Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Magistral - Barcelona - Centro de masajes
AmateurTV
Elite Angels
Advertencia Estos mensajes tienen más de dos años de antigüedad. Ir al contenido reciente
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   189.146
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 18/02/2011, 01:59   #501
abaixeta
avatar_
Fecha Registro: feb 2011
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Hola gent

Aquí escriuré la meva primera "expe", després de dur 4 o 5 setmanetes llegint-vos.

Vaig visitar akesta pelu després d'haver passat per d'altres, havent llegit posts vostres akí

Els 2 primers cops Lin Ta no hi era (que la volia provar després de veure lo bé que en parlàveu) , i em va atendre l'altra noia. Guapota, sí, però massatge lamentable (al meu gust, hi ha gustos x tot), més interessada en fer-te una gaiola o una mamadeta que en fer massatge. Cap dels 2 cops vaig voler i el més trist és, que la 2ª vegada, després de pactar 1 hora, a la mitja hora, com jo no volia "que li donès al manubrio", em va dir d'acabar ja.

La tercera vegada sí que hi era Lin Ta, vaig haver d'esperar mitja horeta però vaig anar a fer una cerveseta per fer temps. Li vaig dir que em feia mal l'esquena, i em va fotre un massatge BRUTAL, vaig soritr com nou. Al haver preguntat per ella, em va dir si la coneixia, i li vaig dir que no, però que un amic meu hi anava i m'havia parlat d'ella. La cosa va quedar així.

Quan hi vaig tornar vaig tornar a preguntar x ella, i va sortir al cap de res. Guapa, elegant, sempre somrient (llàstima d'aquelles dentotes tant rares que té, sembla que totes amb funda interna que les enfoskeixen), amb minifaldilla. M'acompanya a la cabina, m'obre i marxa. Torna als 2 o 3 minuts i me diu "hoy todo fuela"; em trec els gallumbos i li dic: "hoy kiero un masaje muy suave". Em va fer un massatge genial que quasi m'adormo, relax al 100% fins que va començar a tocar-me a prop dels collonets que me va despertar de cop!! Al girar, cara (genial, super relaxant), pectorals, panxa, ingles... i agafa "l'amic" que ja estava rollo torre agbar. Li dic "que me vas a pedir por esto", i em diu "tranquio, nada, lo que quieras". A 2 mans, espectacular. Explota el tema i acte seguit, quan ja està tot fora, em neteja ben netejat i segueix el massatge per cames. Li dono una bona propina i marxo. Ella sempre es mostra somrient i complaent. Duirant el ff deixa que la toki per sota la faldilla però li fa pessigolles (o això diu) si li vull ficar la mà per dins del jersei.

Avui volia provar una nova, però no em feien el pes alguna que m'he acostat, de manera que he acabat a Magistral.Entro i 4 xinetes allà, i surt de darrera Lin Ta, preciosa, somrient, em saluda, ve cap a mi per davant de les altres i em du cap a dins. No m'he tret els calçotets pq estic tan encantat amb ella que si no m'ho demana, no ho faig. Me'ls abaixa, em tapa els peus que els nota freds, i em diu "hoy fuelte o suave?" I li dic, "como quieras, tu mandas". Riu i em diu, "medio". Em fa un massatge d'esquena INCREÏBLE, mans, colzes, de nou mans amb molta tendresa, em destapa i glutis, cames i comença a fer-me lloc entre les cames i a roçar-me els ous... BRUTAL. Anem parlant més que mai. Quan em fa girar, xarrem més que mai. La trobo relaxada i molt còmoda. Pregunta molt. M'explica coses de Xina. Em diu "tu cansado, trabajas demasiado", i jo li dic "tú trabajas más que yo y siempre ries". Ella segueix. M'acarona molt, i comença a baixar per la panxa... més abaix, ingles... em magreja els ous mentres li toco el culet tan maco que té, i quan m'agafa l'instrument li dic que avui no, que no es molesti, però que segueixi massatgeant. Em diu "no pasa nada, como tu kielas, siempre como tu kielas". Li dic que prefereixo sols massatge avui (tinc uns plans collonuts després jejejeje). Em tapa amb tovalloles de cintura cap amunt, no para de xerrar i preguntar-me coses (encara que moltes respostes no les entèn, em diu que "castellano muy difícil"). Em fa un massatge rapidet de peus. Em diu el "ya ta" i faig un "oooooooooooooohhhh", ella riu. Em neteja i asseca i marxa abans de que pugui donar-li un propina més que merescuda per la qualitat del massatge i per la seva implicació.

