Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Estèti-K - Barcelona - Centro de masajes
Maison Close
Grupo Haima
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   6.150
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 25/02/2010, 13:39   #1
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon Estèti-K - Sardenya, 524 (Rda. Guinardó) - BCN

Mensajes de este usuario en este tema: 7
DEL GUINARDÓ PASSEJANT

A la zona de Sardenya per la part de dalt hi ha un conjunt d'edificacions noves i de bon nivell. Al preu que estan els pisos, és de suposar que els habitants gaudeixen d'unes rendes com a mínim mitjanetes. A ran de carrer, són freqüents els establiments d'estètica glamourosos, amb instal·lacions, equipaments i imatge d'una gran correcció. La majoria ofereixen el servei de massatge, sempre al voltant de 50 euros/hora, executat per una senyoreta d'impolut uniforme blanc, procediments terapèutics de llibre i distanciament notori.

Aquests establiments i les seves prestacions no són objecte d'aquest lloc web, en principi, doncs no compleixen amb un requisit bàsic, que és que les operàries siguin de nacionalitat xinesa o bé, per analogia, d'alguna procedència forània alternativa.

El que faig jo, i crec que no sóc l'únic, és escanejar visualment i desde fora, amb ulls crítics i analistes, les senyoretes que en aquests negocis treballen, per si sona la flauta.

SONA LA FLAUTA

El meu Sonnar detecta un local nou. Estèti-K, diu el cartell. Després us posaré les dades. M'acosto, miro a dins....i BINGO. Xina. Collons, tu. Una perru nova que no teniem computada i a dins del meu radi perruxinès.

De conya. Proliferen com els bolets bords a la tardor. Cap a dins.

RETROBAMENT

D'entrada, no l'he coneguda. Sóc molt fluix, possiblement una nul·litat en les tasques de reconeixement visual de les persones. En canvi, les espavilades xinetes que obren negocis més que mengen, tenen un ull receptiu extraordinari, admirable.

Em somriu obertament, per sobre del que es podria esperar d'un primer contacte. "-No me conosses?" "- Doncs...ara mateix...glupss....", "No.....?" "......Ostras, sí que te conosco, eres Ana de Valensia!!"

Si, és l'Ana que jo en dic de València, perquè el seu primer establiment el va a obrir al carrer de València, prop d'Urgell. Hi ha un fil caigut al cul de la pàgina, i no perquè les noies no siguin maques i no facin bons massatges, sinó per les escasses virtuts del local, massa petit, i que no es presta a divagacions palleres.

Per mi, aquesta senyoreta, l'Ana, té una significació especial. Foren les primeres mans xineses que van lliscar amb precisió i lleugeresa el meu poc visitat cos. I aquests lliscaments vàren provocar reaccions naturals, ara ordinàries, però que en el seu moment foren novetat absoluta en un establiment públic a peu de carrer, amb veïnes fent-se les ungles fora.

ANA, L'EMPRESÀRIA

És la típica dona que acostumem a qualificar injustament i amb pèl de condescendència de madureta. Com si nosaltres fossim els polsniuman de la bona època. Les dones són com els plàtans, quan són verds són perfectes, admirables, però no ténen gust de res. Però quan han arribat a un punt de maduració natural, si pot ser quan ja tenen unes taquetes fosques a la pell, són soberbis, extraodinàriament dolços, un plaer al paladar. L'Ana és, doncs, madureta, peròa ara ja sabeu a què em refereixo.

El seu somriure és acompanyat d'una bona dosi de pintallavis vermell. També els seus ulls i celles han passat per l'adreçador cosmètic. Porta els cabells llargs, deixat's anar en una luxosa i esbullada cabellera negra. El seu cos és esprimatxat, com la majoria de conciutadanes, però considerablement atractiu. La seva actitud, clarament adreçada a captar la clientela, amb maneres educades i positives.

EL MASSATGE

Sento decebre als que he tingut la santa paciència d'arribar fins aqui perquè no he acceptar la seva proposta de passar endins. Aquesta setmana he cobert abastament el cupo i estic entrant en una fase de dèficit pressupostari i llefari preocupant, cal prendre mesures.

