Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Xinshijie - Viladomat, 71 (Floridablanda) - Barcelona
Nirvana Anuncios
Plataforma
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   37.247
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 22/12/2009, 19:46   #41
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 12
Ya es que no sé qué escoger, si el olor fuerte a pies o el avatar ese de la lechecita derramada tan mono....
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/12/2009, 01:30   #42
seata
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

nina

Mensajes de este usuario en este tema: 6
oy e pasado por esta pelu, para un masajito y lo que caiga despues, pregunto por nieve y me dicen que esperar 45 mintos, y me dice que masaje con nina tambien muy bueno, bien pues para dentro, habitaciones habituales, normalitas, me despeloto y empieza el masaje que me pregunta si suave o mas fuerte, masaje normalito, espalda, gluteos piernas, y despues pasadas sensuales por el culete y zona cero para ponerte cachondo, media vuelta y sigue con el masaje uave alrrededordel ciruelo para ponerte cachondo, hasta que pregunta cuando ya estas a punt si masaje aki 20 euros, regateo y al final 10 euros pero no se deja tocar, si quieres tocar 20 euros, paja normalita, no esta mal pero no es de las mejores, la chica, NINA, es muy delgadita, pero no es fea, es una china diferente, mas bien parece tailandesa o vietnamita, acabamos, me limpia con una toalla caliente, le pago a ella y fuera pago a la jefa, y hasta otro dia a ver si esta nieve, que a mi su masaje me gusta mas. Para sustituirla un dia pues no esta mal.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 01/01/2010, 18:30   #43
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 13
En un post mio anterior, puse que habian subido el precio a 25 euros la tirada, pues no, por lo visto pusieron un montón nuevo de folletos de tarifas/servicios en la puerta y se olvidaron de tachar el 25 por 20 euros, ayer pasé, cojí un folleto y estaba el precio de 25 tachado por el de 20, un descuido que les puede haber costado la perdida de algún servicio de masaje, pero ahora ya lo sabeis, precio masaje una hora 20 euros, chao.

Última edición por Mirga; 01/01/2010 a las 18:32.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 04/01/2010, 17:27   #44
freeplayer35
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por wagner Ver Mensaje
Ya es que no sé qué escoger, si el olor fuerte a pies o el avatar ese de la lechecita derramada tan mono....
I em pregunto jo… ¿a què vé la crítica al meu Avatar?
Això es un fil d'una perruqueria xinesa i els icones nostres no tenen res a veure amb el fil.
¿que potser és una de les perruqueries intocables, o és que t'agrada molt aquesta noia i t'has sentit ofès?
Disculpa'm donç, a mi la chineta no m'ha agradat GENS i aquesta pelu fà una pudor de collons, i qui ho vulgui comprobar que s'hi acosti, però, si ho explico precisament és perquè la gent pugui portar ambientador a la butxaca de la jaqueta...
Respecte al meu avatar, si has fotut un "casquete" com deu mana algun cop a la teva vida, on l'has ficat deu haver acabat igual que el meu Avatar ¿això et produeix indecisió? ¿no saps si escollir això o la fortor chinil?
confused
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 04/01/2010, 21:41   #45
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Freeplayer...

Mensajes de este usuario en este tema: 13
Hola forero freeplayer, yo no soy Wagner, el imagino que estará de vacaciones por que estos dias no aparece por aquí y es un habitual del foro, seguro que cuando venga ya te contestará.
Como dices en plural que esta peluqueria hace una peste de cojones y quien quiera lo puede comprobar, yo me siento aludido por que suelo ir a ella y te diré que yo nunca he olido mal en este lugar, por lo que no he llevado nunca ningún frasco de ambientador, no es el mejor local de barcelona, pero veo que tú conoces pocas peluquerias chinas, ya que esta está por encima de la media en limpieza, decoración y amplitud. No conozco ninguna peluqueria intocable en barcelona, hay algunas que gustan más y otras menos, pero de esta no veras el foro demasiado lleno de posts de experiencias, lo cual quiere decir que no es de las más visitadas y por lo que de ser intocable estaria lleno de posts alagandola.
Nieve es una chica, limpia, bien vestida, agradable, implicada y su masaje no es el mejor del mundo pero está bastante bien, claro que cada uno tiene sus gustos y a tí esta chica no te gusta NADA y a mi por ejemplo, si que me gusta, y solo he estado con ella dos veces en 1 año y medio, o sea que no tenemos previsto casarnos por ahora.
Aquí en el foro yo no se que se limite el tipo de avatar, el tuyo verdaderamente es muy güarro, pero mientras no se demuestre lo contrario, no hay experiencias de que el avatar defina al forero y cada uno pone lo que le da la gana y el tuyo es uno más. Saludos y feliz nuevo año 2010.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/01/2010, 01:10   #46
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 12
em pregunto jo… ¿a què vé la crítica al meu Avatar?

