Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Magistral - Barcelona - Centro de masajes
Deseados
Grupo Haima
Advertencia Estos mensajes tienen más de dos años de antigüedad. Ir al contenido reciente
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   189.298
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 22/09/2010, 11:02   #381
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Linta i Jenny

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Hola a tots, i disculpes per la meva absència.
He estat un temps d'abstinència i, tot que no era ni molt menys un asidu, si que a partir d'ara seran contades les meves aparacions per les pelus, per motius que ara no venen al cas, però les poquetes coses que faci les explicaré de la manera més amena possible que em permetin les meves condicions del moment en qüestió.

Fa gràcia veure com un dels noms més il·lustres del fòrum, el respectat Wagner, ens demana obrir nous horitzons i quatre posts més endarrere fa una "oda" a Linta. Evidentment, això no té cap ànim de crítica, ben bé al contrari.

Jo, com encara se que tinc moltes coses per descobrir a Magistral, no crec que faci gaire aventures, i més tenint en compte l'última expe allà.
Com ja us he dit, estic més calmat, i com feia molt de temps vaig decidir la setmana passada deixar-me caure per Magistral. Tenia curiositat per conèixer a Jenny, però després de dues visites fustrades (bé, acabar en mans de Lin-ta tampoc es pot dir que sigui cap fracàs), no tenia moltes esperances, de fet, ja em vania de gust un massatge casti de qualitat.

Total, que arribo i no veig a Lin-ta, i em rep una xinesa que no havia vist mai, ben proporcionada, d'uns 30 i guapeta de cara. Li comento per fer un massatge i em fa entrar. De seguida vaig veure que tenia molta trempera, entrem a la cabina i li pregunto per Lin-ta, em diu que ocupada tot mirant per fora de la porta. També li vaig preguntar per l'altre noia Susi, volia que veiés que no era el primer cop.
Li pregunto el seu nom i... Jenny!! I jo pensant en tot el que havia llegit d'ella. No va defraudar, no m'havia tret els pantalons que ja m'estava preguntat si volia massatge "aquí", ostres! si que va per feina aquesta, i ja em va dir la tarifa i tot!! (10€). Li vaig dir que si, després de recuparar-me del xoc inicial, i em vaig tombar a la camilla. La 3a sorpresa va ser que em va fer girar panxa enlaire, tot dient-me, "1º aquí". Ein!, tampoc estava preparat per aquest canvi d'ordre, de fet, no sabia si m'agradaria, però no em va donar temps, quan em vaig voler donar compte, ja m'estava acaronant la cigaleta. Va començar molt suau, i em va agradar, vaig intuir que pot ser es dedicaria més temps que l'habitual, sense l'objectiu de fer-me ejacular en el mínim temps possible.
més o menys va ser així, va fer un treball progressiu i eficaç, llàstima que va enraonar amb algú de fora, un "algú" que poc més tard vaig deduir que era Linta.
Ostres, m'oblidava, mentres parlàvem al principi sobre el tema, em va cridar l'atenció que em va demanar que no digués res dels FF a Susi, que era la jefa, i em deia que Linta no faia masajes "aquí", fins que no em vaig posar el meu dit a la boca amb el símbol del silenci no es va quedar tranquila. No vaig entendre molt bé que em volia dir de Linta, era com si Linta no estigués al corrent, cosa que no em crec, evidentment, però vaja, ja dic que no em vaig empescar gaire.
Catxis....haig de marxar, m'han trucat per teléfon i se m'ha fet tard.
Sorry, to be continued....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/09/2010, 17:18   #382
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Pixapins perdent el cap (i el cul) per la senyoreta Jenny

Mensajes de este usuario en este tema: 58
Un títol així podria tenir el missatge que em disposo a escriure. La veritat és que la Jenny m'ha robat el cor. És tanta la delicadesa i l'atenció que m'ofereix que aquest cavaller no pot fer altra cosa que quedar-se embadalit i al.lucinat cada cop que té el gust de visitar-la.

Avui no ha estat una excepció. M'he atansat a Can Magistral i...oh sorpresa, no hi havia ningú. La Jenny vagarejava per allà, fent no se sap què. Ràpidament m'ha indicat que l'acompanyés a la cambra del relax (en el sentit més literal del terme, o sigui, relaxació).

Com sempre, el cavaller Pixapins s'ha tret la roba per tal de deixar-se acaronar per les expertes mans de la Jenny. Hi ha una remor música de fons, i la Jenny no és de les que t'atavala amb preguntes, o sigui que a la cambra es respira una atmosfera de pau i tranquilitat.

Tot i estar acostumat a les sàvies manipulacions de la Jenny, aquest cavaller sempre gaudeix com si fos el primer cop. Hi poden haver coses previsibles, però no hi mai dues sessions iguals, com no hi ha pas dues gotes d'aigua iguals o dues idèntiques besades.