Però recordo molt bé les seves mans, perquè foren les primeres, com ja s'ha dit, i ja sabem que les primeres experiències sexuals perduren per anys. En certa manera, la primera expe en una perruqueria xinesa alguna cosa té de connotació sexual, siguem clars.

El seu és un massatge expert. Sap el que es fa, es nota l'experiència. És més aviat sensitiu, més que enèrgic, cosa que no sembla adient a una dona empresària com la que tenim davant, però és així. No és una sensibilitat matusserament tractada, sinó fina, amb estil. Es pot dir que elegant, fins i tot. És de moviments tranquils i pausats. En un establiment com el seu, a porta tancada, amb intimitat absoluta, serà una cosa com per a no perdre's l'experiència.

POSSIBLES REFERENTS DE FINAL FELIÇ.

La meva experiència amb aquesta agradable persona es remunta a l'època de calçotet posat, època de la quan encara no fa un any i a mi em sembla d'abans de la vinguda dels fenicis. Per tant, si a la cosa del calçotet li afegim la meva absoluta incompetència d'aquells moments en matèria de pràctiques perruxineres, la conclusió és la que es pot esperar, no tinc record de final feliç.

Però sí que tinc record d'haver posat la mà als darreres de la massatgista, entretant s'implicava en uns moviments com si remenés fitxes de dòmino sobre la meva tremolosa panxeta. I aquesta tocada de cul xinès, nois, en el seu moment, va ser per al·lucinar cogombres, popularment, pepinos. Estem parlant d'un senyor que entra en una perruqueria de barri i fot mà al cul a la perruquera sense ser denunciat a la guàrdia urbana. Va ser important, amics. Recordeu la vostra primera expe, sinó.

PER ACABAR.

La setmana que ve l'aniré a tastar, aquest cop a calçotet fora i cul a la fresca, no com les altres vegades. Em veurà el cigaló també. A veure què passa. Aquest què passa és de per si enlluernador. És com un imant.

Els que us sigui avinent un massatge executat elegantment, per una dona de mans fines i expertes, de forma tranquila, pausada i sensible, en un local local nou, net i íntim, és una gran opció que no podeu deixar passar.

Els que us sigui imprescindible un final extractor, jo crec que no és un lloc adient, per bé que mai se sap,i que precisament estic escrivint tot això amb aquesta idea al cap.

DADES DE CONTACTE.

Estètic-K
Massatgista i atenció general, perquè és única, Ana.
C/ Sardenya, 524 (Rda. Guinardó) - Metro: Alfons X

932847317 - 655315886

saludos

Movido por pulpoman; 12/09/2020 at 14:56 desde acceso sólo registrados
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 14:02   #2
lonewolf
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 2
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 8
icon

Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
DEL GUINARDÓ PASSEJANT

SONA LA FLAUTA

El meu Sonnar detecta un local nou. Estèti-K, diu el cartell. Després us posaré les dades. M'acosto, miro a dins....i BINGO. Xina. Collons, tu. Una perru nova que no teniem computada i a dins del meu radi perruxinès.

De conya. Proliferen com els bolets bords a la tardor. Cap a dins.



saludos
Wagner..... eres el puto amo!!! :sm059::sm059::sm059:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 15:58   #3
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

wAGNER, los dueños de uñas Ana de Valencia son los mismos que la de Cerdenya/Industria (Lu) verdad? ó es que se ha liado con otro chino ó ya tienen tres tiendas de uñas... viva la crisis. :sm059:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 25/02/2010, 16:27   #4
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Mirga,

M'ho ha explicat a la seva manera i he captat a mitges el missatge, perquè té una importància només relativa.

