplau, esbrina sobre tot el tema idiomàtic, estàs segur que t’enten quan li parles?, inclús les frases més simples? (“más aceite porfavor”, cambio toalla porfavor?, tienes un pañuelo, papel?)

* i á més està feta un filabarquí.
???

* se m'ocorre posar en aquest Fòrum el telèfon de l'Ame

Durant l’estona que va estar amb mi, no va sonar cap cop.

* es troba en un lloc on es relativament fàcil aparcar gratis.

Qui va en auto? Jo, no

* Desconec si el tema del tracte diferent té a veure amb la vostra edat: foraire més gran = tracte més mecànic. No és que jo sigui pas un vailet... però com que per la nit em posen en formol...em mantinc igualet que fa vint anys. Atès aquest aspecte, la meva forma de vestir (molt moderna i informal) i la meva llarga melena, adornada amb metxes rosses, podria ser que ella em tingués per algú més jove.

No coment, però resaltable.

* la setmana propera m' atansaré a la perruqueria

esperem noticies

-Ambrosio-


* el complemento con Lili fue mejor, lento, pendiente de mí, al contrario que con Ame: rápido y mecánico.

Totalmente de acuerdo, con Lili era tocar el cielo, manipulaciones en todo y dentro del black hole, igual o mejor que Lady Spring. A mi estando boca terrosa, me hizo poner a cuatro patas, para que estuviera más cómodo y con una mano me iba ordeñando y con la otra venga entra y salir del culete, uffffffffff.

* Mi opinión es que en lugar de fidelizar clientes, como no daban a basto, bajaron la calidad y atención al cliente

Tu crees que que Ame ha tenido estas dotes alguna vez? Alguien la conoce de cuando trabaja en Gran Via? Alguna expe de esa pelu?

* seguro que en unos días, buscaran una nueva masajista


segurísimo, quien será el primero en probar a la nueva?

-Ricardito-

* Les perruqueries xineses participen de l'associació " camas calientes". Aixi que el que cerqui una exclussivitat de tovalloles i higiene s'ha equivocat de lloc.
Jo he participitat de menjar xinès mentre he esperat massatgistes, he comparit xiclets mentre em feien el massatge


Podria afegir que he patit per part de la massatgista un brot d’epilèpsia mioclónica juvenil (EMJ) registrat als braços, t’imagines tu despullat de pel a pel i ella a sobre vomitant a la teva cara.

Saps la sensació que tens quan et canvien la massatgista, perque ha de marxar, i et diuen no et preocupis ara ve la meva mare, encara que sigui cega, es molt millor que jo. I notes que comença a fer els massatge amb els peus i després amb les mans i te n’adones que no te cap de les cuatre extremitats.

Així que si vols alguna cosa més que compartir xiclests passa’t una temporada pel lejano oriente.

Sisplau, siguem seriosos, estem a Rambla Prim no pas a Xuanwu

-Neruda-

Antes que nada, acabo de leer y nominar tu expe en Bailen 226 crisis=mas cariño mas amor. Tio, eres el puto crack la mejor expe y la que más me he reido de todas las que he leido.
Dejalo todo y ponte a escribir, nada de florituras, adornos y erudiciones que tanto abundan en las expes, a ver quien la dice más recargolada. Lo tuyo es literatura pura, rubianes ha resucitado.

Bueno, ahora a lo nuestro

* masaje mecanico, un guion establecido, y somos un servicio mas un importe y vistete que espera otro fuera.

Tu lo has dicho.

* agradezco tu opinion expuesta y tu experiencia. LIALIA

valeeeeeeee

-Wagner-

* Per la part que em toca, després aportaré més meditacions trascendentals

Estic impacient per les teves opinions.

* fallo i sentencio que no hi tornaré més

voldria dir el mateix, però aquesta noia te una espurna de llum que vull esbrinar que es, potser tornaré a caure, però res de petons ni morrejades.

* Altrament, la frase lilalianenca "M'ha fet força llàstima que hagi de traspassar tant a la lleugera la barrera de la seva intimitat per tan sols 10 euros" hauria ser d'obligada lectura i reflexió a la missa dominical,

Agrait per citar-me, veig que la proposta no ha tingut molt èxit, doncs pel que veig continuem amb les “suadíssimes cartes als corintis”

* si et lleves d'hora i ets el primer a la carrera d'arribar el primer a la pelu i pillar l'Ame,

Ho dubto, ni així.

