Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Massatge 100ºC - Plaça Letamendi - Barcelona - Centro de masajes phonex
ThePlay
SexEvents
Advertencia Estos mensajes tienen más de dos años de antigüedad. Ir al contenido reciente
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   218.066
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 14/12/2009, 10:27   #41
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Es curioso. Mis peores expes en este mundo del masaje chinil fueron en mis inicios y por desconocimiento de este foro en esta pelu (fui 3 veces, una vez con cada una de las masajistas ... y a cual peor) .... y veo que después de bastante tiempo siguen igual. Masaje ¿? nefasto, FF tipo "chaco leche fuela ? ... lo único correcto las instalaciones (limpias, habitaciones aisladas y ducha). Y siguen en el negocio ....

Última edición por Privata; 14/12/2009 a las 10:32. Razón: error ortografico
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/01/2010, 15:39   #42
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Passo sovint per davant d'aquesta perru, i la tinc més que controlada.

No hi he entrat, i per tant no n'estic segur, però diria que hi ha massatgista nova. Si algú en té ganes, ja ens ho dirà. Jo tinc la perru castigada, perquè és el lloc on menys implicació he trobat, i per mi, això és fonamental, més que unes tècniques o altres.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 28/01/2010, 19:06   #43
Tantao
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

hay cambios a la vista!!!

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Primero pido disculpas por mi larga ausencia de este nuestro foro,pero regreso con fuerza y con noticias frescas.
Sé de buena tinta que el lunes empieza este local con nuevos dueños y nuevas chicas y seguramente alguna promoción para los más rápidos.Lo único que no cambia es el nombre,lo demás:lavado de cara,chicas nuevas y a funcionar .Yo pienso ir,así que amigos prochiniles preparados.
Somos todos unos golfos....muy románticossss
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 28/01/2010, 19:14   #44
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Informacions així, falten botons per reputejar-les.

:sm059:

M'hi jugo un pèsol que en Privata l'estrenarà. :cuernos:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 29/01/2010, 09:49   #45
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mes feina

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Tinc l’agenda que no dona l’abast, només hem faltava això.

Podem dir que hem vaig “iniciar” en aquest mon del massatge xinil en aquesta pelu, però si no hagués descobert mitjançant aquest fòrum les moltes altres pelus que existeixen, ja fa molt de temps que no hem mouria en aquest mon.

Primer tenen que fer una cosa molt important: baixar preus. 30 euros es massa.

Segon haurem de fer un cop d’ull per a veure a quines massatgistes han portat, ja que segur que seran “conegudes” d’aquest mon.

Tercer han de superar la qualitat de Muntaner 88, malgrat que darrerament i amb la marxa de la Wa Mei i Luna (Li-An) ha baixat bastant.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 02/02/2010, 13:01   #46
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Canvis

Mensajes de este usuario en este tema: 7
L’únic canvi que he observat es que han canviat la “retolació” de l’establiment. Han tret el rètol principal (ja no posa “Modas Jing”, un nom massa “sobat” i mai millor dit). El problema es que l’han substitut per un del tipus xines-rococó-dinastina-Ming, es a dir, digne de restaurant xinès cutre-cutre (lluny de la elegància de la línia Out of China, Dinastia Ming, ...).

I el mes important: no he vist cap promo de preus ... que segueix en 30 euracos l’hora. No serà pas jo el primer foreo que el visitarà.
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
SugarGirls
Antiguo 03/02/2010, 16:20   #47
Tantao
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

no vale 30 €!

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por PRIVATA Ver Mensaje
L’únic canvi que he observat es que han canviat la “retolació” de l’establiment. Han tret el rètol principal (ja no posa “Modas Jing”, un nom massa “sobat” i mai millor dit). El problema es que l’han substitut per un del tipus xines-rococó-dinastina-Ming, es a dir, digne de restaurant xinès cutre-cutre (lluny de la elegància de la línia Out of China, Dinastia Ming, ...).

I el mes important: no he vist cap promo de preus ... que segueix en 30 euracos l’hora. No serà pas jo el primer foreo que el visitarà.
Amic Privata,t´he de corretgir,no costa 30€ l´hora,són 20€ amb o sense dutxa.El tema del rétol va a gustos,han possat un drac daurat ben gran.Han pinta el local i ha quedatmolt net.Jo he reconegut a una noia que estava als massatges de carrer sant pere 25.Es diu Yolanda,que ara em sembla que deu ser jefa a jutjar per com parla am els demés.
De oment no han fet cap promoció però 20 € per un massatge amb dutxa i el ff opcional no està nada mal(no seamos ratas).
Somos todos unos golfos....muy románticossss
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 03/02/2010, 18:46   #48
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Cita:
Amic Privata,t´he de corretgir,no costa 30€ l´hora,són 20€ amb o sense dutxa

Amic Tantao,
Comentar-te que el teu comentari m’ha deixat un pel preocupat, ja que juraria que el dilluns vaig llegir “masaje corporal 1 hora 30 €, media hora 25 €”, però ja se sap que hi han vegades que la vista juga males passades. Afortunadament aquest cop no ha estat el cas. Acabo de passar per davant ara mateix (18:15) i el rètol gran de l’esquerra (en el que encara figura Modas Jing II) el preu es de 30 € una hora i 25 € mitja hora. Em brindo a enviar-te una foto per e-mail si ho consideres oportú.