He entés que els dos negocis de Sardenya/Industria i el de València/Urgell són d'ella i del colega xinomandarino, però que el nou establiment de Guinardó segons m'ha dit "solo yo"

Si ja no entenem les complexitats empresarials dels d'aquí anirem a entendre la dels xinos. No te jode...
confusedconfusedconfused
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/02/2010, 16:51   #5
Ambrosio
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 7
SmilePoints último año: 13
Reputación último año: 5
Expes publicadas: 25
Colaboración: 12
icon

Wagner… ets el !! rei del mambo!! :sm059:

¡¡Molt be noi!! emotic_ok
Hombre tonto escribir en Internet (proverbio chino anónimo)

Última edición por Ambrosio; 25/02/2010 a las 17:23. Razón: calle equivocada
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 18:31   #6
antoniovargas
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
Colaboración: 2
icon

MANSION

Aquí no cortan el pelo, entras feo y sales divino, es un centro de estética.

Nada mas entrar te encuentras una mini habitación, con la mesa de cobro y otra donde trabaja y hace la manicura, en la izquierda pasillo con lo que parece un par de habitaciones, en la primera me hizo el mini masaje (aquí todo es pequeño) habitación un poco justa para moverse la chica pero aceptable, el calefactor que tiene es una artefacto extraño, que esta creado para secar la ropa, como todo en este sitio tiene un estilo peculiar, acorde con el barrio que lo circunda, donde todo esta limpio y cuidado incluido el perchero, que es de diseño, formado por bolas que se mueve para los lados y que no tiene nada de practico, camilla con agujero.

LA MINI EXPE

Entro, la chica Ana cuya fisonomía a sido fotografiada por Wagner en post anteriores, es gentil simpática, y con un grado de educación algo superior a lo que estamos acostumbrados de sus compañeras.
Mientras me desnudo pone toallas en la camilla y me va mirando, al quitarme el slip, se le nota en la cara que no le agrada (pensara ya tengo un salido) pero no dice nada me tumbo y me pone una toalla (seguramente con esta chica sacareis mas si os los dejáis puestos), como ya tengo recorridos unos cuantos centros, nada mas ponerme la mano encima ya puedo calcular si habrá masaje o habrá frota, y si parece que sabe trabajar bien, empieza tocándome los músculos del cuello de manera muy agradable, pero a los 10m. llaman a la puerta, se marcha y cuando viene le pregunto si tiene mucho trabajo, me dice que no muy poco, que era un cliente muy malo que estuvo la semana pasada, que lo único que quiere es tocarla, que a ella no le gusta dar masajes, que solo van a pedirle otras cosas, y que esta buscando una chica para que de los masajes.
Sigue con la espalda bien, vuelven a llamar se marcha y cuando viene me dice que si lo podemos dejar aquí, que tiene un cliente muy bueno (¿yo seré malo?) que tenia hora pactada, y que vuelva la semana que viene que me regalara media hora, y este masaje no me lo cobra (llevaba 20m.) que la perdone, le digo que vale, sale fuera me visto y cuando salgo esta haciendo la manicura, a una señora con un abrigo de pieles, varios collares de oro y mas anillos en los dedos que la propia Lola Flores, le ofrezco 10€ y me dice que no, me insiste en que vuelva y me hará un excelente masaje.
No se me pensare si vuelvo, posiblemente la he pillado en un mal momento la chica parece maja, y sabe trabajar pero al estar sola si llaman tiene que estar entrando y saliendo, mal royo.
Vive de manera tal, que nunca te avergüences, si se divulga por todo el mundo, lo que haces o dices... aunque lo que se divulgue no sea cierto.

Última edición por antoniovargas; 05/03/2010 a las 18:37.
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Nirvana Anuncios
Antiguo 05/03/2010, 21:14   #7
Neruda
avatar_
Fecha Registro: ago 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

rockefeler

querido antoniovargas, una vez leido tu expe llego a una rapida conclusion, que hara que seas un excelente cliente.

lialia te deja su traje de seda.
wagner su mercedez benz clk cabrio compressor

yo tengo unos gemelos de oro de mi comunion

pixapins, te dejara un nomeolvides de oro de 70 kilates por lo menos

clint tiene un peazo de abrigo de piles que te va que ni en sueños.

ajayu, te deja sus pendientes de brillantes.

mirga un sello de oro tipo cartier.

te lo prestamos una tarde

y seguro que a la señora la dejan enel sillo de la pelu y a ti te dedica la chinita dos horas de intenso masaje.

saludo.emotic_
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/03/2010, 23:09   #8
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

ESTÈTI-K El nombre es feo a rabiar...

