Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Yi Jia Yuan - Barcelona - Centro de masajes [cerrada]
Viviendo en el burdel (Libro)
Plataforma
Tema Cerrado
 
Visitas a este tema:   58.447
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 16/03/2010, 16:01   #141
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje

Em sembla de bon gust la proposta lialianesca de potenciar la malmesa autoestima de la senyoreta Ajua i amb tota probablitat en seré un dels implicats. Altre cosa és que no sé fins a quin punt el problema serà resolt definitivament o només puntualment.
Agraït mestre, per la vostra colaboració, veuràs quin canvi ha fet. Ja s'hem fa la boca "Ajua", de pensar-hi, lo dit, per poc que pugui el divendres cap allà, si algú vol fer una colectiva, ens podem trobar.

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
En quan les manifestacions guturals dels companys usuaris en els moments més delicats, opino que s'haurien de controlar una mica més, o acabarà la cosa com el Rosari de l'Aurora.
Si lo d'aquesta noieta Ame és un no parar, es veu que ha fidelitzat un bon nombre de clients, amb la seva nova estratègia, deixar-se fotre ma per tots els forats i despullant-se, sense ni tan sols que li ho demanis. El que em sorpren, és el que he dit abans, que tants clients com sembla que te, però tothom calla, ningú alça la llebre, no fos cas que s'em tanqués l'aixeta pensaran.

De totes formes, no crec que acabi com el rosari de l'aurora com dius, doncs el barri em va ple, tothom sap de les "fetes" d'aquesta noia. Es veu que els paquis, es conten com uns dels seus millors clients, si, si els paquis, no se si també ens llegiran, però es veu que tenen una bona tirada cap a la noia dels tirants.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/03/2010, 19:02   #142
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Veig que això està agafant una deriva perillosa envers la situació usual a València 587. Els paquis i marroquins sempre s'han comptat entre els clients més usuals del pisos d'orientals, per la qual cosa sembla lògic que hagin "descobert" les virtuts del massatge oriental duda (o com a mínim, de certs massatges biggrin).

Les manifestacions guturals són fàcilment controlables tenint la boca ocupada en altres quefers. Jo li suggeriria que als cridaners els fiqués, directament, una tovallola a la boca...,eek si és que amb la seva pròpia no aconsegueix fer-los callar.:sm061:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/03/2010, 20:32   #143
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Cita:
Iniciado por lialia Ver Mensaje
Ahir vaig passar pel devant de la pelu, no vaig entrar. Solament vaig parlar amb la nova "Ajua", s'ha fet un canvi de look, està bastant més atractiva que abans, s'ha allisat el cabell i tenyit de negre, també s'ha fet el bigoti i estava molt simpàtica. Realment feia goig.

Pel que sembla les coses no li van gaire bé, ni a ella ni a la resta del personal, tenen molt poca gent, tan sols "los clientes fijos de cada semana, siemple con Ame. También pleguntan por Lili (atenció Mirga), pero como no está se quedan con Ame.

Be, que no es menja un rosco, també em comenta que ja sap el que es cou amb l'Ame, doncs des de fora, moltes vegades es senten els gemecs dels clients diu. Semblava indignada amb els quefers de l'Ame.

Faig una ullada cap a dins i veig a l'Ame parlant amb una altra noia bastant grassoneta, que no és la Jefa.

Au, vinga anims i cap allà, donem-li un cop de ma a la pobre Ajua, jo, si puc el divendres m'hi atanso.
Si és a la tarda m'apunto, al matí impossible

saludos:spocht5:
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 16/03/2010, 23:56   #144
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Cita:
Iniciado por skorpio759 Ver Mensaje
Si és a la tarda m'apunto, al matí impossible

saludos:spocht5:
Per qüestions de higiene, dutxa, respecte a massatgista, sempre prefereixo anar pel matí. Així que descarto la tarda.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/03/2010, 21:17   #145
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

