Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Irene (antes Marina) - Ruperto Chapi, 10 - <M> Fondo - Sta. Coloma de Gramenet
Grupo Haima
ThePlay
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   38.842
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 03/06/2010, 15:03   #41
Jonbcn
avatar_
Fecha Registro: feb 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
No el puc editar, no tinc l'opció al post inicial. Als altres si, però al primer no.

No cal dir que aquesta noia es mereix el mínim de 10€, tant per implicació com per espontaneitat. Al llegir els foros me n'adono de que és un fet aïllat.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/06/2010, 23:34   #42
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Xon Xon

Mensajes de este usuario en este tema: 10
PELU
Dirección del local: Ruperto Chapi, 10
Nombre de la pelu: Marina
Instalaciones: Molt justetes, Tot molt justet tirant a cutre.

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Xon Xon
Edad aproximada: a prop de quaranta.
Descripción física: Té una cara de xina morbosa, al menys m'ho semblat a mi, prima , cabell rosset estirat, anva vestida amb samarreta escotada i texans . Me l'he mirat i he vist els seus pits en punta ( Després eren falsos). Jo havia anat per la Nina , però no hi era.
Aquiesta xineta que l'latre dia no hi vaig voler anar, s'ha mostrat molt simpàtica i agradable ( només parla xinès) . Viu a prop de la perruqueria segons m'ha dit. " Vivo Fondo, calle ancha , no sta Coloma"

SERVICIO
Fecha de la expe: Dissabte dia 5 de juny. He sortit de casa amb el pensament amb la Nina . Tota la nit pensant amb la Nina i quan he arribat a la perruqueria no hi era. M'ha atès la Xon Xon.

Tarifa contratada: 20 € una hora+ 3€ pedicura.

Hace Final Feliz (tarifa)?: Ho fa

Otros complementos (francés/completo)?: A mí no m'ha fet res de res.

Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Si se és discret sempre es deixen tocar. Despullar és una altra questió.

Actitud de la chica: La noia sempre riu i posa cares divertides, vol agradar.

Técnica del masaje (no erótico): Una tècnica rudimentària , passades , cops i estiraments.

Relato del encuentro: He arribat a la perruqueria i la "jefa" crida a la Xon Xon i em ve a rebre. Ja veig que no està la Nina ( No se que li deu haver passat). Jo anava per la gordeta enfaixada i em trobo amb una primeta pitonuda.
Ahir ja no hi vaig voler anar i em vaig quedar sense massatge, avui m'he conformat amb la xineta de torn. No tenia massa temps i no em podia traslladar a una altre perruqueria.

Em fa passar a la mateixa habitació i tanca la finestra que dóna a un pati interior amb roba estesa ( Sempre hi ha el mateix paisatge) Em despullo i penjo la roba a un mini penjador. Ella posa unes tovalloles de la setmana i em tombo a sobre. Em veu que estic incòmode i treu part del farciemnt i surt un forat. La llitera te forat!!!!. L'altre dia estava tapat i no el van destapar.
Passa el forrellat de l'habitació ( Intimitat tota , si no es parla) i ha començat el massatge. Ha obert un ventilador darrere meu i el ventet acariciava el meu cul i altres parts.
Passades amunt i avall , tocant tot el meu cos. Les mans no sabia on posar-les , ella es mou molt i ara estava al cap , a un costat , a l'altre.. així tota l'estona i no podia tocar-la . Segueix el massatge a les cames. Aqui m'ha agradat , m'ha fet estiraments i trrballant les articulacions, peus molt bé i els glutis. Quan estava més relaxat em diu mitja volta.
Em fa un massatge al cap boníssim. Ha treabllat molt les orelles i el seu interior , els ulls, la boca... Tota la car ai el cap i m'ha posat terriblement empalmat. Després ha seguit pels meus mugronets i veia que gaudia de l'espectacle que provocava. Després els braços i la meva mà ha anat al seu pit. Ella de seguida m'ha dit "pequeños" , i la veritat ho eren molt de petits . Tot era sostenidor farcit.
Ha seguit el massatge fins a fer-me descarregar. A continuació quan ja havia gairebé acabt li he demanat tallar-me les ungles dels peus. M'ha dit 3€ a la jefa. Així que he pagat 23€ pel massatge.

A ella li he donat 10€ de propina pel seu " savoir fer" . M'ha abraçat amb total alegria.


Valoración final (lo mejor/lo peor): El massatge no és dels millors però posa molt bona voluntat i està implicada com si fossiu amics de tota la vida. La palleta la fa amb entusiasme i amb força oli ( estil Mirga).

El pitjor són les instal·lacions que es veu molt vell, però com que són parets de totxo i l'habitació té forrellat la intimitat està servida.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/06/2010, 22:13   #43
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

4a expe

Hola Companys,
Ja veieu, i jo que pensava que per haver estat 10 dies sense pensar gaire en els massatges xinils ja estava curat... clar, em va quedar pendent el tema de provar a Nina de Marina, així que la setmana passada em vaig apropar a veure què tal.
Les dades són les de sempre, un dia pel matím 20€ 1 hora, una pelu petita i senzilla, amb unes cabines molt justetes, olor a humitat i que donen a un pato interior amb roba estesa.