Hola coleguis, pues yo he estado a las 7,30 de la tarde y no ha venido la millonetis ni nadie, menos mal, toda la hora solitos. He ido a ver la pinta que tenia este local y cuando llego cojo la clasica ojita de precios y me asalta Ana, la jefa/masajista y todo lo que salga, me dice, (yo en la calle), masaje?, no, hoy no, otro dia, pasa pasa, que veuras el piset, (esto no lo dice pero me lo imagino yó), entro al localito, muy mono pero muy pequeño, me hace entrar dentro a ver la cabina, tambien pequeña, mona y limpia, pero pequeña y con muchos trastos de trabajo por el medio, salimos y seguimos hablando, ella en chino y yo en castellano, total, que como ya estoy allí le digo que vale, que farem un menaje a tres, ella, yó y la camilla, pero que es muy caro 25 euros, queda pensativa y dice... más barato otros sitios? pues claro niña, 20 euros, uhhhh, dice, (en chino).

CLIENTE
Edad del cliente: más de 50 años

MASAJISTA
Nombre: Ana, por lo visto es la dueña del cotarro
Nacionalidad: china
Edad: 30 y muchisimos, pero muy bien conservada
Descripción física: 160 +/-, morena con el pelo muy largo, delgada pero no seca, un bonito cuerpo por su madurez.
Valoración de la chica: muy agradable, habla bastante castellano y le gusta la conversación.
Vestimenta: pantalón y blusa, tiene clase

CONTACTO
Nombre: Estèti-K
Teléfono: 932847317-655315886
Dirección: Sardenya 524 metro L4 Alfonso X - aparcar fatal, moteros Si
Horario: 9,30 a 21 horas

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Muy bien, local pequeño pero decorado y muy limpio, claro, hace menos de un mes que se ha inagurado.
Cabina: bastante pequeña, además está llena de aparatos para depilación, pedicura y más cosas.
Camilla: bien, no muy ancha pero suficiente y con su bujero para la cara.
Servicio ducha: Si
Valoración: todo el conjunto 8/10 (para los no demasiado gordos)
Intimidad: muy bien, está junto a la tienda pero separada por paredes de obra, además como está Ana sola pues ya no hay problema.

SERVICIO
Fecha de la experiencia: hoy viernes a las 7,30 de la tarde
Complemento: (manual/francés/completo) que???
Tarifa contratada: 25 euros una hora
Otras tarifas ofertadas: 15 media hora
Duración real del servicio: una hora
Besos/morreos? que???
Técnica del masaje: no es un masaje desestructurante, no es agresivo, no es deportivo, no es erotico, es un masaje relajante, antiestres, sabe lo que hace y pese a no ser el mejor que he recibido está muy bien.
Chica recomendable?: (repetirias?) No, cuando sea mayor y ya no me exiten las chinitas, si volveré para un buen masaje relajante.