Cita:
El tema del rétol va a gustos,han possat un drac daurat ben gran.
Aquí si que tens tota la raó. Cadascú tenim els nostres gustos. No se, a mi el veure aquell drac sobre un fons vermell m’ha recordat el típic restaurant xinès de menú de 6 €. Però això es el de menys. El que marcarà el futur de l’establiment no serà aquest rètol sinó la qualitat dels serveis que prestin. I si s’han de “reinventar” es que no els hi anava del tot be ....

Cita:
Han pinta el local i ha quedatmolt net

Ens les meves expes(ja molt llunyanes) en aquest local mai m’havia queixat ni de la netedat ni de la intimitat de les habitacions de massatges, superiors a la mitjana que et pots trobar en aquests establiments. Celebro que fins i tot hagin millorat.

Cita:
De oment no han fet cap promoció però 20 € per un massatge amb dutxa i el ff opcional no està nada mal(no seamos ratas).

Ha quedat clar que, al menys pel rètol de fora, de 20 € per 1 hora de massatge res de res. Per 25 € puc visitar Muntaner 88 (molt mes chic, netedat garantida això si amb menys intimitat, però per segons que millor anar a un pis de lumis) i per 30 € rebre un massatge de “collons” a Muntaner 91, malgrat que sempre estan de promoció i acabes pagant només 25 o 28 euros. Això sí, a pelartela a casa.
També coincideixo al 100 % en el que no hem de ser garrepes. De fet, la majoria dels foreros habituals no ho som, ens el contrari. Respectem a les noies, entenem que no han fet un viatge de milers de kilòmetres deixant els fills i vivint en pisos sobreocupats pel plaer personal de fer-nos unes palletes. Per això acostumem a ser bastant generosos amb les propines.

Fixa’t que coincidim en tot, excepte en el preu per hora. A veure si en trèiem l’aigua clara.


Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 03/02/2010, 20:41   #49
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

[QUOTE=PRIVATA;165043]

Amic Tantao,
Comentar-te que el teu comentari m’ha deixat un pel preocupat, ja que juraria que el dilluns vaig llegir “masaje corporal 1 hora 30 €, media hora 25 €”, però ja se sap que hi han vegades que la vista juga males passades. Afortunadament aquest cop no ha estat el cas. Acabo de passar per davant ara mateix (18:15) i el rètol gran de l’esquerra (en el que encara figura Modas Jing II) el preu es de 30 € una hora i 25 € mitja hora. Em brindo a enviar-te una foto per e-mail si ho consideres oportú.

Acabo de pasar por delante, quiera o no me toca pasar por delante, el letrero sigue el mismo tal como comenta el compañero Privata. Ahora estaban dos chinos con una escalera afuera cambiando o añadiendo algo del letrero, y dentro estaban poniendo otro letrero. De chinas habia tres. una con falda por encima de la rodilla dando muchas vueltas para el interior, donde parece que hacian alguna reforma. Las otras dos mas jovenes sentaditas con un portatil.

hasta luego
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 03/02/2010, 23:20   #50
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Precios...

Mensajes de este usuario en este tema: 9
Ayer me di una vuelta por el Chinatown del lado derecho del enchample y todas las peluquerias estan a 20 euros una hora, todas, Roger de Flor, Ribes, Caspe, Ali Bey, Ausias March, Girona... y Modas Jing de Diputación en el rotulo exterior pone: masaje + ducha, 25 euros y Masaje + ducha + sauna, 30 euros, o sea que es la unica de 25 euritos.

P.D. La de Ausias March 59 (la nueva) cambiaron el precio a 25 euros hace muy poco dias y ayer ya habian borrado el 5 y vuelto a poner 20 euros, o sea que parece que no van muy boyantes de clienes, saludos...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/02/2010, 20:03   #51
Tantao
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Que no me lo invento!

