Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Shang Yi - Barcelona - Centro de masajes
Grupo Haima
Deseados
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   44.934
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 07/07/2010, 19:45   #121
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

expe

Mensajes de este usuario en este tema: 5
Hola a todos.

Comentaros que el viernes a las 18.oo horas estuve en esta pelu.
No escribi experiencia porque no hay nada de especial en ello, pues el masaje es para mi gusto bueno, y a la chinita como ya soy habitual, de ella pues nada que añadir.

Si que es cierto que hay una masajista morenaza muy alta mas de lo normal del extereotipo de china, con una cara de vicio que impone, asi como su mirada desafiante y sin quitarte losojos de tu mirada te sonsie, como si te conociera de toda la vida, es una mirada provocativa.
Su masaje no lo he probado , y si deciros que esta debe ser nueva en este centro ya que nunca antes la habia visto.

Recordatorio de que es alta, morena cabello negro liso, cuerpazo de aqui te espero, pantaloones ajustados negros y botas altas de piel, que hacen su altura sea mayor.

Saludos a todos.
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/07/2010, 11:42   #122
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Lin

Mensajes de este usuario en este tema: 12
El meu primer massatge xinès va ser el 24 d'octubre del 2009 en aquesta perruqueria i amb la xineta Lin. Vaig aprofitar-me de la informació d'aquestes pàgines i sabia que hi havia un preu d'oferta de 15€ l'hora. La xineta Lin em va impressionar i per primer cop en molt de temps la meva líbido es va despertar i em va fer molt feliç.
A partir d'aquell moment em vaig enamorar d'aquesta xineta meravellosa i anava de dues a tres vegades a la setmana fins que vaig comença a sortir a cercar noves aventures i ha arribat un moment que ja no puc atendre tant bé a la xineta Lin.

Des del dia 23 d'abril que no hi anava . (Jo vaig der un dels que li va regalar una rosa a la xineta el dia de Sant Jordi). No hi puc anar gaire perquè estic massa ocupat amb les altres xinetes.

Dijous passat hi vaig estar. Em vaig dirigir a la perruqueria en qüestió i la Lin estava ocupada. Em van presentar una xineta que sembalva una model d'alta i ben formada . Els ulls se m'anaven darrere d'aquell monument de dona i ... jo... vaig decidir donar una volta i esperar mitja hora per anar amb la Lin.

La Lin em va abraçar i es mostrà feliç de veure'm . Jo em disculpava pel gran treball que he tingut aquests dies( El meu treball era anar a conèixer noves xinetes). El massatge de la Lin com sempre molt amorós i sense descuidar-se cap racó del cos . Després un massatge exclusiu a una part molt important del meu cos i aqui vaig observar que aquesta vegada es va esmerçar molt i amb una lentitud i amorositat com a mi m'agrada em va fer veure un cel estelat. Gràcies Lin.

Després em va netejar amb la tovallola amb aigua calenta i uns petonets i fins no se quan. Hi ha tantes xinetes per visitar!!!

Última edición por ricardito; 09/07/2010 a las 11:54.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/07/2010, 12:02   #123
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Bonitas palabras

Mensajes de este usuario en este tema: 5
Cita:
Els ulls se m'anaven darrere d'aquell monument de dona i ... jo... vaig decidir donar una volta i esperar mitja hora per anar amb la Lin.
Felicidades Ricardito, el leer perlas dedicadas con tanto cariño a nuestras masajistas, hacen olvidar algunos comentarios con palabras mal sonantes.

Este es uno de esos momentos en los cuales piensas ojala, la Lin pueda ver este foro y tu precioso comentario dedicado hacia ella, en nombre de ella GRACIAS CABALLERO.saludos
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Pisos/Agencias - Publicidad
Antiguo 09/07/2010, 17:52   #124
Ajayu
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 42
Colaboración: 3
icon

Gracias Ricardito "eso tiene premio"

Mensajes de este usuario en este tema: 3
La Lin em va abraçar i es mostrà feliç de veure'm . Jo em disculpava pel gran treball que he tingut aquests dies( El meu treball era anar a conèixer noves xinetes). El massatge de la Lin com sempre molt amorós i sense descuidar-se cap racó del cos . Després un massatge exclusiu a una part molt important del meu cos i aqui vaig observar que aquesta vegada es va esmerçar molt i amb una lentitud i amorositat com a mi m'agrada em va fer veure un cel estelat. Gràcies Lin.

AJAYU: Ostras Pedrin Ricardito por tu culpa me he cargado el ordenador, ¿ Como ? pues por las lagrimas de emocion que me has hecho derramar compañero, hay que ver lo poco que cuesta ser educado, galante, amoroso con las mujeres y al final aunque muchos no lo crean "eso tiene premio". Porque si la chica es como debe ser te colma de atenciones y es mucho mas generosa y delicada contigo que con los demas.
Te puedo contar que por mi experiencia profesional en el tema a mi nunca me dicen: "tu polla grande" o "tu mucha leche", entre otras cosas porque no poseo ninguna de esas cualidades. A mi me dicen "tu muy educado" o "tu sabes mucho", y eso muchas veces es una atencion mas esmerada y personal añadida a mas tiempo gratis por su parte.
Desde mi punto de vista alguna habra que le guste el vicio morboso y ganar dinero, pero teneis que pensar en que circunstancias han llegado a Europa desde Asia (puede que la mayoria con contratos falsos o engañadas). Yo nunca exigo nada (acepto lo que su nivel de conciencia permite), admito solo lo que me dan de buena gana..........pues es lo que mas me complace. Esto ultimo lo aplico a pelus y el unico piso que visito.
Saludos.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/07/2010, 00:24   #125
benjor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Lin

PELU
Dirección del local: castillejos, 252
Nombre de la pelu: Shang Yi
Instalaciones: Bastante bien, correctas , sin aire acondicionado.

