Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Chuangmei - Barcelona - Centro de masajes
Grupo Haima
Palabra Puta (Libro)
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   47.956
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 26/02/2010, 17:12   #81
Ricard72
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Xiao (cabell llarg)

Mensajes de este usuario en este tema: 4
He aconseguit reduir la meva addicció a una visita setmanal (no crec que duri), amb la qual cosa intento que l'experiència sigui el millor possible. Em decideixo per estrenar-me en una de les dues pelus "on fire" del moment. Google maps. Rambla Prim? Uff... massa enfora del meu territori. Enfilo cap a Maragall per descobrir aquesta Eva que tant parleu però m'encolomen l'altra, la Xiao. Bé, la veig guapeta i accepto encantat. La sala és petita però correcta. La camilla de les bones: gran i de matalàs gruixut, amb el forat també gran. Anem bé.

No m'extendré perquè tampoc val molt la pena. Massatge ni fu ni fa, part de l'esquena i coll totalment prescindible. Em quedo exactament igual. Millora una mica al treballar cul i cames. Aquí ja et va escalfant pujant molt amunt per l'interior de les cuixes. Em fa girar i em tapo les parts amb una tovalloleta. Ella fa broma: "tú flío?". Suposo que per dir-me que no cal que em tapi. Efectivament a la mínima que li fa nosa la tovallola l'agafa i la llença quedant tot el tema a l'aire en estat de rigidesa. Ella impassible segueix amb la feina i fins i tot t'arriba a encerclar l'eina amb les mans per treballar bé el pubis amb el polze i l'índex de les dues mans. S'hi aboca tant que amb la punta dels cabells t'arriba a acariciar la cigala. Jo estic flipant. Ella està igual, totalment absent. No sembla que ho passi malament però allò que dius implicada, implicada doncs tampoc.

Al final la cosa cau pel seu propi pes i toca negociar: 20, 10 ...15, 10, OK 10. Mecànic a més no poder, et posa i una tovalloleta al ventre i, sense cap estimulació prèvia, es fot a bombejar a tot drap amb la mà girada (el dit petit amunt) i la mà esquerra agafada als ous. La freno i li indico una mica però no se'n surt... veig que no farem res i em deixo anar. Li donc els 10, em vesteixo i cap a fora. 22 euritos i una targeta de fidelització. Dubto molt que arribi mai a omplir els 10 massatges per tenir l'11è de gratis. En fi companys, és la meva experiència, potser amb vosaltres és millor.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2010, 17:41   #82
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 33
No m'extendré perquè tampoc val molt la pena

Sempre val la pena. Molts et llegim i valorem l'esforç de la gent en explicar-nos no sols el que ha passat i les manipulacions a que ha estat sotmès, sinó el que ha sentit, el que ha pensat, el que ha volgut que passés...

es fot a bombejar a tot drap amb la mà girada (el dit petit amunt) i la mà esquerra agafada als ous

Clarament una imatge que ens remet a la més cutre extracció animal, de ramaderia a l'engròs. És una acció que ni suporto ni deixo que continui per aquesta línia. Una mica de por favor.....


Ella està igual, totalment absent


Una gran informació, igual que la resta del text. Aquestes actituds, que són esperables i normals en les primeres visites, de vegades poden millorar en cas de repeticions freqüents, però no sempre.

Comptem amb tu.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2010, 18:02   #83
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

No es el mateix

Mensajes de este usuario en este tema: 9
El fet d’anar a una pelu actualment molt valorada no es cap garantia d’èxit si no et reb la massatgista adequada. Es com anar al Camp Nou i aquell dia tindre la desgràcia que el Messi no pot jugar. Jo de tu tornaria, prèvia reserva telefònica (a mi me la van respectar i va ser totalment puntual) amb l'Eva. I ja ens explicaràs si es el mateix ...

En el meu cas, ahir hem vaig fotra la “currada” de desplaçar-me fins a Prim per està amb la famosa Ame. Vaig arribar a les 11:15 i estava ocupada (1 hola, hem va dir una altra noia que hem va oferir fer-me ella el massatge, però que no hem va entrar pels ulls). El proper cop intentaré reservar telefònicament amb la Ame per estalviar-me una altra excursió frustrada ....