No és un massatge fort. Més aviat són una suaus carícies, llevat de les articulacions, on es nota que exerceix una pressió més forta. Per bé que m'agrada el massatge fort, la Jenny em transporta a un món de sensacions que fa que m'oblidi de tot el que m'envolta. Com he dit, és una autèntica hora de relaxació.

A més, com que ja he repetit diversos cops, sap que m'encanta el seu massatge de peus, i hi dedica una bona estona. Avui li he dit, en anglès i en castellà, que els meus peus estan enamorats d'ella.:mucho_amor: Ha somrigut. Crec que m'ha entès, tot i les seves evidents dificultats amb l'idioma. Ella, no obstant això, intenta aprendre la llengua de Cervantes: a la cambra hi ha un gruixut diccionari castellà-xinès/xinès-castellà, que he utilitzat per dir-li que em cuida molt bé.emotic_ok

Poc podria afegir a allò que he explicat altres cops. No es tracta que et facin o no final feliç: es tracta que surtis feliç i content del massatge. I cada cop que hi vaig, surto d'allò més content. Això sí és un final feliçemotic_Per la resta, la Jenny és força coneguda de tots els foraires habituals a les perruqueries xineses, per la qual cosa crec innecessari donar més detalls. Si us diré que sempre li dóno propina. I és que algú que t'ofereix tantes atencions per tan poc no es mereix una propina: es mereix el Cel. Malauradament, jo no puc pas donar-li una cosa així, per la qual m'he de limitar a aquests petits detalls. Això sí, encara que un servidor no sap gairebé gens de xinès, entenc que hi ha gestos que ultrapassen la barrera idiomàtica: un petó, una abraçada són senyals inequívocs dels meus sentiments envers aquesta senyoreta. I sí, ja sé que no sóc l´únic que les rep (les atencions), però crec necessari manifestar-li que em fa feliç.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/09/2010, 17:56   #383
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 22
Cita:
Iniciado por Pixapins Ver Mensaje
que t'ofereix tantes atencions per tan poc no es mereix una propina: es mereix el Cel. Malauradament, jo no puc pas donar-li una cosa així,


Pixa, segur que no podràs donar-li el cel, però segur que li pots aconseguir un estel amb el seu nom.

saluditosssssss
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 28/09/2010, 11:22   #384
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Bé, com anava dient, Jeny m'estava fent una feina agradable, i la veritat, em va estovar tant i tant bé, que quan va començar a fer un moviment una mica més enèrgic, ostres, em vaig escòrrer gairebé sense adornar-me'n. Per cert, m'oblidava de dir-ho, em va cobrar els 10€ per avançat!, clar, després ho vaig entendre tot, quan m'estava netejant, se m'ampropa a l'oïda i em diu: "ara venil Linta y masaje"...
Ostres, ara quadra tot, inclús em va quadrar per què em va preguntar al principi si jo havia trucat per teléfon: tindria 5' disponibles, potser estava esperant un client, i Linta estaria a punt de quedar lliure i va pensar que seria preça fàcil per embutxacar-se 10€ ràpidament.
No descartaria la possibilitat que ella i Linta tinguéssin un acord per convinar-se clients, ja se sap, si Jenny fes els massatges de Linta, seria la dona ideal...

En fi, experiència curiosa i sens dubte que hi tornaré.

Salut!!

Total, va arribar Linta, agradable com sempre i va posar les seves sàvies mans sobre el meu cos satisfet, i el va satisfer encara més...

Cita:
Iniciado por Stumpjumper Ver Mensaje
Hola a tots, i disculpes per la meva absència.
He estat un temps d'abstinència i, tot que no era ni molt menys un asidu, si que a partir d'ara seran contades les meves aparacions per les pelus, per motius que ara no venen al cas, però les poquetes coses que faci les explicaré de la manera més amena possible que em permetin les meves condicions del moment en qüestió.

Fa gràcia veure com un dels noms més il·lustres del fòrum, el respectat Wagner, ens demana obrir nous horitzons i quatre posts més endarrere fa una "oda" a Linta. Evidentment, això no té cap ànim de crítica, ben bé al contrari.

Jo, com encara se que tinc moltes coses per descobrir a Magistral, no crec que faci gaire aventures, i més tenint en compte l'última expe allà.
Com ja us he dit, estic més calmat, i com feia molt de temps vaig decidir la setmana passada deixar-me caure per Magistral. Tenia curiositat per conèixer a Jenny, però després de dues visites fustrades (bé, acabar en mans de Lin-ta tampoc es pot dir que sigui cap fracàs), no tenia moltes esperances, de fet, ja em vania de gust un massatge casti de qualitat.