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Lin
Edad aproximada: 29
Descripción física: Delgada, 1,65-1,70m de altura, morena, pelo corto, vestía pantalón tejano y camiseta blanca.

SERVICIO
Fecha de la expe:lunes, 12 julio sobre las 12h.
Tarifa contratada:1h/20€
Hace Final Feliz (tarifa)?:Si
Otros complementos (francés/completo)?:No
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Si, No
Actitud de la chica: Buena
Técnica del masaje (no erótico): Bastante bueno.
Relato del encuentro:

Me decido a ir por primera vez a esta peluquería, y así lo hice.
Me planto delante de la puerta que estaba abierta por el calor tan sofocante que hacía este día.
Dentro no hay aire acondicionado.
Entro , veo a un chino en la caja y una chinita que estaba lavando la cabeza a una yaya. La chinita era bastante guapa, pequeñita y tenía chicha, pero , el chino da un grito y sale otra chica . Esta era Lin ,(ya la he descrito anteriormente). Me dice que la siga por un pasillo hasta la cabina , que está, al fondo a la derecha. Mientras me voy desnudando , ella va acondicionando la camilla y enchufa un ventilador. Le pregunto como se llama y me contesta: Lin , y ya de paso le hago una radiografía : delgada, piel blanca, culito plano, más bien a lo ancho, tetitas aceptables para ser chinita . Me tumbo en la camilla totalmente desnudo . No me tapa nada.
Comienza el masaje por los hombros , cuello y parte alta de la espalda. Va bajando por la columna, masajea el culete sin tocar la regatera. Pasa a las piernas , pantorrillas , pies y sube a los glúteos, que masajea bastante bien, pero sin hacer tocamientos deshonestos.
Me dice de dar media vuelta y empieza por la cabeza, frente , ojos, orejas , cuello y baja las manos para pelizcarme los pezones. Baja al estómago y hace los movimientos circulares. Masajea el pubis y sus alrededores y aquí, sí que hay algún tocamiento, pero pasa de largo y se va a las piernas, me concentro para que el soldado se ponga "firme" y cuando ella lo vé , pues la pregunta del millón :¿masaje aquí? sí guapa. Plopina. Sí, 10€ enseñándole los diez dedos de la mano. Ella contesta:vale . Muy bien en este aspecto, no hubo que negociar nada.
Coge aceite y empieza el ff , Le indico que lo quiero suave. Ella obedece y lo hace muy bien. Yo a ella le hago mis tocamientos clásicos,es decir: piernas, culete, espalda y algo de delantera . me llega el "hot taste" y muy contentos los dos . Limpieza de la zona, y acaba el masaje con los brazos.
Me levanto, me visto, le doy su propina, dos besitos y me acompaña a la caja. Le pago al chino, me despido y me voy.

Bueno. He de decir que Lin es una chica que hace bien su trabajo, un masaje ni fuerte , ni suave , para ese día, era el adecuado. Su físico no es de mi gusto (no me gustan las delgadas) pero lo compensaba con su dedicación total al masaje, su lealtad y su buen hacer . Tiene una sonrisa muy bonita . Habla bastante bien el castellano ,pero no habla mucho, o mas bien era yo el que no tenia ganas de hablar. Cuando me tumbe en la camilla quería, relax total.
No es una chinita que me ha dejado marca , pero sí és una masajista a tener en cuenta.

Esto es todo amigos.
Hasta la próxima.smile
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/08/2010, 10:32   #126
Sailor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 21
SmilePoints último año: 58
Reputación último año: 25
Expes publicadas: 12
Colaboración: 2
icon

Lin?

Mensajes de este usuario en este tema: 5
Client de més de 50. Mes de juny.
La peluquera jefa prenyada i tot de gent a la pelu. Entraré amb ella? Surt una china joveneta, prima i plana. No la conec. Entrem, em despullo i em deixo fer. Massatge normal, tinc les mans per sobre el cap i surten una mica de la camilla, va refregant les cuixes. Al fer-me el cul i les cuixes, lleugers tocaments aparentment sense intenció.
Em giro, cap, pit i braços. Per fer els braços s’asseu al tamboret i cau, s’aixeca rapit, riu i continua. Una ma es queda quasi tocant la figa i apreto, s’aparta rient. Panxa, cames i peus. No em fa trempar. Acaba i la típica pregunta de massatge aquí. Si. Demana 20. No, 10. No, 20 i dic que no, diu 15, dic 10 i de mala gana em fa la palla. No es deixa tocar. Puntuació 6.

Uns dies després. Pelu buida. Esta la de sempre, maca i agradable, no recordo el nom. Ja anem cap a dintre i entra un home aparentment més gran que jo, coix. Demana massatge i li diuen que esperi, diu que no. La meva xina dubte i penso que tindre que emprenyar-me. El xino li diu a l’home que esperi i a ella que cap a dintre amb mi. L’home s’envà com emprenyat. Per 30 segons jo estava primer noi!
Massatge molt bó per tot el cos. FF com bo com sempre i magreix dels petits pits amb llepades de mugró mentre acabo. Puntuació 9.
Aviso a Organizadores   Responder
Haima
Plataforma
Antiguo 21/09/2010, 16:54   #127
Magnanimorey
avatar-marron-
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Buf acabo de pasar y había una chinita delgada alta con mini y botas que me han dado unas tentaciones... alguien tiene referencias? Con una boquita que tenía que... hummmm...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/09/2010, 18:01   #128
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Para marganimorey

