Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Alin (ex Oke) - Escorial, 18 - Barcelona - Centro de masajes phonex
Grupo Haima
Deseados
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   115.376
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 22/09/2010, 15:17   #141
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Deu euros de propina serveixen per molt

Mensajes de este usuario en este tema: 36
En Wagner s’ha prejubilat fa poc i ara té molt de temps lliure. El metge l’hi ha dit que no té ni colesterol ni sucre, i que quina sort que té. Quan es desperta a mitjanit, de vegades té ereccions. En Wagner és del Guinardó i li agrada escriure.

José també s’ha jubilat. Va néixer a Granada i ha treballat tota la vida, des de que va venir ben jove, en una empresa que feien coses d’alumini. Amb un gran esforç, es va comprar un piset. Ara, mentre juga a cartes en el bar de sempre en el seu poble natal i pren un perfumat d’anís, sap que amb la jubilació i el que cobra de lloguer a uns xinesos pel seu pis de Santa Coloma, en té ben bé prou. Fuma.

La Liu Yifei té clar que aquest nom costarà de recordar a la gent d’aquí i ha decidit de fer-se anomenar Sofia, que és més fàcil. La Sofia ha trobat feina a Barcelona, a Oke, del carrer Escorial, per fer la manicura, massatges o el que convingui. Va quedar embarassada als dinou anys i ara, amb vint-i-vuit, s’ha d’espavilar. No sap on és el marit, ni ganes. El que sí sap és que cal enviar diners als avis, si vol que la seva nena estigui bé.

En Wagner opina que tot plegat, són quatre dies. I que ja ha treballat més que prou, temps que no s’ha dedicat a si mateix, i que ara en té l’oportunitat, i que vés a saber fins quan durarà. Ha reservat una hora de massatge a Oke, si pot ser amb la Sofia.

A Granada fa encara un temps esplèndid. Mentre demana un altre carajillo, José mira la seva llibreta d’estalvis –ell sempre ha estat client de la Caixa i al seu poble hi ha una agència– i comprova, amb satisfacció, que ja li han ingressat els diners del lloguer del seu pis de Sant Coloma. Desa la llibreta i recull les cartes que està repartint el seu company de joc. Té un rei i un as de bastos. Potser farà curt.

Avui la Sofia encara no ha treballat. Han vingut un parell de clients, i els dos han demanat per la Xuan. ¿Què coi els hi deu fer aquesta? O potser que es deixa tocar les tetes. És una marrana, segur que es deixa. A mi que no em vinguin amb aquestes, després tot se sap. El client que no es conformi només amb el massatge abaix, que no vingui. Ostres, aquest el coneixo. Demana per mi!

Un cop tancada la porta, en Wagner es despulla tranquil·lament, sense presses. Al principi li semblava estrany això de despullar-se davant d’una desconeguda, però ara ja s’hi ha acostumat. S’estira a la llitera. Como la otra vez, gracias. La mandra l’envaeix. A la tauleta hi han quedat dos paquets de xiclets de meló. Para ti. Oh! para mi? grasias!

La Sofia escampa oli per l’esquena de l’home. Massa i tot, li agrada que llisqui, així no es cansa tant. Quan li demanen fuerte i ho fa fort, aviat nota una forta punxada al canell. Hauria d’anar al metge i fer-se una radiografia, però no sap què ha de fer ni com explicar-se. Al capdavall és igual, tampoc podria anar-hi, primer és la feina. Sinó treballa, no cobra. No té cap contracte, només la promesa de que li donaran vuit euros de cada vint que el client paga. La Sofia aguanta la punxada al canell.

José avui té bon joc, i està guanyant. Segurament no haurà de pagar els carajillos, si acaba així. Tot això que s’estalvia. Fet i fet, amb el lloguer de Santa Coloma i la jubilació tampoc no es podrà canviar el cotxe, que ja té molts quilòmetres i està molt passat de moda. L’haurà d’aguantar fins no sap quan. Potser per sempre.

En Wagner està notant com la mà femenina sobrepassa ara l’esquena i baixa més avall. Ara toca que li repassin el cul, però mai se sap. Potser seran unes quatre passades per sobre i prou. O potser amb l’ungla li gratarà suaument el plec de la natja. O li clavarà una grapejada intensa una bona estona. Caldrà esperar una mica per saber-ho.