Total, que arribo i no veig a Lin-ta, i em rep una xinesa que no havia vist mai, ben proporcionada, d'uns 30 i guapeta de cara. Li comento per fer un massatge i em fa entrar. De seguida vaig veure que tenia molta trempera, entrem a la cabina i li pregunto per Lin-ta, em diu que ocupada tot mirant per fora de la porta. També li vaig preguntar per l'altre noia Susi, volia que veiés que no era el primer cop.
Li pregunto el seu nom i... Jenny!! I jo pensant en tot el que havia llegit d'ella. No va defraudar, no m'havia tret els pantalons que ja m'estava preguntat si volia massatge "aquí", ostres! si que va per feina aquesta, i ja em va dir la tarifa i tot!! (10€). Li vaig dir que si, després de recuparar-me del xoc inicial, i em vaig tombar a la camilla. La 3a sorpresa va ser que em va fer girar panxa enlaire, tot dient-me, "1º aquí". Ein!, tampoc estava preparat per aquest canvi d'ordre, de fet, no sabia si m'agradaria, però no em va donar temps, quan em vaig voler donar compte, ja m'estava acaronant la cigaleta. Va començar molt suau, i em va agradar, vaig intuir que pot ser es dedicaria més temps que l'habitual, sense l'objectiu de fer-me ejacular en el mínim temps possible.
més o menys va ser així, va fer un treball progressiu i eficaç, llàstima que va enraonar amb algú de fora, un "algú" que poc més tard vaig deduir que era Linta.
Ostres, m'oblidava, mentres parlàvem al principi sobre el tema, em va cridar l'atenció que em va demanar que no digués res dels FF a Susi, que era la jefa, i em deia que Linta no faia masajes "aquí", fins que no em vaig posar el meu dit a la boca amb el símbol del silenci no es va quedar tranquila. No vaig entendre molt bé que em volia dir de Linta, era com si Linta no estigués al corrent, cosa que no em crec, evidentment, però vaja, ja dic que no em vaig empescar gaire.
Catxis....haig de marxar, m'han trucat per teléfon i se m'ha fet tard.
Sorry, to be continued....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/09/2010, 15:29   #385
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Massatges en cadena

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Molt interessant la expe del company stumpjumper.

Crec que es el primer cop que es reporta un massatge complert executat com si estiguéssim en una cadena de producció, es a dir, cada operaria fa el que millor sap fer. Primer t'enganxa la Jenny :00c003:, et mostra tot el seu savoir-faire en 10 minutets :SURE::1114::1656: i apa, a mans de la Linta :00ccoletas:, que t'ofereix un dels millors massatges sensitius de Barna. I surts de la teva sessió de massatge com un nen amb sabates noves gifs_ojos. Cada dia no deixen de sorprendrem aquest cony de xinesos ...


Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/09/2010, 18:21   #386
ElPacienteIngles
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 16
icon

Si

Cita:
Iniciado por PRIVATA Ver Mensaje
Molt interessant la expe del company stumpjumper.

Crec que es el primer cop que es reporta un massatge complert executat com si estiguéssim en una cadena de producció, es a dir, cada operaria fa el que millor sap fer. Primer t'enganxa la Jenny :00c003:, et mostra tot el seu savoir-faire en 10 minutets :SURE::1114::1656: i apa, a mans de la Linta :00ccoletas:, que t'ofereix un dels millors massatges sensitius de Barna. I surts de la teva sessió de massatge com un nen amb sabates noves gifs_ojos. Cada dia no deixen de sorprendrem aquest cony de xinesos ...



Estoy de acuerdo, pero puestos a opinar, quizás la faena resultaria mejor resuelta si primero fuera Linta la que te pone a tono con su "magistral" masaje. Y cuando ella te deja "to palote", en lugar de arreglarte tú mismo, entonces que pase Jenny a rematar.
Así estaría mejor el relax completo. Vamos, digo yo.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
SugarGirls
Antiguo 29/09/2010, 01:33   #387
benjor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Genny Lee y Los Pájaros de barro.