* sempre i quan no t'agafi el complexe pederàstic derivat de la llarga distància entre les dates de naixement dels dos protagonistes de l'obra

jo, como va la penya, esto si que son misiles. Els confesats 25 anyets de l’Ame ho dubto moltísim, us heu fixat amb les “patas de gallo” que te?, no surten pas als 25, potser en posaria 10 més.

* no em demanis interactuació verbal amb aquestes pubilles d'ulls ratllats i somriure fi, perquè no tinc res a rascar.

Collons, una mica més de marxa, currároslo un poco más, que la palabra también es y da placer. Aqui, dono la raó al barcelonauta.

-Mirga-

* menos que Lilí fuese la jefa, que no lo era, seguro

ya lo sabía, almenos eso es lo que me dijo ella.

* Yo estaba encantadisimo con Lilí, las prestaciones recibidas de ella, era el limite maximo en una peluqueria china, a unos les gustaria más o menos el masaje, ó su FF. pero para mi, todo extraordinario, su simpatia, complicidad y cariño no se ve en muchos sitios,

comparto todas, todas, todas tus palabras. También te daba besos y algún piquito o morreo, pero nada que ver con lo de Ame. Lo suyo era más de dar placer, de agradar de hacerte sentir bien.

* donde estará Lilí

si la encuentras ya sabes donde vivo, daría unos buenos boniatos por reencontrarme con ella.

* Lleva en esta peluqueria dos meses, y venia de Fayi, Sicilia 320, donde habia estado un par de meses, antes de Fayi venia de Xiao Bin, Granvia 774


alguien expe en estas pelus?, más que nada para saber si es ella o la pelu.

* me dice que 25 años, puede ser

no me lo creo, se admiten apuestas.

* los que tambien conozcan a Lilí, no tiene comparación con ella

totalment d’acord

* lo que me estraña es que si Lilí ya no está, no le hayan dado la del fondo que es algo más grande y con más intimidad

exacto también me hice la misma pregunta, pero no te preocupes que la semana que viene el amigo pixa nos saca de l’entrellat.

* al compañero Lialia no, dice que no se entendian, yo de verdad hemos hablado bastante y nos hemos entendiamos bastante bien

joder mirga, que estando en pelotas me tuve que vestir para ir al water a buscar un trocito de papel, pq se me caía el moquillo y la Ame venga risitas. Que le pedí hasta cuatro veces más aceite y ella más risitas. Que le pregunté donde vivía y me dijo primero que no, después que no lo se, luego que en Alicante y finalmente me dijo que en Gran Via 774 con 8 masajistas. Y le hablaba en castellano no de Burgos, vale con un poco de acento catalán.

* Creo que a esta chica le han explicado la teoria del masaje

vuelvo a estar totalmente de acuerdo, añadiría que hace pocos meses

* si acaso si viene otra chica

que fallo, no se lo has preguntado? O, si y te ha respondido que no es China que es italiana, de Sicilia.

* le doy el primer cursillo de entrada en agujero negro aprendido por mi con Primavera, le digo, aceite y aprende rapido, por lo visto era novedad para ella,

Wagner, ja et dic jo que haurem de tornar, el mossen ja li ha fet dir el parenostre.

* la verdad que le hago cojer aceite

suerte la tuya, wagner, ja va per les ave maries.

* no habia forma de que se dejara quitar el sujetador.... despues y a base de luchar mucho, le he desabrochado el sujetador,

uf, quin sofocon, esto suena un poco mal, eh, no la habrás forzado?mmmmmmmm

* pero sorpresa, creo que es la primera vez que le doy la propina a la masjista y no da muestras de alegria


aqui discrepo amb tots, amb mi si es va mostrar ben contenta amb la propina, us recordo que no van ser pas els 10 de rigor. I permeteu-me que ho mantingui en l’anonimat.

