Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Wei Sha - Mare de Deu de la Cisa, 28 (Gatassa) - Mataró
ThePlay
Maison Close
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   4.984
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 05/01/2009, 18:52   #1
jan das bolas
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon Wei Sha - Mare de Deu de la Cisa, 28 (Gatassa) - Mataró

Cita:
Iniciado por Lextor Ver Mensaje
No hay nada de esa pelu, solo el lugar. Pásate y nos cuentas. biggrin Que está feo eso de entrar a preguntar sin aportar nada, hombre.

Localizadas pelus en Mataró que no estaban en el listado (no tengo expes):

PELU
Rosselló/Vitoria
Tarifas: 20€/hora

PELU
Mare de Deu de la Cisa/Gatassa

PELU
Polvora/Doctor Ferran

De esas no se ni tarifas ni si ofertan masaje (que supongo que sí), es cuestión de pasarse.

De Su (Ausias March/P. Sant Joan) no pongo más expes pues sobradamente conocida. Solo añadir que sin FF su masaje cada vez es más sensitivo, erótico e incluso pseudo-pajeril... smile
hola feliz año nuevo

Explicaros que me he acercado a mataro, ya que ir a barcelona no puedo y me dais mucha envidia, sana, jejeje, en mi pueblo al lado del mar nada de nada, por eso vamos a ver mataro estos dias de fiesta.


PELU EN MARE DE DEU DE LA CISA:
- Muy buen masaje, atenta, y delicada, tomandose el tiempo necesario, 20 euros una hora, en pelotas, pero con la toallita pequeña tapando momentaneamente, hasta darme la vuelta que quedé con el cacharro al aire todo el rato, al decire si masaje ahí, me sonrió y me dijo NOOOLLLLL.
la chica es guapita y me déjó como un moniato.



POR FAVOR COLEGAS, donde puedo ir que me hagan un FF, ya que en BARCELONA, lo tengo un poco dificil para ir, ZONA DEL MARESME, MATARO, os agradeceré alguna pelu que me arreglen el moniato. gracias.

SALUDOS CORDIALES

Última edición por Lextor; 18/04/2009 a las 14:51. Movido por pulpoman; 12/09/2020 at 14:56 desde acceso sólo registrados
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/06/2009, 21:57   #2
enricmataro
avatar_
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Hola compañeros

Hoy he ido a Cissa con Gatassa y la verdad es que no ha salido bien.No te quita los canzolcillos y no se acerca demasiado a la parte que nos gusta a nosotros. No era muy guapa.Cuando estoy boca arriba le comento si se puede pagar por suplementos y le llevo la mano a la polla y me dice que allí nada de eso.Sólo había esta chica y un hombre.El masaje bueno.Un saludo

Movido por ; 08/05/2011 at 20:36 desde
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/08/2009, 00:17   #3
Sammy
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

WEI SHA - Mare de Deu de la Cisa, 28 - Mataró

Dirección del local: Mare de Deu de la Cisa, 28
Nombre de la pelu: Wei Sha

Nombre de la masajista: Li Ying
Edad aproximada: 40 y pico
Descripción física: Madura no muy agraciada. De las típicas chinas maduras, de carnes generosas pero no exuberantes.

Fecha de la expe: hace una semana
Tarifa contratada: 1 hora 20 €
Instalaciones: Sala principal grande con habitación lateral con ventana comunicante. Instalaciones antiguas, conservadas correctamente.

