Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Nova Època - La Paz , 14 - Sta. Coloma de Gramenet
SexEvents
Grupo Haima
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.728
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 23/06/2010, 21:18   #1
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon Nova Època - La Paz , 14 - Sta. Coloma de Gramenet

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Ahir vaig llegir que solomasajes anomenava una perruqueria xina al Crrer La Paz de Santa coloma de G.

Avui he anat a investigar fins al Fondo de Santa Coloma

Perruqueria Nova Època.- FONDO

C/ La Paz, 14

Santa Coloma de Gr.

telf. 934681994

És una perruqueria plena de xinos , nens, noies xines .... Tota la familia a dintre de la perruqueria.

Preu del massatge 20€ l'hora.

Transport metro L1. Fondo.

Com anar-hi? Una vegada has passat la plaça del rellotge segueixes recte i abans d'arribar al carrer Pagès ho trobaràs. A prop de la Plaça del Rellotge.

Movido por pulpoman; 12/09/2020 at 14:56 desde acceso sólo registrados
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/06/2010, 13:24   #2
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Ahir vaig llegir que solomasajes anomenava una perruqueria xina al Crrer La Paz de Santa coloma de G.

Avui he anat a investigar fins al Fondo de Santa Coloma

Perruqueria Nova Època.- FONDO

C/ La Paz, 14

Santa Coloma de Gr.

telf. 934681994

És una perruqueria plena de xinos , nens, noies xines .... Tota la familia a dintre de la perruqueria.

Preu del massatge 20€ l'hora.

Transport metro L1. Fondo.

Com anar-hi? Una vegada has passat la plaça del rellotge segueixes recte i abans d'arribar al carrer Pagès ho trobaràs. A prop de la Plaça del Rellotge.
Collons Ricardito, eres el autentico sherif de Santa Coloma y hasta de Gramanet-

un abrazo
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/06/2010, 15:43   #3
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Ia-Ia

Mensajes de este usuario en este tema: 3
PELU
Dirección del local: Carrer La paz , 14 . Sta. Coloma de Gr.
Nombre de la pelu: Nova Època. FONDO
Instalaciones: les de la perruqueria són normals tirant a bones. Les instal·lacions de la sala de massatges , semblen vietnamites.( de la Guerra del Vietnam)

MASAJISTA
Nombre de la masajista: IA -IA o YA- YA.
Edad aproximada: 23 anys segons ella , jo li posaria 22 anys.
Descripción física: El propi d'una xineta de 23 anys. No gaire alta , vestida amb pantalons curtets i samarreta. Bonica de cara. Té pits i cul

SERVICIO
Fecha de la expe: 25 de juny del 2010
Tarifa contratada: 20 € l'hora
Hace Final Feliz (tarifa)?: No en fa . li vaig preguntar i em va dir que no.
Otros complementos (francés/completo)?: No
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: No es deixa tocar. S'escorra com una anguila.
Actitud de la chica: Molt bona. Molt propera i et fa estar bé amb ella. No es deixa tocar.
Técnica del masaje (no erótico): Massatge xinès de grans passades i tocaments innocents.

Relato del encuentro: Aquest matí m'he arribat a santa Coloma amb la deria de provar aquesta perruqueria. Quan he arribat la perruqueria estava plena de xinos i xinets. (Les escoles fan vacances). Demano per un massatge i em miren amb un somriure sorneguer. Em fan passar a l'interior de la perruqueria i em diuen que aviat ve la massatgista.
Al cap d'una estona arriba la massatgista del carrer i em fa passar a una habitació amb dues lliteres i una cortina al mig que les separa. La porta és també una cortina.
La cortina del mig ( Dóna la sensació de un hospital de la S.S. antic) esta foradada i això imposa una sensació de lloc "lúgubre" i molt cutre. (Em sembla que ja he arribat al cim)

La llitera és molt petita i estreta , semblant a la de La Marina. Hi ha paper el que li dóna un valor afegit d'higiene.