Última edición por lialia; 21/02/2010 a las 03:05. Razón: falta letra cursiva
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 02:59   #109
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
filaberquí

m FUST Eina per a foradar que consisteix en una maneta semicircular o de doble colze, giratòria, en un dels extrems de la qual hom subjecta la broca o perforador i en l'altre hi ha un pom.
bfp

Errare humanum est. El mot correcte era filaberquí, no filabarquí.

Bump:
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Tu rai Pixapins que tens cabell.
Els que no en tenim com ho podem fer perque ens el tallin?:sm061::sm061:
Tranquil...que a les perruqueries no només es dediquen a tallar cabells. En el meu cas, vull que em repassin les metxes, atès que ja fa un temps que me les vaig fer, i el cabell ha crescut.

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Mirga.

Les nostres experiències son similars i les conclusions idèntiques. Em vaig deixar de comentar que tampoc davant dels 10 euros va fer cap somriure, cosa que contrasta prou amb les carantonyes ensucrades i falses que t'endinya tota l'estona.

Lialia.

Wagner, no et vas fixar la pila de tovalloles que tenia a la tauleta, em pregunto per a que les utilitza.

Jo les vaig utilitzar per deixar-hi les ulleres, vet-ho aquí.
A mi al principi em va demanar 20 euros...que vaig aconseguir reduir a 15. El segon cop li vaig donar 15 euros directament...i semblava força contenta.

Per cert, les ulleres (jo també en porto), les acostumo a desar a la butxaca de la jaqueta...o bé a un costat de la tauleta. I pel que fa al tema tovalloles, crec recordar que, en el meu cas, la tovallola la va posar nova davant meu.

Cita:
Iniciado por lialia Ver Mensaje
no nos hagas esto, ya estás tardando.
Wagner, no et vas fixar la pila de tovalloles que tenia a la tauleta, em pregunto per a que les utilitza.
Veig que ningú ha comentat el tema de la comprenssió idiomàtica, solament jo he tingut aquest problema? heu pogut parlar més d'un minut sense que respongues amb monosil.labs?
Jo no he tingut especials problemes de comprensió. El meu xinès es limita a unes quantes frases de cortesia, que intento utilitzar justament per aquest motiu: ésser cortès. Els xinesos ja ho saben...intenten ensenyar'me'n alguna més...però per a la resta seguim la comunicació en castellà. També és cert que jo, a l'inrevès d'en Wagner, sóc xerraire per naturalesa, motiu pel qual no em costa gaire iniciar una conversa. Si és cert, no obstant, que durant el massatge no m'agrada pas xerrar massa, atès que vaig a relaxar-me. Però si la noia em pregunta o té algun interès especial a parlar, jo intento respondre-la i seguir la conversa.

En el cas concret de l'Ame, no diria que fos de les que pitjor es defensa amb el castellà. Sense anar més lluny, amb la Ping de Rocafort 193 havia de fer autèntics esforços per entendre'm, tot i la seva bona intenció.

Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje

(...)

, y aquí viene la parte que yo no me esperaba, despues de tocarle los huesos del culo subo para arriba por dentro de la blusa y no habia forma de que se dejara quitar el sujetador, sujetador por decir algo, era todo relleno, primero he conseguido sacarle las minis por debajo y despues y a base de luchar mucho, le he desabrochado el sujetador, ya me valia para remover la testosterona, de verdad... yo ya me conformaba, pero es que de perillas nada de nada, (tambien tiene su morbo), la conclusión que he sacado de que no se dejaba sacarlas al aire, supongo que es lo que me he encontrado con alguna otra chinita, y es que las tienen tan, tan pequeñas que les da verguenza que se las veas, (es lo que me ha comentado alguna y yo me lo creo), bueno, termina el asalto, bien, a gustito, a base de mirarle la carita y recibiendo unos bonitos besos por su parte y que yo he correspondido, va por la toalla humeda y en lugar de limpiarme primero el aceite y despues los restos de la batalla lo hace al reves, primero limpia la lefa sobrante y luego me limpia a mi, (con la misma toalla claro), bueno es igual, me visto y le doy 10 euros, en ningún momento me habia pedido nada, pero sorpresa, creo que es la primera vez que le doy la propina a la masjista y no da muestras de alegria, no se, esperaria más?...
Te doy la razón en el tema de los pechos. Durante un tiempo estuve visitando el piso de orientales sito en Balmes 74...y siempre caía con la misma chica (Eli se llamaba). Era la antítesis de mis reconocidos gustos sobre mujeres (me gustan grandotas y gordotas)...puesto que era más bien bajita...y sobre todo muy plana. Ella tenía un cierto complejo por este hecho (normal...puesto que en la misma China hay mujeres con generosas ubres). A mi me gustaba estar con ella porque su cara era preciosa (la mujer oriental con la cara más hermosa que he conocido) y me trataba como a un rey, colmándome de besos y de antenciones. Es, con diferencia, la mejor mujer oriental que he tenido el gusto de poder "conocer" (en el sentido :sacerdote: del término).