Escric tot això per poder oferir-vos una reflexió que vull compartir: aquesta noia, a part de ser una massatgista excel·lent, possiblement la millor que he tastat, és elegant i agradable, atenta i complaent, i crec que no necessita fer un ff per ser excepcional. Evidentment, s'agraeix que completi un massatge de grandíssim nivell amb un final tan relaxant i plaent, però crec que en akest cas, cal valorar per sobre del ff tan esplèndit amb què ens obsequia sense demanar res a canvi, la seva dedicació i atenció, a més de professionalitat i bon rollo. El fet de que ara fagi un ff considero que no ha de minimitzar l'horeta tan bona que ens fa passar i molt menys convertir-se en l'objectiu de qui la visiti, ja que un massatge tan complert ha de ser valorat com cal tingui ff o no (i si el té, com sembla que el tindrà ja regularment, doncs millor que millor, no fotem!!).

No sé si m'he estès massa, però volia comentar les meves expes en akesta perrukeria.

Igualment, m'agradaria saber d'altres pelus on ofereixin massatges de qualitat, i si és amb noies sexys, millor que millor!!

Salut i feliços massatges a tots!! emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 18/02/2011, 11:33   #502
Ajayu
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 42
Colaboración: 3
icon

Felicidades - abaixeta

Mensajes de este usuario en este tema: 21
En primer lugar darte mi felicitacion por tu analisis sobre el tema masajes-chinos. Tendriamos que aprender a tratarlas con el mismo repecto que ellas nos ofrecen y tu eres un claro ejemplo de ello.
Yo he pasado por la misma experiencia que tu comentas de dejarme los eslips o gayumbos y cuando sale de ella el quitarlos, la experiencia es mucho mejor porque te demuestra que confia en el tipo de persona que eres.
Tambien el que no quieras alegre final y ella mantenga el mismo comportamiento, nos demuestra que estamos enfrente de una gran señora y mujer, ahi se reafirma todo lo dicho de ella, porque algunas ante la negativa del complemento cambian de estilo ( ahi no las perdono, porque parece que perdamos nuestra libertad y caigamos bajo su dominio ).
Un poco de Pinying: suave= chin chin ; fuerte= chun ; medio o regular= mama juju.
Saludos y agradecimiento por tu colaboracion.
Ya esta= jao la..........AJAYU.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/02/2011, 23:49   #503
rocket
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 21
El otro día probé el complemento con Linda y me demostró una vez más que es una persona muy especial, me parece realmente una buena persona que se lo curra de verdad para ayudar a sacar a su familia adelante; y al mismo tiempo que nos tiene un cariño muy especial que seguro es distinto para cada uno de nosotros. Linda te pone las manos encima y ya parece hasta otra cosa, a veces parece que hasta te borre la negatividad que puedas llevar, si encima te da el placer que te puede dar y todo desde un sentimiento de amistad que siempre te demuestra. ¿Qué más se puede decir?

Pues que al poco tiempo vuelves como he hecho yo hoy, que estaban todas ocupadas, que he hecho una hora de masaje con Susi. Que me ha hecho buen masaje tirando a fuerte, que la he ido a probar un poco y que me ha bajado la barrera. De todas maneras muy bien, buen masaje y buen rollo, no siempre todo puede salir redondo en esta casa.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 24/02/2011, 11:33   #504
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Jenny

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Amigo forero, si tienes previsto hoy hacerte un masaje con Jenny, sepas que hoy es su cumpleaños.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/02/2011, 11:57   #505
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 95
Doncs apa, per la Jenny:


semotic_kiss
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/02/2011, 14:49   #506
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

Jenny

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cita:
Amigo forero, si tienes previsto hoy hacerte un masaje con Jenny, sepas que hoy es su cumpleaños.

Si señor esta mañana a las 11 h. la estaba felicitando, y por cierto era su primer cliente ayer tuvo 6 clientes no está mal, y la Lin-Ta también estaba sin trabajar. Venga a darles trabajo que de eso viven.

Cuidaros y cuidarlas.
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.

Última edición por antoniovargas; 24/02/2011 a las 15:10.
Aviso a Organizadores   Responder
Mel Hot
ClubXMax
Antiguo 03/03/2011, 14:42   #507
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Linta i no hay que disir nada más.

