Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
QinsSi - Muntaner, 88 (València) - Barcelona [cerrada]
Plataforma
La Vie en Rose
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   28.215
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 05/05/2010, 15:46   #81
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Felicitats AntonioCatapum, (fecha ingreso mayo2010)

espero siguis un exemple pels nouvinguts i aquells que s'amaguen sota el llit sortin aviat.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/05/2010, 08:34   #82
AntonioCatapum
avatar_
Fecha Registro: may 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Moltes Gracies Lialia.

Por cierto, y a modo de parida, pero real como la vida misma, porque cuando leo el nombre de esta pelu, me acuerdo del Nuñito de la calzada? (Quissir, al sossi no se'l pot enganyar ehhhh)
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/05/2010, 16:31   #83
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Cita:
Iniciado por AntonioCatapum Ver Mensaje
Por cierto, y a modo de parida, pero real como la vida misma, porque cuando leo el nombre de esta pelu, me acuerdo del Nuñito de la calzada? (Quissir, al sossi no se'l pot enganyar ehhhh)
Mira per on Antonio, que jo aquesta pelu no pensava que era de xinos, fins que la vaig veure en aquest fil.
Sempre havia cregut que era del Senyor QuinSi Jones.emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 10/05/2010, 08:17   #84
AntonioCatapum
avatar_
Fecha Registro: may 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Cita:
Iniciado por lialia Ver Mensaje
Mira per on Antonio, que jo aquesta pelu no pensava que era de xinos, fins que la vaig veure en aquest fil.
Sempre havia cregut que era del Senyor QuinSi Jones.emotic_
CUÑAAAAAOOOOO :sm061:
No ho habia vist, pero ara que ho dius, es cert, jejeje.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/05/2010, 10:02   #85
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Lin? o Li?

PELU
Dirección del local: C/ Muntaner 88
Nombre de la pelu:Qingsi (perruqueria i estètica)
Instalaciones: Adequades

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Lin o Li , No ho vaig entendre
Edad aproximada: Segons ella 32 anys . Podria ser.
Descripción física: Molt bon aspecte, cara bonica , mitja melena de cabell estirar de color negre i vermell. Anava amb un vestit verd que li resaltava els pits i el cul. En fi, que és una bellesa oreintal.

SERVICIO
Fecha de la expe: diumenge 9, a les 5 de la tarda
Tarifa contratada: Una hora 20€
Hace Final Feliz (tarifa)?: M'ho va proposar per 30€. No sé que deu fer a aquest preu. Deu ser un final feliz en 3D com Avatar?
Otros complementos (francés/completo)?: Potser si o potser no
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: No hi va haver ocasió
Actitud de la chica: La noia molt simpàtica des del primer moment. Quan vaig arribar estava rentant un cap i aviat el va deixar i em va acompanyar a un espai amb uns quants ninxos , cada un d'ells amb un cortina.
Técnica del masaje (no erótico): Segons ella fa dos anys que fa massatges. No segueix cap escola de massatges on la pugui encabir. Només fregaments i para de contar. Tècnica rudimentària.
Relato del encuentro: Anava en cotxe per Barcelona a la tarda i vaig veure que podia aparcar davant la perruqueria i allí que em vaig encabir.

Una perruqueria força gran i molta gent treballant. Em fan seure i al cap de poc m'acompanaya una xineta alta 1,65 i no era esquelètica sinó que tenia formes femenines. Ella amb un vestit de raso verd que li feia notar el cul i els pits. M'encabeix en una espècie de ninxo amb cortineta per preservar la poca intimitat que hi ha. Posa poca llum i em fa despullar. M'estiro a la camil·la i comença a fregar la meva esquena. Li dic que m'ho faci fort , però al cap de poc ja era suau, sense cap tècnica i molts fregaments. Cada vegada s'atansa més i les seves cuixes apreten les meves mans de tal manera que les he de treure i abraçar les seves nalgues . Ella no diu res , al contrari , refrega el seu conillet per la meva calva. Jo em deixo fer. Segueix després per les meves cames i més fregaments . Em començo a avorrir i em preparo per clapar una estona.Quan s'ha cansat de fregar cames i nalgues , va i comença a fer una massatge pel perineu i pels testicles de forma que em desperto de cop. Quina alegria!! sentir uns dits acariciant la bosseta estimada.