Por supuesto, en un piso de chicas, es imposible que ella entre contigo y se niegue a enseñarte los pechos por vergüenza. Pero me consta que un poco de complejo sí tenía. En el caso que nos ocupa, nuestra estimada masajista Ame nos ofrece las atenciones que cree que debe ofrecernos (no entraré en si son las adecuadas o no), pero su complejo de pecho plano le impide mostrarnos sus encantos. Creo que lo mejor es no forzar esta situación. Entiendo que para algunos el hecho de tocar más o menos sea importante (a mi, particularmente, tocar me desconcentra), pero creo que hay que respetar su postura. Yo le acaricié la espalda, por debajo de la blusa...pero más que nada como muestra de agradecimiento a su esmerada atención. Pese a todo el erotismo de la situación...me pareció fuera de lugar indagar más allá.

En lo que respecta al tema de la edad...a mí sus años me parecen creíbles. Pero ya sabéis que para esto soy muy malo..o las orientales muy buenas.:sm061:Recordaréis que a Afan (València 587) le ponía 30 años creíbles...y luego me entero que tiene 40.eek

Última edición por Baja_243; 21/02/2010 a las 03:50.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 21/02/2010, 11:35   #110
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Si en aquest país nostre s'investigués i analitzés en medicina i salut el mateix que investiguem i analitzem en el bellíssim fenomen de les perruqueries xineses, a hores d'ara el càncer estaria curat i les infeccions per VIH controlades per potents i econòmiques vacunes.

lialia.

Tinc l'impressió no confirmada que abans de llençar-vos a la piscina de la narrativa perruxinaire n'heu estat un lector eminent, constant i fidel, per bé que ocult darrera el cortinam virtual. Tinc, tal vegada tenim tots, una franca curiositat per conèixer de primera mà el cóm i el perquè d'aquesta curiosa evolució, i altrament, conèixer el vostre punt de vista sobre els antros escurapròstates més representatius: primaveres, maragalls, modajings, i d'altres que ens anireu fent saber.

Respecte del consum de xiclets compartit citat, crec que estem davant d'un error d'interpretació dels actes lúdics de que gaudeix Ricardito. No es referia a cap intercanvi que intervingués directament el contacte salivar, sinó que només expressava una pura comunicació amistosa. Cal un aclariment, perquè el to emprat dóna a entendre que es feien guarrerides, i crec que no és el cas.

Em ve al cap ara un cop que vaig portar bombonets a la meva estimada fregaesquenes i la noia va insistir fins que no vaig poder negar-m'hi, a introduir-me lascivament, amb els seus ditets amorosos, el caramel directament a la boca. Allò si que va ser una guarrerida, o almenys el meu tarro ho va processar com a tal.

Última edición por Wagner; 21/02/2010 a las 11:56.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 12:58   #111
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Vaya mañanita que llevamos, me he reido de verdad con algún comentario, unos buenos y otros mejores, los menos, los que yo no estuviese de acuerdo, pero mi conclusión y a groso modo para todos, es que Ame, ni comparación con Lilí, a una se le nota bastante la comedia en sus caricias, melositis, besos, etc. lo que querais, y en cambio a Lilí, (y no digo que esté equivocado), parecia que todo era natural, que no lo seria?, vale, pero "mi" impresión era totalmente natural y a mi me lo hacia pasar feliz y contento. Reconozco que lo malo, es que se me nota demasiado que para mí Lilí era un encanto, pero que le vamos a hacer...