Vaig tocar el dos .... i vaig fer una escala en el meu viatge de tornada a Menglisa amb un molt bon resultat.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 27/02/2010, 00:54   #84
Baja04052020 1
avatar-marron-
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Cita:
Iniciado por Ricard72 Ver Mensaje
Enfilo cap a Maragall per descobrir aquesta Eva que tant parleu però m'encolomen l'altra, la Xiao. Bé, la veig guapeta i accepto encantat.
Hola Ricard72:

Em va passar el mateix que a tú...

7 posts més amunt del teu vaig escriure la meva experiència amb la Xiao...(disculpa que m' auto-citi):


He llegado a la peluquería y en el mostrador veo a Eva, que me saluda reconociéndome, y una chica guapa que finalmente es quien me ha atendido.


La opinión que me queda después de mis dos visitas a este establecimiento, es que, si quieres un buen masaje, Eva. Si quieres una paja bostezosa con una chica guapa, Xiao; aunque esta información, en el inestable circuíto peluchinil, quede obsoleta con pasmosa rapidez.


La meva tercera visita al establiment ja va ser consensuada previament via telefònica, amb la condició expressa que fos l' Eva qui m´atengués. Així va ser (tot i que quan parlo amb els xinesos per telèfon no sé si han entès rès), i em va confirmar que fa un massatge "que lo flipas", encara que no estigui tan bona com la Xiao.

Salutacions!!

Última edición por Baja04052020 1; 27/02/2010 a las 01:10.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 02/03/2010, 00:01   #85
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Eva

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Primer dia de la setmana i no sabia que fer. Així que a la tarda després de passar una estona pel Fondo de Santa Coloma i veure que només hi ha dues perruqueries que fan massatges i no m'agraden he decidit agafar el metro i a veure on em porta.

Canvio a la Sagrera i L5 a Maragall.

Perruqueria.- Arribo a les 4,45 pm a la perruqueria , demano un massatge i s'avança cap a mi una chineta preciosa, pero.... No hi caic a la temptació. Demano per l'Eva que ja hi havia anat dues vegades abans de Nadal. Em diuen que fins a les 5,30. Jo com que tinc més paciència que un xinès li confirmo que em guardi la tanda. Passeig amunt, avall i cerco una llibreria. No trobo res, prenc un te verd i llegeixo el llibre que porto. Torno a la perruqueria a les 5,28 pm. Em surt l'Eva i em diu que he d'esperar fins a les 6 pm.

Torno a sortir i m'espero assegut en un banc , escrivint i llegint . Torno a les 6 i per fi em toca el massatge.

.
Massatge.- Volia un massatge d'una hora , però amb l'Eva és impossible així que li demano 1 hora i mitja. Comença el massatge amb molta força. M'agrada. Comencem a parlar i em dóna unes classes de xinès i jo li torno en català. M'ha ensenyat a dir esquena , cap, cul , molt bonic...

Després ha seguit el massatge i he callat per poder sentir millor les seves mans. Quines mans té aquesta xineta. Et fa sentir tot el cos .

S'estira tota per l'esquena i m'ha tret totes les contracture . Havia moments que em feia veritablement mal, però després m'ha deixat molt bé , sobretot després del pseudomassatge de diumenge amb el meu caprici de la Xiu Xiu.

Després de molta estona de fer l'esquena , ha seguit per les cames i el cul . Aquí gairebé era un massatge eròtic , però avui jo no estava per masses erotismes. Porto una vida molt agitada amb tants massatges.

Passem a fer mitja volta i aqui si que he arribat al cel. Un massatge al cap , cara, i cervicals que m'ha fet volar. Quina passada!!! Vaja amb l'Eva . després massatge als braços i a la panxa i...., ja s'acaba l'hora i mitja.

He demant 1/2 hora més i.. m'ha pogut fer les cames i que el meu "pajarito" s'aixequès una miqueta. Avui no li he demanat el massatge escrotal, ja que ho tenia molt escorregut de tant provar xinetes.

M'ha comentat que treballa molt.Gairebé massa. Sempre molt contenta i m'ha besat efusivamnet.

He comentat de massatges i veig que es coneixen molt bé entre elles. A partir d'ara callaré i no comentaré res d'un altre lloc.:s189:

Tornaràs .- Segurament tornaré , però deixaré passar un temps, ben bé una setmana. El seu massatge és dels millors de la ciutat, però massa car , ja que per poder-lo gaudir has de estar mínim una hora i mitja o dues hores.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 02/03/2010, 12:36   #86
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Ricardito dice;

Tornaràs .- Segurament tornaré , però deixaré passar un temps, ben bé una setmana. El seu massatge és dels millors de la ciutat, però massa car , ja que per poder-lo gaudir has de estar mínim una hora i mitja o dues hores.