ame

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Hola a todos.
esta mañana he decidido ir a esta pelu con la esperanza de estar entre las manos de la nueva masajista, que por lo que he podido observar es una chica redondeta de pelo cortito color anaranjado.
es mona la chica.
Entro y estaba sentada la Ame, eran las 10.30 horas, se levanta rapida y rauda, y ya se dirije directamente hacia la cabina de enfrente, yo con mis ojillos miraba a la nueva pero la Ame sin compasion ni opcion, me ha impedido esta experiencia.
Asi que ya una vez dentro lo primero que me dice es que hace dos meses que no aparezco por alli.
ostras parece fabricada por billy gates la ame recuerda el tiempo y a mi y solo he estado una vez.
Asi que le digo que si que no voy porque me queda muy lejos.
Dice que no mucho trabajo, que con frio la gente no va.
Yo que leo todas las expes pienso para mis adentros, mientes mas que pinocho, porque se que trabajas mas que papa noel en nochebuena hija mia..
Bueno el tema que interesa, masaje, yo siento defraudaros un poco, pero la verdad, tanto beso y abrazo se me hace empalagoso y pesado pues quiero masajito y no una novieta mimosa, a la cual regalar un osito, o algo para san valentin.
y ciertamente la Ame besa demasiado y abraza demasiado, siempre para mi gusto claro esta.

A destacar el buen trabajo que hace en el agujerito del culete, si señor aqui hay mejoras muy positivas y eso de que con su dedito te acaricie, el culete, apoye su cabeza junto a la tuya y te susurre te gusta..........

hay hay hay esto esta muy bien y muy cachondo que pone el asuntillo.
asi que mitad del trabajo de despues ya se lo ha currado.
Media vuelta caricias por el pecho, coje los pezoncillos masculinos para ponerte a tono un pelin mas y de pronto en un movimiento tipico de messi ya esta a tu lado derecho con tu soldaditop en su mano y con la otra mano en los huevos, acariciando, apretando subiendolos y bajandolos a ritmo carbeño, el soldado que empieza a engordar, no crecer que mas quisiera yo, pues ya estaba en su maximo esplendor y no da mas de si que se le va ha hacer, pero si que engordaba con su mano calencita y aceitosa, la estufita que daba mas calorcito, y ella besitos por aqui y por alla, mi mano en su pierna altura de rodilla y subiendo a ver hasta donde me deja.
y zas, se acabo, final de placer , mi mano solo llego a media pantorrilla.
aqui se acaba el relato, decir que para los amantes del beso, de la relacion, directa y del placer de ser untados de aceite por el culete y recibir buenas friegas y masajitos es una chica recomendable.

de momento como m inimop dejare pasar por lo menos un par de meses mas.
saludos
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/03/2010, 00:27   #146
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

La "chica Bill Gates"

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Confirmo tus comentarios sobre la "chica Bill Gates". Parece que lleve una agenda fotográfica incorporada en su cabeza :sm061:..porque se acuerda de detalles alucinantes.

¿ Poco trabajo ? Seguro que para ello menos de seis masajes al día es "poco trabajo".:sm061:

A mí me cae peligrosamente cerca de casa (como que voy andando :sm061smile pero aún así prometo vencer a la tentación y probar alguna otra "versión" del masaje peluchinil.

Última edición por Baja_243; 20/03/2010 a las 00:28. Razón: Título
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Plataforma
Antiguo 20/03/2010, 03:59   #147
campeoncat
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

con la nueva

Mensajes de este usuario en este tema: 3
MASAJISTA
Nombre de la masajista: perdonarme pero por mas que lo he intentado me ha sido dificilisimo, no entiende , ni habla casi ni pizca el español
Edad aproximada: con esta chica es dificil , pero los 30 diria yo que los pasa de calle
Descripción físicatongueelo anaranjado, cara regordeta y redonda, y bastante recia, aunque las chichas se le notan duras, tetas mas bien caidas, estrias en la parte de la barriga, y poquillo culo.