Donde estará mi Lilííííí?, como me entere de que alguien la tiene escondido me lo cargo, vale? para Lilí s
Si encuentro una chinita que quiera tener un bebe chinita conmigo, le pondremos Lilí...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 13:48   #112
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Ja veig que amb les presses de voler defensar el món frikimassatgistaxinil no em vaig expressar prou bé.

Moments frikis que a mi em fan gaudir d'una forma gairebé eclesiàstica.

!.- Estic de boca terrosa a la camil:la i veure com una mà tendre i uns dits amb un chiclet nou me l'introdueix dins de la meva boca. ( El xiclet era de maduixa i no m'agraden ) Em va semblar estar en la Glòria.

2.- Tinc hora mab la massatgista, arribo i ella està a punt de dinar... Surt a rebrem i em fa passar a l'interior perruqueria i es posa a dinar mentre jo m'espero pel massatge. No és aixo una tendresa inusual.

3.- La massatgista em fa un massatge al cap i es queda dormida de cop. Em demana disculpes i jo li ofereixo la camil·la per compartir-la i que ella descansi. Va ser un moment idílic.

4.- Demano d'anar al lavabo i em trobo un escarbat d'allò més gros . Memorable moment... Em va vanir al cap la mitologia egípcia...

Podria detalalr més moments , però no ve al cas.

De la perruqueria de la rambla Prim és la millor de totes ja que ens ha unit a la conversa. Proposo una trobada colectiva a la Rambla Prim i esperar jugant a cartes o al domino dins la perruqueria i Ame ens vagi fent massatges per ordre d'arribada. Per no ser tan llarga l'espera podríem quedar amb el xino del local perquè vingues la Lili i així poder.ho comprovar in situ.

Una abraçada a tots, Perdoneu si m'he he passat un xic. No ho dic amb cap mala intenció

s Mirga; sWagner; sNeruda; sPixapins; sIlaila; sI a tots els que em decuido de citar
Aviso a Organizadores   Responder
ClubXMax
Nirvana Anuncios
Antiguo 21/02/2010, 13:52   #113
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
esperar jugant a cartes

Si és a la butifarra, contro!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 16:51   #114
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Hola a tots,

Wagner, efectivament et confirmo la teva impressió, des de’l mes passat que em vaig iniciar, he estat un lector constant i fidel, sobre tot per no disposar de temps, m’agrada anar a valor segur, d’aquí ve la meva lectura de les vostres experiències.

No m’estendré tant com el meu últim comentari.
Em vaig iniciar en Diputació 333, vaig veure que era la única que oferia dutxa, per mi indispensable abans de rebre un massatge, tant per respecte a la massatgista com per mi. No s’em passa pel cap, després d’una o mitja jornada de treball rebre un massatge sense una dutxa prèvia.
Així que amb aquesta condició, solament podia anar a la que oferia dutxa o a les que no, però dutxant-me prèviament a casa.
1ª.- Diputació 333, em va tocar la Nhue, al dia següent va marxar a celebrar l’Any nou Xinès, tornarà a l’Abril, em va dir. Com que era la primera vegada, tot em va semblar a glòria.
I les restants, crec que per aquest ordre, Primavera (1), Tina (1), Afan (1), Eva (1), Lin-Ta (1), Lilí (2) i Ame (1).

A part d’aquesta última, Wagner, no hi ha cap aportació diferent a les ja arxi-comentades i sabudes per tots. Per això i sobre tot per falta de temps, no puc relatar les expes, sobre tot perquè no aportarien res de nou. Solament aniria repetint el que ja sabem tots.


Ricardito

Moltes gràcies pel teu comentari, eres el que em feies més por.

Ara si estic d’acord amb tu “de la perruqueria de la rambla Prim és la millor de totes ja que ens ha unit a la conversa”.

Ja estic,

Torno a agrair-vos a tots, els vostres comentaris anteriors i futurs, sobre aquesta i altres orientals i per tenir la paciència de arribar fins aquí. Wagner, et prometo que reportaré més sovint, sobre tot si hi ha novetats.