Pues me parece bien que dejes pasar un tiempo hasta volver, dos, tres, meses es lo indicado....pero luego sigo leyendo y veo que para tí, dejar pasar un tiempo es, "ben bè una setmana", jaja, eres la coña Ricardito, :sm059: un crak, un maestro del pajeo, saludos. saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Mel Hot
Plataforma
Antiguo 02/03/2010, 13:42   #87
Iqf
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 93
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Tornaràs .- Segurament tornaré , però deixaré passar un temps, ben bé una setmana. El seu massatge és dels millors de la ciutat, però massa car , ja que per poder-lo gaudir has de estar mínim una hora i mitja o dues hores.
Si por favor dejar pasar al menos unos meses ( 6 ó 7) antes de volver. La teneis colapsada a la pobre masajista, siempre esta ocupada.
No os podeis imaginar lo que cuesta quedar con ella. (debe ser por que es una de las mejores)

Saludos y buenos masajes
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 09:46   #88
Baja04052020 1
avatar-marron-
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Repitiendo a Eva

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Hola:

Supongo que se me puede tildar de facilón, de ir a tiro seguro, de vagancia etc. por no probar otros ámbitos, pero esta chica me tiene ganado por la calidad de su masaje y creo que acabaré llenando la tarjetita de autógrafos...



PELU
Dirección del local: Maragall 181
Nombre de la pelu:Chuang Mei
Instalaciones: Bien

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Eva
Edad aproximada: Sobre la treintena
Descripción física: Ya conocida y descrita en multitud de posts

SERVICIO
Fecha de la expe: 03-Marzo-2010
Tarifa contratada: 2 horas y media! 55 eu
Hace Final Feliz (tarifa)?: Me lo ofreció pero rehusé.
Otros complementos (francés/completo)?: No
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: La última vez me dijo "solo masaheaki"
Actitud de la chica: "Profesional" es la palabra
Técnica del masaje (no erótico): MUY buena.
Relato del encuentro:

Creo que teneis razón los que opinais que Eva es cara. Una hora de masaje con ella no es nada, así que esta vez la llamé (a su mobil) y le dije que 2 horas. Finalmente ni las dos horas fueron suficientes para que ella desplegara su amplio repertorio y añadí media hora más

Me levanté por la mañana ya con el cuerpo deseoso de los cuidados de Eva (no tengo reparos en decir que estoy pillado y que esta chica ya me puede contar como cliente fijo), así que caminé los diez minutillos que separan este establecimiento de mi casa. A estas alturas ya puedo poner el piloto automático, y cuando llegué una chica guapa le estaba cortando el pelo a Eva quien, envuelta en toallas me sonrió y me dijo que me esperase 5 minutos. Eran las 10:00 y no había ningún cliente, así que pude disfrutar de una atmósfera 100% oriental, con muchas risas entre ellas y comentarios que me hubiese encantado entender.

Finalmente me llama por mi nombre (!), cabina y manta...digo, toalla, y empieza un SUPER masaje, esta vez ya sin preguntarme "fuelteosuave". Y sólo en la espalda ya se va una hora, que además Eva consigue que sea justificado. Realmente bueno (la palabra que me viene en mente es "detallista"), como siempre.

La otra hora de panza arriba, igualmente genial, y cuando ya se han cumplido dos horas me dice si quiero media hora más y no sé negarme.

Empieza a masajear con intenciones trempadoras ( esta chica ha estudiado y sabe apretar donde hay que apretar para lograrlo) y me pregunta si "hoymasaheaki?", pero le digo que no, porque prefería que esta media hora me hiciese masaje en los pies, que me encanta. Como si tuviese telepatía, al rehusar el FF, se sienta a los pies de la camilla y se dedicó a mis ídem con la misma calidad y entrega que el resto del masaje.


Valoración final (lo mejor/lo peor):

Cuando voy a ver a Eva ( y van tres ) siempre prima en mi decisión el gozar de un buen masaje y en este sentido debo decir que me sorprendería mucho encontrar una masajista que la superase.

Realmente dos horas y media es mucho tiempo, pero esta chica logra que parezca un plis, y además lo "justifica". Salí de allí sin que ni un solo milímetro de mi cuerpo fuera masajeado.