Em fa donar mitja volta i va directament als meus mugronets per ferme trempar. Em diu " masaje aqui?" . "bé" "Jo propina" "bé" " 30€" " Serà que no" i comença a negociar i la meva cigaleta comença a baixar.

Valoración final (lo mejor/lo peor): El millor és el seu físic i la seva simpatia fins que comença a negociar.

El pitjor és el seu massatge i que és massa pessetera. No crec que torni.

Última edición por ricardito; 10/05/2010 a las 10:04.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/05/2010, 12:26   #86
Mr. Lois
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Chin.....y Li, osea...Chim..pum.

Mensajes de este usuario en este tema: 3
PELU
Dirección del local: Muntaner, 88
Nombre de la pelu: QuinSi
Instalaciones: Correctas, se echa de menos una puerta en los gabinetes, en vez de la típica cortina nada discreta.

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Primero Chin y luego Li
Edad aproximada: Jovencitas las dos
Descripción física: Mas formada Li....mas guapa Chin...

SERVICIO
Fecha de la expe: Reciente.
Tarifa contratada: 20 por el masaje de una hora.
Hace Final Feliz (tarifa)?: Las dos lo hacen.
Otros complementos (francés/completo)?: No ha lugar.
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Caricias Chin, algo mas permisiva....Li
Actitud de la chica: Amable en todo momento.
Técnica del masaje (no erótico): Son masajes nada sorprendentes, pero agradables al fin y al cabo.
Relato del encuentro: Pasé con Chin, al rato llegó un cliente habitual de ella y me dejó con Li......cosas que pasan.......pero que no deberían de ocurrir.
Valoración final (lo mejor/lo peor): Eso.........masaje en inicio con "La novieta del Boss"....y FF con la empleada mas descarada y algo pesetera.
Elige un buen momento.............elige un momento Mister....
Aviso a Organizadores   Responder
amateurTV
Laia Forner
Antiguo 25/05/2010, 20:49   #87
Mr. Lois
avatar_
Fecha Registro: ene 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Su......

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Dando mi habitual paseo para hacer la digestión asomé la cabeza por el local, vi una monada...una teen propia del mejor manga. Si dudarlo pase adentro y cuando Li ya se levantaba para atenderme le indiqué mis proyecto señalando con el dedo a esa chica.

PELU
Dirección del local: Muntaner
Nombre de la pelu: Quinsi
Instalaciones: Buenas....pero mejorables....

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Su, algo así.
Edad aproximada: 18..........creíbles.
Descripción física: Pequeña pero monísima.

SERVICIO
Fecha de la expe: Hoy mismo.
Tarifa contratada: La oficial para una hora, no recuerdo....pago tantas cosas.
Hace Final Feliz (tarifa)?: Si
Otros complementos (francés/completo)?: No
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Solo permite que le toques el culete por encima del pantalón...
Actitud de la chica: Agradable, quiere complacer.
Técnica del masaje (no erótico): No tiene ni idea...........no vayas buscando un masaje.
Relato del encuentro: Es de estas ocasiones que la vista................te traiciona, la chica es monísima pero lo de dar masajes no lo tiene muy claro. Carece de técnica y de orden, una pena. Acepta FF pero nada explosivo, la misma mala técnica que en el masaje.
Valoración final (lo mejor/lo peor): Una china mona.............nada mas.
Elige un buen momento.............elige un momento Mister....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/01/2011, 20:16   #88
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Yao

Mensajes de este usuario en este tema: 4
No pensava anar avui a cap perruxinil, la veritat, però al passar per davant de QuinsSi m’ha vingut una cosa inexpressable i ja em trobo a dins!!! La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida!!! Ay, Ay, Ay!!!

PELU
Dirección del local: Muntaner 88
Nombre de la pelu: QuinsSi
Instalaciones: al final de la pelu, passat un pati interior cobert, hi ha un distribuidor amb quatre cabines de massatge, totes cobertes per dalt, àmplies i confortables, amb penjador múltiple, camilla amb forat i ample, aparell de calefacció/aire condicionat i, com que deien que feia fred, ha vingut un perruquer a posar en un estufa una bombona de butano, Resultat: ha acabat fent més calor que a les calderes de Pere Botero. El problema és que no hi ha porta, sinó una cortina que tanca bé la cabina... però és una cortina, per la qual cosa se suposa que quan les altres cabines estan ocupades es deuen sentir totes les converses. He tingut sort, no hi havia ningú més.