SERVICIO
Fecha de la expe:hoy viernes a las 15.30
Tarifa contratada:20 euros 1 hora aunque por motivos de curro solo pude estar 3/4 hora
Hace Final Feliz (tarifa)?:manual no me pidio nada porque ya os digo que de español nada de nada, pero se le notaba que lo esperaba. por cierto ir preparados con el billete de 10 porque la chica no me entendia y al final tuve que sacar yo la cabeza por la puerta y decirle al chinito que me cambiara el billete de 20.
Otros complementos (francés/completo)?:no lo se
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: si, de hecho mientras me hacia piernas le insinue de bajarse los pantalones y aunque no puso la mejor cara dl mundo, accedio sin mayor problema, ni que decir tiene que seguidamente de los pantalones fueron las braguitas y alli aparecio aquel monte de venus tan peludito, eso si
apreta las piernas para que no podais meter los dedillo , marranotes. jajajjaja
Actitud de la chica: en todo momento se mostro muy servicial
Técnica del masaje (no erótico): muy bien , no se deja ninguna parte del cuerpo, y en ningun momento parece que vaya haber final feliz, eso si recordarle que despues os quite un poco el aceite con una toalla mojada, porque sino parecereis una patatas recien salidas del freidora.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/03/2010, 09:48   #148
Geras
avatar_
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Ame

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Ayer, 19 de marzo fui a esta pelu-terapias a eso de las 21h., pedí masaje y me lo hizo Ame, no me extenderé en explicar la experiencia porque es idéntica a las muchas aquí relatadas.

El tipo de masaje que practica Ame, es un masaje de los del tipo sensitivo, por supuesto con técnicas de masaje chino, digitopuntura, presiones y cacheteos, pero principalmente con fricciones largas y pausadas, también utiliza los antebrazos, tecnica del lomi-lomi es mas placentero que con las manos, a mi parecer debe de conocer la técnica y disfruta haciéndolos, supongo que habrá recibido también muchos masajes, porque para darlos con sentimiento, además de saber darlos hay que haberlos recibido.

Al acabar el masaje estuve intentando hablar un poco con ella, si se rasca en los sentimientos de estas mujeres, vemos que sus problemas humanos son como los de todos, o tal vez mayores, detrás de esa sonrisa perenne tiene a una extensa familia, un marido en España pero lejos de aquí y un hijo pequeño, total una persona con sus problemas, miedos, tristezas y alegrías.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/03/2010, 11:26   #149
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
litomelisa,

Efectivament, rera cada massatgista hi ha una persona, i en el cas de les xinetes que treballen sis dies a la setmana, quan no set, dotze hores diàries, refregant esquenes i panxes de desconeguts, no sempre de les característiques higièniques que seria de exigir, és molt freqüent la situació que descrius, en la que la noia s'ha d'espavilar sí o sí per educar el fill.

Unes tenen un estil moderat, d'altres més llençat, com el cas de la perru de Prim, però és qüestió d'estils, el fons és idèntic.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 20/03/2010, 21:34   #150
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

La nova xineta

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Avui he fet un descobriment: He trobat un autobús xini- perruquer. És el B24 de tugsal. Surt de Ronda Sant Pere ( a prop del frikisme de les dutxes comunitàries) : Passa pel carrer València. Fayi, Magistral,Shang yi ( Castiellejos), València/ Independència, Carrer Fluvià, Rambla Prim( parada davant de la perruqueria) i Shuya de Badalona.

Així que anava a l'autobús anava pensant on parar.Finalment he baixat a Rambla Prim davant per davant de la perruqueria.

Massatgista.- El nom no l'he pogut esbrinar " Ajua?" Noia xina de cara ampla i cos també ample. Més aviat grassoneta i amb una bona panxa. Molt sèria. No té idea de castellà.