De totes maneres he de dir que de totes les expes tingudes en aquest mes i mig cap d’elles m’ha satisfet com per repetir. Molt de tant en tant (potser una vegada a l’any), prefereixo altres tipus de satisfaccions més sinceres, honestes, lleials i a la vegada de més plaer. Pixa en certa manera, també estic d'acord amb alguns dels teus comentaris envers aquest tema.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/02/2010, 20:10   #115
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Sempre hi ha detalls per comentar que poden aportar valor a la comunitat, per bé que ens semblin repetitius.

Per exemple, el lloable hàbit de prendre una dutxa primerenca, en el món perruxinès, és una pràctica que poc se'n ha parlat. ¿Tenim un cens d'establiments amb aquesta oferta logística? ¿Oi que no?

En Pixapins, sempre amatent a aquestes maravelles, segur que ens farà de secretari i ens farà un resum.

Per la meva part, us puc dir que he passat a plena satisfacció sota el xorro d'aigua de:

Qinsi - Muntaner, 88
Manicura - Ronda de Sant Pere, 25

i a Oke, d'Escorial, n'he vist l'instal·lació, per bé que no estava operativa.

A veure les vostres aportacions, ara.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 21/02/2010, 21:17   #116
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

lialia

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Hola de nuevo.
Bueno como ves, y debido tu excelente comentario, amplio y extenso, has puesto en jaque a todos nosotros, los peluchiniles.
de golpe por sorpresa, entras en nuestras vidas, nuestras mentes, nuestros pensamientos, ya que como has podido comprobar tu mismo, todos hemos hecho un vade retro en nuestras experiencias, para comentar aqui lo vivido. en las diferentes pelus.

lialia, si mal no he contado son unos 10 masajes en un mes y medio tal como apuntas, cierto ? son mas de dos por semana, o casi, y creo que estas como nosotros, rozando el limite del sindrome del masajechinil. del cual ya comentamos alguna vez en el foro asi qe pronto, muy pronto, estaras empezandote a engnchar a una chinita preferida, je je je esperamos ansiosos por saber cual es y que tu nos lo digas, y debdo a quetu retina y cuerpo se iran acostumbrando a ver el mundo super friky de estas pelus, ya ni te daras cuenta, de las toallas, de la limpieza general, y de tantas cosas que se pasan por alto en estos sitios.

es de agradecer que hayas entrado con tanta fuerza en nuestra familia masajistica, con comentarios, soberbios como escribes y describes.

ahora, he visto que eres un PICARON de cuidado.
pues nunca escribes las propinillas que das a las chinitas imagino que por el miedo de pasar por el latigo del sr MIRGA verdad ?:emotic_lust:
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 00:59   #117
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Prop de la una del vespre, rellegir les darreres i una mica frenètiques aportacions teòriques de tots nosaltres, em fa adonar que m'he perdut les gràcies de la senyoreta Lilí.

Potser que algú envii un missatger, amb gorra i uniforme de SEUR, amb un paquet per la Lilí, a veure si el xino mandarino el deriva cap alguna adreça-patera coneguda. Algú que no desperti sospita de connivència amb els senyors mossos d'esquadra.

És una possibilitat.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 03:44   #118
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
En el transcurs de la setmana espero "cascar-me" una marató perruxinaire en aquest lloc: un massatge, una repassada de cabell, una manicura i una pedicura. El sentit comú em diu que m'esperi a fer-m'ho tot el mateix dia...però el meu afany investigador em tempta massa. Potser m'escapo avui mateix..a veure què passa.

El problema que se'm planteja és que a Rbla. Prim no podré evitar el FF..i si torno en el transcurs de la setmana, tornaré a desarregar les bateries. Aquest fet és absolutament contraproduent amb el meu desig de "conèixer" (en sentit :sacerdotesmile una preciosa foraira aquesta mateixa setmana. Cal moderar-se quan es tracta de :1656:, atès que les energies no són il.limitades.:sm061:

En fi, l'altra opció que tinc és encomanar-me a Sant Cigaló dels Pixapins:sm061::sm061::sm061:, prendre'm uns quants Red Bull...i adreçar-me vers l'encontre d'aquesta bella dama, sense haver-me estalviat les visites a l'Ame.