No sé què fer. Si li passo la mà per darrera, ben sucosa d’oli, segur que es posarà content, aquest paio. Però i si no li agrada i es queixa? Va, va, segur que li agrada i em donarà propina. Ja està, mira com trempa, pobret. Vinga, ja toca que es giri cara amunt. Quina merda de feina. Segur que quan es giri em voldrà tocar. ¿Què deu fer la meva reina, amb els avis?

Molt bon massatge, sí senyor, completet, com a mi m’agrada, i per tot arreu sense masses miraments. Massa oli. Quina mala sort, avui ha vingut amb pantalons llargs, poc tocarem avui. Provaré a veure, per sobre. Uf...diu que té pessigolles. Mentida cotxina, però el cas és que no es deixa. Què hi farem. La repassada que m’està clavant està molt bé, però. Massa, massa oli, quina mania tenen en això. Ja acabo....

En José torna a casa després de la seva partida de cartes, poc a poc, arrossegant els peus. Té la pressió alta i això el preocupa. Sort que ara a Granada hi ha de tot. Quan ell era jove, no hi havia de res i per això es va quedar a viure a Santa Coloma. Tota una vida de treball, respirant residus metàl·lics sense protecció, que abans tot això no se sabia, i ara no sap que té, però es troba malament. El pis de Santa Coloma, si déu vol, el deixarà a la seva filla. Mentrestant el té llogat als que han vingut fa poc. En José no sap que els diners que l’ajuden a complementar la seva pensió vénen de propines aconseguides a base de masturbar prejubilats.

En Wagner se’n torna a casa content i satisfet. Una hora seguida d’estar sota les manetes d’una noia quaranta anys més jove i que li acabi fent una palla amb tota la delicadesa del món és una cosa que encara el sorprèn. Vint euros i deu que li ha donat de propina, trenta. I fins la setmana que ve. No s’ha deixat tocar, però. Un altre dia anirà a preu fet amb una altra que sí que es deixi.

La Sofia ha aconseguit, per fi, una hora de feina, que li reportarà vuit euros, més els deu de propina, és clar. I dos paquets de xiclets de meló. A la Sofia li fan fàstic molts dels clients que vénen. La volen grapejar i d’altres van bruts. Un, una vegada, estava begut i li donava empentes i li pudia l’alè. Més d’un no li dona propina.

Demà sortirà un moment de la feina per anar a fer la transferència als avis. ¿què deu fer la meva reina? i a pagar el lloguer del pis a un senyor que es diu José. Avui, quan siguin les nou del vespre, ajudarà a tancar la perruqueria i marxarà cap a casa. A Santa Coloma, passades les deu de la nit, no li fa gràcia anar sola.

No es podrà dutxar, s’ha espatllat l’escalfador altre cop. Al llit estant, li costarà de dormir. ¿Què deu fer la meva reina?

La Sofia, torna a ser la Liu, ara. I plora.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/09/2010, 23:38   #142
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Sofia, Jo_an y Rosa...

Mensajes de este usuario en este tema: 48
Sabado dia 25 por la tarde, voy para un masaje con Sofia, haber que ocurrira?...

Sofia: Está ocupada con un cliente, empieza mal la cosa, tenia en mente hacerme un masaje con ella, ya que es la unica que me falta conocer de las tres.

Jo_an: Está sentada junto a Rosa, se levanta como si hubiese sentido un pinchazo en el culo y se cuelga de mi brazo, no me da tiempo a nada y ya me encuentro en pelotas dentro de su cabina, todo bien, buen masaje como siempre y salgo "feliz" y contento de sus manos.

Rosa: Al salir de la cabina de Jo_an, viene hacia mí Rosa y sin cortarse un pelo y delante de Jo_an y Sofia, me dice, "proxima vez conmigo", le digo que sí, (que será que no), hablo con ella y queda CONFIRMADO, Rosa, es la Rosa que estaba en DongOu de Ronda Universidad 6 y anteriormente en Isabelama de Rocafort 249.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/09/2010, 08:59   #143
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Rosa

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Cita:
Mirga
Rosa, es la Rosa que estaba en DongOu de Ronda Universidad
Grácias por la info, company !!!! Bajo mi punto de vista, Rosa es una "todoterreno". Implicada, simpática, nada arrogante, no te escatima ni un minuto y realiza un masaje realmente fuerte si se lo pides.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 27/09/2010, 11:42   #144
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Rosa...