No és cap crítica, home, és només un comentari sense cap més intenció que escriure una frase distesa. Si m'he equivocat, et demano disculpes.

saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Plataforma
Antiguo 05/01/2010, 10:26   #47
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Bon rotllo, si us plau

Freeplayer,

En aquest fòrum reina el “bon rotllo” i els nostres comentaris, malgrat que de vegades tinguin un cert to irònic, no porten ni mala fe ni dobles intencions. TOTS donem les nostres opinions, malgrat que de vegades i com es lògic, no coincideixen. TOTS tenim els nostres gustos i preferències, i millor que sigui així, sinó només unes poques pelus/massatgistes treballarien. TOS ens respectem, aprenem els uns dels altres, fem conya i d’aquesta manera TOTS en sortim beneficiats.

T’explico tot això per a que considero que el teu darrer post mal-interpetant un comentari d’un dels companys ha estat una mica desafortunat, dins de la manera en que ens movem en aquest fòrum, probablement provocat per desconeixença.

Animar-te a que segueixis participant ja que entre tots ens estem enriquint molt en els nostres coneixements d’aquests “centres” tan peculiars.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 05/01/2010, 11:08   #48
freeplayer35
avatar_
Fecha Registro: may 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Vaaaaleeeeeeee... les meves disculpes, accepto també les vostres.
Wagner, es que m'has tocat la fibra... un creampie no li fas ni es pot fer a qualsevol dona, implica moltes més coses (en quant a seguretat, i confiança) i per això a mi fàstig no m'en fà, sinó a l'inrevés.
Mirga, compañero, te juro que el hedor era considerablemente asqueroso el día que fuí a esta pelu. Por cierto, he estado en un 60% del total... creo que puedo valorar. ¿Quizás el anterior cliente era una cabra montesa, y por eso lo del hedor? no lo se, pero me vinieron arcadas.
La chica, repito, mi valoración es a título personal, no me gusta.
Eh! Bon 2010 a tothom!!!
:cuernos:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 07/01/2010, 18:31   #49
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Cita:
Iniciado por mirga Ver Mensaje
Hola
Nieve es una chica, limpia, bien vestida, agradable, implicada y su masaje no es el mejor del mundo pero está bastante bien, claro que cada uno tiene sus gustos y a tí esta chica no te gusta NADA y a mi por ejemplo, si que me gusta, y solo he estado con ella dos veces en 1 año y medio, o sea que no tenemos previsto casarnos por ahora.
Aquí en el foro yo no se que se limite el tipo de avatar, el tuyo verdaderamente es muy güarro, pero mientras no se demuestre lo contrario, no hay experiencias de que el avatar defina al forero y cada uno pone lo que le da la gana y el tuyo es uno más. Saludos y feliz nuevo año 2010.
Ni se te ocurra casarte con ella, que tengo su mano pedida, bueno la mano y algo mas. y estoy de acuerdo contigo que es una chica limpia y agradable.

Del avatar en cuestion, para gustos los colores, y entre colores, hay el azul cielo, y el marron oscuro, cada uno elije el que mas le gusta
. colorin colorado (estos son dos colores mas)
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:

Última edición por Puturrudefoie; 07/01/2010 a las 20:25. Razón: arreglar cuote - cita
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 07/02/2010, 22:21   #50
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

el meu propòsit de castetat dura poc.