Entro a la pelu desitjant trobar-me a "grassoneta", però no, "caxis", hi havia 3 xineses, totes elles primetes, i em va agafar una de molt jove amb el cabell llis llarg tirant a pelroja. Li vaig preguntar el nom, però me n'he oblidat, sorry. És possible qe fós la mateixa que li va tocar a Ricardito, com és una pelu, dono per fet que els canvis de color del cabell deuen de ser habituals.

Entro a la cabina, molt petita, em despullo i panxaterrossa. En principi, la camilla no tenia forat, i estava tenia un coixí al capçal. Comença el massatge amb una mica d'oli, la noia és organitzada i té bones mans, res de l'altre món, però donades les meves expes xinils, aquesta era l'hòstia. Quan portava 10', el coll començava a queixar-se i decideixo treure el coixí i taxàn!!, la llitera te forat!, em va passar el mateix que a Ricardito. Crec que an portat una nova remesa de noies a la pelu i totes inexpertes. Vaig mirar de comentar la jugada amb la noia, impossible, ni mu de castellà.
Continua el massatge, no hi havia moltes aproximacions, fet que sumat a la timidesa evident de la noia i la seva juventut em va fer treure tota esperança de FF, així que a gaudir del masssatge que estava prou bé. Cames, peus i mitja volta.
Tovallola per sobre que mai sortia de lloc. Per cert, pràcticament ni em va tocar el cul. Massatge a la cara molt interessant, braços, pit, cuixes, alguna aprox per la zona 0, atenció, aixeca una mica la tovallola, uiuiui!!, no se veure si la tinc tota fora o dins, però es segur que estic com un burro, i es nota clar...em comença a fer il·lusions, la livido em toca al clatell. La mà una mica per l'entrecuix, la tovallola mig treta, una mica més d'oli...arf, arf, si, sí...vinga, unes freggues a les mans i al "tajo"....atenció, remat iiiiiiii..... a la fustaaaaaa!!!
Res de res, tovallola al seu lloc i apa, finito. Quan acaba, ella riu tímida, se'm queda mirant, em mira la tita, pe`ro no pregunta res, jo tampoc dic res de res. M'aixuga amb la tovallola i apa, fins aviat.
La veritat, crec que tornarè, al menys el massatge és correcte, i no crec que trigui gaire a començar a guanyar-se propines...

Ja us explicaré
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 17/06/2010, 09:21   #44
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Stumpjumper
La mà una mica per l'entrecuix, la tovallola mig treta, una mica més d'oli...arf, arf, si, sí...vinga, unes freggues a les mans i al "tajo"....atenció, remat iiiiiiii..... a la fustaaaaaa!!!
Res de res, tovallola al seu lloc i apa, finito. Quan acaba, ella riu tímida, se'm queda mirant, em mira la tita, pe`ro no pregunta res, jo tampoc dic res de res. M'aixuga amb la tovallola i apa, fins aviat.
Aquest es un d'aquells casos clars en els que es requereix la intervenció del mestre Mirga per obrir una nova via :SURE: i treure-li a la noia tota la timidesa :00c003: de cop. A més, controlant la inflació des del primer dia ... Quan tinguis un forat en la teva suposo mes que atapeïda agenda, ja ho saps, mestre :sm059:.

Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 17/06/2010, 13:21   #45
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Se me está empezando a hacer la boca agua con esta peluqueria, no pensaba hacer un viaje de tantos kms. para un masaje, pero visto lo visto, no hay más remedio que probarlos, hablais de chinitas lindas, jovenes e implicadas, pues venga Mirga, que te estan esperando.... emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 17/06/2010, 17:09   #46
incat
avatar_
Fecha Registro: mar 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje
Se me está empezando a hacer la boca agua con esta peluqueria, no pensaba hacer un viaje de tantos kms. para un masaje, pero visto lo visto, no hay más remedio que probarlos, hablais de chinitas lindas, jovenes e implicadas, pues venga Mirga, que te estan esperando.... emotic_
Estaremos impacientes esperando tu expe, maestro MIRGA;1002;
Aviso a Organizadores   Responder
Marta Dido
amateurTV
Antiguo 19/06/2010, 09:03   #47
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Frustació

Mensajes de este usuario en este tema: 10
Divendres 18 al matí . Tinc desitjos d'un massatge amb ff. Porto molts dies sense. Dubto entre el xino Sun de Genial o la xina Nina de Marina.
Vull anar a tir segur i em dirigeixo al Fondo de Santa Coloma a la perruqueria Marina.

Quan arribo a la porta de la perruqueria un xino passa primer que jo i la Xon Xon l'acompanya a fer-se un massatge. La perruqueria només queda una xineta perruquera i una clienta. La perruquera em diu "sientate un momento" . Jo m'espero i penso en qualsevol moment sortirà la Nina.... Passa el temps i no apareix ningú... No em vull desesperar.
La perruquera acaba el pentinat de a clienta i em diu que anem... Bé una massatgista que no he provat.