Penjadors com la majoria , "ganxos" per penjar la roba.

Em despullo totalment i comença el massatge a l'esquena sense tapar-me. Passades llargues i trobo que no ho fa malament. El seu atansamnet no és gaire a prop . Sembla que tingui por de posar-se massa a prop meu.
Els glutis els fa una mica per sobre i no del tot profunds.... Al cap d'una estona em diu si vull doanr mitja volta.

Quan estic de panxa enlaire em tapa amb una tovallola vermella. Em fa el massatge al cap i quan estic al mig del massatge ....Una mà surt entre la cortina per agafar una loció que hi ha als meus peus...La mà és d'algú de la perruqueria... Això m'estimula , trobo que hi ha una falta d'intimitat suprema . Un FF pot ser d'un perill absolut, en qualsevol momnet pot entrar una perruquera, un client, un nen , una mamà...Només el separa una cortina vella.

La xineta segueis amb el seu massatge a la meva panxa i jo no goso ni tocar-la.. Quan ho intento marxa a l'altre costa... La tinc una mica "morcillona" i m'atreveixo a preguntar... " Masaje aqui?" Ella em diu: NOOOO!!.
Em trec la tovallola i me la torna a posar diu:" Pueden ver"... Això que ho puguin veure em posa dubtós.. Finalment li puc posar la mà al cul per sobre el pantaló i no diu res....La meva palanca es posa dreta de cop...En vere això ella s'aparta i jo li dic..."Espera"... I ella s'ho mira amb ulls incrêduls... Jo .. Una mà la deixo al cul de la xineta i l'altra mà la dirigeixo a la meva palanca i començo un HK estimulat pel perill de trobar-me "in fraganti".

Ella marxa cap al meu cap i torna amb el massatge del cap sense deixar de mirar les meves manipulacions... De cop surt una font i la xineta amb la cara sorpresa em trenca un tros de paper de la llitera i me'l passa...
Surt un moment i torna amb una tovallola mullada i me la dóna perquè em renti.... Jo començo a rentar-me el cos i me l'agafa de seguida i ho fa ella.

Li dono 5€ de propina i un parell de petons a la galta.
.
Valoración final (lo mejor/lo peor): Elñ millor l'actitud innocent d'ella i el massatge que el fa força bé.
El pitjor : Les instal·lacions que són molt deficients. A mi m'estimulen.

Potser tornaré per acabar la feina amb la IA_IA
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 25/06/2010, 17:28   #4
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Don Ricardo

Yo te quitaría lo de Ricardito, para pasar directamente a Don Ricardo, ole tus huevos.

Ponerte palote en esas circunstancias, ya tiene su merito.

Cita:
Una mà surt entre la cortina per agafar una loció que hi ha als meus peus...La mà és d'algú de la perruqueria... Això m'estimula , trobo que hi ha una falta d'intimitat suprema .
Pero terminar haciendose un HK, ya es de premio.
Cita:
Una mà la deixo al cul de la xineta i l'altra mà la dirigeixo a la meva palanca i començo un HK estimulat pel perill de trobar-me "in fraganti".
Divertida tu expe, y sobre todo el morro, que le has puesto al asunto. No sé cómo no te has acercado por la pelu latina Leonidas, tenía las mismas condiciones de privacidad que esta, seguramente te lo habrías pasado muy bien.

Felicidades.
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/06/2010, 17:14   #5
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hòstia nen, la mà que surt de la cortina per a agafar la loció, ho hauria signat el gran Alfred en psicosissaludossaludossaludos

Si t'arriba a sortir la mà del Norman Bates ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quina emocio.

Com diu al company antoniovargas. ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ole tus guevos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

salut
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/07/2010, 07:47   #6
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
He tornat a aquesta peruqueria.
Estava pel barri del Fondo de Sta. Coloma i m'arribo a la perruqueria en qüestió. hi ha dues perruqueres treballant amb llurs caps iem fan seure a una cadira on puc contemplar le evolucions laborals e les perruqueres.