Mensajes de este usuario en este tema: 48
Cita:
Iniciado por PRIVATA Ver Mensaje
Grácias por la info, company !!!! Bajo mi punto de vista, Rosa es una "todoterreno". Implicada, simpática, nada arrogante, no te escatima ni un minuto y realiza un masaje realmente fuerte si se lo pides.

Rosa todo lo que dices y mucho más, lastima que en mi encuentro con ella en DongOu, se puso muy pesada con "su" tarifa de precios y servicios...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/09/2010, 19:24   #145
juanito228
avatar_
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Deu euros de propina serveixen per molt

Mensajes de este usuario en este tema: 27
Deu euros de propina serveixen per molt

Gràcies Wagner per aquesta creació literària tant real, tendre i plena de valors.
T'haig de dir que m'has tocat de ple la fibra emotiva; i tu ja saps el perquè. Fixa't si és veritat el que et dic que ahir quan vaig llegir la teva història vaig quedar consternat, i fins avui no he estat capaç de sobreposar-me i ser capaç d'escriure una resposta.
Suposo que algunes de les dades que dones són fictícies, però no crec que massa, ja que jo mateix he pogut constatar algunes d'elles (potser no era precisament un rei i un as de bastos el que tenia en José) però allò que és fonamental està dins la realitat.
Felicitats per aquesta petita creació. Mentre la llegia, la meva ment anava veient clarament tot allò que descrivies, com una d'aquelles películes que no pots deixar de mirar fins que arribi el final.
També t'haig de confessar que m'he sentit bastants gelós en veure que saps tants detalls sobre ella. Però bé; tractant-se d'un cavaller com tu, podríem dir que no és més que una gelosia sana.

Si us plau; continua aprofitant la prejubilació per difondre valors tant bonics entre tots nosaltres: els enamorats de les xinetes.
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
[font=Arial]En Wagner s’ha prejubilat fa poc i ara té molt de temps lliure. El metge l’hi ha dit que no té ni colesterol ni sucre, i que quina sort que té. Quan es desperta a mitjanit, de vegades té ereccions. En Wagner és del Guinardó i li agrada escriure.

José també s’ha jubilat. Va néixer a Granada i ha treballat tota la vida, des de que va venir ben jove, en una empresa que feien coses d’alumini. Amb un gran esforç, es va comprar un piset. Ara, mentre juga a cartes en el bar de sempre en el seu poble natal i pren un perfumat d’anís, sap que amb la jubilació i el que cobra de lloguer a uns xinesos pel seu pis de Santa Coloma, en té ben bé prou. Fuma.

Última edición por Larry; 27/09/2010 a las 21:16. Razón: acortar megaquote
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/09/2010, 20:58   #146
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 36
Doncs si, Juanito, ens agradi o no, és real. Potser no fos un rei i un as, però la cosa va per aquí. I és més, i aprofito per informar a lectors passavolants (que els habituals ja ho tenen més que clar) que el model Sofia d'Oke es repeteix fins a l'infinit, en un nombre de casos extraordinàriament freqüent.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Mel Hot
Antiguo 27/09/2010, 23:25   #147
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Wagner...

Mensajes de este usuario en este tema: 48
Querido amigo, con tú fantastica historia de Sofia, al final vamos a llorar y dejar de ir a las peluquerias chinas a hacernos masajes y algo más... pobrecitas chinitas, y que conseguiremos con esto?, pues como se van a quedar sin clientes peluchines, tendran que ponerse a trabajar en pisos de asiaticas, ó sea de chilumis, pues vaya favor que les estamos haciendo... un abrazo Wagner.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/09/2010, 11:36   #148
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 36
Doncs avui he estat amb la Sofia de nou i ja li funciona el calentador d'aigua i que ja es pot dutxar. M'ha explicat que sinó es pot dutxar al vespre, no pot dormir.