Cuando sea el morbo el que me mueva, acudiré a la lista que he confeccionado a base de leer posts de este subforo, pero cuando quiera un buen masaje ( con o sin FF ) iré llenando de firmitas la tarjetita de Chuangmei.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 13:48   #89
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 25
Claro, pobre Eva, con cuatro clientes, Cadena Jackson, Ricardito, etc. a 2,30 horas cada uno, pues ya tiene cubierto el dia, y los demás foreros haciendo cola por el Pº Maragall esperando turno... un poco de seriedad señores, que los demás tambien tenemos derecho a los masajes de Eva. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 05/03/2010, 20:54   #90
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

advertencia

Golfantes, estoy inmerso en la tristeza de que esta pelu me queda lejos y no paro de leer experiencias maravillosas de Eva, ricardito mirga, wagner aqui habeis pasado casi todos creo que lialia tambien.
pero pero pero mi venganza sera trrible para vosotros.
ahora pront comienzo mi periodo de vacaciones, asi que pienso plantarme en eta pelu sobre las 08.30 horas pedir por eva y no soltarla hasta las 22.00 horas.
hala asi que ya podeis ir buscano otras pelus. je je

y los sueños sueños son.
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 06/03/2010, 20:14   #91
Iqf
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 93
icon

Al final conseguí masaje con Eva

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Después de reservar hora con Eva, me voy a la pelu, entro y pregunto por Eva, les digo que había reservado hora, me coge una masajista y me lleva a la habitación y me dice que me tumbe en la camilla, me desnudo y me tumbo boca abajo, entra y empieza ha hacerme el masaje, le digo si ella es Eva, se hace la tonta y sigue, me levanto y pregunto si es Eva, me dice que no, a lo que la contesto que había reservado hora con ella, sale y viene el chino, le echo la bronca, le digo que he llamado, y he reservado hora, que cuando he entrado, he preguntado por Eva y me pone a otra masajista, le echo la bulla, y le digo que pasa, si se cree, que somos tontos, con el follon, sale Eva de su habitación y me dice que 15 min esta libre, me visto y me voy a tomar un café.

A los 15 min estoy allí como un clavo, el chino me invita a un vaso de agua y me vuelve a pedir disculpas.

Sale Eva y me hace pasar.


PELU: Chuangmei Pº Maragall, 181 cerca Ronda Guinardó - tfno. 933491618

NOMBRE: Eva

FÍSICO: Bien

TARIFAS: 22€ 1 hora -

FINAL FELIZ: si

ACTITUD: muy simpatica y parlachina, pasé un rato agradable de conversación

TÉCNICA: Muy buena salí muy contento después del enfado

EXPERIENCIA: Local bien, limpio y con mini cabina de masaje, camilla con bujero para la cara, pegada a la pared pues no hay mucho sitio.

Empieza el masaje muy bueno, no me voy a extender, ya o sabeis por otras experiencias, chica muy agradable , lo más curioso es cuando me hace girar, y me pone boca arriba, empieza por los hombros, pecho y barriga, luego me descubre una pierna y me hace hasta las ingles tocado todo sin inmutarse, luego me tapa esta y destapa la otra pierna, y más de lo mismo, luego saca la toalla y se sienta entre las piernas al final de la camilla, y hace una pierna con cada mano hasta las ingles, y a mi la cosa se empieza aponerse morcillona, sigue así hasta que estoy todo empalmado, cuando creo que va a decir la frase mágica me dice "ya etá" le digo y con esto que hacemos, se rie y empieza un muy buen FF despacio y pausado mirandome a los ojos. Me da su tel. y me dice que otra vez la llame directamente a ella.

En resumen, una buena masajista con muy buena técnica simpática la chica, para repetir, cuando los demás foreros me dejen, ya que siempre está ocupada.

Saludos

Última edición por Iqf; 06/03/2010 a las 20:18.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 13:37   #92
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Eva, oficiant a la parròquia de Sant Xuangmei

Mensajes de este usuario en este tema: 33
Avui he anat a missa de deu, a la parròquia de Sant Xuangmei, més coneguda per la seva ubicació, Maragall de Dalt. L'oficiant ha estat, com no, Sor Eva.

Com que era la primera missa amb aquesta oficiant, m'he disposat a deixar-me fer i a veure-les venir, tot i que el guió, àmpliament explicat a les sagrades escriptures recollides en el fòrum, ja era per mi del tot conegut.