Però ai...el meu cap està barrinant massa, atès que una altra bella foraira, brasilero-catalana per a més informació, ha decidit baixar a Can Pixapins (o sigui, Barcelona) durant aquesta setmana (normalment viu a Girona). I la cigaleta ja comença a embogir..tot pensant a visitar aquesta noia.

En fi, massa temptacions per a un home sol.emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
amateurTV
Antiguo 22/02/2010, 12:14   #119
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
RAMBLA PRIM
(a tots vosaltres)

Rambla Prim, passeig d’antiga verneda,
orgull de barri obrer, dorms solitari,
vigiles intens dels homes el desvari,
ets ara guardador de mans de seda.

En tes venes hi tens un raconet,
d’escalfor, de tovallola, d’amor
robat al temps que viatja sens rancor,
en tu ens amaguem del desig fred.

Lilí, mai t’he conegut. Mon esperit
clou els ulls quan cerco ton vestit,
que vaga rambla avall, matusser.

La tristor sobrevindrà al pas darrer,
al sortir de la cambra deixada al recer,
tocat per mans joves fins l’infinit.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2010, 13:18   #120
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Informe del reporter Pixapins

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Estimats foraires: aquest matí, el cavaller Pixapins (o sigui, qui això escriu), ha decidit disfressar-se de periodista i atansar-se a la famosa perruqueria que tots coneixem.

En arribar, m'he trobat, oh sorpresa, amb una noia nova a l'oficina. El seu escàs castellà ha impedit que entengués la meva pregunta típica, o sigui ¿ Cómo te llamas ? Atenció Mirga and company, la noia tira a grandota (i grandeta). No és molt alta, però té les carns al seu lloc..i de ben segur que s'acosta més als quaranta que als trenta.

A punt he estat d'entrar amb ella, atès que l'Ame, per variar, estava ocupada. Però no, -he pensat-, avui he vingut a informar de l'Ame...i no cauré en les males temptacions. emotic_nono

Per tant, m'ha tocat esperar-me una estoneta, fins que el client ha sortit: un senyor amb ulleres, més aviat grassó..amb els cinquanta ja ultrapassats. Si us sentiu identificats...si us plau, feu-me un senyal.:sm061:

Mentretant, la noia en qüestió s'avorria com una ostra..i vagarejava amunt i avall per la vorera.

Al cap d'una estoneta més o menys llarga, ha sortit l'Ame...i aleshores he entrat jo.emotic_

Primer toc d'atenció: tú, mucho tiempo...tú (nom d'una ciutat de l'Àrea Metropolitana on treballo). Collons..si que es recorda de mi, he pensat. En fi...jo li he dit que tenia feina..que no podia venir sovint..etc.

A tot això, he preguntat preu de fer-me les metxes...i es veu que el perruquer m'ha vist cara de milionari...perquè m'ha demanat 30 euros:s173:. Tot passejant per allà a la vora, una perruqueria regentada per un senyor del país, ofereix el mateix servei per 19 €, més 10 € de rentar i pentinar. O sigui, més barat que la perruxinesa. He intenta regatejar-li...però el xicot no s'hi ha avingut. Em penso que buscaré altres llocs on tot plegat em surti per 20 €. En fi, aquesta setmana tornaré...però les metxes que se les faci ell.emotic_rtfm

Tornant al tema del massatge, he provat d'intercaviar algunes paraules amb l'Ame. El seu castellà es justet, però permet mantenir una conversa de més de tres mots. I sempre amb el somriure a la boca.biggrin Quina enveja de dents ¡

Us informo: la Lili ha marxat..i no he pogut esbrinar res més. Ara hi ha una altra noia que, es de suposar, aviat serà valorada pels nostres estimats foraires. L'Ame ha tingut una mica de feina (és cert). Li he dit que la setmana passada va venir a veure-la un amic meu (hauria hagut de dir una legió...però no ho hagués entès :sm061smile. M'ha preguntat si va quedar content..i jo li he dit que sí, perquè no podia entrar en detalls que ella no hagués entès.