MASAJISTA
Nombre de la masajista: Yao
Edad aproximada: 19 anys, segons ella.
Descripción física: Baixeta, però per ser xina, no tan baixeta. Cabell castany molt llarg, fins la cintura quasi. De cara és moníssima, amb un somriure preciós. De cos està una mica pleneta, una mica només, aparença de bons pits, però això no se sap mai. Per tant, físic molt agradable, francament, sobretot la carona picarona i ingènua que posa. Al final del massatge li he dit alguna cosa (cara avall silenci total) i s’ha posat a parlar com una boja. Pregunta de tot, on vius, on treballes, quan guanyes...

SERVICIO
Fecha de la expe: avui
Tarifa contratada: 20 €. En el taulell de fora posa “masaje chino 25 €”. Quan he anat a pagar, tenia preparats 25 € per donar a la jefa, que és d’una bellesa fina i ben dibuixada, però m’ha dit “no 25, solo 20 euros”. Gent honrada, per tant. M’ha sorprès, si us he de dir la veritat. Que et tornin 5 euros no és una cosa habitual.
Hace Final Feliz (tarifa)?: Sí, 10€. M’ha dit 20, i jo que no, que 10. Llevores em diu “pero no tocal”. Vale. Jo li dic, “con 20€ puedo tocar” i ella contesta “un poco, pero poco”. I jo li dic “pues, nada poco es muy poco”. I ha quedat en 10 sense cap problema. Cap al final li dic: “qué te dejas tocar?” i em diu “nada, no me gusta a mi tocal, yo toco a tí i tu no tocas a mi”. Menys mal que no he entrat en el joc dels 20 €!!!

Otros complementos (francés/completo)?: No
Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Ja està explicat.
Actitud de la chica: És francament simpàtica. Molt implicada.
Técnica del masaje (no erótico): massatge d’esquenes solament. Veure més a baix.


Relato del encuentro: No em pregunta si fort o suau. De fet és un massatge fort (a mi m’agraden suaus) però sospito que als que els hi agrada el massatge fort, fort, aquest massatge us deu semblar no tan fort.

Massatge a l’esquena com si volés descontracturar sobretot els omóplats, s’hi passa un bon rato i hi torna, hi torna... té una fixació amb els omóplats! Ressegeix columna amunt i avall, massatge a tota la resta de l’esquena, utilitza molt els punys, nudillos, apreta fort amb el dit polze. De vegades fa una mica de mal, però no li he dit res perquè ja m’estava bé. Després massatge al cul, pero sense passar per la ratlla, des dels costats fins a dos centímetres de la ratlla. Veto a la ratlleta, malament, penso jo!!! FF no n’hi haurà!!!. Ja em va passar una altra vegada en aquesta pelu, ara fa molts mesos. Després massatge a les cames, no tan fort però gens suau. Què li farem!!! Al final cops variats a l’esquena, amb el nudillo, els dits, amb la mà buida, rampataplam!!! rampataplam!!! Ja sé que als foraires en general no els agrada, a mi tampoc, però aquests copets m’han agradat molt! Molt i molt, què caray!

Ni la més mínima insinuació eròtica, res de res, el que em confirma –penso- que avui no hi haurà FF. Quan acaba, “media vuelta”. Vale. Em giro i no em tapa res. Bé, no perdem l’esperança...

Cara amunt, comença a fer-me un braç... si està estona fins que jo li dic: “basta de masaje al brazo, a mí no me gusta mucho en el brazo”. Ah! Vale! i se’n va a l’altra banda i comença a fer-me massatge a l’altra braç. Batuga l’hemus! Com que tinc ganes de divertir-me una mica, la començo a mirar i observo embadalit que és una monada de criatura. Em pregunta l’edat, li dic; li pregunto a ella: Tu que piensas? em diu. Jo li dic, “23” i ella riu que riu i em diu “no 23, 19”. Segur que diu la veritat, de fet he estat a punt de dir-li que 18, però no se per què li he augmentat la vida en cinc anys, que burro que sóc! Cal reconèxier-ho!