Mensajes de este usuario en este tema: 95
Finalment, ja tinc la meva pròpia expe definitiva amb la Linta. Ha costat, perquè ara està més ocupada i jo no sóc dels que m’espero que surti ningú, ja tornaré un altre dia si cal. Avui estava lliure.

He anat a primera hora, com sempre, i avui sí que estava lliure. D’entrada ja m’he trobat amb una primera novetat: la habitació estava calenta, a 24º ben bons, cosa que mai havia estat així. Sempre trobava la cambra freda, senyal que no esperava ningú. Ara la té calenteta, disposada a rebre el primer client. Diferència significativa.

El tracte ha estat exquisit, com sempre és habitual en ella. Molt exquisit i clarament diferenciat de qualsevol altre. Et tracta com un rei, fins el mínim detall. Per exemple, ja sap que jo, amb ella, passo de massatge a l’esquena i cul i vaig directament a cap, cara, pit i panxa, espais on hi dedico l’hora sencera. Doncs ella ja em prepara la llitera amb el coixí i el capçal aixecat, no haig de dir-li res, ja ho sap, i això que feia forces dies que no hi anava, i segur que han passat per les seves mans diferents opcions. Doncs a mi em reserva aquests petits detalls, amb un altre li deu reservar uns altres, etc. En aquest sentit, una de les massatgistes més competents, per no dir la més competent.

M’instalo panxa amunt, capçal aixecat, i em tapa tot sencer amb tres tovalloles, des de la punta dels peus a la barbeta. Les tovalloles són calentes, ja que té un artil·lugi per escalfar-les, i la sensació de confort és total i absoluta, inmillorable, no té competència en aquest sentit.

En silenci absolut, com a mi m’agrada i ella ja sap, em fa un lentíssim massatge al cap i a la cara, totalment concentrada en el que fa. Es nota. Avui l’he trobada més concentrada que d’altres vegades, suposo que va com va. Ja sé que no us agrada aquest rotllo, però a mi sí, em relaxa molt. En canvi, massa estona a l’esquena, m’avorreix. Al cap, m’hi estaria tot el dia. Posa els dits entre els cabells, a contrapèl, fent-me girar la cara de costat, i la sensació és agradabilíssima, quasi celestial. Orelles, també, també. D’aquí que passa al coll, on treballa amb el palmell de la mà, molt a poc a poc i amb una certa pressió, com si volgués recuperar un paper d’embolicar regals. Boníssim, i també sense competència.

Ara destapa una mica la tovallola, fins deixar-la a nivell de melic. Ha estat tota l’estona pendent de que jo no tingui fred. Jo no moc ni una parpella, centrat en les diferents sensacions que estic vivint. Amb molt poquet oli, passa les mans planes per sobre del meu pit lentament, amb la pressió justa, sense cap pressa, i acaba la maniobra a banda i banda del cos, per després retornar al centre i repetir l’operació. Tota plegat és com una simfonia de plaer.

Acabat això, em fa braços i mans, amb gran precisió de moviments i pressió, i sense entretenir-se més del compte com fa alguna d’aquests móns de déu. Ella hi dedica el temps just, no més. Molt bé.

El pas següent és destapar més la tovallola, fins a deixar-la a ran de cirerer, el qual de moment està hivernant sota la roba calenta. Es posa de costat i deixa lliscar les seves mans fines sobre la meva panxa i pit, una mica erràticament, com si barregés les fitxes del dòmino, però molt suau. Les sensacions són molt plaents, de tant plaents que jo segueixo mig endormiscat i sense moure’m.

Finalment, arriba el moment que destapa el que queda per destapar, i inicia el massatge, en ella típic, de les cuixes fins dalt de tot, a ras, fins al genoll. Li deixo fer una estona, a veure si proposa alguna cosa. Res. Ella està per la feina habitual, la de sempre.

Com ja us podeu suposar, en aquest moment he estat jo qui ha llençat la proposta: "hoy, masaje todo, por favor" senyalant amb el dit el lloc adient. La seva resposta immediata ha estat "No, no…", però se li ha vist clar que no pensava defensar aquest no gaire estona. Només dir-li "sí, por favor, aquí hoy si", no ha dit ni fet res més, ha posat la mà molt delicadament, extraordinàriament de forma delicada, sobre l’eina. Només la punta dels dits, suavíssim. Després, mica en mica, tot el conjunt. S’ho pren amb una gran parsimònia, sense cap pressa de res, és una cosa inaudita i única, que jo coneixi. No m’estranya gens que més d’un hagi arribat a l’èxtasi total en aquest moment, és fins i tot, probable.