Massatgista.- Aparenta uns 30 anys llargs, bonica de cara , baixeta com la majoria de xinetes, pél roig , mitja melena...un cos desitjable amb una mica de panxeta . L'observo i penso que m'anirà bé. Em diu que el seu nom és Rosa o Losa. Quina mania de canviar noms amb R...! Molt amiga de la mestressa i fa 15 dies que està a la perruqueria i sis o set anys a España. Se li nota, ha agafat vicis hispànics.

Habitació.- Ara em sembla que he arribat al màxim de la cutrada. Una habitació dividida per una cortina, darrere la qual es pot veure quantitat de roba , capses, etc.. un magatzem de "mals endreços", la cortina verd fosc i d'arpillera. Uns penajdor a la pared i una llitera sense forat, curta..., em surten els peus i turmells de la llitera..., tovalloles de color indefinible. Eren blanques. El meu fetge és molt gran i allà que m'hi quedo.

Massatge.- La Rosa posa una tovallola damunt de la llitera i mentre em despullo , ella marxa...Ja estic estirat a la llitera quan entra i em posa una nova tovallola al culet. Comença el masstge en principi el trobo bé.. Passades i sense massa força..Al cap d'una estona sento crits i la massatgista ja està fora de l'habitació i jo despulladet, solet i amb la porta oberta... Torna i em diu que no hi ha la "jefa" i s'ha de cuidar de tot... quan miro de concentrar-me sento unes veus veïnals que parlen de l'hospital de Badalona, de can Ruti... i d'operacions ( Són les veines que parlen pel celobert).. Quina poca intimitat!, no hi ha forma de concentrar-me. Segueix la nena el massatge i sento les seves mans al cul , a prop de la zona zero...Em començo a animar i....Torna a sortir de l'habitació i s'està força estona fora... parlant en xinès...Torna i segueix el massatge. Jo li dic que això de deixar-me sol no m'agrada gaire...Ella diu" otro dia mejol"
Mitja volta i em tapa el "pardalet mustiet". M'explica que ella és de Hong Kong , i el meu cervell s'il·lumina pensament en un HK com a mínim.

El massatge segueix sense pena ni glòria , gariebé no la puc ni tocar , s'aparta força de la llitera i tapa les parts pubendes amb la tovallola i no la deixa caure , quan ho intento...ella torna a posar bé la tovalloleta. Tot molt avorrit.

Conclusió.- Un massatge mediocre i sense animar el piulet. Li he pagat els 20€ i ja no penso anar més amb ella.

A la perruqueria si hi penso tornar. Té un encant adictiu.

Nota.-La Rosa m'ha dit que la Nina està de vacances.

Massatgistes que hi ha a aquesta perruqueria:

Xon Xon.- Aconsellable . Té uns 40 anys , fa un massatge força bé i molt carinyosa. Molt prima i cara morbosa.

Rosa.- Ja t'ho trobaràs. va a la seva i es creu l'ama de tot. treballa sense implicar-se. Molt amiga de la mestressa, " Como hermanas" , segons ella.

La mestressa.- Déu tenir uns 35 anys. No he provat els seu massatge

Nina.- Gordeta. d'uns 28 anys.La millor. Ara de vacances.

Última edición por ricardito; 19/06/2010 a las 09:11.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/06/2010, 12:07   #48
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Pues Ricardito, me has chafao.. pensaba ir esta tarde a ver a Nina, pero de verdad, ir a Valencia, San Sebastian ó a Zaragoxa con apuccuxus77, me era igual, pero ir a buscar a Nina a China ya se me hace un poco largo.

Pues otra vez a estudiar la situación, a las 5 ya tengo tema con un buen masaje "sin", pero el tiempo complementario ya veremos lo que haremos, ya os contaré... adeu colegas.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/06/2010, 14:17   #49
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Xon Xon , bona experiència

Mensajes de este usuario en este tema: 10
He tornat a santa Coloma. Volia esbrinar que ha passat amb la Nina.
Quan he entrat a la perruqueria estava la Rosa tallant el cabell a un xicot molt moré i la Xon xon estirada al sofà gairebé dormint.
Totes dues s'han girat en veure'm i jo m'he dirigit a la Xon Xon , que la seva cara morbosa m'agrada.
Arribem a l'habitació bona i una vegada tancada la porta se'm tira al coll i em comença a besar. Que carinyosa és!!!
El primer que faig és passar el forrellat a la porta. Així no entra ningú.
Em despullo i la xon xon prepara la llitera , posa la tovallla i destapa el forat de la llitera. Li pregunto per la Ninai no m'entén . No sap gairebé castellà. Porta el rellotge i em senyala l'hora. No entenc res.
Comença el massatge d'esquena i quan arriba als glutis em fa un massatge molt eròtic. Fa unes passades pel punt zero i després les mans per sota l'entrecuix , gairebé tocant el tronc de la meu amic.M'ha posat a to.
Després segueix pels peus i les cames i torna a l'entrecuix i quan veu que ja estic llest em fa donar mitja volta.
Em fa el massatge ala cara i em comenta ( entre signes i tocaments aprenc la seva forma de comunicar-se) que la Rosa fa molt bon massatge de cara i jo li dic que m'agrada més ella.S'esmera la xineta, massatge a les orelles i a dins les orelles... que bo!!!
Segueix massatge als mugronets que jo aprofito per fer-li el massatge mugronil a ella . Em diu : Jo masaje a ti, no a mi". Però es deixa fer .Gairebé gaudeix del meu massatge.
Comenta que massatge a les orelles i als mugrons fa empalmar la líbido.
Acabem amb un bon massatge puberal i em porta a la gloria. Li he demanat un primaveral massatge i ha esta fabulós. Me l'ha fet panxa amunt una mà al darere i l'altra endavant. Sublim.... Ja l'he preparart perquè pugui
anar en Mirga.