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Hace días que no paso por ahí,pero un colega ha pasado hoy por ahí y me ha dicho que tienen puestas unas pizarras con la promoción de 20€/hora.
De todas maneras mañana pienso pasarme para estar seguro del todo.
Somos todos unos golfos....muy románticossss
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/02/2010, 21:36   #52
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 9
No me extrañaria nada, hoy apareció una peluqueria, Escorial 18 con oferta de 15 euros una hora.... no me lo ha contado un amigo, lo he visto con mis propios ojos.
Aviso a Organizadores   Responder
Haima
Plataforma
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 09/02/2010, 10:50   #53
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

De promoció res de res

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Tantao,

Passo cada dia per davant i aquesta promoció que dius tu no l'he vista mai. Si es confirmés, no dubtis que l'aprofitaria emotic_ok per intentar redescobrir aquesta pelu de la que guardo molt mals records (encara que molt llunyans en el temps).
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/02/2010, 11:56   #54
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Sí, hi ha promoció a 20 euros.

El problema és que està escrit en una pissarreta petita que no es veu gaire bé, però sí, estan d'oferta.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/02/2010, 17:09   #55
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

El nou establiment

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Tornada als orígens. Ja fa mes d’un any que hem vaig “iniciar” en el mon del massatge xinès amb FF en aquesta pelu, de la que no guardava precisament cap bon record. El nou “drac” daurat i l'oferta de 20 € / 1 “hola”, que sembla ser acabava avui dia 15, hem fan decidir a donar-li una segona oportunitat.

Instal·lacions
Pelu mes aviat petita, amb habitacions de massatge al pis superior. Abans també en tenien una a la mateixa planta baixa. Hem toca la del cantó de la dutxa. Molt petita però suficient. Bomba de calor per a mi sol, neta, acabada de pintar i amb una foto d’una xinesa de lo mes “casta” enmarcada a la paret. Fa fred i l’encén d’immediat.

Massatgista
Sun-Mei. D'edat difícil d’esbrinar, jo la situo al voltant dels 35. Primeta, amb cara de pagesa agradable, piga al llavi, bufona i plana com una taula de planxar. Vestimenta de noia que acaba d’arribar de la Xina, es a dir, no massa agraciada i pasada de moda. No he vist mai cap monja xinesa, però ja la dibuixaria així. Ni “papa” de castellà, malgrat que et deixa anar unes paraules apreses a corre-cuita que et porten a la confusió sobre el seu nivell de l’idioma. Als que porteu una “agenda” amb frases traduïdes del castellà al xinès, no l’oblideu.
L’al·lè li feia olor a una mica d’olor a “all”, per al que no es recomanable pels foreros que els hi va el petonejar a la noia.

Massatge bocaterrós
No hem pregunta si fluix o fort, però al cap d’uns minuts hem diu bien?????. Li dic que sí, ja que aplica la suficient força com que per te n’adonis que t’estan fen un massatge.

Comença per l’esquena fen passades mes aviat llargues, però amb pressions puntuals a les diferents zones. No està malament. Entre el agradable fil musical (uns ocellets piulant, aigua que baixa, natura, ....) i aquesta mena de massatge passo una bona estona.

Sorprenenment al cap d’un 15 minuts m’apaga la bomba de calor. Li dic que si us plau la torni a posar en marxa però no m’entén. Estiro la ma, agafo el comandament a distància de l’aparell i el poso en marxa jo mateix.

Segueix pels lumbars (mateixa tècnica: fregues mes aviat llargues amb pressions puntuals) i acaba per les cames.

Comentar que quan ha acabat l’esquena, ha posat els dos punys al començament de la meva columna vertebral, i ha començat a moure'ls amunt i avall fregant gran velocitat. La zona s’ha escalfat de mala manera. Descansa uns segons i un altra vegada igual. No li he trobat el que, ja que una mica mes i m’aixeca la pell.

Tot just han passat 30 minuts i hem diu que hem giri. Miro el rellotge, entén el que li vull dir, i hem diu siii, 1 hola masaje. Per al meu gust hem fa girar massa aviat, ja que el massatge bocaterrós te que durar uns 40 minuts.

Li donaria un 7 de puntuació, malgrat que es massa curt.



Massatge panxa amunt
M’ataca el coll i passa al cap. Li dic que al cap no, però a la cara sí, però no hi ha manera que m’entengui. Total, hem fa un massatge al cap tant si vull com si no, i passa a la cara. Aquí també m’aplica massa pressió, i el massatge no es agradable. Estàs mes pendent que no et faixi malbé, que no de gaudir-ne. No m’agradat i ella no entén res.

Passa al pit i hem fa un massatge diferent dels estàndards habituals per aquesta part de cos. M’aplica bastant força, res de passades sensuals/excitant. Comentar que fa servir la mateixa tècnica que la Tina d’Urgell (et posa tota la pitrera, inexistent en el seu cas, al damunt de la cara), però malauradament no te el seu físic.

A la panxa si que hem fa fregues suaus, les habituals en aquests casos. Jo, com estava a Modas Jing II i malgrat que la noia no acompanyava, estava expectant per si m'oferia l'extensa “llista de serveis addicionals” que tenien un any enrere. Però de moment, res de res.