Al cap d’una estona, ha iniciat el moviment típic de pell amunt-avall, però també sense cap pressa ni força ni res, mirant-s’ho amb atenció, tot amb les dues mans alhora. Una maniobra total, insuperable. Comparat amb d’altres opcions que sembla que tinguin pressa per fer-te escampar la lleterada aviat no té color. Es com si tingués tot el dia per endavant. Insisteixo, insuperable. En cap moment ha demanat propina ni tan sols insinuat, això ja ho us ho podeu imaginar.

Tot i que ella anava a aquest ritme agradabilíssim, la conclusió era clara que arribaria d’un moment a un altra, de manera que he optat per demanar-li una pausa i que reprengués el massatge a pit i panxa, deixant l’eina per més endavant. Sóc de l’opinió que aquestes vivències s’han d’escurar, que no sempre a la vida seran possibles ni iguals. Naturalment, molt atenta, s’ha posat de nou al capçal i des d’allà ha repetit la maniobra del massatge amb el palmell de la mà, des del centre cap als costats. Sensació indescriptible, pensem que si abans m’ha agafat mig clapat, ara estava en estat de quasi èxtasi, i les coses es percebeixen francament força diferents, com sap tothom.

No sé si ha estat una paranoia meva o no, però he tingut la sensació que des del capçal, quan s’acostava a mi i indefectiblement em posava els pits a la cara, no hi tenia cap mena de prevenció. Igual és una apreciació meva fora de lloc, però diria que abans això d’acostar-se tant no ho feia.

El cas és que en un moment donat li he demanat que m’estimulés directament els mugrons, amb els dits. He descobert a les perruqueries xineses que és una pràctica que m’agrada força, per dues raons: una, que fa augmentar el pols, cosa que vol dir plaer físic, i dues, que el fet té un morbo genial. Aquí he notat una novetat, també. Això la Linta m’ho havia fet abans de forma maldestre, per sortir del pas, sense interès i sense devoció, francament malament. Doncs avui, just al contrari, ho ha fet amb concentració, devoció i amb l’energia necessària en aquests casos. Val a dir que per mi també és líder, ara, en aquesta subespecialitat.

Com que l’eina es movia com una boja mentre ella manipulava els dos botons alhora, des del capçal, estic segur que ha pensat que jo me la pelaria. De fet, tocava, i segurament en una altra ocasió ja hi jugarem, però és que avui el que tocava, per damunt d’altres jocs, és la gran cascada, la cascada final. Li he indicat, que si us, plau, retornés a la feina de baix, la que havia deixat a mitges.

En aquest moment vull fer un punt i apart. Tal com estava la situació de trempància i d’estimulació, estava clar que qualsevol massatgista hagués acabat el tema en un plis-plas, sense més comentari. Ella, per enèsima vegada, m’ha repetit el de sempre: "no, tu sólo". Clar que ho dit amb la boca petita i sense cap convicció, però ho ha dit, ha intentat d’escaquejar-se fins l’últim moment, senyal inqüestionable de que si pot, no ho fa, i que no li agrada. Ho dic ben clar perquè qui em llegeixi no es pensi ara que la Linta és una opció per anar a sac. Tot al contrari, és el paradigma del massatge entès d'una forma íntegre i res més. Massatge sensual, que la dignitat del client fa convidar a una propina, de cap manera cap altre cosa, que quedi clar.

Certament, no he hagut d’insistir gaire, ha reprès la mà de morter i ha continuat, amb les dues mans amunt i avall fent maionesa fins a l’esclat final. Després ha tret el seu típic rotllo de paper higiènic i m’ha netejat amb tota cura i delicadesa. Fins i tot en això és bona.

Tema tocar. En tota la sessió m’he estat quietet, concentrat en les brutals sensacions plaents que et proporciona i no distreure’m en combats amb les fibres sintètiques. Ara, arribat el moment que estava amb les dues mans amunt i avall, era obligat passar la mà per la cintura i l’esquena, per sota el jersei. A mi em sembla que passar la mà per la cintura de la massatgista, sense barroeries, és cosa natural i perfectament integrable en la sessió. És molt curiós, la Linta té la pell fina com una nena adolescent, quan és una dona que es deu estar més a prop dels cinquanta que dels quaranta. Al costat d’aquesta finíssima pell, d’altres que coneixem són pedra pòmez.