Després em "parlat" de com m'havia ant el massatge prostàtic i també de la Nina. Segons ella la Nina ha marxat. Així que ja no tornarà . Haurem de buscar-la.

Finalment he sabut el perquè del rellotge , era pel color vermell. Dia rojo de la xineta

Quan li he donat la propina merescuda se m'ha tirat al coll i s'ha posat molt contenta.
Sap que sempre dono la mateixa propina i ella fa com si es meravellés . Exclamacions que em fa durant el massatge . Per ella tot es sorpresa.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Pisos/Agencias - Publicidad
Antiguo 21/06/2010, 19:34   #50
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Domingo por la tarde, dice Ricardito que Nina está en China, pues vaya plan, y encima que tenga la desgracia de que me toque Rosa, que dice que mal masaje , etc. etc.,pero vaya, me habia propuesto hacer esta excursión y para adelante, cojo la mochila, las botas de montaña y los grampones por si pillo nieve... es que Santa Coloma está un poco lejos, pero el ver que pasará vale la pena, y me la juego todo a una carta, ó dos cartas, veremos.

Llego a Ruperto Chapí nº 18, no, aquí no es y esto que dentro veo una chinita guapilla, pero no, yo voy al nº 10 donde me espera la sorpresa, ya he llegado, entro, hay dos chinas sin hacer nada, una se levanta y me dice si quiero masaje, vale, le digo y para adentro, la pelu de lo más triste, pobre de aspecto, me lleva para el fondo y todo a oscuras, entramos en el almacen, ó esto es lo que yo me creo, es como un trastero, una cortina al fondo tapando lo que para San Juan supongo que quemaran en la hogera, o por lo menos esto creo yo, pero no, hay una camilla, siiii, es una cabina de masaje, no recuerdo ninguna peor que esta en Barcelona,, ahora recuerdo un post de Ricardito en que dice que en esta camilla no hay agujero, lo compruebo y es verdad, no lo hay, se lo digo a la chinita, muy joven y guapa ella por cierto, y me pasa a la otra que tambien está vacia, cutre tambien, pero un poquito menos y camilla con agujero, bueno, ya estamos dentro, ahora veremos que pasa en mi primera experiencia en Santa Coloma...

MASAJISTA
Nombre: Rosa, habla muy bien español, lleva ocho años en el pais
Nacionalidad: china
Edad: me dice 28 años, si, me vale
Descripción física: guapita de cara, buen aspecto, algo de culo y peritas, más bien bajita.
Valoración de la chica: de entrada se la nota seca y distante, al poco de empezar el masaje empieza una buena conversación y es de lo más agradable y simpatica, (no dicharachera).
Vestimenta: pantalon tejano y blusita, muy mona ella.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación: lo dicho, de lo más cutre imaginable.
Cabina: pequeña y muy poco atractiva.
Camilla: pequeña, tipo plegable, pero con agujero.
Intimidad: esto bien, incluso se cierra por dentro para que no entre ningún vampiro a chupartela.
Ducha: jejeje
Valoración: peluqueria 5/10, cabina 4/10, cabina primera del fondo, (trastero) 0 bajo cero.

SERVICIO

Fecha de la experiencia: Domingo 20 a las 5,30 de la tarde.
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: una hora larga por una interrupción habida durante el masaje.
Besos: no
Se deja tocar: ni lo probe
Final Feliz: (ff.) ?¿?¿? no se

Técnica del masaje: muy buen masaje, fuerte, buscando contracturas y sabiendo lo que hace, quizá al principio es un poco creida de si misma y prepotente, sabe que lo hace bien, luego se suelta y te cuenta su vida y milagros que por cierto no es una dulce vida.