Massatge.-

Esquena.- El massatge a l'esquena el fa força fort, amb passades de les mans, punys i dits. Després et fa servir de matalàs. M'ha agradat , necessitava un massatge fort. S'està força estona i sense parar amb totes les seves forces. Ni un apunt de erotisme.

Cames.- Per la part de darrere t'agafa les cames amb molta força i et posa tots els músculs al seu lloc, nerviacions i altres... Et fa passades amb les mans i després la batidora. Els peus primer massatge i després cops forts , però sembla que sàpiga on ha de picar. Ni per un moment m'ha tocat el cul.

Panxa.- S'ha posat al meu costat i m'ha aprisionat el braç dret amb el seu cos. Comença a fer-me massatge als pits i a la panxa , jo trec el braç pressionat pel seu cos i el poso a la seva esquena, li acaricio el cul dels pantalons i no diu res, segueix amb el seu massatge fort. No hi ha manera que trempi !. Quan sembla que s'atança al punt clau , comença amb els seus cops amb el palmell de la mà i així no hi ha forma de concentrar-se. Li toco l'esquena i part de la seva panxa. No diu res ,però tampoc s'inmuta.

Braços.- S'asseu al meu costat en el taburet i m'agafa un braç i comença a donar-li el massatge . Jo deixo la mà morta i la començo a estirar cap a la seva sina. Amb els dits li toco el sostenidor i el pit per damunt. Ella segueix amb el seu fet i jo començo a trempar. Quan acaba el braç , fote-li cop!!! Així no hi forma de tenir una trempera adequada.

Cames davanteres.- Em fa massatge a les cames i gairebé no s'atança al pirulí, ja veig que no hi haurà FF. ( m'estalviaré 10€) Cops al peus i...va seguint el massatge.( Penso: aviat s'acabarà i jo sense trempar)

Cap i cara.- Quan ja penso que s'ha acabat el massatge em comença a donar-me un massatge al cap , a la cara, a les orelles i aqui sembla que per fi començo a trempar una mica....

Final.- a continuació es dirigeix al meu rossinyol que està un xic decebut i el comença a tocar. I com que veig que reviscola jo també començo a tocar-la per l'esquena i segueixo pels seus pits . Em deixa tocar una mica de la seva carn i puc veure uns mugronets xicotets.. I d'aquesta forma s'acaba el massatge. Ens donem uns piquets i a vestir-me


Li dono la propina establerta. 10€ i ja tornaré un altre dia.

Al xino cudeiro li pago 20€

Última edición por ricardito; 20/03/2010 a las 22:32.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/03/2010, 22:23   #151
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Com que visc molt a prop de la perruqueria de Prim, conec perfectament el "tusero" B24 i el seu recorregut. Però no havia caigut en associar el seu recorregut amb les diferents perruqueries que has esmentat. Un punt per a tu, Ricardito

I ara ja em pots dir perepunyetes, torracollons, poll o el que més t'agradi...:sm061:

t'agafa les cames amb molta força i et posa tots els muscles al seu lloc

Muscle=espatlla (cast: hombro)paraula derivada: Musclera (cast: hombrera)
Múscul (cast: músculo)
Musclo: (cast: mejillón).

Altrament, tindries els braços a les cames...un fet que seria força noticiable.biggrin
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 20/03/2010, 22:29   #152
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Gràcies per la teva aclaració fabriana. De fet encara no sé el que m'ha posat al seu lloc. si els musculs o bé les nerviacions o els tendons.saludos
Aviso a Organizadores   Responder
SugarGirls
Plataforma
Antiguo 20/03/2010, 22:42   #153
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 53
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Gràcies per la teva aclaració fabriana. De fet encara no sé el que m'ha posat al seu lloc. si els musculs o bé les nerviacions o els tendons.saludos
Hi ha una altra possibilitat: que anessis a la perruqueria com un trencaclosques desmuntat, i t'hagin muntat de qualsevol manera.:sm061::sm061:Potser per això encara no t'has adonat de què t'han posat al seu lloc.confused

Sincerament, després d'haver llegit la santa frikada d'en Neruda a la perruxinesa del C/Guitard, qualsevol cosa es pot esperar quan entres a un lloc d'aquests.