Mensajes de este usuario en este tema: 9
Quizás lo más normal hubiese sido ir a una nueva peluquería para descubrir a nuevas masajistas que aún me falta por conocer. Pero NO, no ha sido así. He vuelto a caer en las manos de Genny Lee.
Para no encapricharme en serio con ella, siempre me prometo a mi mismo que tendría que estar, por lo menos, más de un mes sin verla, pero rompo mi promesa. Y es que, no puedo aguantar tanto tiempo.
Han pasado nueve días, desde la última vez que la ví, y sin embargo me parece una eternidad.
Entro en Majistral y me recibe Susy. No hace falta que le diga que quiero el masaje con Genny, ya lo sabe. Me dice que me espere 2 minutos, está en el lavabo.
Sale del lavabo, voy hacia ella, está radiante, lleva un vestido muy bonito de color azul claro, se ha alisado el pelo, nos saludamos y le digo que ahora me toca a mí ir al WC. Cuando salgo voy a su cabina, ella me está esperando, cierra la puerta. La abrazo y la beso. Me desnudo, me tumbo en la camilla boca abajo y me dejo hacer. Sé que estoy en buenas manos y todo lo que me haga me va a gustar.
Coge aceite y lo frota con sus manos para calentarlo. Pone sus manos en mis hombros y aquí ya empieza el relax. El estrés, desaparece al instante, nace, el reposo, la tranquilidad y la relajación total. Todo mi cuerpo se calienta por el calor que transmiten sus manos. De fondo una música, no china, son los Pájaros de Barro, de Manolo García. Se me van cerrando los ojos. No quiero dormirme, quiero sentir sus dulces manos, pero es tan grande el bienestar, que caigo adormilado...zzz...zzz...zzz...
Me despierta el rozar de sus labios en mi oído y oigo su vocecita muy femenina que dice: Joldiii, Joldiii, vuelta!!!
Me doy la media vuelta y sé, que ya no me voy a volver a dormir. Empieza, el delirio, el deseo, el sentir el verdadero calor de su cuerpo. Empieza, la pasión..... .
Vuelve a sonar los Pájaros de Barro ¿ y que son?....., "son sueños e ilusiones que quieres alcanzar, pero cuando los hechas a volar, se caen". Yo podría decir que parte de mis sueños con Genny, SI, los he alcanzado, pero siempre queda algo....
Como es habitual en ella, me limpia todo mi cuerpo con una toalla caliente, sin dejarse ni un rincón.
Por último se sienta en el taburete enfrente de mis pies y los masajea como sólo ella sabe hacerlo. Mientras yo la voy mirando, ella me sonríe, yo no paro de mirar esos ojos tan penetrantes que tiene y me pregunto: ¿que tendrá esta chica,que me hace tan feliz? la respuesta creo que la sé, pero perdonarme, que me la reserve sólo para mí.
Cuando ha acabado, me levanto de la camilla y me voy vistiendo. Hablamos de que ha mejorado su castellano. Ahora lo habla mejor. Me dice que lleva dos meses aprendiéndolo. También tiene planes de futuro a medio plazo.
Los calificativos de esta chica son de sobras conocidos , pero los recordaré: implicada, dulce, amable, cariñosa, atenta, generosa, elegante e inteligente.
Un compañero del foro dice que le daría el cielo, otro colega dice de poner su nombre a una estrella. ¿Y yo, que le puedo dar? pues lo mismo que mis compañeros y el mismo trato que ella me da a mí. Es decir, un trato excelente.
Me despido de ella de la misma manera que la saludé. Le pago el masaje a Susy y salgo de la peluquería.
Me dirijo hacia mi vehículo, lo abro y busco el CD de Manolo García. Lo pongo y vuelven a sonar los Pájaros de barro. Y es que esta canción me hace recordar las sensaciones que he tenido con esta chinita.

Aunque no sea de estatura, pero sí de corazón, digo:

Genny iii Que grande eres!!!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/09/2010, 11:19   #388
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Tens tota la raó. Seria qüestió que, un dia que t'agafi Linta, comentar-li si els últims 5' podria passar Jenny, no se si m'atreviria...

Cita:
Iniciado por Manzanera Ver Mensaje
Estoy de acuerdo, pero puestos a opinar, quizás la faena resultaria mejor resuelta si primero fuera Linta la que te pone a tono con su "magistral" masaje. Y cuando ella te deja "to palote", en lugar de arreglarte tú mismo, entonces que pase Jenny a rematar.
Así estaría mejor el relax completo. Vamos, digo yo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/10/2010, 21:44   #389
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Incidentes en Magistral

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Masahe feliz con Jenny esta tarde, quedé con ella esta mañana por sms, "hoy masaje 19.00?", "OK!"

Me encanta ir a verle los viernes por la tarde, porque sé que estaremos tranquilos. Los foreros y demás usuarios independientes de los chinomasajes se preparan para el fin de semana o repasan las expes del día, y no suele haber mucho cliente. Tanto que la hola pasa a hola y media y cuando sales te das cuenta que han pasado dos...

Hoy sin embargo, dos incidentes a destacar.

Llegué a Can Magistral muy estresado, con la espalda hecha una piedra, dolores en los trapecios, un dia para olvidar en el trabajo. Saludo a Jenny, mas risueña que nunca, me despeloto y me tumbo bocabajo en la camilla. Al medio minuto de tener sus manos recorriendo mi espalda, ya estoy volando, desfilan antes mi ojos cerrados unos paisajes sacados de la pelicula Baraka mientras suena en mi cabeza la banda sonora de hoy, "Tupelo Honey" de Van Morrison.

Al instante en que ataca el segundo refrán de la canción, la música parece ponerse en pausa: Una voz masculina suena desde la entrada, entiendo "PERO HE LLAMADO!", y la jefa viene a hablar con Jenny a traves de la puerta. Tuve un aterrizaje forzoso, pues ella dejó la cabina un momento para hablal con el cliente, entregale una taljeta con su nomble y numelo de movil, y creo que le dijo "A las ocho". Maldición, y yo que queria mi hora y media hoy! Al final, creo que el Potencial no podía tan tarde, quedalon pala otlo dia, y tuve mi largometraje. Colega, si lees estas líneas, lo siento, esto es lo que ocurre cuando la masajista acepta reservas por su cuenta, y la jefa también. Si yo hubiese llegado cinco minutos más tarde, probablemente me habría pasado a mi.