Resumen experiencia:
Entramos en la cabina y me desnudo, boca abajo y me tapa con una mini toalla, le digo que no me tape y no me hace ni puto caso, empieza masaje, como digo muy bueno, cuello, hombros, espalda, riñones y culo, aquí le digo que me gusta mucho el masaje en el culo, a lo cual me dice que muy bueno masaje culo y se esmera de verdad, de atacar rajilla, nada, pero la toalla va a parar a la mitad de las piernas, me pone cachondo, sigue por piernas muy bien y media vuelta, aparte el masaje en el culo no hay ningún signo erotico, ahora empieza por cara, más cuello, pecho, pecho y pezones, a mi el masaje en los pezones no me pone mucho, pero no se como se lo monta que me pone el soldadito que se sale de la toalla, se lo digo, se rie y me dice "no pasa nada", vuelve a taparme bien el ciruelo, sigue por piernas llegando algunas veces a los webs... y ahora vuelve para arriba y empieza a masajearme las ingles y partes mas altas de los muslos, va dandole toques a todo lo que pilla por el medio, el cipote a tope, la toalla en el estomago y yo que no se que hacer, y ella repitiendome "no pasa nada" varias veces... termina y ya está. Ella no me ha ofrecido ff. y yo no se lo he pedido, claro, vosotros pensareis?, este no es nuestro Mirga, y es verdad, no soy vuestro Mirga, que ha pasado?, pues os lo cuento en pocas palabras...
Durante el masaje boca arriba Rosa empieza a contarme cosas de su vida, una hija de dos años en china con sus padres muy mayores, casada con un chino y separada hace un año, marido muy malo, me cuenta intimidades (no sexuales), de su vida y de su matrimonio, sus proyectos, sus frustaciones, su vida aburrida y solitaria, vive en casa de su jefa a la que le está muy agradecida, etc. etc. no os cuento más para no aburriros y para que no lloreis, total, que toda aquella prepotencia que se adivinada en principio, se derrumba y los cascotes del derrumbamiento van a parar sobre mí... y como le pido yo a esta mujer que me haga una paja?, no, imposible, mi estomago no me lo permite, y encima me dice que la perdone, que me ha contado todo esto por que se ve que yo soy un hombre muy bueno... joder, lo que faltaba, ahora es a mi a quien termina de derrumbar...

Repetiras: Si, repetiré, me ha quedado algo pendiente ...

Valoración Final: (lo mejor?/Lo peor?)
Lo mejor su personalidad, aún que en muchos momento se derrumbó, buen masaje y sin tener en cuenta su parte dramatica, tiene una conversación muy agradable. Lo peor?, sin duda las instalaciones.


Salgo de la peluqueria y necesito tomar el aire, paseando voy a la calle del Reloj donde hay una pelu china cerrada hoy Domingo, sigo hasta Doctor Pages y esta pelu ya no existe, vuelvo para atras hasta esta misma calle Ruperto Chapí nº 18 y me meto dentro, necesito quitarme los fantasmas y si no me hacen algo bueno, me llevo la depre a casa y esto no puede ser, verdad?, pues a ver que sale aquí....

Última edición por Mirga; 22/06/2010 a las 12:06. Razón: borrar duplicado
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/06/2010, 17:08   #51
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

La xineta m'enamora.

Mensajes de este usuario en este tema: 10
Dissabte matí. Mercat del Fondo de Sta Coloma.
Amb l'excusa del mercat m'arribo alñ carrer Ruperto Chapi i miro la perruqueria . Veig la Xon Xon i una xineta nova al seu caostat. La rosa pentinant. La mestressa no sé que fa... Entro i de seguida la Xon Xon m'agafa de la mà i em fa anar a dins.. No he pogut veure si la xineta nova fa massatges o és una clienta.

Entro a l'habitació i veig la llitera preparda amb el forat.. Em començo a despullar i la Xon Xon vinga abraçar-me. Una mica més i no em puc ni despullar... La veig feliç. contenta de veure'm.

M'estiro damunt de la llitera i comença a fer-me el massatge a l'esquena . Un massatge adequat ... Ella es posa al meu cap i jo tinc les mans estil mirga. Començo a fer anar les mans cap a l'entrecuix i ella es posa a riure i em toca el cul com un nen dolent..Després em passa la mà per sota el meu entrecuix i així estem rient i fent broma.

Al cap d'una estona la deixo lliure perquè pugui fer el massatge de forma adequada. El massatge ales cames i als peus molt bé. Segueix el massatge als glutis que també m'ha agradat.

Mitja volta i comença el massatge al cap. En sap molt de fer el massatge a la cara i em va relaxant , jo em deixo fer... Després em fa el massatge a les orelles i em posa els dits dins de les orelles i això no hi ha ser humà que ho resisteixi...( Wagner la Xon Xon si que en sap de donar massatge a l'orella. Un massatge d'allò més estimulant))Tinc una erecció total.. Ella ni s'immuta i segueix el seu massatge ...

M'agrada la simpatia amb que em mira la Xon Xon . Em fa sentir únic. Em cuida de manera que procura que tingui el màxim d'estímuls...Finalment acaba el massatge i com estic tan content de com me'l fa li he donat 10€ de propina

Avui ha estat la primera vegada que ens hem donat un petò als llavis.