:mucho_amor:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/09/2010, 12:23   #149
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
És curiós, tinc un amic que al mateix temps té una amiga, que curiosament també és xinesa, que si no es dutxa a la nit tampoc pot dormir.
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 28/09/2010, 17:29   #150
juanito228
avatar_
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Noticias de última hora

Mensajes de este usuario en este tema: 27
Mañana dia 29 de setiembre, OKE permanecerá cerrado durante todo el dia. Decisión comprobada por boca de la dueña.
Así pues, todos aquellos que os tengais que despalazar para haceros la permanente, mejor esperar a pasado mañana. Ahorraros el desplazamiento.

Un saludo.

Bump: Perdona que te contradiga Mirga, pero yo estoy convencido de todo lo contrario.
Muchos de los que aquí leen y nunca escriben nada (y se aprovechan de la información que les cedemos sin ningun tipo de agradecimiento), empezaran a enterarse de que las preciosas chinitas que nos regalan sus tiernos masajes son tambien personas, no solo de carne y huesos, sino que tambien tienen sentimientos, problemas y un alma repleta de ternura y adorable. Quizas tambien algunos de nosotros iremos, a partir de ahora, de otra forma al intercambio de regalos (para mi es eso: ternura que me regalan y propina que yo regalo). Ahora ya no es solamente la obtención de placer a cambio de los 10 euros. Es mucho más que eso. Es un intercambio de afecto que tiene repercusiones más allà de lo que en principio se puede sospechar.
Si todos tenemos claro que nuestras propinas (no solamente una de aislada, sino todas juntas) ayudan enormemente a estas chiquitas, el número de visitas no puede más que aumentar.
Quizás esté equivocado, pero yo lo veo así.


Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje
Querido amigo, con tú fantastica historia de Sofia, .......
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/09/2010, 13:35   #151
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

De propina a tarifa, un pas important.

Mensajes de este usuario en este tema: 36
D'entrada m'agafava la Rosa. Li he dit, amablement pero decidit, que gracias, hoy mejor Xuan. Ha vingut corrents, contenta i riallera com sempre.

Quan ja començava a despullar-me, m'han vingut els dubtes existencials. Ara què? un massatge que ja sé com és, unes tetes que també sé com són, uns dits que ja sé per on es ficaran, i una palleta no de les més currades, normaleta. Això de repetir té avantatges, però també inconvenients, i jo sóc dels que m'agrada canviar sempre, sortir de les rutines.

De manera que improvisadament, li he dit que seiés, a la llitera. Jo assegut al tamboret de rodes. Dame el pie, verás que bien. Li he fet un massatge del genoll avall que ha al·lucinat, no entenia res, reia i reia. Per cert, els millors peus que tinc vistos, cosa que sempre m'hi fixo. Els té perfectes, de revista eròtica. Són proporcionats, de formes dibuixades, esvelts.

Al cap de deu minuts, li demano que s’estiri al llit. Primer dubta, després ho fa. Va amb uns pantalonets curtíssims i amples, que permeten imaginar, fer bullir el cap. Massatge a les cuixes, ben fet. Jo, aquestes coses les faig bé o no les faig. He intentat que disfrutés del massatge per si mateix.

Ha seguit esquena, panxa, braços, mans, tot, però no intimitats. I ben fet. En algún cas, fins i tot m'ha demanat más fuerte, que vol dir que estava assumint que estava implicada en la recepció de massatge. Hem passat una llarga estona així. Al capdevall ha fet intenció d'aixercar-se i ahora a ti, tement perdre la propina. Li he aclarit que propina en tindria, que no es preocupés, que avui ella tenia massatge sencer, una hora, que pagava jo i ella no treballava, i a sobre cobraria.

S'ha relaxat i el massatge ha continuat el seu procés, ara ja més orientat a zones més delicades. No m'ho he pres amb presses, encara faltaven vint minuts. Us prometo que he fet massatge, no fotre mà en el sentit literal. És a dir, que en tot moment he intentat ser suau i complaent, evitant imprecisions que la descentressin, ara que ja estava relaxada, ulls tancats i tot.

Per sota la roba dels pantalons, he dedicat llargs minuts a cercar el seu plaer; ella no ha mogut ni una parpella, s'ho estava passant bé, cosa per mi imprescindible. Però he trobat a faltar que s'expresés una mica, que gemegués un mínim. Tot no pot ser.

M'he permés alguna maniobra que algunes senyores de formació social apostòlica no acceptarien, i la Xuan no s’ha sentit gens incòmoda. Permeteu-me discreció, en aquest punt.