Pues nada, otra vez a despegar. Van Morrison vuelve a cantar su poema de ternura entre mis orejas, y las manos de Jenny... en lo de siempre: hace más o menos los mismos pases a cada vez, pero no se como se lo monta, cada masaje con ella produce sensaciones nuevas.

Y vamos haciendo, la canción en mi cabeza es larga, sospecho que ha hecho algún loop mientras yo no estaba pendiente, sigue sonando: "...she's as sweet, as Tupelo honey...". No me he dado cuenta de nada, o casi, y ya estoy bocarriba, en el epílogo del masaje, cuando....

:emotic_yikes:

La puerta corredera se abre de golpe! Y yo en mi estado de desnudez primaria, la Jenny inclinada sobre mi pecho... Asoma la cabeza un individuo que ya no es canoso, su pelo brilla en la penumbra de la cabina, tocado desde atrás por la luz del fluorescente chino, parece una aparición angelical! Habrá durado unos cinco segundos, el hombre se medio disculpa diciendo "ay no! aqui no es el lavabo" y se marcha.

:KIKES:

Que conste que el pestillo estaba echado.

Vaya mierda de pestillo.

La Jenny casi se muere de la risa, yo también, ya que estamos... Compañero, si eres del foro, identificate, para que yo tenga al menos el placer de saber el nombre de El Que Me Ha Sido Revelado a medio masaje magistral. Y de paso publica la expe, pues no creo que te estuvieras cortando el pelo, debías estar con la única Lin-ta, ¿no?

Pues esto, un viernes ajetreado en C/Lepanto. Para compensar, la Jenny al final del masaje, cuando ya me estaba incorporando para vestirme después de un inolvidable masaje de pies, me dice que no, que no me levante aún. Me vuelvo a estirar, cierro los ojos, oigo como ella se mueve por la cabina, se me vuelve a acercar a los pies con una sonrisa, y me pone los calcetines.

Gracias, Jenny.

Última edición por Whisper1992; 08/10/2010 a las 21:47.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 09/10/2010, 16:00   #390
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Jenny Lee dels Tirants ataca de nou

Mensajes de este usuario en este tema: 58
El meu estimat amic Wagner, amb el seu enginy característic, va "batejar" un cop la senyoreta Ame, actual massatgista a la perruqueria Dedo Grande, com "Ame dels Tirants". Avui, certament, volia anar-la a visitar en la seva nova ubicació (jo només la tinc vista a Prim), però vet aquí que, finalment, he decidit tornar a re-caure amb la senyoreta Jenny Lee, que a aquest pas bé podrà ser anomenada Jenny Lee dels Tirants.:sm061:

Poca cosa podria jo aportar que no coneguéssiu ja d'aquesta noia, les manipulacions de la qual ens deixen tan meravellats que, un i altre cop, anem a recaure-hi. I és que el seu grau de sensibilitat, sensualitat, savoir-faire i tot allò que volgueu dir és incentiu suficient per repetir.

M'he promès a mi mateix fer una "cura de desintoxicació" :sm061::sm061:amb una altra massatgista. Ja sé que no serà com ella, però és que quan hom s'acostuma a certes manipulacions, es fa difícil tastar una altra cosa. I no es bo fer-se dependent de ningú, menys encara d'aquestes encantadores senyoretes que tan de servei ens fan.

Arribada a la perruqueria: la noia de l'entrada, que ja em coneix, em diu que em veig més jove amb els cabells curts (sí, el sr. Pixapins ja no porta cabellera :sm061smile. Com que ja sap els meus gustos...ràpidament crida la Jenny Lee, que rondava per allà. Ens saludem...i apa...cap a la cambra del relax que hi falta gent.

En fi, com ja és sabut per tothom, les seves mans et transporten a una altra dimensió. Passes una hora allà dins..però te'n podries passar tres...de tan bé que estàs. Els meus peus, com sempre, salten d'alegria quan la veuen, perquè saben que seran tractats d'allò més bé.

Avui, a part del massatge, ens hem dedicat a xerrar una mica més d'allò que és habitual. Sabut és que la senyoreta Jenny va justeta de castellà..però s'esforça molt...i cada dia ho fa una mica millor. Com tots els xinesos, es queixa que la llengua de Cervantes és molt difícil..però carai...avui m'ha deixat sorpresa amb una afirmació: com molts de vosaltres sabeu, la Jenny sap una mica d'anglès. Però entre que en sap poquet i que no el practica, lògicament no el té tan per la mà com el castellà. Però com us dic, avui m'ha sorprès quan m'ha dit que l'anglès li resulta més fàcil perquè no s'ha de preocupar del gènere de les paraules.emotic_ok És cert: la llengua de Shakespeare només distingeix els gèneres de les persones (home/dona, germà/germana fill/filla...), dels animals de sexe conegut (toro/vaca...) i , a tot estirar, dels vaixells i d'alguns països (que solen ser femenins). La resta, és tot gènere neutre. Això és un gran avantatge a l'hora d'estudiar la llengua anglesa, certament, i la Jenny n'és ben conscient.