Avui m'havia promés de passar uns dies sense buidar el dipòsit llefaire i guardar-me per poder-ho buidar a la rambla Prim.

Però mai sabem el que la deesa Fortuna ens depara.:s189:

Un amic em telefona per anar a dinar al carrer Viladomat , Jo innocent com sóc sortim de casa amb el cotxe i aparco al carrer Rocafort i d'allí caminat cap al restaurant i..... :sol:QUE VEUEN EL MEUS ULLS? Una perruqueria xina oberta en diumenge i al costat del restaurant. Ho podia desaprofitar? El destí m'ho posava davant. Qui sóc jo per anar contra el destí? :1115: Espero a que el meu amic marxi i ... Torno cap a la perruqueria . :256: Aquesta no la coneixia personalment.

La perruqueria.- És una perruqueria molt amplia i llarga. Estava completament deserta i dues noies al final amb un pc Vaio de color vermell. Pregunto per massatge i s'aixeca una de les dos xinetes.

La massatgista.- Una noia agraciada, ben vestida , somrient , amb tipus de xina com ha de ser. M'ha dit el nom en xinès i no havia manera d' entendre que em deia i això que hi posava interès. Però no tinc la capacitat poliglota de Pixapins. Finalment em diu que vol dir Nieve.( Aquest nom em sona de alguna experiècia llegida...confused). M'ha dit que te 38 anys i fa cinc mesos que està en aquesta perruqueria.

L'habitació del massatge.- He entrat en una habitació força gran , amb una camilla amb forat, un calefactor dirgit a la camilla, i al costat una espècie de sofà- llit desplegat. ¿ Aqui hi ha marro?:1656: No ho sé. Segurament és on dorm el personal. Aprofiten qualsevol racó.

Penjador per la roba. Tot molt senzill i molt net.

El massatge.- Arribo a l'habitació acompanyat per la xineta i em começo a despullar fins a quedar-me completament nuet, nuet. Ella ha tingut la precaució de escalfar el llençol que ha de posar a sobre la llitera. M'estiro damunt la camilla amb forat i sento l'escalforeta de l'estufeta dirigida al meu culet. Que bé sentir aquest caliu.

Com que era la primera vegada que anava, deixo que ella faci el que vulgui i veig que no em tapa i comença un massatge suau , fregant la meva esquena en cercles i sentint unes mans calentes que em donen escalfor al meu cos. He pensat ... "Millor així suau que avui és diumenge i no m'he d'estressar".

Després de l'esquena sento les seves mans amb l'oli corresponent per la cama esquerra i mitja galta de cul. Unes mans calentes que m'acaricien la cama i pugen fins als meus ouets i .... quin plaer sentia.... aixecava el cul a veure si seguia més amunt.. I Oh miracle!!! sento com el meu membre viril comença a ressucitar. Quina il·lusió em fa sentir-lo viu.

Després de acabar la cama esquerra segueix la cama dreta i també sento l' escalforeta dels seus dits a l'ingle i avança fins gairebé tocar el meus ouets.. I jo vinga aixevar el cul...I la meva cigala anava creixent i creixent....

Surt la massatgista a buscar la tovallola per rentar-me i jo em relaxo sentint la música xinesa de fons que hi ha a l'habitació.

Em neteja tota l'esquena i les cames i ...mitja volta. Tampoc em tapa. No feia falta, hi havia força temperatura.

Comença el massatge per la cama dreta i cap a la ingle. Això ja no ho podia ressistir . La meva vara estava cada vegada més tiesa i ella seguia sense fer cas , només mirava i seguia amb el seu massatge suau. Jo callat i gaudint d'aquesta troballa dominical.

Canvia de cama i la cosa ja ni s'aguantava. Com que ella no preguntava jo calladet i deixar que fes el que vulgués. Finalment s'ha decidit a preguntar " Masaje aquí? :1115: Què podia contestar? Dir-li que no, era una heretgia. Com podia negar-me a un miracle? Si portava gaudint d'una erecció duradera com quan era jovenet.