Una abraçada, company.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/03/2010, 01:49   #154
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

"Ajua que no has de beber, déjala correr"

Mensajes de este usuario en este tema: 37
PROLEGÒMENS

Per qüestions de força major, no vaig poder anar el divendres a can Prim i ho he fet aquest matí de dissabte, millor, d’aquesta manera he disposat de molt més temps. I vistes la qüantitat d’expes que hi va haber el divendres, m’haguéssiu xafat la guitarra. Es que no pareu, que sou uns viciosos.

Ja sabeu els meus costums de fer una exquisita, pulcra i exhaustiva neteja abans d’anar als santuaris. Preparació física, mental i espiritual. Així que he matinat força, una mica de bici, piscina, platja, gimnàs i sauna. Petit esmorzar. Moto i cap a Prim.

PELU

Aparco aprop, no m’agrada que em vegin que vaig en moto, manies, ja ho se, però prefereixo donar les mínimes pistes.
Entro i la perru a reventar, ple de marujes repassant-se el tint, altres les metxes, ufffffff, un no parar. I el xino sol per fer-ho tot, dues jichus amb els rul.los al cap fumant-se un peta al carrer. Carritos de la compra, cotxets de nens, bosses de taronges per terra, el mercado persa, senyors, amb tot això entro i ningú s’adona de mi, estic uns minuts segut al sofà, no veig ni la Ame ni la Ajua (la nova que va sustituir a la Lilí). Finalment el xino entre tint i tint em veu, i encara te el coratge de preguntar-me,

- coltal pelo?
- No, no, solo masaje. Masaje con Ajua li dic
- No, no, Ajua no tlabajal mas, no aquí, no está
- Como?, que ya no trabaja más?, pero si solo llevaba un mes
- Si, si, pelo ella no papeles, no calnet no tlabajal mas
- Y donde está?, pregunto
- No lo se, no lo se, no tlabajal mas aquí. Pelo hay una chica nueva, muy buena, muy buena. Masaje bueno, bueno
- Y Ame, tampoco está?, pregunto, senyalant la porta de la seva cabina que estava oberta i a ella no se la veia en lloc.
- Ame, ahola ocupada, no puede
- Pero no está en la pelu?, está en su casa?
- No, no, ocupada, está fuela hablando.
- Ok, ok, y la nueva también ocupada?
- Si, si, pelo enseguida acaba, tu espelal.

Si senyor i m’espero durant 5-10 minuts, mentrestrant surto a fora em faig un petit peta, tot recordant-me de hotfingers i les seves sensacions que comparteixo totalment.

Ara finalment veig a la Ame, està a la part central de la Rambla, just devant de la pelu, parlant amb un noi, (no xino), si es algú de vosaltres, salutacions.

M’apropo una mica més on estant ells, i ohhhhhhh, quina sorpresa en veure el look de la Ame, res de tirantets ni vestits negres de volants, ni botes amb tacó, ni microfaldilles.

Semblava una autèntica teen, anava amb uns texans sense planxar i plens d’arrugues, una samarreta verda-oliva, una mica ampla, res de apretures ni cenyiments i una jaqueta negra. No semblava pas la mateixa. Es veu que ha deixat enrera el seu antic look de “pseudo putillla honkonesa” que tants éxits li han donat. Potser vol donar també un nou aire als seus massatges. Vinga Wagner dona-li un altra oportunitat.

Be, mentre la mirava, remirava i repasava, surt a busca’m la nova-nova, es a dir la que ha sustituit a la Ajua. Afortunats els que vareu poder estar amb ella i tastar les seves mans.

MASSATGISTA

No puc recordar el seu nom, me l’ha repetit tres vegades, però no n’estic del tot segur, “Afne”, potser, però no es segur.