Magnanimorey, no hacen falta referèncias, es cuestión de presentarte y ¡Pa dentro!. Luego, te pones delante del ordenador y nos cuentas como ha ido. Estas son las constumbres del foro. En todo caso, para referencias tienes la del post anterior al tuyo de sailor, que es bastante ilustrativo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/09/2010, 20:14   #129
rocket
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

He anat aquesta tarda a aquesta pelu, m'han dit que m'esperès vint minuts, surto a pendre'm alguna cosa i torno al cap de mitja hora. Em diuen que m'esperi cinc minuts més, m'assec i espero, em donen un carmel, després una revista, miro el rellotge i ja han passat vint minuts, me'n vaig. Vaig cap a Magistral, em toca la Linta, un massatge collonut, molt bó. Trigaré a tornar a aquesta pelu, n'hi han de molt bones.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 28/10/2010, 10:14   #130
perico65
avatar_
Fecha Registro: may 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Naranja

Ayer me pase por esta pelu en busca de Lin, pero estaba ocupada y otra chica se ofreció a ahcerme el masaje, acepté

MASAJISTA:
Nombre: Naranja (si, si, Naranja)
Nacionalidad: china
Edad: 28
Descripción física: sobre 1,60, de cara normalilla, buen cuerpo con buenas piernas, llevaba medias negras
Valoración de la chica: 7
Vestimenta: pantalones cortos y medias
Fumadora: no se

CONTACTO
Teléfono: 645698590
Dirección: Castillejos 252, en cuatro dias ya lo sabe todo el foro
Horario: 9 a 21 horas

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Sala normal y con estufa calefactor, la temperatura fue subiendo

Camilla: bien, grande y con agujero
Servicio ducha: no se
Valoración: 7

SERVICIO
Complemento: SI
Tarifa contratada: 30 euros una hora y media
Duración real del servicio: una hora y media
Besos/morreos? no
Técnica del masaje: normalita pero a mi me gusta

Entro en la pelu y pido masaje con Lin, me dicen un momento y veo que está hablando por telefono, me espero, otra chica me dice...'masaje conmigo?' yo le digo que espero a Lin. Pasan unos minutos y Lin sigue hablando, ella se me ofrece de nuevo y acepto.

Pasamos a la habitación y pone el calefactor, me desnudo y empieza el masaje...Le digo que baje la luz, la apaga y solo queda la luz de emergencia.Perfecto

'Yo masaje muy bien, fuelte, suave, todo todo muy bien'

El primer contacto ya me toco las partes bajas, (bien! me dije) se puso en la cabecera de la camilla, con su coñito pegado a micabeza y enpezo a hacer friciones del cuello al culo y cada vez que bajaba me tocaba los huevos. Yo me abria de piernas para demostrarle que tenia mi total consentimiento.

Se pone a un lado, con una mano me hace masaje en la espalda con otro me va tocando los huevos. 'Así ta bien??', 'Si, si muy bien le digo.

continua de nuevo desde la cabecera, mis manos van a sus piernas, muy buenas piernas, duras, la empiezo a acariciar sin pasarme.

Su masaje ya se ha convertido en erótico, le dedica mucho tiempo al culo ('Me gusta' le digo) y me llega a poner un dedo levemente, muy levemente en el ano, 'gustar aqui?', 'si, si, le digo'. Continúa el masaje por el culo siempre sin olvidar los huevos. Sin llegar a meter el dedo, osea muy bien. alterna eso con 'rascar' mas que masajear la espalda.

Yo le voy acariciando la piernas y muslos cada vez más contundente, ella no dice nada, llego hasta las nalgas. rico, rico.

Me pide de dar la vuelta, la doy y me hace masaje en los pezones, no es que me de placer, me da morbo, intento tocarle los pechos pero no se deja.

De ahí pasa al pubis y a las ingles, siempre muy eròtico. yo le sigo acariciando las piernas.

Cuando llevamos una hora me dice 'masaje aqui?, yo muy bien', le digo que si. Me pide 20, le digo 10 y acepta, con un pequeño regateo

El masaje (FF) es a dos manos con una sube y baja con la otra toca el glande. Para un poco, para dedcarse a los huevos, yo `rápidamente empiezo a pajearme. 'No, no tu no' me dice y prosigue ella con su labor. Al final le pido una toalla y alli le dejo mi flujo. Durante el FF intento acariciarle los pechos pero en general es reacia, al final se deja solo un poquito. 'Otla vez tu masaje, yo dejal'.

Acaba el FF y el poquito tiempo que queda lo dedica a piernas y pies. me pasa la toalla para el aceite y se acabó

En resumen, la experiencia bastante buena, el masaje nada del otro mundo, pero el morbo y erotismo muy bien. El masaje de Lin es mejor pero el erotismo de Naranja es más alto

Un saludo
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/10/2010, 12:49   #131
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 38
al final se deja solo un poquito. 'Otla vez tu masaje, yo dejal'

Claríssima la tècnica de fidelització de la clientela. La propera es deixarà un centímetre més i prou, i et dirà que "otla vez tu masaje conmigo", i així successivament ad infinitum.

Mentre un està que s'enfila per les parets, no està en disposició de raonar amb el cap, de manera que al final, un simple pajuelilla tocant més roba de fibra sintètica que altra cosa, costa el que costa.