Resumen experiencia:
Entramos en la cabina, primero uno y despues el otro, a la vez los dos no cabemos, me desnudo delante de ella y ni se inmuta, me mira como si comparara mi picha con otras (?), se rie, me rio y boca abajo, (no se manifiesta si le gusta ó no), y aquí viene la experiencia de un dia gris, humedo y poco apacible...
Me pone un pañito fino encima de mis partes y me tapa con un edredón, empieza la fiesta, masaje en cuello muy bien, hombros, espalda, riñones, gluteos poquisimo y esto que es lo que a mi más me pone, tira todo el edredón para arriba y me tapa medio cuerpo con la tela pequeña dejando a la intemperie gluteo, muslo, pierna y piecesito izquierdos, empieza manteniendo distancias, no toca nada sagrado y va bajando, llega al pié y me lo masajea a traves de otra tela, ó sea el pié como si fueran los huevos, ni tocarlos con las manos, cambio, tapa lado izquierdo y descubre el derecho, lo mismo, aquí como no hay miedo de tocarme el ciruelo por que está cargado a la izquierda, entra un poco más a degüello, un par de veces me acaricia el web derecho, el pobre animalito ni se inmuta, parado, como los del INEM, termina y media vuelta, misma operación, tapado hasta el cuello y empieza por la cara, muy bien la carita del nene, más cuello, brazos, pecho de maravilla, íngles con mucho respeto, (vuelve otra vez a tocarme un poquito el huevin derecho), pero igual, ni se inmuta, piernas y entonces pasa ha hacerme un fantastico masaje en el estomago, muy bueno, pero el pubis ni tocarlo, y a todo esto, edredón arriba y abajo, ó sea que un buen masaje de lo más puro y casto de los recibidos en los ultimos meses... Termina, enciende la luz y se va a la tienda, (todo el masaje a oscuras) y yo que cuando apagó la luz ya pensaba en mis cuentas, 25 del masaje más 10 del FF. total 35 euros, pues NO, 25 del masaje y gracias...

Lo mejor? puesssss, no se, quizá que fué un buen masaje, relajado y escuchando musica china muy bonita y lo peor? tampoco se, todo correcto, no puedo sacarle pegas a nada, pero emotic_nonono me he divertido nada...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/03/2010, 08:45   #9
oriolnet
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Ana

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hola a todos
como ya conté uñas Ana ha sido de mis sitios... alí tube de todo pero nunca con Ana.
Creo que es una de las mujeres chinas mas interesante que he visto y ya he probado varias veces con ella en Valencia Urgell pero nunca quiso subir conmigo, creo por la presencia de su hija, todavia demasiado joven, co gafas que esta en la otra tienda de Sardenya mas abajo.

bueno espero que alguien llegue a un FF con ella, seria algo absolutamente nuevo, algo para compartir...
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 07/03/2010, 11:09   #10
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
uñas Ana ha sido de mis sitios... alí tube de todo

Oriolnet,

Disculpa'm si m'equivoco, però es que no recordo haver llegit cap experiència teva en el fil de l'establiment Uñas Ana del carrer de València/Urgell, tot i que sembla han estat experiències àmplies e interessants per a la comunitat.

Donat que ara ens demanes compartir els possibles resultats que s'esdevinguin a Estèti-K, m'ha resutat extrany no haver llegit cap aportació teva prèvia.

Repeteixo, disculpa'm si vaig errat, però val la pena recordar de tant en tant que aquest és un lloc d'intercanvi d'experiències, no un lloc on la gent entri a informar-se i prou.

I a veure si et veiem més sovint per aqui, que som pocs els usuaris que prenem la paraula.

Última edición por Wagner; 07/03/2010 a las 11:13.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/03/2010, 10:41   #11
oriolnet
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

:

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hola Wagner
entiendo que no me conozca pero ya puse bastante expe en otro foro, aquel foro que hoy casi nadie utiliza anterior a este donde con mi amigo Lextor ibamos luchando a quien investigaba mas cuando todo esto empezaba hace ya unos 5 años.

En Uñas Ana tube una profunda amistad con Chen, la doctora que hacia masaje. La calor, el olor a comida de la cama del lado y la cortina que te dejaba ver todo....Nunca supe leer la hora en el reloje que colgaba de la pared..

Un saludo
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/03/2010, 11:11   #12
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Certament, descrius amb precisió les dificultats logístiques que acompanyen les vivències d'aquell localet de prop d'Urgell, que impedeixen siguin més agradables, i ho fas amb tota competència.