La cosa no s’ha quedat aquí. En una demostració de bon fer i bona professionalitat, ha dedicat els deu minuts últims a massatge a cames i peus. Aquests complements són sempre, a les perruqueries, avorrits i mal fets, només per justificar el que queda de temps.. Doncs no, el massatge de la Linta ha estat esplendorós, fins i tot en aquests deu minuts finals.

Mira si ha estat bo, que li he demanat preu per massatge de peus sols, tipus xinès, aquell de l'aigua calenta i llet. Ella mateixa no m’ho ha recomanat, m’ha dit que la tarifa és de 25 euros mitja hora i que si vull m’ho pot fer dins de l’hora de massatge de cos, dins dels 20 euros. La Linta, de veritat, és una opció que ho té tot, fins i tot una relació qualitat-preu sense rival. He arribat a la conclusió que si anem a d’altres llocs i amb d’altres massatgistes és purament per canviar una mica, per variar, però no perquè en un altre lloc sigui millor.

Acabada la festa, ja se’n anava. Eps…."por favor, quédate un momento". Aquesta vegada sí, s’ha quedat, i hem xerrat una mica, que si la feina, que si el menjar xinès, etc., els tòpics. A tot això, li he donat 10 euros, discretament, que els ha agafat amb una certa recança, com si alguna cosa fes mal feta. Per ajudar-la a sortir del mal moment, li he dit que "És sólo para darte las gracias", i ha somrigut.

A fora, tot com si res, la Jenny a l’ordinador, la Susy desenfeinada, i la Linta, que en realitat es diu Amei, tal com l’ha cridada la Susy quan he entrat, m’ha cobrat els 20 euros de tarifa.

Els 20 euros més ben empleats des de fa molt de temps.

Última edición por Wagner; 03/03/2011 a las 20:25.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/03/2011, 18:28   #508
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Finalment, ja tinc la meva pròpia expe definitiva amb la Linta. Ha costat, perquè ara està més ocupada i jo no sóc dels que m’espero que surti ningú, ja tornaré un altre dia si cal. Avui estava lliure.
Maestro, esto es la expe definitiva. bravosmiley
Me han entrado ganas de probar masaje con Linta, yo que frecuento más bien otra masajista en Magistral, como algunos saben.

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
A fora, tot com si res, la Jenny a l’ordinador,....
Jenny debia estar mirando la previsión del tiempo, se va de vacaciones mañana, y sólo vuelve el próximo martes. Linta estará aún más ocupada...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/03/2011, 21:36   #509
Gallumbosreves
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: sep 2010
Mensajes último año: 2
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 16
Colaboración: 1
llet de

Mensajes de este usuario en este tema: 12
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Mira si ha estat bo, que li he demanat preu per massatge de peus sols, tipus xinès, aquell de l'aigua calenta i llet.
Els 20 euros més ben empleats des de fa molt de temps.
Felicitats gran mestre Wagner, per la expe. emotic_ok

Per cert, el tema llet. Es llet, crema de llet cosmética. No llet de fer el tallats, als bars, perque aquesto xineson son d'aprofitar les coses. Ecologics, reciclen, reutilitizen. En qualsevol del dos tipus de llet possibles... fa una mica de repelús... :15sorpresa:

salut saludos

tt
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 04/03/2011, 00:40   #510
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Magistral y sus frikadas horarias...

Mensajes de este usuario en este tema: 96
No es la primera vez que me ocurre y he leído a otros compañeros que han tenido el mismo problema en Magistral y es que no se aclaran con las reservas de horas, quedas por teléfono ó personalmente en una hora y cuando llegas, la masajista solicitada ya ha entrado con otro cliente, un desbarajuste, en este tema no son muy serios, y hoy ha sido un día de estos, pero con perjuicio a terceros, os cuento...