Hace final feliz (tarifa)?: No lo sé. No quise, pero probaré.
Otros complementos (francés/completo)?: No sapo.
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Tocar muslos, nada más.
Actitud de la chica: Chica, … jeje, la señora es atenta.
Técnica del masaje (no erótico): Aceptable, disperso.
Resumen de la experiencia: Tengo calor y me voy a cortar el pelo. Me pilla de camino Mataró desde mi lugar de veraneo, así que pruebo esta. Está cercana a la de la calle Rosselló 58 donde me hicieron FF. Entro y me siento en uno de los múltiples sillones para pelu. Estoy sólo con la peluquera, dos chinos mirando un portátil y un calor sofocante. Un ventilador de pie me airea algo. El corte de pelo es rápido. Hay poco pa cortar. Acabado el corto, haciéndome el tonto, les pido si hacen masaje. Sí, sí, yo misma. Pues a ello. Pero no hará mucho calor, le digo. Me dice que pondrá el ventilador. Mientras monta todo para el masaje, ninguno de los dos chinos se mueve, y yo me quedo pillado con la película china que miran. En aquel momento, un chino dormido con la boca abierta, en el suelo, de costado, no se imagina que una rana saltarina se acerca hasta él. Ésta se acaba introduciendo en su boca y es entonces cuando en unos efectos especiales dignos de una escuela de preescolar, hacen que de la boca del hombre salga un humillo gris y empiece su cuerpo a hincharse repetidamente como la garganta de la rana…. No puedo perderme la continuación, pero la china me llama.

El masaje es rutinario. No me gusta pero dudo de cómo se puede variar de movimientos durante una hora. Así que determino que me gustan más unos masajes que otros, pero estos son entiendo que aceptables, pero no me gustan sus rutinas iniciales. Después está el tema de las presiones. Me gusta que me hagan el masaje con firmeza. No se trata de apretar o ejercer fuerza. Es una sensación de que te pasa las manos por el cuerpo con valentía, y no tímidos pases más o menos flojos. Bueno, no sé explicarlo mejor.

La cuestión es que se va animando a medida que avanza el masaje, se hace bueno el masaje, porque deja de ser rutinario y tímido y porque pasa por todas las partes del cuerpo. Con las manos fuera de la camilla le toco algo, no se queja, pero s einicia una conversación surrealista. Llamemos Paco al individuo:
Paco: Barberaaaaaaaa, ondestá mi barbera chinoooooo
Chino: Ahola no. Más talde.
Paco: Chinoooo eso que es? Tu novia en el ordenador? Holaaaaaaaaaa, aquí España. Se me siente?
China lejana: Ni hao. Etc etc…
Chino: Yo hablar con novia por Internet.
Paco: Barberaaaaaaaaaaaa.
Barbera: Ahola salil. Tu paciencia.
Paco: Barberaaaaa onde tescondes que tescucho.

Ahí se acabó el masaje relajante y las posibilidades de FF, porque me esperaba en cualquier momento que Paco entrase. Y no me apetece que me observen en esa posición, y menos el garrulo voceras que había entrado.

Un día probaré, pero creo que será FF rutinario, porque debe ser la jefa y peluquera, así que se le acumulan las tareas.

Valoración final (lo mejor/lo peor): Bueno, en Mataró no hay mucha cosa más. Lo peor es que en Mataró no hay mucha cosa más.
IN
INDE
INDEPENDENCIA
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 29/12/2009, 20:58   #4
Iqf
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 93
icon

Mare de deu de la Cisa 28

Dirección del local: Mare de Deu de la Cisa, 28
Nombre de la pelu: Wei Sha

Nombre de la masajista: no se parecia la jefa
Edad aproximada: 40 largos
Descripción física: Madura no muy agraciada.
Fecha de la expe: ayer
Tarifa contratada: 1 hora 20 €
Instalaciones: Sala principal grande Instalaciones antiguas, conservadas correctamente.

Hace final feliz (tarifa)?: Creo que no
Otros complementos Creo que no
Se deja tocar durante el masaje? no lo intente
Actitud de la chica: Chica, muy correcta y seria

Entro en la pelu y pido para masaje, solo había la jefa el jefe y su hijo, no había nadie más en la pelu. Estaban el hijo y el jefe jugando con el ordenador.

Me hace esperar y pone un calefactor en la habitación de masajes para que se caliente, y al cabo de 5 min me dice que pase.

Me desnudo y me tiendo boca abajo, entra y me tapa con una toalla, y yo le pido masaje fuerte.

Empieza el masaje, tirando a malo, enseguida noto que esta señora no es masajista, me hace cuello espanda y piernas, sin aceite, le digo que ponga un poco de aceite y me contesta que el masaje fuerte se hace sin aceite, me callo y dejo que siga con el masaje.