Passa a fer-me un massatge als braços i com que encara li sobrava bastant de temps torna a les cames, on el massatge es bastant bo.

FF
Minut 58. Jo ja donava per acabat el massatge quan hem pregunta, posant la ma per damunt de la tovallola, ¿masaje aqui? M’agafa una mica per sorpresa i sense masses ganes, ja que ella no acompanya gaire, arriba el cap de setmana i haig de complir amb la parenta. La conversa ha anat mes o menys així:
- otro dia
- mano 20 eulos
- hoy no, otro dia
- solooooo mano, 20 eulos
- gracias pero hoy no, otro dia
- otlo dia no, solo mano 20 eulos

Total que jo no se que cony entenia que li estava demana’t. I com que a mi tampoc m’entenia, m’he aixecat i m’he començat a vestir. Li he donat 5 euros de propina (per a no disparar la inflació i estalviar-me un toc d’atenció de l'amic Mirga).

L’altra massatgista
Al sortir he pogut veure a una de les altres massatgistes, un teen molt guapa. M’acagondena quina mala sort he tingut !! Llàstima que s’acabi ja l’oferta ja que aquesta nena físicament es un bomonet.

Recomanable
Per 20 euros, sí.
Per 25 euros, ja passa a ser una pelu mes (no una VIP com Urgell 26)
Per 30 euros (tarifa oficial), ja m’en vist el pel. Hem quedo amb Muntaner 88 i 91.




Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 15/02/2010, 17:34   #56
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Que n'és de complicat aquest món xinès.On volen fer el FF (cobrant la prestació a part i a preu abussiu) no posen atenció a que la sensualitat arribi a la necessitat imperiosa de demanar-lo. ( exemple Ronda St Pere , Modes Jim i altres).

Quan no hi ha aquesta prestació de ff encarint el massatge; et fan gaudir d'una sensualitat tant gran que ho donaries tot per sentir les mans de la massatgista al teu manubri.( Exemple : Urgell, 26 i altres ) I sempre te has de quedar amb les ganes.


Prefereixo les perruqueries sense ff i que em facin sentir desitjos carnals irrepremibles.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 15/02/2010, 23:58   #57
Clint
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 3
icon

Estimat Ricardito

Prefereixo les perruqueries sense ff i que em facin sentir desitjos carnals irrepremibles.



L’has clavat.

Un bon massatge ple de morbo es més gratificant que un normalet amb ff.

Felicitats per la teva aportació

Una abraçada
Alegrame el día
Aviso a Organizadores   Responder
mas-fotos Otras fotos de este hilo
Organizadores del Foro
Otras fotos de este hilo expand-down- collapse-up- Ver todas
Imágenes Adjuntas
__thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb __thumb
Antiguo 16/02/2010, 00:14   #58
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Jo estic amb les mateixes de Ricardito & Clint. Si us heu fixat, en algunes de les meve darreres aportacions explico que m'aixeco a mitja gaiola, lliuro els deu eurets a la sorpresa noia, i em quedo tan panxo.

Tan panxo, no és exacte. És millor dir cremat i amb ganes de repetir immediatament. L'estadi emocional i físic que et trobes és inenarrable.

(Però francament satisfactori)
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Valkiria
Antiguo 16/02/2010, 03:06   #59
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Estimats companys: teniu tota la raó. Quan volem cardar, anem de senyores. Anar a una perruxinesa no és anar a cardar, per bé que de vegades es carda o et saluden a la francesa.

Per tant..si no anem a cardar...a què anem ? Tampoc anem directament a fer-nos-la pelar. I doncs..? Doncs anem, en primer lloc, a gaudir d'un bon massatge. Després...a gaudir del morbo del saber què passarà i què no...i finalment..si passa alguna cosa...que no sigui un anar a preu fet...sinó que tingui la seva gràcia. Perquè la gràcia, amics meus, no està en arribar, sinó en com arribem.

Jo no me aixecat a mitja gaiola..entre d'altres coses perquè sóc d'explosió ràpida. :1115:Però igual que no m'agrada cardar de manera mecànica...tampoc m'agrada que em tractin com si fos un més a la cadena de muntatge.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/05/2010, 15:42   #60
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Rebaixes

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Un altre cop de promoció i fins el dia 15 d’aquest mes. 1 hora de massatge = 20 €. Suposo que s’han vist “forçats” per la competència (Quinsi/Muntaner 88), però sembla un fet que els 20 € s’imposen també a la zona mes cèntrica de l’eixample, en "pelus" amb instalacions de primera.

Considero que 1 hora de bon massatge val molt mes que 20 €, però el mercat i les condicions laborals de les xineses manen ... en benefici nostre !!!
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
Lara Laroye

tag Etiquetas
Oriental Cunnilingus Masaje Camilla Satisfecho zona Plaça Letamendi

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 11:59.
Página generada en 1,825 segundos con 227 consultas.