Una mica grosseta, cara redoneta, molt servicial, amable, amb ganes d’agradar, parla molt poc castellà, però m’ha fet sentir molt, molt a gust, encara que pel seu aspecte físic no ho sembla, se la veu una noieta molt, molt delicada, no se amb molta finura i clase, te un zen especial. Ja d’entrada sempre somriu, no parla, però els seus gestos son molt delicats, et mima, amb tots els detalls que te cap a tu, tota ella es molt suau, el seu to de veu, es barreja el castellà i el xinés.

T’ajuda a despulla’t, t’agafa la roba, te la plega i la guarda delicadament, el dona la ma per caminar fins a la camilla.

Davant meu ha posat una toballola neta, tant pel cos com al forat pel cap. M’ha tapat els peus amb una altra i just abans de començar, sento que fa tres o quatre pressions a una ampolla-ambientador que la veritat no era pas desagradable. Be comencem be, penso, molt be diria.

MASSATGE

Molt, molt professional, res de sensitiu, ni caricies flonges, massatge suau, delicat però enèrgic a la vegada. No m’ha preguntat com el volia, això a mi sempre em dona bona senyal, ella va fent, de vegades una zona la veu més carregada i la treballa amb més força i altra més relaxada la pasa més per alt.

Ja sabeu, espatlla, braços, mans, columna, dorsals i lumbars. Glutis, molt be, i molta estona, aproximacions a la zona zero, poques però molt bones, sembla que hi haurà però mai acabes d’estar del tot segur.

Finalment ja veus que si, sense embuts m’ha posat tota la ma per sota, uffffffffff, això a mi em posa a cent.

Continua cames, molt per l’interior de la cuixa i peus, bastant correcte.

Panxa enlaire, bons treballs amb els mugrons, com que veu que m’agrada molt, repeteix i s’hi recrea amb molta parsimonia, va baixant, bones sucades d’oli, pels ous i zona1, massatge molt suau, com m’agrada, uffffffff, finalment un suau i bon massatge per l’abdomen, m’ha recordat a Lady Spring, que sempre diu que “muy impoltante pala el sexo ».

Una mica de “cap i pota” i neteja amb toballola calenta.

Igualment m’ajuda a vestir-me amb la mateixa delicadesa que m’ha desvestit, sempre callada i somrient. Casi no ens hem dit res durant una hora, però la sensació de pau, harmonia i relaxació ha estat total, jo he estat així i crec que ella també. He observat mentre hem feia el massatge que tenia els seus ulls tancats, com si vulgués transmetre la seva sensació de serenor. No vull pensar com ha de ser quan els reactors dels jumbos i boeings que estaven a fora a plena potència eixugant caps estiguèssin en silenci.

Com he estat tant a gust li he donat tot el que portava (20 euros), i potser si hagués portat més també els hi hagués donat. Ho sento Mmirga, però he estat molt a gust.

Us asseguro que repetiré, però mai més un dissabte, sino un dia que els avions no despeguin o hi hagi vaga de pilots.

No us refieu del tot del que us he dit, com diu en Wagner cada individu és un mon i relata la expe segons el que va a buscar, jo he anat a buscar pau l’he trobat. Si aneu a buscar quelcom més potser no aneu ni a la pelu i tampoc amb la noia indicada us recomanaria més la Ame, encara que vist el seu look potser s’ha reconvertit al taoísme i ja no es depulla, ni es deixa ficar els dits com dieu molts de vosaltres en les expes publicades amb ella.

Al sortir pago al xino, que continua super atrafegat, i veig un client que està fent cua esperant l’Ame que ja està ocupada a la seva cabina. Si es algú de vosaltres salutacions, encara que quan m’ha vist s’ha fet el despistat i m’ha donat l’esquena.

Be, a fora tot continua igual, el dia una mica gris, els iaios seguts al banc i els nens jugant al sorral i el gronxador. I jo que passejo molt poc a poc fins on he d’anar.