En ningún momento veo que se acerque a los puntos sensibles, ni hay ninguna insinuación de parte suya y menos de parte mía teniendo al marido y a su hijo al otro lado de la pared.

Acaba el masaje, tirando a malo, pago y me voy.

En resumen, trato muy correcto, e instalaciones limpias y correctas, masaje, para mi bastante malo, como si amasara pan con los nudillos, y la palma de la mano, no me gustó, se ve que no es lo suyo, supongo que a lo que se dedica con más acierto debe ser a la peluquería y si cae un masaje no lo desperdicia.

Saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/09/2010, 14:43   #5
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mare de Déu de la Cisa, Mataró

CAPITOL I

Mataró, qui t’ha vist i qui et veu. A les teves platges, de regust de peix fresc, hi trobàvem a la sorra el que crèiem pedretes de colors, que no eren més que restes d’ampolla de vi, rosegades pel mar. Les teves cases de planta i pis, d’un blanc esmorteït, ens abrigaven de la salabror marina. Pel entremig del carrer de baix, passava estrepitós el tren de França, entremig de les cases, deixant el rastre de fum i sutge per sempre més enganxat per les parets. Sexomercado no és un lloc adient per escriure sobre com era el Mataró dels cinquantes.

Ara hi ha perruqueries i centres d’estètica, de baix preu, ofrenats per nous ciutadans vinguts de l’altra banda del món. Perruqueries xineses, vaja. I ja sabem, els que llegim i escrivim en aquest fil, que aquest concepte empresarial és sinònim de possible, encara que incerta, satisfacció corporal completa, ja sabeu, vint eurets l’hora, més la propina.

Wei Sha és un establiment paradigmàtic; ho té tot. Està situat en un carrer on la construcció posa en evidència el gust de les presses dels arquitectes dels setantes, on els bars fan pudor de fritanga i els carajillos es dispensen massivament, i on l’immigració pròpia d’aquella etapa va trobar acollida. La perruqueria Wei Sha està totalment integrada en aquest context urbanístic.

CAPÍTOL II

Perdoneu-me que no posi el nom de la massatgista, però és que simplement, no l’hi he preguntat. Segurament al néixer li deurien posar un nom bonic, natural, però impossible de recordar per nosaltres, hereus del santoral cristià. De manera que el més probable és que em digués que porta per nom Lilí, que sembla que no porta cap compromís, i tampoc no cal entrar en aquests detalls. Deixem-ho estar.

El fet és que la massatgista –és l’única que hi ha– ens acull amb molta professionalitat. No espereu trobar, en el moment de la recepció i primer contacte, cap indici que us faci moure les hormones de lloc. No és el cas. Entrem com aquell qui es va a repassar la barba, si en portes, o a vendre un extintor. L’he observada bé, més que res pensant en recordar detalls per després deixar-ne constància forera.

És una noia (m’agrada qualificar les dones de qualsevol edat de noies, això és una preferència personal), sense cap ingredient físic destacable. Passaria anònimament com una més de les ja habituals veïnes d’origen xinès que regenten bars i magatzems de tot-a-cent. La seva naturalitat és molt clara, tangible. M’ha semblat veure que en els seus ulls estirats, de color de sofà d’skay, però francament dolços i atractius, s’hi belluga una flameta fosca d’una manera que per mi ha estar torbadora. Potser és que jo veig més del que toca, però aquesta ha estat la meva impressió.

La seva vestimenta, discreta i d’unes fibres de qualitats discutibles, és poc propícia a aixecar la moral de cap visitant intencionat, com sou tots els que perdeu el temps llegint aquestes ratlles irrisòries. L’únic que fa la seva roba és ressaltar el color estretament pàl·lid de la cara. Me l’he mirada bé, i he pogut imaginar en cada pòmul una ditada de carmí, una petita nota de color.