En fi, jo li he parlat una mica en anglès...i ella "pescava" alguna cosa. Fins i tot m'ha sorprès quan, en parlar dels peus i dir-li que el mot football està format per foot (peu) i ball (pilota, bola), no només ho ha entès sinó que ha dit ball, i a l'hora assenyalava els acompanyants de la cigaleta.:sm061:És cert, en anglès, balls són les "pilotes" o "collons". Bona deducció, Jenny ¡emotic_ok

Alguns detalls més: avui no s'ha obert la porta ni s'ha vist cap "aparició":s173:, com sí que va veure en Guirinald. Res no ha pertorbat el tranquil·litzador i relaxant massatge que estava rebent. I una cosa més: la Jenny té 33 anys, dit per ella mateixa (en anglès compta força bé).

Fi del massatge. Em posa els mitjons i m'ajuda a vestir-me. Jo més content que un gínjol...com sempre. Pago a caixa els 20 euros de rigor..i apa...fins una altra Jenny (ai no...que se suposa que m'he d'estar un temps sense veure-la biggrin).

Última edición por Baja_243; 09/10/2010 a las 16:29.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/10/2010, 00:26   #391
rocket
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 21
El otro día me apetecía un masaje con Jenny, salió Linta lo hice con ella y salí de maravilla. Hoy me apetecía más con Linta, he estado con Jenny y he salido con una sonrisa de oreja a oreja. Es muy grande la diferencia entre el masaje de una y de la otra, pero el resultado siempre es satisfactorio, muy bueno. Si conoces alguna que haga un buen masaje fuerte descontracturante ya lo tienes todo.

Ahora mismo el rollito éste de las pelus chinas está muy bien, es un gran aliciente para la vida en nuestra ciudad. Tendríamos que enterarnos si por el resto de Europa también existe este tema, ahora mismo viajo poco, no puedo aportar nada, me acuerdo de un chico que comentó algo de un masaje chino en Londres pero ahí se quedó todo. Estaría bien que el que sale fuera y sabe algo que aporte, porque desde luego no creo que esto abunde por ahí.

En vez de cerrar pelus, promocionarlas en Europa es lo que tendría que hacer el Hereu, traer dinero de fuera.

Última edición por rocket; 15/10/2010 a las 00:31.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/10/2010, 00:54   #392
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cita:
Iniciado por rocket Ver Mensaje
El otro día me apetecía un masaje con Jenny, salió Linta lo hice con ella y salí de maravilla. Hoy me apetecía más con Linta, he estado con Jenny y he salido con una sonrisa de oreja a oreja. Es muy grande la diferencia entre el masaje de una y de la otra, pero el resultado siempre es satisfactorio, muy bueno. Si conoces alguna que haga un buen masaje fuerte descontracturante ya lo tienes todo.

Ahora mismo el rollito éste de las pelus chinas está muy bien, es un gran aliciente para la vida en nuestra ciudad. Tendríamos que enterarnos si por el resto de Europa también existe este tema, ahora mismo viajo poco, no puedo aportar nada, me acuerdo de un chico que comentó algo de un masaje chino en Londres pero ahí se quedó todo. Estaría bien que el que sale fuera y sabe algo que aporte, porque desde luego no creo que esto abunde por ahí.

En vez de cerrar pelus, promocionarlas en Europa es lo que tendría que hacer el Hereu, traer dinero de fuera.
Hola Rocket

Yo me voy paseando un poquito, he de decir que tantas y tan buenas como en BCN, no hay en ninguna ciudad de las que he visitado. Además, aqui son peluquerías, por otros lados ya son "salones de masaje" o algo por el estilo.

Encontrarás mis aventuras en lugares exóticos en estos posts:
El Bar de las Pelus Chinas (Tema)
El Bar de las Pelus Chinas (Tema)
El Bar de las Pelus Chinas (Tema)

Próximamente, probaré suerte en Paris... Ahi también hay un foro, muy concurrido, parecido a este. Tiene expes con lumis y masajistas de todas las nacionalidades, y de toda europa. Los pisos de asiáticos de Barcelona son conocidos, pero no las pelus...Para quien entienda el francés:

http://www.youppie.net/forum/forumdisplay.php?f=179

Auf viedersehenbiggrin
Aviso a Organizadores   Responder
Beatriz
ThePlay
Antiguo 18/10/2010, 00:40   #393
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Frikada en Magistral...