El que no he fet és entaforar-me per enlloc, ni per davant mi per darrera, perquè no he trobat oportú ni tampoc és el que en aquest moment em venia de gust. Volia connectar una mica i actuar com un amant inexpert amb només carícies externes, i això és el que he tingut. Això sí, completes. És molt neta, té la pell molt fina i és molt guapa. Què més vull.

Per moments, per la penombra de la cabina ha volat el desig de que es desprengués de més roba. Potser ella també ho desitjava, no ho he pogut llegir de la seva mirada. No ha estat així, en tot moment el massatge ha estat decantant la roba i posant-la de nou al seu lloc després. He pensat que potser té prevenció de que no la demanin des de fora i hagi de sortir corrents. Aquesta prevenció l'entenc, a mi em passaria el mateix. El cas és que no s’ha tret cap peça, només les sabates.

Ha arribat el mal moment. Pijtor que una pedregada. La Xuan la coneixo des de fa molt de temps, l’he visitat reiteradament, ha estat molt amable amb mi sempre, i mai m’havia demanat diners com a condició de res, sinó que acceptava sempre les meves propines, sempre adequades. Però avui, en un moment de la sessió, que podriem qualificar de més delicat, sento que diu: veinte para mi?. M’ha descolocat del tot. Instantàniament he passat d'amant fidel a estúpid client passavolant i anònim.

He caigut de la figuera, nois. No tant perquè em demanés diners per avançat, sinó pel fet de constatar el pas conceptual de propina a tarifa. Són, com hem dit en aquest fòrum mil vegades, coses ben diferents, amb unes connotacions fins i tot oposades, per bé que l’import sigui el mateix. Jo sóc dels que opinen que aquestes coses mereixen una molt generosa propina, però si primer surt a relluïr una llista de preus com a condició, la situació m’entristeix una mica.

Al final, doncs, 20 a fora, 10 de propina i una hora de massatge jo a ella, per tot el cos sencer, molt bé, molt satisfactori, per repetir una i mil vegades, però mai de forma comercial. No ha entés que la meva intenció no ha estat de la satisfer un caprici (que també una mica) que s'ha de pagar, sinó que la intenció clara era la d'establir un pont de connexíó, de feeling, que em fes sentir bé. Doncs no senyor, no ha estat així.

Repetir? no, sinó veig que ho fa per disfrutar, no per deu putos euros. I com que aquestes coses no se saben sinó es proven, és difícil.

Xuan, fins mai.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/09/2010, 15:12   #152
Belcebu
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 34
SmilePoints último año: 103
Reputación último año: 4
Expes publicadas: 1
icon

joan

si te entiendo hay veces que nos sentimos verdaderos idiotas a mi me paso una vez ,que pague por follar una lumi conocida aqui por algunos foreros y me pase los 20 minutos hablando con ella como si fuera mi novia ,sali de alli con una cara de imbecil que para que y encima no se lo puedes contar a los coleguis puteros porque se rien de ti asi que me lo tube que tragar yo solo
Aviso a Organizadores   Responder
Mel Hot
Laia Forner
Antiguo 30/09/2010, 17:24   #153
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Propina i tarifa

Mensajes de este usuario en este tema: 11
T'entenc molt bé, Wagner, pel que dius. Però em sembla que ets massa exigent.

Quan no et demanen res i et fan una palleta, donem 10 €. Vale.
Quan et demanen "tu propina" quan han de començar a fer-te la palleta, diesm "Si, 10 euros" i: Vale

Aquesta és la propina o la tarifa de la palleta: 10 euros. El nom no fa la cosa, l'únic que estem més contents si no ens demanen res i actuen per sí soles sense les nostres indicacions. Però és el mateix, digues-li propina o tarifa. La diferència està en que si es fa acordat tàcitament sense menconar els 10 euros, no es trenca aquell moment que ens agrada tant, que és quan ella comença tota sola, sense preguntar, a donsr-nos l'alegria.

Ara bé, si la cosa passa a noves sensacions (siguin les que siguin, en el teu cas a fer un massatge invers), jo crec que és normal que ens demanin un plus, que tu anomenes sempre com a tarifa. per a mí és el matix que la propina/tarifa, però "val" més peruè el servei és "més" que l normalillo de la palleta. I em sembla just.