Em demana 20€ i jo dic 10€. Miracles si, però a bon preu. Finalment ella diu 15€ i jo no dic res.No vull trencar l'encís.I ella sabedora del miracle, comença un massatge suau a la meva polla i jo agraït de sentir aquelles mans .. Una als ous i l'altra al manubri , sense pressa, sentint la mirada dolça de la xineta sobre el meu membre . I jo només he tocat per fora el seu cos, gairebé amb timidesa. Gaudia tant que ni tant sols feia em venia de gust tocar-la. La lleterada ha sortit plàcida, deliciosa.... Ha seguit poc més el massatge i s'acabat l'hora.

Li he pagat 10€ i em diu ja n'hi ha prou. Però li he donat tres euros més. M'ha extranyat que amb 10€ ja es posava contenta.

Recomanacions.- Molt recomanable si no tens masses contractures i vols gaudir plenament d'un massatge de sensacions sensuals.

La massatgista molt implicada i amb ganes d'agradar. Parla força bé el castellà ja que fa 1 any i mig que està al nostre país.

Com podeu veure per més que ho intento sempre hi ha una nova tentació per mi.
.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 08/02/2010, 16:21   #51
cosita
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 1
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Cita:
Iniciado por ricardito Ver Mensaje
Avui m'havia promés de passar uns dies sense buidar el dipòsit llefaire i guardar-me per poder-ho buidar a la rambla Prim.

Però mai sabem el que la deesa Fortuna ens depara.:s189:
Jo innocent com sóc sortim de casa amb el cotxe i aparco al carrer Rocafort i d'allí caminat cap al restaurant i..... :sol:QUE VEUEN EL MEUS ULLS? Una perruqueria xina oberta en diumenge i al costat del restaurant. Ho podia desaprofitar? El destí m'ho posava davant. Qui sóc jo per anar contra el destí? :1115: Espero a que el meu amic marxi i ... Torno cap a la perruqueria . :256: Aquesta no la coneixia personalment.


Com podeu veure per més que ho intento sempre hi ha una nova tentació per mi.
.
No se haga mala sangre, amigo ricardito. Claramente está usted es la fase 2 del Trastorno Obsesivo Compulsivo de la paja china. Todos los aquí presentes, afectados en mayor o menor grado de dicho "trastorno", hemos pasado por esa fase y créame si le digo que es tal vez la fase más agradable de este sinvivir nuestro. Así que disfrute esta etapa porque ya llegarán tiempos de monotonía y racionalización que aún siendo placenteros, no lo son tanto. Eso sí, no sea usted "tramposo" y deje en paz a la diosa Fortuna y a papá Destino porque ellos, si bien lo piensa, no son responsables de nuestros ardores libidinosos.

Un saludo muy cordial y a seguir disfrutando.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/03/2010, 08:43   #52
Privata
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

La dolça "Laia"

Col·lapse monumental a Barna, marxem de la feina per evitar complicacions per arribar a casa, ¿que faig? Reviso mentalment les poquíssimes pelus de l'eixample esquerra que hem queden per tastar i hem decideixo per aquesta.

Instal·lacions

Local ampli, amb habitacions individuals de massatge. La que hem va tocar a mi tenia les mides i ofereixia la intimitat suficient com per gaudir d’un bon massatge. Decoració un pel carrinclona, amb pintura lila a les parets, quadre d’imitació del “girasols” de Van Gogh, una d'elles esquitxada de taques d’humitat que no la feien gaire presentable i lavabo per rentar-se les mans. No tenia ni un sol penjador, per al que vaig haver de deixar la roba repartida per tot arreu. Amb una mica mes de neteja i cura amb els detalls (¿que valen un parell de penjadors?) podria ser una bona cambra per massatges.