Espero la setmana pròxima per tornar-hi.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/06/2010, 18:34   #52
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Hi ha un poema de J. Salvat Papasseit que es titula "El poema de la rosa als llavis". Li podríem canviar el títol per "El poema de la Xon-Xon i els llavis".biggrin

Ricardito, vés amb compte que aquestes noies tenen un no sé què que a tots ens deixa embadalits.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Laia Forner
Antiguo 29/06/2010, 14:20   #53
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Ricardito,

Respecte de les manipulacions orelleres de la XonXon, estaria bé que fessis un anàlisi comparatiu amb les habilitats equivalents de Lady Primavera, valorant pros i contres, detallets, etc.

Ho dic perquè si bé Primavera ha estat i és molt coneguda per les seves competències en matèria de furgamenta prostàtica, per mi ha estat i és la millor massatgista en la subespecialitat de tocs lobulars, dirigits i orientats expressa i conscientment a aixecar-te la moral fins a petar.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/07/2010, 00:07   #54
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Xon Xon, ó Ana para los del pais...

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Grato encuentro, antes de ir a Marina, he ido a localizar la peluqueria Nueva Epoca para estar al dia de Santa Coloma, y de paso localizar a Ricardito, a Ricardito no lo he visto, pero la sorpresa agradable ha sido que yendo por la plaza del Reloj, me viene de cara una pequeña chinita con los brazos abiertos que se me hecha encima y me abraza (?), me da dos besos, uno en la mejilla y otro en la boca, y sabeis quien era?, nuestra queridisima Ame, si, si, Ame de Prim/Dedo Grande, hoy hacia fiesta e iba de compras con otra chinita muy guay, con culo y tetas prominentes. Hablamos un rato, ella simpatiquisima como siempre, me dice sin esconderse de la amiga que cuando iré a verla, muy contenta y con gran alegria de verme, yo tambien de verla a ella, la verdad que esta chica es un solete, lastima que le falten 20 kilitos mal contados, pero ella una maravilla, al cabo de un rato nos despedimos, yo le doy un beso en la mejilla y Ame vuelve a darme un beso en la boca, si llego a tenerla abierta me hace sonar hasta la campanilla, un 10 para Ame.

Domingo dia 4, a las 6 de la tarde, me voy a Santa Coloma para que me haga un masaje Rosa, por si no estaba Rosa, que era mi opción preferente, ya que el otro dia quedé encantado con ella y me quedó algo pendiente, pedí a Ricardito que si me colocaban a su novia Xon Xon, si me autorizaba a tener relaciones masajisticas con ella y me dió el consentimiento por mp, y ya me quedo más tranquilo, dice que no hay problema, que la podemos compartir los dos, pues bien, ya estoy a punto de contaros mi experiencia con esta chinita simpatica y timida.

Entro en la peluqueria y hay tres masajistas medio dormidas en las butacas de la tienda, Rosa y la jefa peinando, Rosa es peluquera, pero tambien hace masajes cuando hace falta, la jefa le dice a una de ellas, (las que dormian), que me secuestre y me lleve para adentro, yo no se quien es ella, pero la chinita está bien, por no discutir con la jefa me la quedo, y aquí cuento la buena experiencia que tuve con, (Ana).

CLIENTE
Edad del cliente: mas de 50 años

MASAJISTA
Nombre: Xon Xon, dice que en español Ana (?)
Nacionalidad: china
Edad: me dice que 28 años, es posible
Descripción física: altita, guapita de cara, más que guapa sensual, muy timida, lo que es logico, pues lleva dos meses en el pais y no se entera de nada, pelo largo rubio de tinte, muy delgada, cero culo, cero tetas.
Valoración de la chica: Al principio boca abajo le cuesta arrancar, pero despues es simpatica, cuando no entiende, pone caritas muy monas, que es casi siempre, claro, nunca entiende nada.
Vestimenta: pantalón tejano pirata y blusita por fuera, sin botones.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación: local cutrillo
Cabina: cabinas pequeñas y tambien cutrillas
Camilla: pues la camilla está casi bien, tiene agujero para la cara y cabezal reclinable, lo que pasa es que son un poco pequeñas, cojieron camillas para chinos.
Intimidad: bastante bien si no tienes vecino al lado, yo como no los tuve, perfecto.
Ducha: jejeje
Valoración: todo muy justito, hoy me lo pasé bien, estoy de buen humor y les voy a dar un... 5/10

SERVICIO

Fecha de la experiencia: hoy Domingo por la tarde
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: una hora larga, nos picó la jefa a la puerta como si fuera un piso de lumis, jajaj
Besos: piquitos casi castos
Final Feliz: (ff.) si