Seis de la tarde, entro en Magistral, a Susy no la veo, está trabajando en una cabina, Genny con su ordenador al fondo de la tienda, la peluquera joven peinando y Lu la hija de Susy, en el mostrador, Lu y la peluquera a dúo me dicen que Lin-Ta 25 minutos, vale, vuelvo en 20 minutos, les digo.. De nuevo en Magistral, Susy que ya terminó su masaje, va para dentro y de vuelta dice que 40 minutos (?), Genny sigue con su ordenador, le digo a Susy que había quedado en volver en 20 minutos, no se entera de nada, quedo con Susy en volver a las 6,50.. Son las 6,50 en punto, entro, Susy y su hija en la caja, la peluquera peinando y Genny con su ordenador, Susy me dice que pase para adentro, al fondo aparece Lin-Ta y se queda boca abierta, llego a ella y me dice que acaba de entrar un cliente a la cabina, llamo a Susy y le digo que es este lío, resultado, que Susy le había dicho a Lin-Ta que llegaba enseguida un cliente, llegó otro cliente 5 minutos antes que yo y desde el fondo, pensando Lin-Ta que era el que tenia que venir, le hace pasar, las otras dos bobas ni se enteran y yo no estoy dispuesto a esperar una hora, total, Lin-Ta hecha un lío por que no se ha enterado de nada, pensaba que el que tenia que venir es el que llegó 5 minutos antes que yo, Susy disculpandose y yo diciéndoles que le pusieran los pantalones al Sr. que entró antes que yo y que esperara el, vaya lío, no, !pues vamos por la solución!, Susy hace entrar a Genny en su cabina, Susy y Lin-Ta entran en la cabina de esta ultima y le dicen al Sr. que se vista que ha habido un lío y que no le toca Lin-Ta, pobre hombre, seguro que quería a Lin-Ta, ya que Genny andaba desocupada todo el rato, el Sr. se viste, pobre hombre, a mi me es igual, pero el no creo fuese su deseo pasar de una cabina a otra delante mio y con el entuerto en pleno auge, además era un Sr. con aspecto tímido, como de contable ó oficinista, bajo, llenito y calvo, con pinta de buena persona y con aspecto de serle totalmente fiel a la parienta, jeje, pasa por delante mio bajando la cabeza, de verdad lo siento Sr. pero la culpa no fue mía... la experiencia?, como todas con Lin-Ta, maravillosa.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: ayer jueves a las 6, 6,20, 6,50 y 7 de la tarde
Complemento: Si
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Duración real del servicio: 1,15 horas
Técnica del masaje: magnifico
Chica recomendable?: (repetirias?) hace más de dos años que repito

Resumen experiencia:
Después de disculparse un montón de veces por lo ocurrido y excusándose por que ella esperaba a un cliente según le informó Susy y yo quitándole importancia al hecho, empiezo a desnudarme, boca abajo y empieza por cabeza, espalda, riñones, culo y piernas, media vuelta y cara, brazos, pecho, estomago, pubis y aledaños, piernas y pies, todo magníficamente ejecutado, pasa de la hora pero seguimos hablando de temas diversos, me visto y le doy 10 euritos de propina, como siempre, por su trabajo bien realizado y para fuera, más disculpas de Susy y para la calle a disfrutar del frío y la lluvia...

Sin más que contar, pido disculpas nuevamente a este cliente a pesar de no tener que ver nada con el embrollo... hasta pronto.


Quien se aclare con tantos nombres repetidos, Susy, Lin-Ta, Genny, Lu, peluquera, el Sr. y yo, tiene premio.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 04/03/2011, 01:05   #511
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 58
Pero a ver, ¿ quién te hizo el masaje al final ? Porque por un momento he pensado que fue el señor bajito y calvo quien se puso manos a la obra.sarcastic_hand
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 04/03/2011, 16:44   #512
servicius
avatar_
Fecha Registro: mar 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 4
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

La tentación

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Buenas, por motivos personales hace unos ocho meses que he dejado de lado el mundo peluchinil (no así el foro, os sigo leyendo y la verdad es que me lo paso muy bien con vosotros, además, dejar los dos vicios de golpe superaba mis fuerzas), pero tras leer la última experiencia de Wagner en Magistral debo reconocer que me está rondando por la cabeza romper mis votos para visitar a Linta.

Puede parecer una tontería pero quería compartir mis dudas en el foro, el problema es sucumbir y volver a las andadas.

Un abrazo a todos.
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Plataforma
Antiguo 04/03/2011, 17:51   #513
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cita:
Iniciado por servicius Ver Mensaje
Buenas, por motivos personales hace unos ocho meses que he dejado de lado el mundo peluchinil (no así el foro, os sigo leyendo y la verdad es que me lo paso muy bien con vosotros, además, dejar los dos vicios de golpe superaba mis fuerzas), pero tras leer la última experiencia de Wagner en Magistral debo reconocer que me está rondando por la cabeza romper mis votos para visitar a Linta.