Vinga, Oriol, deixa la mandra i escriu-nos més les teves percepcions i resultats de les teves visites a aquests negocis tan peculiars, que segur són d'interès per tots.

emotic_ok
Aviso a Organizadores   Responder
SugarGirls
ThePlay
Antiguo 10/03/2010, 01:09   #13
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

oriol, anims

Oriol endevino un potencial enorme del teu coneixement del mon perruxinés, no em defraudis, anims, explica'ns com era tot al principi i quina diferència ara.

Nosaltres aleshores encara no haviem nascut.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/03/2010, 01:23   #14
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Cita:
Iniciado por lialia Ver Mensaje
Oriol endevino un potencial enorme del teu coneixement del mon perruxinés, no em defraudis, anims, explica'ns com era tot al principi i quina diferència ara.

Nosaltres aleshores encara no haviem nascut.
Això últim ho diràs per tu..que jo vaig néixer a l'època de Tirant lo Blanc.:sm061:

Tanmateix, esperem amb delit les il.lustracions perruxinaires del company oriolnet.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/03/2010, 08:52   #15
oriolnet
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Gracias

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Pronto os contaré algo mas...nel mientras nadie va apor nuestra amifa Ana?
Recordar que si esta su hija, jovencita con gafas, no hace nada de nada...
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 10/03/2010, 14:02   #16
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Lloc petit, experiència petita.

Mensajes de este usuario en este tema: 7
EL TEATRE D'OPERACIONS.

És un lloc petit. El punt de treball per a manicures consisteix en una mínima tauleta amb dos coixinets per recolzar el canell. No s’entén perquè hi ha dos coixinets, si només hi ha una operària, ella mateixa. Deu ser per fer bulto.

La cambra destinada a quefers manuals de més rellevància que no pas repassar-te les ungles és just al costat i té la porta de vidre corredor. Petita, com tot. És com si haguéssim penetrat en les històries de Gulliver i els seus estranys viatges. Però tot i petita, ofereix un confort d'una admirable dignitat. Per començar, la llitera, petita, sí, petita, té matalàs gruixut. Sí, tios, un matalàs gruixudet, no la freda taula de planxar a la que estem acostumats. Per tapar-te, res de tovalloles d'ús repetitiu i risc de taques groguenques, reflex d'activitats lúdiques recents, sinó que és tota una flassadeta de gruix i escalfor considerables. Entre flassada i titola et posa un minillençol de cotó blanc, en previsió d'efluvis descontrolats. Per capçal, disposem d'un bon coixí de formes convencionals, no pas la putíssima tovallola plegada de la que començo a estar-ne una mica fart. En conjunt, el resultat és de nota.

D'altres complements logístics? No hi manca una font d'aire calent de potència suficient i la possibilitat, per mi rebutjada, de fil musical amb plimplims d'aire xinesc. Un sol penjador, de tot insuficient per la carrosseria necessària que hem de traginar en aquests dies de fred intens.

LA MASSATGISTA, OPERÀRIA I MESTRESSA, TOT A L'HORA.

L'Ana és petita i esquifida, en plena concomitància amb el tarannà fisiològic vingut de Cal FuManxú. A l'anterior post ja vaig referir, i confirmo, cabells arrissats negres caiguts sobre un cos pràcticament unicel·lular, una coseta que no deu fer els quaranta quilos. Carona riallera, d'aquells somriures tan típicament comercials i acollidors, si ets client, que ja sabem es poden transformar amb una facilitat acollonant en un rictus esquerp, cas de que a la senyora no li quadri la situació.

Ja vaig comentar que trobo que fem massa ús de l'expressió madureta per referir-nos a una persona que sobrepassa la quarantena, i que sovint li donem un to condescendent perdonavides. Per mi, jove i esplèndida, senyors. Que cadascú valori.

EL MASSATGE. PLANTEJAMENT.

Penjades dels finestrals exteriors hi ha unes fotografies d'activitats estètiques diverses, algunes de força convincents. Avui m'he autoassignat un dia de regal el més allunyat possible dels costums lúdics acabats en manipulacions de baixos, de manera que les opcions ofertes per aquest minilloc ja m'han estat suficients.