Última edición por lialia; 21/03/2010 a las 01:53.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/03/2010, 02:07   #155
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Un gran relat, lia, molt bé. Amb plantejament, nus i desenllaç i tota la pesca, de conya.

En quan el tema en sí mateix, prenc nota. El concepte transmissió de serenor que comentes és per mi molt interessant. No sé pas si aquell establiment de variada fauna és el millor per a gaudir d'aquestes afeccions, però de veritat que serà com per posar en lloc privilegiat dins la llarga llista de perrus i de variants i ofertes diverses.

L'altra fletxeta que m'ha penetrat és l'extrema atenció, ratllant la geishanía, que relates. És un altra factor atractiu, una fortalesa de la perru, que diriem ara.

Gràcies per una narració com cal.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 21/03/2010, 02:38   #156
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Un gran relat, lia, molt bé. Amb plantejament, nus i desenllaç i tota la pesca, de conya.

En quan el tema en sí mateix, prenc nota. El concepte transmissió de serenor que comentes és per mi molt interessant. No sé pas si aquell establiment de variada fauna és el millor per a gaudir d'aquestes afeccions, però de veritat que serà com per posar en lloc privilegiat dins la llarga llista de perrus i de variants i ofertes diverses.

L'altra fletxeta que m'ha penetrat és l'extrema atenció, ratllant la geishanía, que relates. És un altra factor atractiu, una fortalesa de la perru, que diriem ara.

Gràcies per una narració com cal.
Agraït Wagner, saps que sempre seré per tu Lluis II.

Ja ho he comentat, per estar bon receptor de les sensacions que intenta transmetre't la nova, crec que el millor serà anar-hi quans els reactors estiguin ben freds, es dir, entre setmana. Jo almenys així repetiré i ho faré.

Que fas tan tard i encara despert?
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/03/2010, 05:16   #157
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 30
Amic Lialia, aquest dissabte a la tarde he anat a la mateixa perruqueria i a la mateixa massatgista. Però el que són les coses a mi ni se m'ha atançat al glutis , cosa que he trobat a faltar,i fins al final quan ja n'hi pensava no m'ha tocat la part noble . Hauré d'anar al matí i en un dia que no sigui cap de setmana.

La teva expe m'ha posat les dents llargues i he de tornar a aquesta perruqueria a provar un altre cop amb aquesta noia de nom indescriptible.

Gràcies per treure'm del meu error. Jo creia que aquesta era la massatgista "Ajua" (com no la coneixia), ara veig que és una massatgista completament nova.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/03/2010, 11:05   #158
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Lialia....

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Hola compañero, hay cosas que no entiendo mucho, a veces veo reputaciones a posts sin el más minimo interes, claro que hay gente que lo repuntea todo, bueno, malo, corto ó largo, reparte puntos como jesucristo panes y peces, pero a lo que iba, te he nominado tú post y no entiendo que no lo haya hecho antes nadie, será que solo tiene premio la puta paja grosera?.

Lo de los 20 euros de propina, jeje, solo tienes que pensar que el proximo que vaya, y le de los consabidos 10 euros, lo va a mirar como a un miserias y esto si, se acordará de su esplendido heroe Lialia... :315:

De buen rollo amigo.....
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Valkiria
Antiguo 21/03/2010, 11:08   #159
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 44
Que fas tan tard i encara despert?

Lialia. En el moment en que escrius aquesta frase, segons el comptador horari de SMB -que tot sigui dit de pas té suc com per obrir un fil expressament- el que feia era sommiar en un aiguabarreig oníric difícil de descriure, en el que les protagonistes tenien els ulls esquitxats i la cara de color de nata, el nas esquifit, el somriure una mica melangiós i la figura com l'electro d'un finat.