Total, que quan l’he ben mirada i ella em va contestant mirant-me amb un somriure dolç, entre ingenuitat i picardia, em diu amb tota naturalitat sense deixar de somriure. Querrás masaje abajo? No sé si empregunta “masaje aqui” o massatge a les cames. Naturalment, li dic que sí sense dubtar i ella, sense dubtar tampoc, em comença a passar la mà pels ous, una delícia. Li demano massatge mugronil i me’la fa. A continuació FF suau, melós, tendre, amorós, lent, clement, benèvol... què més voleu que us digui. Aneu-ho a provar i ho sabreu. Si està una bona estona. Més que FF, sembla que faci massatge a la part indicada i que, al final, ets tu el que et corres. Una meravella.

Em passa la consebuda tovallola mullada i “Ya tá”.

Valoración final (lo mejor/lo peor): Lo millor el seu somriure, és captivador. I el FF. Lo pitjor, que no es deixa tocar. Està en el seu dret i fa bé, és una criatura de 19 anys, per què s’ha de deixar tocar per un vejestori com jo. Au và, tío, no facis el ridícul!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 27/01/2011, 21:10   #89
Whisper1992
avatar_
Fecha Registro: jul 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Heysel y Yao

Nomino la expe de Heysel porque se desprende de ella una dulzura captivadora, dan ganas de salir corriendo para dicha peluqueria y pasar por esas manos...
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 08/02/2011, 09:32   #90
guilletris
avatar_
Fecha Registro: dic 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Chi y Yao

Muy buenos dias a todos.
En mi primer post, no me queda más remedio que rendirme al encanto de las dos masajistas que me me han atendido en este centro, Chi y Yao.
Y corroboro lo que se ha explicado en las expes de estas dos estupendas chicas.
Con Chi estuve sólo media hora debido a mi falta de tiempo y con Yao estuve una hora.
Ambas me hicieron un muy buen masaje y un mejor FF.
Ambas son encantadoras e implicadas.
Salvando las pegas ya comentadas de la falta de intimidad y del frío, han sido dos sesiones de masaje muy recomendables (sobre todo el FF, sin prisas, lento, masajeando todo lo masajeable...)
En fín, que repetiré seguro
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/02/2011, 20:21   #91
Tio Creepy
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
Colaboración: 2
icon

Trempera bajo la tela... Y no bajo la lluvia.

Esta tarde he estado en esta pelu pero no para masaje, sino para cortarme el pelo.

La cuestión es que he visto a una moza que me ha puesto a tope, tope. Hasta el punto que se me ha puesto el mástil morcillón smile Suerte de la tela que si no... smile

Total, que he pasado para la pelu y he pedido para cortarme el pelo. Me recibe la moza en questión y me lleva hacia el asiento. Me ofrece un lavadete de cabeza y me lleva hacia el lavadero. Jaboncete y masajete para ir entrando a tono. Me seca y pasamos a la silla de operaciones. Yo ya estaba contento ya que pensaba que me iba a cortar ella las greñas, pero no, llama al chulopeines y me hace él el pelo casco.

En fin, que mientras me cortaba el mozo el pelo la estaba viendo desde el espejo mientras le peinaba a una señora. La moza esta es una que lleva un flequillo muy largo, de estos cortados en horinzontal. Medira sobre el metro 70. És muy guapa y delgatita. Yo le echaría unos 35 años por lo menos. Sobre su vestimenta, hoy llevaba una faldita de cuero negro y medias negras, estaba monísima. También me fijé en su chaqueta, era de esas de capucha estilo esquimal, negra y con topos de leopardo.

Su nombre lo desconozco, por eso os pido ayuda a ver si alguien sabe a quién me refiero. Me pareció entender al peluquero cuando la llamó para despacharme algo así como "Shin". No sé... A parte de eso, sabéis si hace masajes? Por las expes anteriores no consigo saber si és alguna de ellas, pero por las edades que se comenta no creo... Esta ya sobrepasa los 30.

Saludetes

Última edición por Tio Creepy; 19/02/2011 a las 20:29.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2011, 17:38   #92
Cristalino
avatar_
Fecha Registro: dic 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Vaya decepción