M'he triat específicament i prèvia negociació, massatge a cap, cara, coll, pit i panxa. Prou. Una hora d'aquest color, a veure què passa. El repte és el repte.

La mestressa no ha vist cap irregularitat en el trencament de rutines i com diu el tòpic....padentro.

EL MASSATGE. EXECUCIÓ.

Per fer-vos una idea, cal imaginar-vos estirats sobre un matalàs confortable i tou, el cap sobre un esplèndid coixí, i tapat fins els omòplats amb una marfegueta, que reconeixo de colors incerts, però decididament calentona i agradable. Penombra i silenci.

L'Ana s'asseu darrera teu, com pot, perquè no hi ha gaire espai, i inicia uns moviments digitals sobre diferents parts del front i costats. Rodonetes, giragonses, pressions, una mica de tot, però sempre pautat i ritmat en una clara demostració de coneixement. Les pressions són suaus, per moment imperceptibles. Estem cercant, en un ambient càlid i tranquil, d'uns moments de relaxació absoluta, i té tota la pinta de que ho aconseguirem. Les pressions digitals són substituïdes per estirades de pell lleugeres, al voltant dels ossos del crani, que fa, no sabem com, fer córrer energia per les artèries a una velocitat superior a l'establerta. Cap zona del cap queda per treballar. Les orelles i els seus corresponents lòbuls són premuts i digitalitzats de forma precisa. La cosa evoluciona més endavant cap a posar el cap de cantó i que et passi els dits com si fos un rasclet, amb una pressió prudent però identificable. Si jo fos un gat, m'hagués estarrufat.

El massatge a cap-i-cara ha durat més de mitja hora, en la que m'he sentit el rei de pèrsia. Totes les operacions a la cara les executa prèvia sucada lleugera dels dits en un pot de crema hidratant, no oliosa, una cosa com tipus l'Oreal, de qualitat. Per moments, acosta un focus de llum, que després m'ha explicat serveix per intensificar l'escalfor en punts concrets. Coses dels xinos.

Ha continuat, tal com estava previst, per les clavícules i omòplats, des de darrera estant. És el moment tradicional que sabem poden caure les peres del perer. Doncs no senyor, no cauen les peres perquè simplement no n'hi ha. Taula rasa. Apart de que la maniobra és prudentíssima, no fos cas que aixequés la llebre, mai millor dit. La prudència és un senyal identificatiu de la casa.

En quan la panxota, doncs, sí, no li ha tocat més remei que treballar-la com estava pactat. I ho ha fet amb l'energia i precisió adients que són exigibles en aquests casos, però mantenint una distància apreciable del endormiscat client, per si de cas es desvetllava.

CONSIDERACIONS DIVERSES.

No tinc clar del tot que aquesta experiència estigui en línia amb els continguts generals d'aquesta pàgina web, perquè estem clarament ubicats en un establiment de prestacions estètiques pures i dures, sense més històries.

Però mira, primer que m'agrada fotre rotllos, això una, i dues, que el fet que una dona em grapegi una estona sempre és agradabilíssim, amb independència de com continuï la cosa.

INFORMACIÓ AL PÚBLIC EN GENERAL.

No hi ha acostaments de cap classe ni menys encara suggeriments que ultrapassin la ortodòxia més corrent en els establiments d'estètica. Més encara, es denota una prudència fins a cert punt excessiva en els moviments. Oblideu-vos de les normalitats de les perruxines. Glauka, és un lloc per tu.

RECOMANACIÓ.

El massatge és correctíssim i el confort també, de manera que els 25 euros que costa la sessió es poden donar per ben invertits, potser per exemple per un cop al mes, i anar alternant amb les opcions d'acabats més definitius en els establiments per tots coneguts.

LA NOTA INCORDIANT.