Puede parecer una tontería pero quería compartir mis dudas en el foro, el problema es sucumbir y volver a las andadas.

Un abrazo a todos.
Mi conseho es sucumbil y volvel a las andadas, polque, como dicen las quelidas masahistas, "masahe bueno pala salud" rolleyes
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2011, 00:53   #514
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Lin-ta, simplemente Magistral

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Buenas,

desde la primera vez que estuve con Lin-ta (ya hace tiempo) caí sucumbido de sus manos. No hace un masaje estrictamente profesional, pero seguramente es el mejor masaje relajante y sensual de todo el universo chinil, por lo que casi se hace de visita obligada como mínimo 1 vez al mes.
Ahora, parece ser que ha su extraordinario trabajo ha añadido un plus final, que todavía no había probado y que me apetecía ver como lo hacía.
Llegué y todo el personal estaba ocioso, ella estaba en el mostrador con el ordenador. Le digo que quiero que ella me haga el masaje.
Hacía algún tiempo que no venía pero todavía se acordaba de mi.
El masaje, para los que lo habeis probado, poco queda por decir. Simplemente genial.
Para los que no, deciros que es sensual, relajante, elegante, parece que se para el tiempo durante una hora y no quieres que el mundo se vuelva a poner otra vez en marcha.
Siempre me había dicho que yo me acabase lo que había provocado, pero esta vez le dije que me lo hiciese ella. Y tal como dice Wagner, al principio dice que ella NO, pero ahora lo hace con la boca pequeña, por lo que no cuesta demasiado convencerla.
Y lo hace con dulzura, casi como temiendo que en algún momento te pudiera hacer daño, pero el único dolor que provoca es que el tiempo se acaba y no poder alargar ese momento durante horas.
Así es Lin-ta, con su cuerpecillo flacucho, sus dientes mal colocados y su mirada melancólica, pero un encanto de mujer.
Deberíamos tratarla tal como ella lo hace con nosotros y declararla: "china-masajista de interés nacional".
Un saludo
Alegrame el día
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2011, 23:40   #515
baja3891
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Sr wagner

Mensajes de este usuario en este tema: 8
Hacia tiempo q no posteaba por aquí, pero tanto a Wagner como a Mirga les veo muy en forma y en sus líneas.
Wagner eres un sibarita, joder q de sensaciones en fin no me queda más remedio que probar la dulzura de linta aunque aquí uno no es tan...tan...es que son detalles "le paso la mano por la cintura" haces una ponderación del servicio y consideras que eso y tocarle la espaldita si entra y no te quieres pasar de la raya, en este caso amigo yo no puedo proceder así. Siempre intento ser lo más caballero y etc del mundo pero cuando me tocan al amigo las manos van por su cuenta y sin ser grosero en mis movimientos ni en mis formas, ellas llenas de ternuran buscan el teroso pero sin entrar en el solo caricias, culito, nalgas, puvis, mis manos ingenuas en ocasiones buscan el placer de la chica, pero el de arriba con el resto de sangre que le llega en realidad busca su propio placer y es que una vez entrado en terreno la cosa va en serio, eso si repeto y sobre todo no ofender ni rebajar a nadie, si no hay más remedio cinturita y espalda, claro. En fin que amigo wagner te veo como a Anthony Hopkins en el silencio de los corderos q tb era un tio sofisticado, en el resto no claro, pero te juro que leyendote me ha venido a la cabeza sus momentos de delicatesen. Chapeau
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 06/03/2011, 01:08   #516
Ajayu
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 42
Colaboración: 3
icon

Que me meo de risa.....

Mensajes de este usuario en este tema: 21
Mi conseho es sucumbil y volvel a las andadas, polque, como dicen las quelidas masahistas,"masahe bueno pala salud.....tu mañana estal mas mehol "

a veces les digo: " masahe fuelte cula cuelpo, pelo masaje suave cula colazon tliste y solitalio " no hay que decir que lo captan a la primera y se rien.

Lo jodido del caso es que con ellas " no se hablal de otla manela ", estoy perdiendo mis origenes.
Saludos....AJAYU.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/03/2011, 17:54   #517
pecator43
avatar_
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Jenny

Hola. No sé si hoy me la han dado con queso en Magistral, a ver qué os parece. Aparezo, pido masaje a la chinita más o menos guapa de la entrada y me acompaña a la cabina. Me empiezo a desvestir y se va. Vuelve para preguntar si tengo frío y se vuelve a ir. Y cuando la esperaba, ya tendido boca abajo en la camilla, aparece la prima fea y gorda de la chinita. Holaaa... me dice. Le pregunto por la anterior masajista y me dice que "ocupada"... pues qué bien!