Hola foreros

He hestado en esta pelu, concretamente con Chi.
Decir que al ver este hilo, como trabajo relativamente cerca, un dia pasé por la mañana, y me gustó, teniendo en cuenta, que yo no soy muy cliente de este tipo de locales.Pero no tenia tiempo suficiente para quedarme. Y al ver que un forero hace poco habia cantado excelencia de Chi y Lao, tanto en 30 como 60 minutos, hoy me lo he arreglado y me he pasado.
Le digo, solo 30 minutos y solo piernas.OK.Primero boca abajo con la toalla en el culete y luego al reves también con la toalla en las partes. Me dice que si quiero masaje "allí" y le digo que pues claro, y me dice 20 €.Pienso por 5 € más me la pela. Dice, no no: 15 € en caja y 20 € aqui para mí. Joder, en una décima de segundo la incipiente trempada se baja al instante, y pienso "gilipollas, ya te la han vuelto a meter". Sigo pensando, por 40 € Elisabeth del tantra studio, me saca hasta brillo. Nada que de todo se aprende en esta vida.
Ah, me olvidaba de la guinda. Digo ya que soy un exibicionista, pues ahora voy y me masturbo yo solito delante de ella, y me dice no no no, aqui tu no. Nada me visto, paso por caja y si os he visto no me acuerdo.
Aviso a Organizadores   Responder
Marta Dido
amateurTV
Antiguo 25/02/2011, 18:04   #93
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 24
Pienso por 5 € más me la pela.

En pleno centro de Barcelona, al lao del Corte Inglés, quieres que te la pelen por 5 eurillos. Será porque eres joven y guapo, seguro.

Un poco de seriedad, compañero.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2011, 04:49   #94
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

5 euros

Que digo yo
Menos mal que no te la han peldo por 5 euros y lo has escrito aqui, porque si consigues por 5 eulos que te la pelen hay cola en esta pelu hasta la calle marina, vamos que me veo al mismiso Hereu haciendo cola, es esta pelu.
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/02/2011, 14:45   #95
Tio Creepy
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
Colaboración: 2
icon

Morro, lo que se tiene es mucho morro (por no decir otra expresión). Perdón pero es que esto parace de cachondeo.

Cambiando de tema, la chica que preguntaba en mi post anterior era Chi. Nada, darles las gracias a los foreros por indicarme por mp quien era.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 28/02/2011, 09:44   #96
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Seamos serios

Mensajes de este usuario en este tema: 14
Cristalino,

Agradezco que te hayas decidio a postear y compartir esta expriencia con nostros, ya que somos pocos lo que lo hacemos y este foro está perdiendo parte de su eséncia. Ahora. Decirte que he estado una cuantas veces en este centro con Xin y no comparto para nada tu opinión. Esta chavala te ofrece un buen masage a un precio mas que razonable, y por una propinilla negociable puedes salir un poco mas contento. Ahora. No busques nada mas. No estás ni en un centro tantra ni ante una masagista tántrica. Creo que simplemente ese dia te equivocaste de lugar. Vuelve un dia que que necesites disfrutar principalmente de una hora de buen masaje y verás lo bien invertidos que estan los 20 eurillos.

Última edición por Privata; 28/02/2011 a las 09:47.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 06/04/2011, 14:02   #97
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

L'engranatge de Tiempos Modernos

Mensajes de este usuario en este tema: 24
Els qui de vegades us preneu la molèstia de llegir els meus rotllos ja sabeu de sobres que sóc molt avesat a reflexionar sobre perquè unes coses són així i no d’una altra manera, a donar voltes sobre el mateix tema com si fossin els cavallitos, a buscar el perquè de tot plegat, com diria en Monzó. A menjar-me la bola, vaja.

El cas és que cada dia, quan rutinàriament entro a la pàgina on esteu ara, i vaig directament a veure les novetats subratllades en negreta, em sorprèn no trobar mai informació fresca i rutilant de Muntaner, 88. Em sorprèn i no ho entenc. Mira que és una perruqueria molt cèntrica sense ser indiscreta, és gran, neta, ben posada. La seva decoració, tot i la seva clara vocació xinesa, no té res de barroer ni de mal gust. Els seus preus són els normals, la seva gent, atenta i agradable. El tracte, molt correcte, amb totes les possibilitats més naturals i conegudes. ¿Què pot tenir perquè no se’n parli? ¿alguna maledicció oriental? Ja us ho diré, per mi no és res que tingui explicació lògica. El que passa és que parlem molt de tres o quatre llocs i tres o quatre noies, de forma reiterada i quasi exclusiva, de vegades amb una vehemència que no hauria de venir al cas, i obviem opcions de gran qualitat, com és la de QinSi. Tinc la sensació que en aquest fòrum el que predomina és la vanitat, defecte que m’atribueixo a mi mateix el primer.