Técnica del masaje:
En principio no me gustó el tipo de pasadas cortas que hacia, pero poco a poco me fuí encontrando a gusto y como lo hace con ganas y empleando, "su" tecnica, que no es de academia, ni mucho menos, pero fuerte y agradable, pues me fuí abandonando a los placeres del masaje. No te tapa ni boca abajo ni despues boca arriba,
siempre a ciruelo visto, a tener en cuento para mi muy positivo, que la primera parte del masaje boca abajo está por la labor, poco erotismo premeditado, los gluteos una maravilla, a fondo y apretando, acercamientos al eje central, pero sin caer en el, diriamos, "solo masaje", piernas muy bien y pies fantastico. Media vuellta y empieza un buen masaje por cabeza y cara, orejas, (para Wagner), por que a mi masaje en orejas no me pone, despues ojos que por poco me los saca, yo llegué a pensar que me los sacaria de las cuencas, los pondria en un vasito con formol y al termino del masaje, los enjuagaria en agua y me los volveria a poner en su sitio... pero no, no llegó a sacarmelos del todo, bromas aparte, buen masaje de cara, sigue brazos, estomago, pubis incluidas íngles, piernas y otra vez para arriba.
Aún que penseis mal, nada de nada, yo si, con el soldadito más que firmes que un bate de beisbol, pero ella no ofrece nada, joderrr, pienso yo, esto es un timo, y tengo que ser yo que entre bromas le diga en mi perfecto chino,, bueno Ana? pero tú no ves como me has puesto "esto"?, señalandole la cosa, ella se rie, faltan 15 minutos para la hora y sin decirme ni pio, ni preguntar si quiero ó no quiero, como si aquello fuera suyo y con lo suyo hace lo que le da la gana, empieza un ff. digno de Santa Coloma de Gramanete... finalización, me visto, le doy 10 euros que ella en ningún momento me los pidió y me da dos piquitos un poco mejores que los del principio y para fuera la peluqueria, Rosa y la jefa siguen peinando, un chino está esperando a Xon Xon, por esto llamó la bruja de la jefa a la puerta, una masajista con vestido ó falda negra, blanquisima ella, como un vaso de leche durmiendo en la butaca y otra china de pelo muy moreno y con la cabeza pegada a una revista que no llegué a saber si estaba leyendo, ó si tambien estaba durmiendo.

Resumen experiencia:
Buena experiencia, masaje agradable, buena compañia, poca conversación pero muchas risas, con lo cual y sumado todo el conjunto muy bien.

Repetiras: Si, repetiré si Ricardito me deja.

Ricardito y Mirga tomando unas birras borrachos con Xon Xon.

Última edición por Mirga; 05/07/2010 a las 12:44. Razón: Grato encuentro olvidado...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/07/2010, 13:54   #55
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 5
Milga dixit:

Grato encuentro, antes de ir a Marina, he ido a localizar la peluqueria Nueva Epoca para estar al dia de Santa Coloma, y de paso localizar a Ricardito, a Ricardito no lo he visto, pero la sorpresa agradable ha sido que yendo por la plaza del Reloj, me viene de cara una pequeña chinita con los brazos abiertos que se me hecha encima y me abraza (?), me da dos besos, uno en la mejilla y otro en la boca, y sabeis quien era?, nuestra queridisima
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Collons milga, si alguna vez vas por el Vaticano, y ves dos monjitas chinas, seguro, seguro, que una de ellas te abraza y la otra te pregunta si quieres masaje, despues de decirte. claro esta, Ave Malia.

saludos campeonemotic_ok:sm061:
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 05/07/2010, 14:51   #56
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Crec que ja ho he comentat alguna vegada, però repetiré:

Com a expert en "masaje orejero trempativo" haig de dir que la millor de Barcelona, a distància de les altres, no és altra que Primavera. Sí, Lady Primavera.s

Aquesta senyora, no només sap colocar el dit central :zjodete: amb una maestría clarivident, sinó que sap captar les reaccions de cadascú, potenciar-les i adequar les seves manipulacions a les necessitats visibles del consumidor.:s189:

En aquest sentit, és també una gran mestra, deixa't estar de afeccionades....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 06/07/2010, 08:24   #57
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 5
Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje
Grato encuentro, antes de ir a Marina, he ido a localizar la peluqueria Nueva Epoca para estar al dia de Santa Coloma, y de paso localizar a Ricardito, a Ricardito no lo he visto, pero la sorpresa agradable ha sido que yendo por la plaza del Reloj, me viene de cara una pequeña chinita con los brazos abiertos que se me hecha encima y me abraza (?), me da dos besos, uno en la mejilla y otro en la boca, y sabeis quien era?, nuestra queridisima Ame, si, si, Ame de Prim/Dedo Grande, hoy hacia fiesta e iba de compras con otra chinita muy guay, con culo y tetas prominentes. Hablamos un rato, ella simpatiquisima como siempre, me dice sin esconderse de la amiga que cuando iré a verla, muy contenta y



Ricardito y Mirga tomando unas birras borrachos con Xon Xon.
Amigo Mirga, por si te interesa

Segun el servicio de informacion secreta peluchinil, la chinita con culo, y tetas prominentes que acompañaba a Ame, trabaja con ella en Dedo Grande, pero no tengo su telefono ni se su nombre.