La missa segueix el ritus tradicional.

INTROIT

Passa, passa, tú dejalr lopa aqui, i una mica el de sempre. La noia escampa la tovallola amb parsimònia, fent una mica de temps mentre jo em quedo pollet. Com que he estat el primer d'avui en trepitjar la parròquia, l'ambient encara era poc acollidor. Ha anat a engegar el fil musical, una oferta auditiva que ha resultat com una mena de recull d'aspirants fracassats a l'eurovisió xinesa.

Un cop instal·lat còmodament al refectori, he notat com unes mans gèlides em fregaven el clatell.

KYRIE ELEISON, SENYOR, TINGUEU PIETAT

Com que a la Biblia de SMB no hi ha menys de deu referències a les habilitats d'aquesta oficiant, i totes qualifiquen el treball de molt bo, no m'ha sorprés el que ha vingut, que no és altra cosa que un càstig diví als músculs que donen suport al costellam. Càstig que confirmo i reafirmo és executat amb gran coneixement teòric del que s'està fent, àmplia experiència pràctica de l'assignatura i concentració àmplia, aspecte aquest últim que agraiexo especialment.

El Kirye Eleison, però, ha tingut moments dolorosos puntuals, suposo que concordants amb l'execució de la feina. Per uns moments he pensat que sort que he demanat suave a la pregunta típica prèvia, que si arribo a dir fuerte igual m'envia a l'infern de pet.

En un moment donat he tingut una sensació com si m'haguessin deixat anar per l'esquena unes quantes rates histèriques que s'haguessin posat a córrer de forma compulsiva i anàrquica. Molt curiós.

Passat aquest episodi extrany, n'ha vingut un altre que m'ha recordat una desfilada de crancs columna amunt, a ritme de Las Corsarias. Més extrany encara. S'ha de reconèixer que la varietat d'aplicacions de que fa ostentació l'Eva, és extraordinària.

No sóc molt afeccionat a aquestes manipulacions, sento dir-ho. Reconeixo sense cap limitació el seu valor, les seves qualitats terapèutiques i fins i tot la seva agradibilitat, però això d'estar tota l'estona resant el Senyor Tingueu Pietat no és cosa que sigui de la meva predilecció.

A mi dona'm carícies i carinyets i deixa't estar d'hòsties.

GLÒRIA

La fase de la missa que tocava era el Glòria, i així ha estat, nois. Després de la dolorosa etapa anterior, n'ha vingut una que literalment es pot considerar estar a la Glòria. És la fase en que quedes espatarrat totalment i els dits, nusos i canells de l'oficiant s'enfilen amb delicadesa i baixen a continuació per les extremitats inferiors, des dels bessonets fins a la ratlla fronterera de dalt, en un pujabaixa suavíssim (i oliòs), amb la pressió adequada i proporcionada, que t'atorga un benestar físic i espiritual considerable.

A diferència d'altres parròquies, en aquesta es respira un tracte harmoniós i equilibrat, lluny de la barroeria cercapallofes que de vegades trobem per aquests mons de déu. En aquest sentit, la valoració que en faig és destacable i positiva.

HOMILÍA

Un cop panxa amunt, et pots dedicar a escoltar l'homilía, perquè gaudiràs de moments d'alta concentració. El massatge al cap i cara és molt correcte i agradable, per bé que he tingut la sensació que el rellotge havia avançat massa i que poc temps hi dedicaria. Encertat. El repàs de celles, nas, bigoti i barba ha estat molt suculent, però curt. El del tarro, més curt encara.

EPÍCLESI I CONSAGRACIÓ.

Són el moments de la missa que venen després de les homílies i que preparen el fidel per a la Comunió. Són, en aquesta parròquia, els moments en que l'Eva, experta oficiant, deixa lliscar les seves manetes des de les clavícules fins a la panxa, passant pels incipients pits de cadascú, a ritme pausadíssim i pressió ben estudiada. Ho fa amb plena simetria, en estèreo, com està manat i recomanat. Com que ho fa des del capçal de la llitera no té més remei que posar-te les popes al nas, per bé que és una maniobra de la que no espereu de treure'n l'aigua clara.

M'atreviria a dir que sota la gruixuda capa de fibres sintètiques que cobreixen la noia, segurament derivades del petroli però no de la primera premsada, no hi trobariem prominències mamàries destacables. Ha estat nomès una reflexió del moment.