La Susana em fa passar a mi al davant. Les cabines són molt al fons, allunyades. Els hi aniria bé una mica més d’intimitat, però el fet d’estar a la quinta hòstia de la porta del carrer fa que et sentis en un altre món i la relaxació t’acompanyarà aviat. A la dreta, veig una dutxa. La Susana diu que son tres euros més pel servei. No sé si s’ha adonat que primer, de cua d’ull, li he clavat una bona visual al culet. És prima i hem de parlar de culet, literalment com us ho dic, que d’aquí no passa. Tampoc espereu cap muntanyeta mamària destacable. En canvi, sí que podreu gaudir de la seva amigable i propera conversa, se li veu un bon nivell de castellà.

Quan escric això, em ve sempre al cap la mateixa pregunta: ¿tan important és que la nostra massatgista del dia respongui a l’ideal de dona proposat pels anuncis de perfums i collonades similars? ¿no és millor que la seva principal virtut sigui la de ser capaç de fer-nos trobar de gust?

Mentre em trec la roba, posa paper sobre la llitera. Aquest és un altra tema polèmic. El paper garanteix l’estrena personal, garanteix absència de restes culeres d’algú altre, estem d’acord. Però té un tacte estrany i arrugat. Imagineu-vos que aneu a la platja i enlloc de tovallola us estireu sobre la Vanguardia del diumenge, oberta pel mig, o pitjor encara si fos el desplegable aquell tan horrible i escandalós de PcCity. El millor seria estrenar tovallola odorant i neta cada vegada, però tot no pot ser.

Hi ha un llum escanyolit i difós, que ens acompanyarà la sessió. Millor seria que tanqués la porta… ¿quina porta si hi ha una cortina? El fil musical xerrica com un colomí a la graella, no sé quina classe de música és aquesta. Sort que l’altaveu és fora i la sonsònia incordiant és relativa. No se sent cap altra cosa i el projecte de massatge està a punt d’iniciar-se. La Susana s’engalipa un bon raig d’oli a les mans i em mira disposada a l’atac. Tanco els ulls i em relaxo.

Quina cosa més bona, tu, que una noieta et fregui l’esquena suaument. Això abans no passava. Les nòvies, les parentes directes, les amigues ocasionals o les senyoretes de tarja de prepagament, totes elles ens podien obsequiar amb alguna prestació eròtico-festiva, segons el dia, unes més, d’altres menys, però això de que et freguin l’esquena una bona estona de forma complaent i suggestiva, mai m’hi havia trobat, fins l’arribada recent de les propostes emprenedores xineses. Donem-els-hi la benvinguda, companys.

Aquesta noia triga en passar al cul. A veure si se’l saltarà com fan moltes. O potser hi farà parada-i-fonda. Qui sap. Estirat en una llitera sota els efectes del fil musical xerricador el futur del teu darrera és sempre incert. Esperaré una mica més i sinó ja li diré que prou d’esquena i que passi avall. A veure.

Bufff….si que em repassin l’esquena ja m’agrada, quan arriben a la culera i a l’entrecuix és que ja m’estarrufo com un gat. Segueix, noia, segueix….

Les cames…. de conya! aquesta sí que en sap. Per fi una que et fa les cames com cal. I els peus!!! i sense demanar-li. La Susana queda apuntada a la llibreta, apartat massatgistes-que-fan-peus-bé. Qui tingui Blackberry que li obri una carpeta.

Estic mig endormiscat i la notícia de "vuelta?" m’arriba com llunyana i ofegada. Deu voler dir que em giri. És el moment d’ensenyar-li la cigala, això va així, senyors. Es mira però de moment, no es toca. Em poso panxa amunt amb certa dificultat. És evident que la data de naixement pesa com un sac de llenya humida. La Susana és molt atenta i em posa un bon coixinet sota el cap, amb gest pausat i delicat. Em sento un nen petit i em deixo anar. Aquests detalls són per mi part important de l’hora contractada i s’han d’aprofitar.

¡Quines mans més fines que té! se’m posen els pèls de punta just al moment que aterren sobre la meva panxulina, rodona i cervesera. Em venen unes ganes enormes de dir algun disbarat, què coi. Però cal ser senyor i aguantar metxa. Els deu dits se li mouen en forma d’engranatges perfectament organitzats, com aquells de l’escena tan famosa de la pel·lícula Tiempos Modernos, on en Chaplin és engolit per la màquina. El procés, de continuar força estona, em farà indefectiblement pujar la tensió. Sóc molt sensible als efectes manipuladors de la panxa, què voleu que hi faci.