Reconeixo que a mi ja m'està bé. Si vull cosa més contundent, miro la llista de possibilitats i andando.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/11/2010, 14:49   #132
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Les ungles del gat mandrós

Mensajes de este usuario en este tema: 38
Ésser el primer del dia en visitar aquests curiosos espais de lleure té alguns avantatges. La cambra no fa cap olor sospitosa, la tovallola de base és neta i la massatgista se suposa que no badallarà més del compte. A Castillejos obren puntualment a les nou del matí, i avui, dia assolellat i d’una atmosfera de color blavós, jo ja hi era com un clau. ¿Naranja? El petit escorxador de cabells m’ha mirat amb estranyesa. Què cony deu voler aquest ara, a aquestes hores, deu haver pensat. "Lanjha?, momento porfavol". Agafa el mòbil i davant meu la fa vindre a corre-cuita. Al cap de vint minuts, la noia ja estava amatent i disposada, encara amb el bitllet de metro procedent de l’estació de Fondo a la mà. Proveu de demanar un lampista ibèric, a veure si ve tan ràpid!

No m’ha donat temps de veure-la bé perquè en un instant ja s’ha adreçat cap dins, i jo ja m’he vist al moment mirant a terra per entremig del forat previst per a aquestes coses. L’únic que en aquest moment he pogut constatar és que va per feina, res d’entretenir-se.

Per aquells qui no coneixeu encara Castillejos, us diré que la cambra és àmplia, la llitera confortable i la llum es pot regular. Té un calefactor irradiant tuf a tota pastilla, que compleix el seu objectiu amb escreix. No té pestell, el varen fer treure expressament, segurament per si ha algun incendi que puguis sortir cagant llets, perquè per altre cosa no li veig el què. El pitjor de tot és el penjador, que té uns acabats en forma de punxa que amenacen foradar tot allò que tinguis la desgràcia de penjar-hi. Preneu nota d’aquell detall o podeu esgarrar definitivament la camisa.

¿Masahe fuelte o suave? Em sona aquesta frase, vés per on. Suave. Al sentir la meva resposta, s’ha acostat a l’interruptor i ha deixat una llum tènue i cendrosa, com d’església per tots sants. Segur que endevineu què he pensat en aquest moment. "Yo, masahe suave, muy bien todo", he sentit que deia amb una veu així com llefiscosa. M’ha quedat clar el menú del dia.

Es posa de costat i amb les dues mans obertes i planes fa el recorregut des del mig de l’esquena fins els dos extrems, obrint espais, una cosa molt semblant a quan pretens allisar els llençols d’un llit, però a una velocitat absolutament mínima, lentíssima, de manera que sents el tacte de les seves mans mil·límetre a mil·límetre, segon per segon. De tant poc a poc que ho fa, que si anés en cotxe, se li calaria el motor, segur. Ja es veu que no hi haurà masegament de músculs per zones, sinó que la cosa anirà de lliscades àmplies, allargades, lentes i sensuals, sense cap pressa. M’he sentit com dalt de la figuera, i això que només eren quarts de deu del matí.

Tornen les mans al centre, tornen als extrems, repetidament. I la mà esquerra, la que té assignada la zona més baixa, sembla que vol entretenir-se especialment. Igual és un somni meu, un desig immaterial, una carta als Reis que mai arribarà. O és una tangible realitat. Us deixo que ho valoreu vosaltres mateixos.

La primera mitja hora ha transcorregut plàcidament, sempre entre lliscades àmplies i allargassades. Són les que més m’agraden. Us deixo per vosaltres l’opció que us premin els omòplats fins a fer-vos mal, jo prefereixo que passin les mans de dalt a baix amb aquestes lentituds que permeten gaudir del temps i de l’espai amb tota la seva plenitud. Us asseguro que els 20+10 euros queden totalment justificats, i més i tot.

De panxa amunt, la pel·lícula ha continuat en la mateixa trajectòria sensual, només interrompuda momentàniament per la sonsònia repetida fins a l’avorriment en aquests locals de veinte? quinse? dies. Per sort ha estat només un instant, que aquestes coses em fan venir una mica de picor. A la curta distància l’he trobat guapíssima.

La Naranja porta les ungles llargues com un gat mandrós. I les utilitza, i tant que les utilitza, magistralment. El seus recorreguts per tot el teu cos, llargs i estilitzats, suaus però intensos alhora, et fan posar la pell de gallina d’una forma ineluctable, vulguis o no. Ja m’ho sabreu dir, però per mi és el millor d’aquesta suprema massatgista.

No ha tingut cap pressa en provocar situacions naturals d’expansió semental abans d’hora. Ella t’observa, discretament, i segueix el teu ritme de forma pausada. Una autèntica mestra del saber estar i portar la sessió com està manat. Ni mira de reüll el rellotge ni en cap moment et dona la sensació de voler-te despatxar. Per mi, que sóc molt sensible a aquestes manipulacions, de conya. El meu agraïment, en aquest sentit, supera (no li digueu, eh?) de llarg els deu euros que li he deixat de propina.

No tot és perfecte, i haig de dir que m’ha semblat una mica freda i distant, robòtica. Perfecte d’execució i pràctica, però m’he quedat enyorat d’uns somriures agradables que no han acabat d’arribar. Serà que l’han feta córrer per venir i no estava d’humor, és una explicació que em sembla plausible.

En tot cas, serà qüestió de comprovar-ho repetidament, perquè mai la primera sessió em mostro massa proper i potser també ella no ha volgut manifestar res concret. M’ha agradat molt, molt, això sí.

Ara, els que vulgueu que us desfacin contraccions musculars i relaxacions terapèutiques, la Naranja no és l’opció més adient, a no ser que li demaneu fuelte, cosa que jo no he fet i per tant, no puc opinar.