Hasta prontito

Bump:
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Crec que ja ho he comentat alguna vegada, però repetiré:

Aquesta senyora, no només sap colocar el dit central :zjodete: amb una maestría clarivident, sinó que sap captar les reaccions de cadascú, potenciar-les i adequar les seves manipulacions a les necessitats visibles del consumidor.:s189:

En aquest sentit, és també una gran mestra, deixa't estar de afeccionades....
Ahhhhhhhhhhhhhh maestro, que sabio eres, por eso Primavera tiene un dedo mas desarrollado. Mira que llevo tiempo pensando el porque. El pequeño saltamontes ya ha aprendido una cosa mas

adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:spocht5::spocht5::spocht5:
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 06/07/2010, 09:53   #58
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Achin

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Skorpio
Amigo Mirga, por si te interesa

Segun el servicio de informacion secreta peluchinil, la chinita con culo, y tetas prominentes que acompañaba a Ame, trabaja con ella en Dedo Grande, pero no tengo su telefono ni se su nombre.

Hasta prontito

Aquesta noia probablement sigui la Achin tonguetonguetongue ...
Aviso a Organizadores   Responder
amateurTV
Plataforma
Antiguo 14/07/2010, 18:36   #59
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Repetición con Xon Xon...

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Hoy tenia ganas de hacerme un buen viaje, no sabia si irme 15 dias de vacaciones a Benidorm con los jubilados ó hacer un viaje a Santa Coloma de Gramanet, me decidí por este ultimo paraje, más que nada por el precio y es más cultural, es como si estuvieras en China, India, Sud America, Pakistan, en un solo viaje, una pasada y todo en una tarde y barato, billete metro y a refrescarte con aire acondicionado, y que no me deje lo más importante, veré a la simpatica Xon Xon en su gran Centro de Trabajo. (sin aire acondicionado).
Llego prontito y hay dos masajistas a mi disposición, se levanta una que le tocaria por turno, y yo le digo a la jefa que estaba peinando señalandole a Xon Xon, que queria esta, no problema, se levanta y para el interior del Centro de Masajes, ejem, ejem, entramos en la cabina, cierra con el pestillo y me despeloto...

MASAJISTA
Nombre: Xon Xon
Nacionalidad: china
Edad: 28 años
Descripción física: cara rarita, muy oriental y facciones muy simpaticas
Valoración de la chica: simpatica e implicada
Vestimenta: tejano pirata y camiseta m/c

SERVICIO
Fecha de la experiencia: martes 13 por la tarde
Complemento: ff.
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Besos/morreos? piquitos de amigos
Técnica del masaje: masaje bueno, no es una tecnica definida por nadie, pero a mi me gusta
Chica recomendable?: (repetirias?) si
Resumen experiencia: me desnudo y boca abajo, hace calor, yo me defiendo con un ventilador que hay, pero la pobrecita Xon Xon se achichara seguramente, no tapa nada y empieza masaje, cuello, espalda, riñones y gluteos
y la chinita empieza a sudar, le digo que se quite la camiseta, que yo no miraré, que estará más fresca y me dice que su marido no le deja... hostia pedrin, peligro, estará cerca el marido?, no, me dice que está en Sabadell, (espero que no tenga coche), prosigue el masaje, piernas y pies, buen masaje para mi gusto, estoy contento pese a que no me insinua nada que levante mi livido, media vuelta y sigue sin tapar partes intimas, masaje en cara buenisimo, incluidas orejas, pecho y pezones, los pezones me ponen más que las orejas Wagner, estomago y parte central del cuerpo, pubis/íngles/y lo que pille por ahí, ella sigue sudando y yo ofreciendole lo de la camiseta, nada, sigue con la amenaza del marido, coño, entonces por que cierra con el pestillo?, misterios de la china, termina el masaje y yo contentisimo por su simpatia, prestaciones y saber hacer, me visto, ahora tambien sudo yo y en lugar de quitarme la camiseta me la tengo que poner, vaya putada... claro que podia quitarmela y pagar una hora más de masaje, pero no era el caso, hacia demasiado calor, una vez vestido le doy 10 euritos de plopina nunca negociados, ó sea plopina de verdad, no tarifa de servicios y para fuera. La chinita que le tocaba masaje conmigo por turno, estaba sentada medio dormida, me mira con cara de mala leche, (lo siento chinita), pienso yo, pago a la jefa 20 leuros y para la calle, y hasta la proxima que puede ser pronto...
Valoración final: (lo mejor/lo peor)
Lo mejor que es una chinita muy agradable, timidita y siempre pendiente de tí, el masaje seguro que es de los del monton, pero a mi me gusta y si me gusta a mi, pues ya está. Lo peor? pues el locay y cabinas que es de lo más cutrillo visto por ahí, pero los que conocen china, dicen que comparado a pelus chinas de su pais, este es un local de lujo, jo, pues como seran las cutres en china?. ufff, que miedo...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/07/2010, 19:37   #60
solomasajes
avatar_
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Amigo Mirga: que raro se me hace que xon xon no quiera quitarse la camiseta.Lo de su marido es verdad que trabaja en Sabadell,me lo ha cometado en alguna ocasion.Me gustaria enviarte un privado y explicarte alguna cosita de ella.Siempre y cuando me permitan los moderadores,claro.
saludos y hasta pronto :sm059:
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
FanFan

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 12:31.
Página generada en 0,504 segundos con 221 consultas.