Que ella ha disfrutat molt amb el teu massatge? Segur, és normal si ho fas bé (com suposo). Però això no teu que sigui un "servei diferent" que mereix una "propina/tarifa diferent". I que, per tant, t'ho demani. Amb independència de que s'hagi establert el feeling que volies. Jo, en el teu cas, hagués dit, quant t'ha fet la pregunta dels 20€, senzilament "Sí" i hagués continuat. El feeling a mí no s'ha m'hagués trencat perls cins segons de l'acceptació de la tarifa (no de la negociació). Són maneres de ser. Però segur que hauria sortit més feliç de OKE (encara que amb 10 euros menys que tú). Però quan es dona una situació una mica excepcional, em sembla que més val aprofitar-la, que a lo millor un altre dia no surt igual, o simplement no surt en absolut.

Amb la que està caient, més val ser feliços per uns moments i no fer-nos reflexions que ens entristeixen.
Una abraçada, amic Wagner.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/09/2010, 17:51   #154
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 36
Sé què vols dir. Però passa que no he explicat tots els matisos i detalls de l'afer, per no avorrir més del compte al personal i també per no perjudicar més del compte qui de cap manera s'ho mereix, la Xuan.

Deixem-ho aquí. Ha estat una experiència agradable i així romandrà per sècula seculorum, amèn.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 01/10/2010, 12:17   #155
Ajayu
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 42
Colaboración: 3
icon

Aguilas, Serpientes, Leones y Ratones.

Establezco una pequeña reflexion o divertimento para que cada uno de nosotros en una situacion parecida a la del Sr. Wagner con Xuan en Oke, sea capaz de identificarse con los animales descritos.
Digamos que nosotros como hombres vivimos con el riesgo de depender de nuestros razonamientos que rozan la fantasia. Y ellas nuestras adorables chinitas son esclavas de su deseo instintivo de protejer a su prole. Por ese motivo algunos de nosotros nos elevamos y situamos en las alturas y ellas permanecen siempre tocando con los pies en el suelo, y por supuesto la caida que nos provocan puede ser suave o brusca pero siempre sera una caida que ofendera nuestros objetivos emocionales tirandolos por tierra (nunca mejor dicho).
En mi opinion personal, los Ratones son los personajes mas faciles de ubicar: Yo diria que son los ultimos del escalon y se aprovechan del esfuerzo de las chinitas para sobrevivir, progresar...... y de nuestras reservas o recursos para satisfacer nuestra aficion al masaje.
Ahi queda para los que quieran analizar la sirtuacion.
Saludos......AJAYU
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 02/10/2010, 21:22   #156
ElPacienteIngles
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 16
icon

Nuevo enfoque del masaje

Bueno, pues después de cortarme el pelo la semana pasada en esta pelu y quedar con Sofia para un masaje "otro dia", he entrado con Xuan porque Sofia no estaba y me he animado a entrar con Ju-an al recordar la reciente expe de Wagner con ella.
Y, por lo visto este ilustre forero , queriendo o sin querer, le ha dado la idea de marketing del año a esa masajista: la del masaje compartido, pero que solo paga uno (el cliente).

PELUQUERIA:
Dirección del local: Escorial 18
Nombre de la pelu: OKE
Instalaciones: Sencillas pero suficientes.
Nombre de la masajista: Xu-an o Ju-an (no hemos podido aclararlo)
Edad aproximada: vete tú a saber. Tampoco he podido averiguarlo. Ella me ha preguntado por la mia, pero tampoco se la he dicho (en justa correspondencia).
Descripción física: Veterana, cuerpo rollizo, pelo rojizo y alborotado y no fea, pero tampoco guapa de la ostia.

SERVICIO
Fecha de la expe: Hoy
Tarifa contratada: la chinil (20€ euros una hora)
Hace Final Feliz (tarifa)?: 10€ reglamentarios.
Otros complementos (francés/completo)?: nada extra
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Se deja tocar un poquito, pero por encima de la ropita.
Actitud de la chica: Dichararera intenta ser amable y lo es.
Técnica del masaje (no erótico): buena (6/10)

Relato del encuentro: Bueno, pues el masaje bastante técnico y ajustado a lo que ya hemos descrito aquí muchas veces. Bastante satisfactorio, aunque un poco brusco el asunto erótico, así como el complemento. Lo gracioso y destacable de esta experiencia es que, faltando 20 minutos para el final de la hora, la chica ya había hecho el FF y se puede decir que completado el programa del masaje.