La “laia”

A primera vista hem vaig pensar que no tenia ni divuit anys. Molt petita, cabell una mica esbojarrat, samarreta de la Kitty, pantis i pantalons curts per sobra. Quan vam anar cap a la cambra i amb la diferencia tan gran d’alçada, hem va recordar els papes que porten a la seva filla petita a l’escola. Un cop a dins, ja hem vaig adonar que no era tan joveneta. Com enganyen les punyeteres ...... Jo li faig uns 25.
Li pregunto el nom i te la barra de respondre'm “Laia”. Li dic, A, ¿tu madre de Castellfollit de la Roca, no? però no va captar la meva ironia. ¿Y tu?. Jo Fu-Man-Chu. Va riure i hem vaig començar a despilotar.

Massatge bocaterrós

¿Suave o fuerte? Fuerte.
Tècnica: només en te una. Fregues verticals amunt i avall, conegut en aquest mon com de “amasar pan”. En el seu favor haig de dir que la noia s’esmerça i no para ni un minut. Per poder fer me força, a través del forat de la llitera veig que aixeca una de les cames per poder aplicar tot el seu pes mosca en el meu cos que passa del 1,85. Tota l'estona es el mateix però, repeteixo, la implicació es màxima i per a mi ja es suficient, ja que estic pagant només 20 € per una hora. La noia s’ho “curra”.
Després passa al glutis, on possiblement el massatge es de mes qualitat. No hi cap tocament impurs i acaba a les cames.

Panxa enlaire i FF

Només girar-me ja es posa a la capçalera i hem fa el massatge al pit i a la panxa. L’únic que veia era a la Hello Kitty mirant-me fixament amunt i avall, cap cop mes a prop. Com veia que no “reaccionava” (ahir no tenia el dia, i ja es estrany amb mi) els ulls de la Kitty hem fregaven el nas. S’hi va tirar 10 minuts la pobra nena i, al final, m’ho va preguntar directament ¿masaje aki?. No, nena, no. Un altre dia: avui no estic per al tema. Després del que s’ho va currar es deuria pensar que havia topat amb el gay del barri.
No diu res, passa a les cames, braços i acaba l'hora

Recomanacions

Obligatori per a incondicionals de la Hello Kitty. Conyes apart, tècnica limitada peró la noia s’ho curra tota l'hora. Per 20 € que mes pots demanar.






Aviso a Organizadores   Responder
ClubXMax
ThePlay
Antiguo 29/03/2010, 13:15   #53
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Primera espe: NINA

Mensajes de este usuario en este tema: 7
El dissabte passat, sobre les 13,15 h, em vaig presentar a la pelu del carrer Viladomat, després de dubtar entre dues o tres perruqueries, per fer-me el primer massatge xinil i inaugurar les corresponents exposicions d'espes. Quan vaig entrar no hi havia clients, quan vaig sortir hi havia una noia jove plena de rulos que em va mirar molt fixament amb cara de pocs amics a través del mirall.

Quan entro, dues xinetes em miren espectants i dic: masaje, i les dues noies, que estaven assegudes en la primera fila, assenyalen a una altra que estava passant el motxo, aquesta para de fregar i em dirigeix cap el final on hi ha un passadís i em fa entrar a una habitació (bastant àmplia, amb lavabo i tot) i, en començar jo a despullar-me, em diu "aquí en silla". La noieta surt, és jove, jo li faria uns 25 anys (però, ves a saber...), i quan ja m'he descordat les sabates, torna a entrar i em somriu obertament. Em sembla que no parla gaire el castellà, és primeta i de cara és "monilla", però el que enlluerna d'ella és el gran somriure que tot ho il·lumina. Quan veu que encara estic començant a despullar-me, torna a sortir, penso que no vol presenciar el meu stripteesse, però m'equivoco, al cap de poc torna a entrar i, ara sí, es queda plantada davant meu amb el seu gran somriure. Quan m'abaixo els calçotets, quedo dret davant d'ella, que mira sense dissimul cap a la part recentment descoberta i fa com unes rialletes inocentones, que primer m'entendreixen, però després penso que a lo millor se'n està fotent dels meus atributs (ves a saber... de nou)

Li pregunto el nom i em diu: NINA. Vesteix un jersey de llana blanc i uns texans, té bona figura, estirada, de mitjana estatura, cabell negre, simpatia a raudals, però sense gaires paraules.