Última edición por Wagner; 15/11/2010 a las 14:53.
Aviso a Organizadores   Responder
Beatriz
SexEvents
Antiguo 21/11/2010, 12:11   #133
perico65
avatar_
Fecha Registro: may 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Naranja

Buenas,

Ya he ido varias veces con Naranja y teneis mis detalles unos cuantos posts arriba, de hecho esta chica me gusta y el masaje es de lo más erótico.

Como siempre pedí hora y media. Y el trato fue el de siempre...pero...
Cuando llevabamos 65 minutos me dice, 'hoy un poco menos tiempo'..' tu muy bueno' yo no entendia...
- Ya has acabado?
- Si hoy si
- Pero si solo llevas 65 minutos,
- Ya lo se pero hoy ya está, hay otro cliente fuela, yo no quelel se vaya
- No me gusta esto Naranja, ya sabes yo contigo siempre,
- Si pero hoy no puedo (me da un beso en la mejilla)
- Cuanto te he de pagar entonces?
- 40 (30 del masaje + 10 propina)
- Pero si hemos estado poco más de una hora
En todo esto me enseña el reloj, me indica 'casi hola y cualto'
ok, decido no discutir más le pago y me voy, con cara de enfado.
- Tu enfadado? me dice
- Hombre has estado menos tiempo
- ' Si pelo homble espela fuela' yo no poder perdel cliente. Tu muy bueno (me da otro beso en la mejilla)

Y me fui de la peluqueria.. Yo al menos no pienso volver más con Naranja.. Si vuelvo sera con Lin, con la que el masaje es mucho mejor (si es cierto que el trato erótico es inferior)
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/11/2010, 09:09   #134
Mr. Lois
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Nalanja..........................

PELU
Dirección del local: c/. Castillejos, 252
Nombre de la pelu: Soy malo..
Instalaciones: Normalillas.

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Naranja
Edad aproximada: Soy malo para esto, unos veintitantos.............
Descripción física: Esta sobradamente contrastada........pasable.

SERVICIO
Fecha de la expe: Ayer mismo.
Tarifa contratada: El servicio de una hora por 20 euros.
Hace Final Feliz (tarifa)?: Si........en realidad te hace feliz desde el principio..
Otros complementos (francés/completo)?: Lo desconozco.
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Asiente de mejor forma de cintura para abajo.
Actitud de la chica: Buena.
Técnica del masaje (no erótico): En este caso a mi parecer fue erótico todo el tiempo, pero debe ser su manera de trabajar.
Relato del encuentro: A primera hora me pase por Castillejos, solo estaban los dos peluqueros, pregunto por el masaje y me indican que espere unos minutos, al poco me invita a pasar al gabinete, que me vaya preparando que la chica ya está llegando, con calma me desnudo y a la camilla. Poco tardó en llegar Naranja y meterse en faena, le pido suave y comienza la aplicación.

Todo tiene como punto de partida los muslos y como centro de atención eso............el centro. Desde el primer momento se hace evidente y predecible que el masaje terminará de forma placentera. No se corta y cuando te ofrece el ff. tu ya estas mas sobado que un pasiego, vamos, que la pregunta casi podía sobrar.....que le vas a decir........¿que no te apetece?.......zsonrisa

En resumen, buena experiencia y servicio agradable.
Valoración final (lo mejor/lo peor): Lo peor las instalaciones y lo mejor por supuesto el masaje. Te puede gustar la chica mas o menos.........pero se lo curra.
Elige un buen momento.............elige un momento Mister....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 23/11/2010, 11:58   #135
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Exploracions arqueològiques

Mensajes de este usuario en este tema: 38
En aquesta nova època de prejubilació desvagada, tinc una tendència a la relaxació encara més remarcable. Quan menys penques, menys ganes tens de fer coses. El que ve de gust és fotre’s sota les ungles de la Naranja, entre d’altres opcions possibles. Ja he pencat prou, jo, ara toca compensar-ho una mica. Aquesta ha estat l’opció triada ahir mateix, a l’hora de dinar.

Just mentre aparco la moto davant, que hi ha espai reglamentari assenyalat a terra amb ratlles, un vailet indubtablement d’origen xinès em saluda com si em conegués de tota la vida. Està clar que m’ha detectat com a pressumpte finançador dels seus negocis i s’apressa a fer-me passar endins.
  • Naranja? no està?
  • Sí, passa, passa.
  • No la veo…
  • Si, dentlo.
  • Seguro, eh?
  • Passa, passa…..(fot un crit espaordidor)
Entro, una mica a cegues, una mica amb el dubte si m’encolomaran l’opció Lin, que si bé és prou valorable per si mateixa, no era el que en aquell moment tenia previst. Un cop sobrepassada la porta apareix l’entorn de les pràctiques gastronòmiques d’aquesta botiga en plena acció: plats, arrossos, papers, tamborets, gots, bols, tot barrejat i dispers. La ferum de menjar és crítica. L’amenaça d’impregnar-me la roba de perfums dubtosos és evident, de manera que m’apresso a avançar cap a la cabina. A totes aquestes, la Naranja, com si portés un coet al cul enganxat, ha vingut amb mi en el acte.
  • Estás comiendo, lo siento.
  • No pasha nada.
  • Sigue, yo me espero.
  • No pasha nada.
  • De verdad, no tengo prisa.
  • No pasha nada.
I d’aquí que no ens en sortim. Aquesta noia, com explicaré més endavant i com està ja explicat en aquest fòrum, no en deixa cap per verda, totes van al sac. I tanmateix, tinc la sensació que si ella es queda menjant tranquil·lament i el client esperant, la bronca que li cauria feria feredat. Aquests establiments xinesos presenten notòries diferències de funcionament respecte de la competència ibèrica.