Mensajes de este usuario en este tema: 96
Sabado por la tarde, 8,30 (20,30 horas), y no llueve, estan Susy y la peluquera peinando, Susy sabe que voy por Lin-Ta y dice que en 10 minutos esta lista.... diez minutos y Susy va para la cabina de Lin-Ta, bla, bla, bla, y viene a decirme que un minuto, pasa el minuto y viene Lin-Ta, me hace pasar a la cabina primera de la derecha, la de Susy, le digo que no me gusta, mucho ruido, pasos arriba y abajo, que no, que vayamos a la suya, fondo a la izquierda, pone cara de boba y no sabe que decirme y yo lo digo por ella, "tienes el cliente dentro, tú ir ahora y mientras yo espero aquí?", no, no, me dice, pero no sabe como decirmelo y al final lo suelta... cliente en mi cabina, y yo ahora contigo y Genny terminar masaje con mi cliente!!!!, toma ya... entonces le digo, ó sea que tú le haces masaje al cliente y luego Genny le hace el ff.?, baja la mirada, me mira con la cabeza baja y me dices... ´"y tú como sabes?", joder mi niña, como no voy a saberlo, está clarisimo. Pasado este trance, me desnudo y masaje, ni decir tiene que como siempre, buenisimo masaje con sus grandes momentos sensuales, que no sexuales, y aprovecho para hacerle la pregunta del millón, "tú no masaje aquí nunca?", no, no, dice, yo solo ayuda a cliente para el hacer masaje aquí (HK), le digo?, pero algún cliente si tendras que se lo haces, tres ó cuatro por lo menos?, no, no, me dice, yo nunca, yo insistiendo hasta que al final me confiesa que "solo un amigo" y me dice el nombre de pila del amigo, (forero por la gracia de dios), bien, me quedo casi tranquilo, yo creo que dos ó tres más, por lo menos si tendrá, a pesar de que ella insiste que no.

Son las fiestas del barrio de la Sagrada Familia, banda de musica, rua, petardos y la hostia, y yo en la cabina primera, un desastre de ruidos y gente en la peluqueria gritando, más musica china... al fin termina el follón exterior e interior, ya me quedo más relajado con el masaje y caricias de Lin-Ta.

Son 9,30 (21,30), me visto y salgo, en el cuartito de enfrente está Genny poniendose el chaquetón para marcharse, nos saludamos con un adios y una gran sonrisa, voy a caja y pago 20 euros a Susy, me dá el caramelito obligado de cada sesión y salgo a la calle... miro, remiro y no veo por allí a ningún arquitecto, ni biografo oficial de Genny esperandola, será que hoy no tocaba....

Saludos a todos...

Última edición por Mirga; 18/10/2010 a las 01:04.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 18/10/2010, 11:15   #394
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 95
Tot i saber de sobres que remantant la feina podria treure's un sobresou important, la Linta ha optat reiteradament per executar, per cert d'una forma extradordinària, únicament el massatge corporal que s'ofereix a la porta i res més.

Entenc que ha de ser una cosa molt difícil, això de mantenir-se en els teus tretze. Són molts tios al cap del mes que passem per les seves mans i dubto que no siguem el 99% els que insinuem o bé directament demanem un repàs de baixos total. I també tinc clar que més d'un li ha ofertat quantitats concretes de moneda a canvi de les seves carícies més demanades. I ella, duro.

En concret, jo mateix he hagut d'anar-la a buscar no sé on per donar-li una digna propina, perquè és que ni això; la seva tècnica és que un cop acabada la feina, fot el camp, i ni propina espera.

Per això li he escrit quatre ratlles dedicades a ella, en aquest mateix fil, que ratifico de nou en les seves formes i continguts.

En contrast amb tanta pajillera de tot-a-deu indiferent a les nostres sensibilitats, la Linta ofereix un massatge de collons, i amb ella et trobes a gust, acabi com acabi, almenys jo. Des d'aquí la meva admiració i enveja a aquell mortal que tingui amb ella prou confiança i comunicació com per quedar relaxat totalment en les seves manetes de cristall.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 18/10/2010, 13:07   #395
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Para ellas, somos como una cadena de montaje de la S.E.A.T., la Lin-ta nos pone el motor y la Jenny, lo arranca y prueba. Se lo pasan de coña con nosotros, cada vez que alguno se queda solo haciéndose un Hk:1115:, la Lin-ta sale y se lo cuenta a la Jenny, y se descojonan las dos, (comentario que me a echo la propia Jenny) bueno nosotros también lo pasamos estupendamente, en la cadena de montaje.
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 18/10/2010, 13:54   #396
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 95
Està clar que la Linta es queda molt satisfeta si considera que el client s'autoexecuta la feina. No sols ho comenta amb les companyes, sinó que sovint se li nota en l'expressió.

Aquest és un aspecte poc debatut en aquest fòrum, però jo sempre he opinat que moltes massatgistes, sinó acabes amb èxtasi, no es donen per satisfetes, s'emporten la sensació que no han fet bé la feina i que això pot comportar el risc de que no tornis.