La noia - ¿he dit que es fa dir Susana, tot i que segurament es deu dir Xin-Lu o Lin-Piao?- la noia, deia, és molt simpaticota, natural, gens tibada, et fa trobar bé des del primer instant; i ben mirat, és molt maca. Ja us ho dic sempre, no em feu cas que a mi m’agraden totes. El més important, però, és tenir la sensació de bona companyia, d’apropament, de qualitat humana. Ja sabem que tot això està molt enganxat a un preu de vint euros més els deu de la propi, però si et fas el boig amb tu mateix, igual aconsegueixes enamorar-te per una estona, i ja sabem que l’enamorament genera salut general.

L’estona dedicada a la panxota s’acaba, els meus pensaments divaguen i l’hora pactada està a punt d'exhaurir-se. No hi ha cap referència a allargar una mitja hora més, com en d’altres llocs passa. En canvi, sí que hi ha una proposta final, que donarà el toc més definitu a l’excel·lent sessió viscuda, proposta que accepto de bon grat, tot intentant recordar si porto deu euros més a la cartera.

La sensació permanent de proximitat i entesa ha estat molt agradable i surto radiant.

Tornaré.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/04/2011, 20:50   #98
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Yao

Mensajes de este usuario en este tema: 4
La setmana passada vaig estar de nou amb YAO. Hi ha una mica més amunt un post meu amb la mateixa perruquera i, per dir el mateix, us remeto a aquest post que és de 27 de egenar. Mateix tipus de massatge, mateixes situacions, tot quasi exactament igual.

Quasi? Sí, hi ha una petita diferència que per a mi va ser substancial. Després d'un llarg massatge fort i descontracturant a l'esquena, i d'un ball d'hosties finals que se sentien des del carrer Muntaner, fins i tot quan passen els autobusos, canvi de ritme i comença a pasar els ditets i la mà pel meu culet i la part alta de les cames, incloent les parts interiors, tot molt suament. És fantàstic, val la pena provar-ho, això no em va passar el mes de gener. No sé si es cosa puntual o que ho ha afegit al repertori, però realment la nena en sap un rato de fer aquestes carícies massatgils. M'ho han fet vàries vegades massatgistes diverses i he de dir que molt bé en alguns casos i no pocs, però la YAO excel·leix entre totes elles. Com també en l'FF, molt suau i apreciable.

Aquesta pelu no té gaires referències últimament, però per a mi és de les millors. Us la recomano, amics meus, i les intsl·lacions són bones, netes i pacífiques quan no hi han altres clients tumbats en les camilles, cosa que succeeïx sovint. Les cabines estan molt lluny de la pelu y entremig hi ha un pati interior cobert que fa de tallasons o com se digui. Quan hi ha companyia propera en cubículs massatgils, tot dependrà de la discreció dels compnay (o de la teva pròpia). Co és lògic.

Salut i moltres gràcies YAO... i finas aviat!!!

Heysel
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Plataforma
Antiguo 24/05/2011, 19:57   #99
antonio450450
avatar_
Fecha Registro: nov 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Yao

Hoy estaba dispuesto a conocer algo nuevo y he ido a esta peluquería, al entrar varios chinos y una chinita, supongo que algunos eran clientes esperando cortarse el pelo, me dirijo a ella y le digo que quiero un masaje, me dice que la acompañe, medio kilómetro hasta llegar a la cabina, me hizo un masaje bastante correcto, por encima de la media de las pelus chiniles, pero de erotismo casi cero, al principio no hablaba, solo una hola o media hola, le digo que una hora y poco mas, pero al dar la vuelta se ha destapado y ha comenzado a preguntar, en que trabajas, cuantos días libres, etc. etc. etc., me ha dicho si quería masaje abajo, le he dicho que si y a negociar, al final bien, está algo mas llenita de lo normal, pero con 19 años que tiene, pues bien, unas peras pequeñitas pero preciosas, en fin ha estado bien pero sin tirrar cohetes, lo que mas me ha molestado es que me ha chorizado casi un cuarto de hora, cuando ha dicho yatá, le digo ¿ya ha pasado una hora? y dice que si, pero la verdad es que no, en principio no volveré, al menos de momento, pues hay muchas que probar antes.