En estos caso me sabe mal largarme (las feas y los feos, también tenemos derecho a dar y recibir, respectivamente, masaje. Así que planeo media hora adicional con Jenny cuando acabe la sesión. Me propone FYI, pero mi pajarito carecía de estímulos para canturrear, así que le digo que no, pero que el masaje fuerte que hace me gusta.

Bueno, acaba lo que se daba y le pido media horita más con Jenny, que llega enseguida. ¿Cómo te llamas? Le pregunto por si las moscas. Y me responde que es Jenny (delgada, pelo rizado, no excesivamente guapa). Inicia el masaje acariciante por espalda y piernas y, tras cambiar de postura, me pide 10 euros y me empuja para que salte de la camilla a cogerlos. Esto me ha molestado y le digo que cuando acabe se los daré. Se pone manos a la obra pero no deja que le toque ni la pierna! Ni un brazo! Tal cerrazón no me había ocurrido nunca en estos términos con ninguna masajista... Total, que me la ha pelado en modo Tutankhamon y creo que me he corrido más por aburrimiento que por otra cosa...

Es por todo esto que dudo si era la verdadera Jenny. Juraría que estuve con ella el año pasado y era súpercariñosa, dándote besos y abrazándote. En qué me equivoco, amigos?
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/03/2011, 18:36   #518
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 95
Pecator43,

La cosa té mala pinta. Els fenomens inexplicables, quasi paranormals, que succeeixen amb notabilíssima freqüència a Magistral, són més aviat propis d'un programa televisiu de mitjanit que no d'una perruqueria de barri, per més que sigui xinesa.

Tot i la meva persistència en narrar en públic algunes de les meves peripècies en aquest lloc, persistència que de vegades ha estat benvinguda i de vegades no tant, em declaro totalment inútil per a interpretar el joc d'ous a que has estat sotmès, i resto a l'espera de que molt anomenats especialistes en Jennygrafia es pronuciin, perquè el que és jo, ni puta idea, noi.

PC
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Plataforma
Antiguo 08/03/2011, 23:32   #519
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Jennygrafía

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Como especialista en fenómenos jennygráficos magistralenses, ya trás haber estado con ella hoy, puedo certificar que ha ocurrido algún tipo de Poltergeist en esta pelu, en los últimos días.

Si no ha habido una intervención paranormal no me explico el cambio de peinado que ha sufrido Jenny confused

Por lo demás, amable y atenta, como siempre. Pero todos podemos tener momentos chungos, no? Sé que se pasó parte del día tratando de subir las fotos de sus vacaciones. Pecator43, quizá llegaste en mal momento...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/03/2011, 00:46   #520
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Pecator 43... y el lio que te has armado.

Mensajes de este usuario en este tema: 96
En Magistral solo hay tres masajistas, Susy, Lin-Ta y Genny, sin duda alguna la media hora extra la tuvistes con Genny, detallas exactamente su físico, su forma de pedir la propina y su masaje super suave, vaya, que casi ni te toca, la calidad del mismo ultimamente da pena... y mira que hace tiempo era la super hostia... pero desde que tiene novio ya ves...

La primera que te atendió, no podía ser Lin-Ta, ella nunca te hace un masaje fuerte salvo que tú lo pidas, y todo con esto, de fuerte nada, además, te aseguro que si te lo hace ella, tu pajarito no está muerto por mucho tiempo, y otra cosa, Lin-Ta no es fea, ni es guapa ni fea, es neutra.

Y para terminar, la que te hizo el primer masaje tenia que ser Susy, pero Susy no es gorda, no es fea y además no te ofrece ff., ó te has equivocado de peluquería, ó te has hecho un lío... emotic_

También podría ser que la primera que te llevó a la cabina, (me gustaría saber que cabina era), fuese la hija de Susy ó la peluquera, pero son muy jóvenes y no hacen masaje, por lo que al venir la otra no te podía decir que estaba ocupada... vaya lío tío.

Saludos y haber si te aclaras... aplaudir
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Plataforma
Grupo Haima

tag Etiquetas
Masaje

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 01:03.
Página generada en 0,605 segundos con 222 consultas.