En ese momento, me dice que por favor le haga yo masaje a ella puesto que está muy cansada y tiene contractura en las cervicales y lumbares. Lo da por hecho y me sugiere que cambiemos de sitio. Entonces, recordé perfectamente la experiencia de Wagner y, aún y no conociendo los detalles íntimos que Wagner nos ha hurtado en su relato, decidí que el segundo "primo" no iba a ser yo. Así que le pasé una mano con desgana por la nuca y, cuando ella ya estaba sugiriendo que habría una propina extra para ella por este nuevo "servicio", le comuniqué que yo era muy torpe y no tenia ni idea de hacer masaje. Por lo cual, me recoloqué en mi sitio en la camilla y le sugerí que continuara con el masaje, cosa que hizo con una sonrisa y sin rechistar, pero un tanto sorprendida por mi negativa y acabó más bien con desinterés por su parte.

O sea que, en mi opinión, esta chica disfrutó con el toqueteo de Wagner y pretende darle un nuevo aire a su sesión y trabajar un poquín menos.

Los que sabeis de masaje lo teneis a huevo, porque una vez en la camilla la muchacha, es toda vuestra. Eso sí, pagando, eh?.emotic_ok
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 02/10/2010, 21:49   #157
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 36
Manzanera,

El teu post és per mi una bona dosi d'optimisme. Sembla que la meva sessió va deixar un mínim d'empremta i de bon record a l'amiga Xuan. Tampoc és d'estranyar: jo també em deixo fer bon massatge i cobrant. I propina.

El que és collonut és que la senyoreta en qüestió hagi incorporat a la seva cartera de serveis estàndard el que per mi va ser una cosa netament personal, exclusiva, en un intent (fallit) d'establir una connexió més enllà del que seria un contracte de serveis. Ara el tema és una font d'ingressos extres, està vist, i no per tu, Manza, sinó perquè dedueixo que ho deu proposar a tot bitxo vivent que passa per les seves mans.

Com va dir no sé qui: manda huevos.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 02/10/2010, 23:02   #158
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Manzanera...

Mensajes de este usuario en este tema: 48
Hola compañero, creo que nos hemos estado pisando los talones, yo he ido a las 7,30 de esta tarde y estaban Rosa y Sofia, Jo_an estaba ocupada, seguramente que seria contigo, lo raro es que al salir a las 8,30 seguía Rosa allí y tampoco estaba Jo_an, ó la has tenido tú dos horas, ó al salir tú, a vuelto a ocuparse otra vez...

Saludos a todos...
Aviso a Organizadores   Responder
amateurTV
Plataforma
Antiguo 03/10/2010, 15:44   #159
benjor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
Más amplia la cartera de servicios de Jo-an

Digamos que Jo-an, ha visto una forma diferente , fácil , más descansada y agradable , para aumentar sus ingresos.rolleyes
Ha descubierto que a muchos clientes, les gusta dar masaje a la masajista. Pues ella, ni corta ni perezosa se habrá dicho: ¡¡¡pues voy a complacerles!!! tengo mucho que ganar y nada que perder.

- Más descansada: El rato que el cliente la masajea, es el rato que ella no trabaja.:s228:
- Agradable: Ella disfruta del masaje que le dá el cliente.tongue
- Fácil: No hace falta hacer unas reformas estructurales, basta con pensar de otra manera.wink
- Ingresos: Al ser un servicio diferente, pues la plopina tiene que ser diferente, a la alza, claro. Ingresa el 100% más.emotic_

¿Que gana el cliente? Pues satisface su deseo, aunque sea con unos cuantos euros menos en el bolsillo.smilefrown

En resumen: Quedan los dos satisfechos.biggrin

Última edición por benjor; 03/10/2010 a las 15:51. Razón: e
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/10/2010, 20:07   #160
apuccuxus77
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cuantas veces has visto a Jo-An para tener este trato con ella??? Conmigo tenia cosquillas en los pechos!!!:fiesta3::fiesta3:
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
Lara Laroye

tag Etiquetas
Masaje

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 04:55.
Página generada en 0,511 segundos con 225 consultas.