M'estiro bocaterrosa, la cara al forat de la camilla. A un costat, sobre una cadira, una gran estufa elèctrica davant la qual la Nina es frega les mans i diu "flio, flio", jo no en tinc de fret. Immediatament la Nina fa dos estornuts sorollosos i jo li dic si està costipada, però em diu que no. Sortosament, els estornuts ja no es tornen a reproduir. Masaje una hora?, sí, fuelte?, no, suave.

Comença per l'esquena, més concretament per la columna vertebral, s'hi aplica vértebra a vértebra fins el kocsis, amunt i avall molt lentament, amb apretadetes una darrera l'altra. Després la resta de l'esquena... s'hi està estona. És un massatge agradable, no res de l'altra món, però hi estic bé. Decideix baixar a les nalgues, les acaricia més que altra cosa, però trobo que no s'hi està gaire estona, i comença per les cames, amb la mateixa tècnica que la columna vertebral, apretadetes localitzades, no té problemes amb aprofitar per fer passadetes sobre en que tots tenim entre les cames, que les tinc espaterrades, quan va del culero als isquiotibials (que no sé ben bé on son, però es una zona on s'acostumen a lesionar els futbolistes).

Mentrestant, el detal friki: la música és de ding, dong, dang, du, ding, dong xinés habitual, però tot de cop me n'adono que aquella música no és ben bé xinesa, em sona d'alguna cosa. I és que estan tocant LA VIOLETERA amb instruments xinils!. Sí senyor, LA VIOLETERA, us ho ben juro, era LA VIOLETERA!!! Penso amb la Sarita dels vells temps, jo ja tinc una edat!. La resta de la música, almenys a la que vaig prestar atenció, era la clàssica xinesa però amb instruments màquina, i entremig hi han colat LA VIOLETERA!.

Acaba doblegant-me les cames mentre fa massatge a les pantorilles i ja, descaradament, es dedica a les parts més sensibles amb les seves manetes sense força i jo que de'n tant en tant faig algun gemec esmorteït.

Ja cara amunt, em fa unes passades generals per torax i ventre i, quan veu que gemego quan els seus ditets passsen per sobre dels pits, s'hi queda una estoneta, encara que he de dir-vos que no sento gaire cosa, jo que aquí tinc molta sensibilitat. Tot plegat és una mica light, potser hauria d'haver dit "fuelte" i no "suave". Comença la negociació que dura poc. "Cuanto, aquí", jo 10, no 10 poco, diez, es siempre diez, no aquí poco, veinte, no veinte, nada, diez, no 20, i al final li dic, yo siempre 10, pero hoy, como eres muy guapa, 15. Encara s'atreveix a dir-me, no 20, jo no li contesto i al cap de deu segons em mira amb aquell somriure i pregunta, 15?, sí 15. Es posa seriosa i a la feina, concentrada, mira cap abaix seriosa, em mira a mi i somriu, torna a mirar cap abaix seriosa, i així fins que faig "xuff". Ho ha fet com si això quedés integrat en el massatge, tot una mica light, però agradable. Mentre això pasava, jo li acariciava l'esquena per sota del jersey, però quan he intentat passar a la part del davant, m'ha retirat la mà amb el millor dels seus somriures. I jo que continuo per l'esquena i aquí no ha passat res.

Em neteja amb una tovallola i em diu "Agua" i surt fora. Torna amb tovallola mullada, no sé si la mateixa, i acaba la fase netejadora i comença el massatge a les cames. Massatge del mateix estil. Després d'una bona estona, em fa passades generals de dalt a baix i quan peso que em dirá "ya tà", diu: Ahora pies?". I jo, sí, pies. I es dedica una altra vegada a les cames, especialment als genolls, primer un i després l'altra. Al final, s'asseu al cap de baix de la camilla i em posa un peu sobre les seves cames i, ara sí, pies. Però no gaire, després l'altra, també poca cosa. I "YA TÀ". Torna a sortir al crit de : "Agua" i em passa la tovallola per l'esquena (era la mateixa tovallola?). Em vesteixo, li dono els 15 euros i, a la sortida, 20 al de la caixa. Salutacions rialleres amb tothom, excepte la cliente enrulada, i cap a casa.