Una mica el de sempre: empilotornar-se, prendre precaucions amb els evidents riscos que presenta el penjador, i estirar-se a la llitera, panxa avall. Ella prepara la tovalloleta de la capçalera, engega el calefactor i poca cosa més. Tot això ja ho sabeu.
  • Fuelte o suave?
  • Como el otro dia, suave.
  • Yo, suave, buen masahe.
  • (pensant per mi) Ja m’ho vas dir l’altre dia…
No sé si és casualitat o bé forma part del seu protocol d’actuació, és cas és que després de sentir la meva comanda de suave, va i abaixa el llum, fins deixar una penombra de color tardoral, de fageda. Em començo a posar a to i això que encara no m’ha tocat.

Em deixa caure sobre l’esquena un regalim d’oli fred, que em fa estremir una mica. Es posa a riure.
  • Aseite flío?
  • Cony flio….gelat!!
Inicia les operacions amb les dues mans esteses, planes, obertes. Les deixa lliscar molt a poc a poc, milímetre a milímetre, amb una lleugera pressió. Sensacional. Les situa ben bé al mig de l’esquena, a la zona lumbar, i aleshores una amunt, fins el clatell, l’altra avall, fins on comença la cuixa, tot molt lentament, a pleret. Tens temps de gaudir de la situació tot el que vulguis i més. Tens temps de llegir l’anàlisi del 0-8 fins i tot. Noto que la mà esquerra d’ella divaga per zones delicades i generalment íntimes.
  • Gusta?
  • Hen hao…
  • Ah….tu hablal chino.
  • No, yo no hablar chino. Yo sólo desir hen hao si tu buen masaje.
  • Ah….
Canvia de posició i se’n va cap a la capçalera, a passes lentes i sense fer cap mena d’escàndol ni soroll. Al contrari, tinc la sensació permanent i agradable de que ella intenta, com pot, de mantenir l’ambient de relaxació que se suposa ideal en aquestes activitats. En aquest punt, la meva valoració és d’excel·lent.

De la capçalera estant, posa les dues mans obertes sobre les espatlles, com si ensenyés a algú que té deu dits, i inicia un recorregut de dalt a baix, resseguint la columna com a eix amb els dits grossos però abastant la totalitat de l’esquena amb les mans, recorregut que arriba fins els glutis en tota la seva extensió. Un cop arriba a baix de tot, desplaça les mans cap enfora, acció que inexcusablement fa pujar la sang al cap. Tots aquest moviment és igualment lentíssim. La repassada d’esquena és total.

Naturalment, quan es posa a la capçalera i preten arribar als glutis, i ho aconsegueix, no té més remei que clavar-se sobre teu, tant l’entrecuix com la davantera. Jo sóc de poca fantasia en aquesta fase, i tinc clar que el que m’està xafant el nas no és altra cosa que un jersei de llana gruixuda. Ara bé, molts altres usuaris interpretaran aquestes pressions com un indicador eròtic, i segurament tindran raó.
  • Gusta? (altre cop)
  • Tira, tira, que anem molt bé….
Es torna a posar al costat, ara. El dibuix tàctic que ve a continuació és marca de la casa, no l’he vist en cap d’altre massatgista. Consisteix en aplicar una pressió moderada sobre la columna amb el colze i l’avantbraç drets per la zona lumbar, mentre amb la mà esquerra es dedica a l’exploració arqueològica, mai millor dit. No patiu perquè tot queda dins d’un ordre. Els resultats son, al meu modest entendre, fenomenals. Penses, llons…ho fot bé, aquesta noia…mentre arriba el moment clàssic.
  • Vuelta.
  • Sí, sí, ja em giro, un moment que estic clavat, llons...
Un cop situat còmodament panxa amunt i relaxat en la nova posició, la Naranja demostra una franquesa astoradora. Ni un gest de més, ni una unglada per dissimular.
  • Masahe aquí?
  • Dona, què vols que digui….
  • Veinte euros.
  • Però si l’altre dia van ser deu! No te acuerdas?
Està clar que l’altre dia encara era als llimbs i no es va fixar amb mi en res. No tinc cap pretensió, en aquest sentit, però el que és cert és que la gran majoria de xinetes massatgistes tenen més memòria visual que no la Taronja. Tant és.

Es queda indecisa, com esperant alguna reacció meva que li donés la possibilitat d’augmentar la facturació del dia. Li faig una contraproposta raonable i assequible, res de l’altre món, que justifiqués una propina de vint euros. Diu que no, doncs apa, deu i cap problema. Negociació tancada.

Com que queda ben bé un quart d’hora, li demano s’ho prengui en calma i que no tingui pressa, perquè m’està fent unes manipulacions coronàries que acabarien amb mi molt aviat. Es posa a la capçalera de nou i em fa trucs de màgia mugrònica, que són ben acceptats. Com que la situació és perfecte per aquestes coses, faig un gest com d’aproximació a les meves propietats.
  • No, tu no.
  • No? esto es mío….
  • No, tu no.
  • No te preocupes, tu propina igual.
L’he encertada de ple. El fet que aquesta noia reservi per a si mateixa les manipulacions de baixos i les controli tota l’estona no té altra objectiu que assegurar-se la propina. Es veu que més d’un se l’ha cascat i després no li ha donat res. Ha quedat més tranquila.

De tota manera, havia passat el moment hongkongnià, i indefectiblement l’hora pactada estava a punt de complir-se. Ella, amantent a la jugada, pren una mica d’oli i executa amb mestria.