Saludos
:256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 31/05/2012, 18:46   #100
ferlopa
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 38
icon

Elena

Pasé la semana pasada por allí y vi una niña que pensé sería la hija del jefe/a, con el pelo recogido en lo alto de la cabeza como si fuese una lechuga, guapita de cara y cuando entro me pregunta, masaje?.
Si claro, la cabeza la llevo rapada, o sea que pelu será que no. Me acompaña a las cabinas y me dice que me quite la ropa (pienso que vendrá otra masajista), pero no, se queda arreglando toallas, papel, aceite, etc. Cuando voy a subir a la camilla, me dice que espere y pone papel encima de la toalla (bien!). "Asi mejol, mas limpio" (joer, con lo que nos hemos quejado de las toallas reutilizadas..., igual se han enterado). Bueno, empieza un masaje con interés, pero flojito. Se le nota que le falta esperiencia. Oigo perfectamente los ronquidos del vecino de la cabina de al lado que debe estar bien "sobao" y le despiertan las palmaditas del masaje. Mientras Elena sigue paseando sus manos sobre mi cuerpo y llega la media vuelta, continua muy perdida con el tema masajil y a la pregunta de masaje aquí, pienso que a ver que me encuentro... y más de lo mismo. Pajilla muy aceitada, pero pajilla al fin y al cabo. La sorprendo con mi corrida, que cae en mi vientre y recoge con ambas manos, me limpia y para casa.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/09/2012, 20:09   #101
matadorxxx
avatar_
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 17
InfoWeb

Cambio de direccion

Comentaros que esta peluquria ha cerrado y se han instalado en Mallorca 167 , tocando Casanovas, no he ido a ver las nuevas instalaciones ya que esta peluqueria no esta entre mis preferencias, asi que ya sabeis, si alguien quiere ir ya dara mas detalles.

Saludos.
Ámame cuando menos lo merezca, ya que es cuando más lo necesito.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 20/05/2014, 15:11   #102
Captain Tain
avatar_
Fecha Registro: oct 2013
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Qing Si. C/Mallorca entre Casanovas y Muntaner

Cita:
Iniciado por matadorxxx Ver Mensaje
Comentaros que esta peluquria ha cerrado y se han instalado en Mallorca 167 , tocando Casanovas, no he ido a ver las nuevas instalaciones ya que esta peluqueria no esta entre mis preferencias, asi que ya sabeis, si alguien quiere ir ya dara mas detalles.

Saludos.
Bueno, esta es la segunda parte de la velada que empezo en Lin, Mallorca 360 (Napoles).
Parece que no ha habido mas aportaciones sobre este local desde que se traslado desde calle Muntaner.
Supongo que hay que cambiar el titulo al tema y eso es cosa de los organizadores, no?
El local es peluqueria, con bastante actividad y cabinas de masaje en una especie de semisotano.
El caso es que entro y me dirije a la cabina una chica que dice llamarse Ana. Ni guapa ni fea. Por la mirada parece muy espabilada.
Me realiza un masaje bastante bueno. Mucho mejor que el de su predecesoara en la velada en Lin. Curiosamente hay una cosa en comun entre ambas masajistas, el masaje de entrenalgas, perineo y huevos va incluido en la tarifa de masaje normal. Eso me dejo pensativo por un momento. Solo un momento ya que al poco rato ya no hubo lugar a pensamientos de ningun tipo.
La primera diferencia con la anterior expe fue que comenzo con el masaje en pene sin preguntar nada. Supongo que me leyo la mente y la cosa estaba muy clara.
La segunda diferencia y muy a tener en cuenta es que en un momento dado agacho su cabecita y acerco sus labios hasta esa zona de mi cuerpo que agarraba con sus manos y le dio un beso.
Inmediatamente me di cuenta de que la chica habia sido educada en una escuela privada, probablemente el Liceo Frances. Ante tal predisposicion no tuve mas remedio que sacar mi traductor de idiomas y animarla a tener una coversacion en ese idioma que ella parecia dominar.
Asi pues pasamos un buen rato charlando y conociendonos un poco mejor.
Y asi acabo el doblete por la calle Mallorca. Dos locales, creo, a tener en cuenta.

Salud
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Grupo Haima
FanFan

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 08:54.
Página generada en 0,516 segundos con 232 consultas.