El cas, indiscutible, és que la Linta no s'emporta la propina, almenys la proporcionada a un bon ff., ja pot descollonar-se tot el que vulgui.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 18/10/2010, 16:00   #397
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Creo te equivocas...

Mensajes de este usuario en este tema: 96
Cita:
Iniciado por antoniovargas Ver Mensaje
Para ellas, somos como una cadena de montaje de la S.E.A.T., la Lin-ta nos pone el motor y la Jenny, lo arranca y prueba. Se lo pasan de coña con nosotros, cada vez que alguno se queda solo haciéndose un Hk:1115:, la Lin-ta sale y se lo cuenta a la Jenny, y se descojonan las dos, (comentario que me a echo la propia Jenny) bueno nosotros también lo pasamos estupendamente, en la cadena de montaje.

Quizá me expliqué mal, como Susy sabia que yo solo voy por Lin-Ta a Magistral, fue a buscarla a su cabina y convinieron hacer el cambio de ella por Genny y poder ella, (Lin-Ta), atenderme a mi, el cliente supongo que contentisimo, Genny tambien, otro ff. en su cuenta corriente, y yo, pues lo mismo, todos contentos, ahhh, y Susy tambien, yo no me iba sin masaje y 20 euros más para la caja. Lo de trabajar exproseso Lin-Ta medio masaje y rematar Genny con el ff., no lo creo, yo se lo dije a ella en cachondeo y la pobre se quedó aturdida y sin saber que decir.

Con Lin-Ta he tenido muchos HK y nunca me ha dejado a la mitad para ir a contarselo a Genny, que se lo haya contado Genny a Antoniovargas, seguro, Genny no tiene ni puta idea de español, pero habla por los codos.

Descojonarse Lin-Ta y Genny a cuenta de este tema, tampoco me cuadra nada, las relaciones de amistad entre ellas dos, no son de lo más amigables.

Saludos a todos...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 18/10/2010, 17:54   #398
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Creo te equivocas...Segunda parte

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cita:
Quizá me expliqué mal
No te sueles explicar mal, sueles llamar al pan, pan y al vino, vino, y yo ya hace tiempo que te entiendo.

Cita:
Lo de trabajar exproseso Lin-Ta medio masaje y rematar Genny con el ff., no lo creo, yo se lo dije a ella en cachondeo y la pobre se quedó aturdida y sin saber que decir
Aqui si que te equivocas, no suelo hablar de me a dicho fulanito que..Yo he estado presente en el momento del regateo cliente Lin-ta cambio Jenny. Que la Jenny se quede aturdida y sin saber que decir, si que lo veo raro.

Cita:
Descojonarse Lin-Ta y Genny a cuenta de este tema, tampoco me cuadra nada, las relaciones de amistad entre ellas dos, no son de lo más amigables.
La relacion entre jenny y Lin-ta es de amistad, (dicho por ella) no ocurre lo mismo con Susy.

A quien de los dos, Jenny le dice la verdad a mirga o Antoniovargas? posiblemente a ninguno, en fin el debate Jenny seguira en la barra de un bar, que hace tiempo, que no tomamos nada.

Cuidaros.
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
amateurTV
Antiguo 18/10/2010, 19:20   #399
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 96
Esto, esto, en la barra de un bar, ó en la oficina de Fayi que nos estan esperando... ahhhh y del tema anterior yo con Genny no he hablado nunca, solo con Lin-Ta, un abrazo a todos. borrachos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/10/2010, 10:38   #400
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Sobre el comentari de Wagner

Mensajes de este usuario en este tema: 17
Wagner diu:
Cita:
Està clar que la Linta es queda molt satisfeta si considera que el client s'autoexecuta la feina. No sols ho comenta amb les companyes, sinó que sovint se li nota en l'expressió
.

LinTa es posa contenta i se li nota en l'expressió (s'entèn, de contenta)? No n'estic gaire segur. Ella no ajuda gaire, quan li demanes que t'ajudi, diu que ho ferà "muy poco" i així és. Jo no crec que es posi contenta, sinó que és una manera de suplir les mancances, si ho comparem amb les seves companyes. Si no fos així, probablement molts clients (no jo) demanarien per Genny o Susana amb l'espectativa certa de FF.

Per què no fa FF?. perque no li agrada o, més dubtosament, per qüestions morals (això ho veig difícil, però pot ser). I si no li agrada, no crec que es posi contenta, sinó més aviat espera indiderent que tu mateix facis la feina (de fet, ella t'ho indica), esperant que acabis per acabar el massatge. És més, li fa com una mica d'angunia netejar-te, et dona paper perquè ho facis tu mateix i, per llençar-lo a la paperera una vegada l'hagis fet servir, el recull amb altres papers a la seva ma per no contaminar-se...

Amb tantes prevencions, jo casi prefereixo acabr el massatge, que és molt bó, sense HK.
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
Valkiria

tag Etiquetas
Masaje

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 05:56.
Página generada en 0,553 segundos con 227 consultas.