Tema tovallola: m 'ha assegurat que la canvia cada cop. Allà al racó n'havia alguna de rebregada, la qual cosa indica que s'havia fet servir. La que jo he trobat a la llitera no tenia signes d'haver estat utilitzada anteriorment. Li he suggerit que la posi nova davant del client (això ho ha entès bé...altra cosa és que ho faci).

Tema massatge: no hi ha gaire novetats al respecte: lent, enèrgic, utilitzant els braços més que les mans..amb fregues circulars.

En acabar l'esquena...cap al culet...raig directe al foradet...ficant la mà a preu fet.:sm061: Un autèntic massatge anal, quedant-se a les portes del black hole..pero rebregant força la part d'afora. Pel meu gust, força bo. Pressiona les natges amb la punta dels dits. (ja m'ho han fet algun cop).

Cames: grapejada (o millor dit, pessigada) va, grapejada vé. Aconsegueix l'objectiu de relaxar les cames, tot i la seva tècnica no gaire ortodoxa. No s'oblida dels peus...però aquí no pot estendre's com voldria, atès que em fa pessigolles.

Neteja l'oli sobrer amb una tovallola mullada. Mitja volta...i cap a les espatlles (molt bo). Pit i panxa...suau (més val). S'acosta a la zona perillosa...però sense tocar-la directament. Pressiona els volts de la cigaleta...sense tocar-la. Deu tenir "truc" allà on toca..perquè la companya del pis d'assota s'anima amb facilitat.:SURE:

Amb un somriure que ho diu tot...comença a :3some:. S'acosta i em planta un bon morreig. Això, a part d'excitar-me encara més...aconsegueix l'objetiu de mantenir-me calladet. Ja se sap que hom no pot parlar si té la boca ocupada fent altres coses. Com que la noia em tenia, literalment, engolit amb la seva boca-llengua, a la cambra regnava un silenci quasi absolut. No cal dir que trigat ben poquet a assolir el cim.:1115:

Neteja de les restes de la batalla...m'abraça, l'abraço...en fi...com dos enamorats.:emotic_lust: A tot això, he aprofitat per fer exploracions visuals i tàctils. Compte, no li he ficat mà ni res de tot això. Simplement volia fixar-me en la seva anatomia, per tal d'emetre un judici de valor amb coneixemt de causa.

Anem a pams: la noia és prima (això no és cap secret), però no està esquelètica. Simplement és la seva constitució. Certament, té complex de taula de planxar, raó per la qual es mostra reticent a ensenyar-te la pitrera. Jo l'he animada, tot dient-li que tenia unes dents molt maques...que era molt bufona...i que no s'havia de preocupar per aquest tema. Ella ho ha entès bé...i fins i tot s'ha avergonyit una mica dels meus elogis.

Pel que fa a la seva cara, és d'aquelles persones que, fotogènicament, té un costat bo i un altre de dolent. Segons com la miro, em sembla força atractívola i jove. Però segons com, es veu com una vella.
A plena llum es veu que és jove, certament. M'agrada la seva mirada (ulls xinesos, però no petits) i sobretot el seu somriure, mostrant una esplèndida dentadura, enveja de més d'un (entre d'altres, d'un servidor).

Li he donat deu euros..i com ja he vist que s'esperava més, li he promès que aquesta setmana torno..i li donaré vint (ho faré...atès que sempre li dóno quinze euros). Ho ha acceptat bé.

Li he suggerit que mengés força...perquè amb algun quilet de més estaria més maca. M'ha dit que menjava força i bé. Com no podia ser d'una altra manera, li he dit que mengés embotit del país (la titola no es compta entre aquests embotits :sm061smile. També li he dit que es busqui un nòvio jove...perquè jo sóc massa gran per a ella. Li he preguntat per algun plat xinès..però només m'ha sabut respondre "Japón":s189:. En fi, que el proper dia m'estaré una hora i mitja...perquè així tindrá temps de fer-me els braços, sense perdre aquesta bona estona de relaxació.

Cloenda del massatge: em vesteixo, li agraeixo els serveis prestats...em torno a queixar del "xino" i els seus preus de perruqueria...li pago i cap a casa.

Fi de l'informe Pixapins.
Aviso a Organizadores   Responder
Tema Cerrado
Grupo Haima
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 01:27.
Página generada en 0,554 segundos con 192 consultas.