Última edición por Wagner; 23/11/2010 a las 19:15.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 05/12/2010, 22:35   #136
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mas Naranja...

Mensajes de este usuario en este tema: 9
Viernes 3/11 a las 18,30 de la tarde, vengo de hacerme un masaje sin chicha ni limoná y necesito algo más, recuerdo mi primera experiencia con Naranja y como fue positiva vamos a repetir, pero hoy ha sido verdad que segundas partes nunca son tan buenas.
Llego a la peluquería y está Naranja lavándole la cabeza a una maruja, me ve entrar y se dirige hacia mí directamente, hoy la veo mucho mejor que la otra vez, bastante alta, buen culo y preciosos pechos, jeje, lleva un jersey de lana ajustado que se los resalta y se ven preciosos, ella más bien gordilla que delgada y de cara no es fea, total, que hoy la veo muy bien...

MASAJISTA
Nombre: Naranja
Nacionalidad: (u origen probable) china de pueblo
Edad: (aparente y/o anunciada) dice 28 años
Descripción física: casi ya contado, altita, buen culo y duro como una piedra, no es guapa pero tiene una cara muy asiática y si la miras bien hasta te parece guapa, pechos preciosos, perdón, más que unos pechos preciosos, un sujetador precioso de alta gama y calidad, con un gran relleno, que esconden un par de huevos fritos, o sea, que todo es relleno.
Valoración de la chica: ni es simpática ni comunicativa, hace su trabajo más ó menos bien
Vestimenta: pantalón tejano y un jersey que le resaltan muchisimo los pechos, como que parecen buenos

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: peluquería de barrio
Cabina: muy bien, grande y calentita
Camilla: correcta, bastante grande y con agujero
Intimidad: muy buena, todo paredes de obra
Servicio ducha: no creo
Valoración: de todo el conjunto 7/10

SERVICIO
Fecha de la experiencia: viernes pasado
Complemento: ff.
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: una hora
Besos/morreos? no
Técnica del masaje: he recibido de peores
Chica recomendable?: (repetirias?) con dos veces es suficiente

Resumen experiencia:
Entramos en la cabina y ella se va a terminar de lavar la cabeza a la sra. maruja, joder, empezamos bien, me medio desnudo y ella vuelve en pocos minutos, me quito los gayumbos y boca abajo, empieza el masaje, el comienzo es desde los riñones hasta los webs, una y otra vez, muy repetitivo, demasiado, sube a espalda y a los diez minutos le digo que deje la espalda y pase al culo, lo entiende y empieza de lleno con el culo y aledaños, bien, se implica, provoca y te sientes bien hasta que tengo que decirle que vale, que me doy la vuelta, las perspectivas están clarisimas, va en busca de la media hora extra y para evitarlo le digo que masaje una hora, que reparta el masaje por detrás y delante... media vuelta y pecho, pezones y más pezones, así repitiendo para que pase el tiempo, al final hace estomago, pregunta del millón 20, no 10, 15, no 10, 10?, si 10, vale, sigue y al final termina por las piernas. Va por el cubo de agua caliente y la toalla y me limpia con esmero, me visto y para la calle. Al salir está Lin a la cual la veo todavía más delgada y hasta más bajita, ahora si, con la misma carita de ángel y la misma sonrisa de siempre... creo que le debo una a Lin.
Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo mejor la cabina que estaba calentita y muy cómoda, y lo peor?, Naranja es demasiado repetitiva en su masaje y esto a mi no me gusta, me recordó a Primavera, salvando las distancias, solo le falta la música para ir marcándose los tiempos de cada movimiento del masaje como Primavera.

Y esto es todo compañeros, un saludo...

Última edición por Mirga; 06/12/2010 a las 16:49.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/12/2010, 13:34   #137
tschumacker
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 7
icon

lin sin FF

Amigos, me decidí a probar esta pelu, por las intervenciones de los camaradas que habían estado con Naranja.

Llego allá y me dicen que 20 min. espelal. Me voy a comer y vuelvo más tarde. Ahora sí. Entro con una chinita que yo no sabía quien era ni pregunté. Por aquello del suspense. Era Lin, pero yo no lo sabía.

El masaje es regular. No está mal, pero no mata. Ella se acerca a tus partes nobles, en una provocación o quizás en un masaje sin timideces. Yo no lo sabía aún, pero parecía que ahí había tajo. Boca arriba, mis brazos a lo largo del cuerpo, mis manos en el borde, ella no dudaba en acercar su cuerpo a ese borde permitiendo que mi mano entrase en contacto con sus piernas o incluso entre ellas. Para entonces ya tenía claro que había tajo.

Pues no, camaradas. No me dijo ni pío de "masahe ahi" ni nada. Me dió igual, porque fue un masaje muy agradable, ella es un encanto de niña y te trata genial.

Un punto negativo, que a su vez me decidió a no pedir FF: No hay papel, solo toallas. A mi no me gusta tumbarme en una toalla, por muy limpia que esté, que lo parecía realmente. Pero no me gusta. Y pensé que si había FF ella me querría limpiar con una toalla, claro. Y por ahí no paso. Lo más limpio que conozco para mis "paises bajos" es el papel. Llamadme maniático si quereis... y os parto la cara!! No joder, es broma. Llamádmelo, que seguro que lo soy, pero PAPEL PAPEL....

No volveré.

Tom
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/12/2010, 14:16   #138
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Lin...

Mensajes de este usuario en este tema: 9
Cita:
Iniciado por tschumacker Ver Mensaje
Pues no, camaradas. No me dijo ni pío de "masahe ahi" ni nada. Me dió igual, porque fue un masaje muy agradable, ella es un encanto de niña y te trata genial.