CAPITOL III

Dins l’habitació obscura, una mica fúnebre i desangelada, m’he trobat nu i estirat a la llitera quasi sense adornar-m’en. Són ja masses visites a aquestes botigues i al final ja no sé distingir-ne una d’una altra. Us puc dir que tot plegat és correcte, que els que tingueu recel de trobar-vos algun indici d’incòmode manca higiènica no és el cas. Això sí, tot petit, petit.

He sentit el primer contacte de la mà femenina sobre el coll i m’he estremit. No puc fer-hi més. Estic nu, relaxat, i una dona em toca. Doncs m’estremeixo, què cony. I em sento lliure de fer-ho, de sentir-me bé, de sentir-me satisfet. De vegades penso que això del final feliç és una absoluta collonada, que el que val és sentir-se acaronat suaument, acollit com nen a la falda. No em feu molt de cas, que avui toca el dia depre.

Les mans petites s’han extès per tota l’esquena, d’una forma una mica erràtica. Torno a dir que agradable, és que a mi, que em toqui una dona és una cosa que no critico mai. Però si algú és més primmirat que jo i exigeix un massatge de llibre, ja pot ben bé fer clic al ratolí, perquè aquí no trobarà sortida plausible a la seva preferència.

El toc dispers i anàrquic s’ha anat escampant per tot el cos, fins sobrepassar la cintura i atacar cuixes i cames i peus. Arribat a aquest punt, molts us pregunteu si m’ha tocat els ous ni que sigui de resquitllada, això va així, ja ho sé. I també si m’ha tapat o no, o si ha tingut prevencions d’alguna classe, etc. En fi, que voleu detalls morbosos. D’acord.

Doncs mira, no m’ha tapat en cap moment, això per començar. Ha estat ben lliure de mirar, de tocar o de passar de tot, segons el seu criteri, perquè jo, discret que sóc almenys en una primera trobada, no he insinuat el més mínim. M’agrada que la massatgista dubti, que no sàpiga si cercar una propina merescuda o arriscar-se a donar un pas que potser a algun despistat li sembli fora de lloc. Espero a veure-les venir.

El cas és que ha sobrevolat la zona de perill sense, aparentment, immutar-se. Alguna resquitllada és sempre inevitable. Arribat a aquest punt, m’agrada fer servir una expressió, que trobo deliciosa, fantàstica. Se’m ha posat morcillona, davant la indiferència de la noia.

M’ha semblat veure, i no em feu gaire cas perquè sense ulleres sóc peix fora de l’aigua, que aquell coloret en els pòmuls que comentava abans, se li ha accentuat de sobte. El carmí ha esdevingut ara color de tomàquet madur, i els ulls se li han encès. ¿Pura imaginació meva o realitat tangible? no ho sé. El cas és que per moments, la meva libido ha trobat una connexió certa en ella i el cor m’ha bategat més fort. I a cada passada de les seves mans, més fort encara. He constatat una gran salut, almenys pel que fa a reaccions naturals, fins i tot la clàssica llagrimeta ha fet aparició estelar.

CAPITOL IV

Hi han hagut petits detalls, que no us cansaré en la seva descripció, però externs totalment a la voluntat de la noia (i meva!), que han fet considerar l’acabament de l’hora contractada d’una forma que actualment podríem considerar excepcional, i és que he mantingut intacte el dipòsit.

No em sap greu. La sessió ha estat agradable, saludable fisica i mentalment, enardidora en un moment donat. He gaudit de les mans d’una senyoreta, que m’han estat rebregant dolçament durant una magnífica hora, i tot plegat, per la mòdica quantitat de vint-i-cinc euros, propina inclosa. Jo no sé de gaires entreteniments humans que portin tants beneficis a aquest preu.

I els consells i reflexions finals: no és un lloc adient com per anar a buscar un acabament feliç en la línia típica i tòpica d’aquests centres d’estètica, i tampoc com per anar a gaudir d’un massatge mitjanament professional. Però sí que us puc dir que aquell que, sense ser exigent, vulgui relaxar-se una bona estona sota unes mans femenines, hi pot anar perfectament.

Jo m’ho he passat fantàstic. I encara em queda reserva....
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
ClubXMax
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 09:55.
Página generada en 0,371 segundos con 174 consultas.