L'epíclesi i consagració culminen en una escampada d'oli per la panxa, prèvia a la refregada a dues mans que ve a continuació, clarament orquestrada per a rematar la missa tocant l'orgue.

COMUNIÓ.

Ja estava vist que hi havia repartiment de galeta consagrada. La temporalització i ritme de la missa ha estat inequívocs, tot en el seu moment, tot perfectament previst i programat.

Arribat, doncs, el moment de la comunió, la sacerdotessa oficiant em recorda que l'hora contractada ha finit i que si vull media hola más, ja que segons es veu, la comunió la donen a partir de l'hora, no dins de l'hora.

Doncs s'ha emportat un pam de nas, perquè a un servidor les xinesques estratègies per a facturar un 50% sobre les meves previsions no em fan cap gràcia. Més que res perquè et fan baixar del núvol immediatament, i et diuen, més o menys de forma descarada, que allà has vingut a deixar-te una pasteta. Ja ho sabem, Eva, però no cal que ens ho recordis. He passat de tot.

DONEU-VOS LA PAU

Tot i la meva refracció a acceptar la proposta d'allargassar la missa per a prendre la comunió que rematés la feina, li he donat cinc euros en reconeixement d'un l'esforç i dedicació visibles.

La senyoreta ha quedat molt contenta i és quan ha iniciat el típìc interrogatori sobre les meves activitats i possibilitats de que repeteixi, de què cony treballo que estic allà fotent-me un massatge, quin sant vàren triar per posar-me el nom, etc. Jo, evidentment, li he parlat de la pluja persistent a Guangzou i de la boira espessa que cobreix mitja Xina, adonant-me'n aviat que la paraula niebla no està integrada en el seu vocabulari.

I ens hem donat la pau.

Última edición por Wagner; 23/03/2010 a las 23:59. Razón: petita millora
Aviso a Organizadores   Responder
ThePlay
Laia Forner
Antiguo 23/03/2010, 14:35   #93
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Estimat Wagner,

habemus Papa :sm059: :sm059: :sm059:

per cert, ja no fa alló d'extragular les venes dels braços i les ingles??

Felicitats mestre

Una abraçada
Alegrame el día
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 14:55   #94
Jonohesigut
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Refrectori

Estimat Wagner:
Em temo que monsenyor pixapins et fotrá bronca per instal.larte al "refrectori" a comptes de fer-ho al "refectori" o "refetor"
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 14:59   #95
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 33
Clint,

A mi no m'ha fet tal esgarrifosa prestació, com tampoc m'ha fet la presumiblement més plaent repassada general a ran de cirerer, tant celebrada en aquest fòrum.

Ni peus tampoc.

frown

Jonehesigut,

Com un llamp diví, m'he esmenat.

Última edición por Wagner; 23/03/2010 a las 15:02.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 23/03/2010, 16:29   #96
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Indulgentiam, + absolutionem, et remissionem peccatorum nostrorum tribuat nobis omnipotens et misericors Dominus.


Et plebs tua laetabitur in te


Amen :sacerdote::sacerdote::sacerdote:
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 19:44   #97
Jonohesigut
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Tentacions

skorpio759:

"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces"

I que per molts any segueixin trucant!!!
Que la millor manera de vencer una tentació es fotre-s'hi de cap!!!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 20:51   #98
Ricard72
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

experiència religiosa

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Amic Wagner,

Si vostè no fos tan cabut amb les seves conviccions i s'hagués deixat manipular per aquesta sacerdotessa del plaer potser se li hagués aparegut la verge i tot!
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Valkiria
Antiguo 23/03/2010, 20:56   #99
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 33
Ricard72

La manipulació estava cantada més que l'Ave Verum Corpus.

El que passa és que la modèstia de la meva producció prostàtica m'aconsella llur estalvi, per gaudir d'una millor aplicació, segons preferències puntuals.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/03/2010, 22:34   #100
jorge fire
avatar_
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 6
Expes publicadas: 2
icon

Doctorado

No tengo palabras para definir tu relato. Causas adicción, como hoy esta tan de moda diria que eres el "messi", del relato xinil, eres rápido, intuitivo, das juego y animas a participar. Todo un lujo tenerte en este foro. Tienes clausula de recisión?, haber si te ficha la competencia. Una vez más, gracias. MAESTRO
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
amateurTV

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 10:17.
Página generada en 0,498 segundos con 223 consultas.