No volveré.

Tom

Pues tienes razón, Lin es un encanto de chinita, hace un bastante buen masaje, cariñosa, tímida a la vez y te colma de atenciones para que estés a gusto, ff.? pues si, lo hace, pero no tan a lo bestia como Naranja, su ff. es en plan novieta...

Saludos a todos.
Aviso a Organizadores   Responder
amateurTV
Plataforma
Antiguo 24/12/2010, 18:38   #139
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Senyoreta nova a la perruqueria

Mensajes de este usuario en este tema: 10
Ara fa una estona, atenent a les bones indicacions del company Wagner, m'he atansat a la perruqueria en qüestió, amb la sana esperança de trobar la Naranja.

Però és clar, de vegades es bo explorar algunes coses noves, atès que per a tota massatgista sempre hi ha un primer client (o com a mínim, un primer client foraire). Així ha estat quan, en arribar a la perruqueria, m' he trobat amb la sorpresa que la Naranja no hi era.emotic_wacko

Ara bé, com sol passar sempre en aquests casos, sempre hi ha una solució "a mà". En aquest cas, la "solució" es deia Xi -Xi (pronunciat a la catalana). La noia m'ha dit que només porta cinc dies a la perruqueria, per la qual cosa imagino que els més habituals del lloc encara no n'hauran sentit a parlar. Bé, en tot cas, ara ja us en parlo jo.

La senyoreta Xi-Xi no és una nouvinguda en aixó del massatge. Ja l'havíem vista (o potser no) a una perruqueria del carrer Rosselló amb Entença (ella no en sabia el nom, però suposo que deu ser de les perruqueries "fitxades" al Fòrum) i d'una altra situada per Fabra i Puig (que sincerament no tinc fitxada). Anteriorment, havia treballat a una altra perruqueria de la vila de Tarragona.

La seva descripció física és la d 'una noia d'alçada mitjana, que no destaca per res en especial. Jo la trobo mitjanament atractiva. Anava habillada amb jersei de màniga curta i texans (res extraordinari), tot de color negre. No em pregunteu res més al voltant del seu físic, perquè com ja sabeu, sóc poc amant de tocar les senyoretes mentre estan per feina (sincerament, em desconcentra).

Les instal.lacions del lloc són també conegudes (fins i tot per mi mateix, tot i que feia temps que no hi anava). Per la Xi-Xi les cabines són adequades per fer massatge. Certament, no són enormes, però tampoc téns sensació claustrofòbica. Tot es veu net i polit, però per als maniàtics de la higiene diré que no ha posat paper damunt la tovallola de la llitera (per bé que es veia prou neta). Aixó sí, la meva corpulència m'ha fet témer per la integritat física de la llitera...o de mi mateix :sm061::sm061::sm061:Tanmateix, al final, la cosa no ha passat d'aquí, i la jornada massatgística s'ha desenvolupat sense alteracions destacables.

La tècnica del massatge és bona...però heu d 'anar amb compte si teniu certa prevenció al massatge fort. Perquè avui li he demanat fort..i li he hagut de dir que afluixés perquè em feia mal. Aixó sí, la tècnica de tensar el múscul i després relaxar-lo amb fregues fortes es pot considerar interessant per a aquells que cerquin un massatge descontracturant pur.

En l'hora justa que ha durat el massatge, ha tingut temps de repassar tot allò que convenia repassar. Únicament he trobat a faltar una mica més d'ús d'oli en les extremitats superiors (o sigui, braços i cames). A petició meva, m'ha obsequiat amb un massatge de peus que es pot considerar de bon nivell, si bé per a mi el de la Jenny de Magistral és encara millor.

Com a detalls interessants, cal fer esment del seu nivell de castellà acceptable i la seva naturalesa xerraira..que per a alguns pot arribar a ser fins i tot tafanera. Però bé, jo no em queixo, atès que sóc amant de fer ús de la llengua en les seves diverses variants.

Val a dir que hi ha hagut alguns acostaments de tipus insinuatori, però tampoc res que a mi m'hagi semblat especialment important per determinar si hi hauria o no complement de felicitat final.

Quan ja duiem ben bé tres quarts d 'hora de massatge, s'ha produït la pregunta màgica, que ha estat feta amb un to d'allò més normal, com aquell que t'atén a la peixateria i et pregunta, per rutina, si et posa alguna cosa més. Evidentment, la resposta a la pregunta en qüestió ha estat que podia fer tranquilament...i així ha procedit, d'una manera suau i ordenada, amb alguna pregunta referent al meu estat de felicitat concreta.:sm061:

A la finalització del massatge, li he donat el complement monetari prèviament acordat (no és "eurera", i accepta sense problemes els emoluments habituals en aquesta mena de "treballs"). M'ha netejat acuradament i he abonat el preu del massatge (20 euros) a caixa.

L'anècdota de la jornada ha estat que se n'ha anat la llum quatre o cinc vegades estant jo allà. Al final, ha hagut de desconnectar el radiador elèctric de la cambra, atès que, pel que sembla, la instal.lació elèctrica de la perruqueria no suportava tantes coses enceses al mateix temps.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/12/2010, 18:59   #140
Djavan
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 25
icon

deu n'hi do el nom de la xineta!!!

Pixapins es clar et diuen que la "Nalanja" no hi es pero que tenen la Xi-Xi........

Llooooooons m'hagués quedat fins i tot jo!

Bon Nadal Pixa saludos

Última edición por Djavan; 24/12/2010 a las 20:26.
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
FanFan

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 23:26.
Página generada en 0,513 segundos con 236 consultas.