Entremig de les xinetes emergia amb llum pròpia, resplendent, una noia amb ulleres fosques.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/03/2010, 16:31   #160
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 37
AJAYU, Ambrosio , antoniovargas , biorne , Cadena Jackson , CLINT , glauka , Gremmlins, highway101 , hotfingers , IQF , jorge fire , litomelisa , mirga , Neruda , noi30sitges, pirata , Pixapins , PRIVATA, ricardito , skorpio759 , swimmer15 , wagner


Agraït a tots vosaltres, per llegir i donar-me les gràcies per la meva última expe, especialment, als que habitualment no ho feu, o sou menys vistos pels fils. També agrair als que em vareu nominar per la expe de la setmana, crec que no ho mereixo, i no voldria compartir-ho amb expes clarament putesques, que suposo seran les que guanyaran.

Més que plaer, que pots comprar-ho molt facilment, el propassat dissabte, ja ho vaig comentar, el que vaig anar a buscar fou una mica de pau, i en vaig trobar. I us volia fer partícips d’aquesta troballa, tant de bo es pogués repetir amb vosaltres, si ho desitgeu i amb mi.

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Un gran relat, lia, molt bé.

En quan el tema en sí mateix, prenc nota. El concepte transmissió de serenor que comentes és per mi molt interessant. …però de veritat que serà com per posar en lloc privilegiat dins la llarga llista de perrus i de variants i ofertes diverses.

L'altra fletxeta que m'ha penetrat és l'extrema atenció, ratllant la geishanía, que relates. És un altra factor atractiu, una fortalesa de la perru, que diriem ara.

Gràcies per una narració com cal.
Mestre, de tu em d’aprendre tots. Però realment la connexió entre massatgista i client fou total des d’el primer minut, els seus gestos i els meus, ens varen delatar del que relament voliem ambdos, i ja us dic que no varem parlar més de 10 mots.


Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Amic Lialia, aquest dissabte a la tarde he anat a la mateixa perruqueria i a la mateixa massatgista. Però el que són les coses a mi ni se m'ha atançat al glutis , cosa que he trobat a faltar,i fins al final quan ja n'hi pensava no m'ha tocat la part noble .
…/…
Gràcies per treure'm del meu error. Jo creia que aquesta era la massatgista "Ajua" (com no la coneixia), ara veig que és una massatgista completament nova.
Ricardito,
Ja comentat a la expe, que les circumstàncies, els individus, les situacions, son específiques de cada individu. Jo també m’he trobat moltes vegades, llegint les vostres expes que tal massatgista te un determinat comportament que la veritat amb mi no es va manifestar i de vegades el contrari. Per exemple Tina d’Urgell.



Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje
Hola compañero, hay cosas que no entiendo mucho, a veces veo reputaciones a posts sin el más minimo interes, claro que hay gente que lo repuntea todo, bueno, malo, corto ó largo, reparte puntos como jesucristo panes y peces, pero a lo que iba, te he nominado tú post y no entiendo que no lo haya hecho antes nadie, será que solo tiene premio la puta paja grosera?.

Lo de los 20 euros de propina, jeje, solo tienes que pensar que el proximo que vaya, y le de los consabidos 10 euros, lo va a mirar como a un miserias y esto si, se acordará de su esplendido heroe Lialia... :315:

De buen rollo amigo.....

Mirga,

Totalment d’acord pel tema de les reputacions, dubto molt que realment és llegeixin els posts aquest del dit fàcil. A mi també m’ha cridat l’atenció, però suposo que sabem tots qui es, a la vista està.

Propina, Mirga, dubto molt, vage estic segur segurísim que el proper que hi vagi i li fagi sentir el que a mi m’ha fet sentir, no serà capaç de donar-li la propina oficial. I, si es capaç, que m’ho digui, jo li poso el que resta.

Última edición por lialia; 22/03/2010 a las 16:33.
Aviso a Organizadores   Responder
Tema Cerrado
Plataforma
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 10:25.
Página generada en 0,748 segundos con 222 consultas.