La més joveneta quan acaba de pentinar el cap en que estava ocupada se'm dirigeix ami i em fa passar a l'habitació del fons de la perruqueria.

massatgista.- Noia d'uns 23 anys, bon tipus, cabell llarg, negre i llis. Somriure a la cara i poca cosa més.

Habitació.- L'habitació queda separada de la perruqueria per una cortina i a l'interior hi ha dues lliteres separades per una cortina. Cap intimitat.

Com va anar el massatge? Quan entro a l'habitació ja estava ocupada la llitera del costat i la massatgista que hi vaig anar l'altre dia estava fent el massatge rient i parlant xinès amb el client .

Jo entro acompanyat de la perruquera i desplega una cortina que la fixa amb una pinça de la roba per que no s'obri. Jo em veig en un cubícul rodejat de cortines com si estés en un vaixell del segle XVIII. Em fa despullar i estirar a la llitera .

Hi ha un ventilador a prop d'on tenia que despullar-me i me l'aparta una mica ( el ventilador és comú a les dues lliteres.

M'estiro i deixo que comenci el massatge. Ella va fent el massatge i jo vaig sentint la conversa del costat. La cortina es mou i a vegades sembla que el crits estan sobre meu. Al cap d'una estona discuteixen les dues massatgistes i amb la intervenció del client del costat.

El massatge va seguint i només espero que s'acabi l'hora. La nena que m'ha tocat en sort està molt bé, però no hi ha forma de que m'inspiri ni tampoc fa cap atansament perquè la meva inspiració s'aixequi.

D'aquesta forma s'acaba un massatge sense pena ni glòria.

Millor? Pitjor? Me n'han fet de massatges millors . El pitjor és que et toqui entrar a l'habitació i compartir-la. De totes formes és una experiència nova i sorprenent per mi.

Ni tornaràs? Ha de passar molt temps i he de perdre el coneixement per tornar-hi. De totes maneres no es pot dir " D'aquesta aigua no en beuré"

Última edición por ricardito; 03/07/2010 a las 07:50.
Aviso a Organizadores   Responder
Laia Forner
amateurTV
Antiguo 03/07/2010, 09:15   #7
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Cita:
Ni tornaràs? Ha de passar molt temps i he de perdre el coneixement per tornar-hi. De totes maneres no es pot dir " D'aquesta aigua no en beuré"


[/quote]

Amigo Ricardito, ese es precisamente nuestro problema, tenemos una capacidad tremenda para perder el conocimiento, con nuestras Chinitas.emotic_ok
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/07/2010, 13:03   #8
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Estava pel barri del Fondo de Sta. Coloma i m'arribo a la perruqueria en qüestió. hi ha dues perruqueres treballant amb llurs caps iem fan seure a una cadira on puc contemplar le evolucions laborals e les perruqueres.

Hi ha un ventilador a prop d'on tenia que despullar-me i me l'aparta una mica ( el ventilador és comú a les dues lliteres.


Ni tornaràs? Ha de passar molt temps i he de perdre el coneixement per tornar-hi. De totes maneres no es pot dir " D'aquesta aigua no en beuré"
Hòstia nen, havia vist aparells d'aire compartits, però ¿ ventiladors compartits????

Avui al/3 24 han dit que a Santa Coloma li han canviat el nom, ja no és "de Glamanet", ara és Santa Coloma de Ricaldito"

salut:fiesta3::spocht5::sol:
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/07/2010, 13:56   #9
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Ricardito: crec que el teu fetge és capaç d'aguantar fins i tot un ventilador compartit :sm061:

Ets el "catacrack" de Santa Coloma. A veure si un dia m'atanso jo per allà (no em cau molt lluny de casa) i tasto alguna de les teves muses.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 05/07/2010, 12:22   #10
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Nueva Epoca...

abierto los domingos
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
FanFan
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 05:39.
Página generada en 0,527 segundos con 179 consultas.