És el pitjor de tot amb diferència, i és que al estar sola, el procediment s'interrompeix cada vegada que truquen a la porta per qualsevol cosa, o sona el mòbil o cau una teula del sostre o passen les caramelles pel carrer. El cas és que el confort i relaxació que s'assoliria a un molt bon nivell es perd llastimosament com aigua que rega un camp de golf a cada moment. Llàstima.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/03/2010, 14:47   #17
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Estimat i mai prou reputat amic Wagner: crec que una explicació tan acurada i original com la teva es mereix una nominació als altars de l'experiència setmanal, encara que no hi hagi hagut final sexual de cap mena. I és que expressions com aquesta

cabells arrissats negres caiguts sobre un cos pràcticament unicel·lular

a més del símil lil.liputenc per explicar-nos com n'era de petita ella i la cambra, són dignes de figurar en els millors reculls perruxinaires.

De tota manera, 25 eurets...tenint en compte que està ella sola..i per tant es veu obligada a interrompre les manipulacions corporals...em semblen una mica carets. No obstant això, tenint en compte el grau de relaxació mental i física que es pot aconseguir, poden ser una bona inversió el dia que anem atrafegats i estressats fins al moll de l'os.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/03/2010, 15:46   #18
lialia
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 11
icon

Wagner, felicitats per la teva expe.

Llegir-te em reconforta i em fas sentir la expe com si la visques. Podria dir que ha hi he anat, tal com ho escrius, m'apunto a la secta d'en Glauka, també son les manipulacions que em van. (Potser m'has fet estalviar 25 euros. La propera anem a mitjes.)saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Plataforma
Antiguo 10/03/2010, 18:55   #19
glauka
avatar_
Fecha Registro: feb 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Magnífica descripció Wagner i si a més a més has pensat en mi per anar-hi llavors no m’ho puc deixar pedre!!

Lialia, no sóc en Glauka, sóc la Glauka! zsonrisa
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/04/2010, 12:36   #20
lusemabcn
avatar_
Fecha Registro: ene 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Me gusta pero quiero más

He ido varias veces a esta pelu porque no me pilla muy lejos. La verdad es que la masajista es un encanto (como persona), físicamente es menuda y con pocas curvas pero tiene su punto. Desde la primera vez me desnudé del todo y ya ella se ocupó de cubrir con toallas todo aquello que no deseaba ver ni tocar. El masaje es bueno pero nunca va más allá de lo politicamente correcto. Si alguno ha tenido una experiencia mejor y conoce el secreto para que el masaje acabe en FF le ruego encarecidamente lo comunique, para estarle más que muy agradecido.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/04/2010, 12:51   #21
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Lusemabcn,

Estic totalment d'acord amb tu. És un centre d'estètica convencional, aquesta és la seva orientació d'empresa i aquí no hi ha res a pelar, mai millor dit.

Apart d'això, el fet de que continuament truquin a la porta o al telèfon, interrumpint la sessió, no sols no proporciona el caliu necessari per a una prestació de nivell, sinó que tampoc és adient per a un massatge convencional competitiu. :315:

No massa lluny tenim Magistral, al carrer de Lepant, on les opcions són variadíssimes, inclós el massatge de qualitat, i a millor preu. emotic_ok
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 22/04/2010, 13:50   #22
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Comunico a l'audiència que en aquest petit centre d'estètica, per expresa indicació de la titular, només es fa massatge, sempre sota reserva prèvia, a les clientes de manicura.

Dit d'una altra manera, que NO FA MASSATGES a senyors, només a senyores, i que NO DESITJA REBRE VISITES preguntant sobre aquesta activitat.

Com a veí del barri i conegut, m'ha demanat que ho fes extensiu. És més, m'ha demanat cóm podria fer per a esborrar el fil en la seva totalitat. Tot i que li he explicat que els continguts publicats no contenen res d'especial ni d'ofensiu, m'ha insistit i fins i tot suplicat que fes les gestions oportunes per a borrar-lo.

Els gestors de sexomercadobcn m'han explicat que no és possible, de manera que opto per fer públic el desig de la titular d'aquest establiment DE QUE NO FA MASSATGES.

Si en un futur hi ha variacions, ja ho comunicaré oportunament.
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
SexEvents
FanFan

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 12:48.
Página generada en 0,538 segundos con 226 consultas.