Per ser la primera vegada en una perruxinil, m'ho he passat bé. Res a veure amb les massatgistes de pis que coneixia. És més divertit i el massatge està més ben fet, a la seva manera la Nina en sap de fer massatge, però ja us he dit que, tot plegat, una mica light. Lo pitxor, res, lo millor, el somriure de la Nina, li canvia la cara i a mi també. Potser hi tornaré, però de moment em dedicaré a descobrir altres xinetes i les seves particulars habilitats. Espero que sigui aviat.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/03/2010, 01:53   #54
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por heysel Ver Mensaje

(...)

Comença per l'esquena, més concretament per la columna vertebral, s'hi aplica vértebra a vértebra fins el kocsis, amunt i avall molt lentament, amb apretadetes una darrera l'altra. Després la resta de l'esquena... s'hi està estona. És un massatge agradable, no res de l'altra món, però hi estic bé. Decideix baixar a les nalgues, les acaricia més que altra cosa, però trobo que no s'hi està gaire estona, i comença per les cames, amb la mateixa tècnica que la columna vertebral, apretadetes localitzades, no té problemes amb aprofitar per fer passadetes sobre en que tots tenim entre les cames, que les tinc espaterrades, quan va del culero als isquiotibials (que no sé ben bé on son, però es una zona on s'acostumen a lesionar els futbolistes).

Mentrestant, el detal friki: la música és de ding, dong, dang, du, ding, dong xinés habitual, però tot de cop me n'adono que aquella música no és ben bé xinesa, em sona d'alguna cosa. I és que estan tocant LA VIOLETERA amb instruments xinils!. Sí senyor, LA VIOLETERA, us ho ben juro, era LA VIOLETERA!!! Penso amb la Sarita dels vells temps, jo ja tinc una edat!. La resta de la música, almenys a la que vaig prestar atenció, era la clàssica xinesa però amb instruments màquina, i entremig hi han colat LA VIOLETERA!.

(...)

Entre La Violetera i en Kocsis m'he sentit teletransportat a aquella Espanya dels anys 60emotic_. Crec no equivocar-me si penso que ets "futbolero"...i suposo que t'haurà traït el subconscient en escriure l'expe.

Sándor Kocsis (1929-1979) com molts de vosaltres sabreu, va ser un jugador de futbol hongarès que va jugar i entrenar al Barça. En la seva etapa com a jugador, va coincidir amb Kubala i Czibor. Va guanyar dues Lligues i dues Copes del Generalísimo.

L'os al qual et volies referir es diu coxis o cóccix.

Els músculs que se solen lesionar els futbolistes són els adductors (els de la part interior de la cama, o sigui els situats als engonals). Aquests músculs permeten tancar les cames. Els de la part de fora, o sigui els que ens permeten obrir les cames, es diuen abductors.

Gràcies per l'expe...i disculpa l'aclariment.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 30/03/2010, 11:20   #55
Baja_821.
avatar-marron-
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 4
icon

Kocsis

Mensajes de este usuario en este tema: 7
Evidentment, m'ha traït el subconscient. Sóc futbolero i en el seu temps, quan era molt jove, jo defensava em Kocsis, n'era admirador, cosa que no es pot dir de bona part de la culerada, que el criticava. El seu final vital va ser molt trist i jo encara me'n recordo.

Doncs, corregeixo els termes de la espe, on deia Kocsis, ha de dir coxis o coccix. Respecte als abdiuctors o adductors, no tinc ni puta idea de quins tocava, però era per aquella zona, on el cul fa ratlla amb la cama, més o menys. Molt agradable, la veritat.

Gràcies Pixapins per dedicar el teu temps a la correcció lingüística, cada dia hem d'aprendre coses noves.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 30/03/2010, 16:33   #56
Geras
avatar_
Fecha Registro: oct 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Músculos de la pierna

Es muy probable que heysel se refiera al aductor, puesto que por el lugar que ocupa entre las piernas siempre es digno de recibir caricias muy placenteras.

Entre los músculos encargados de mover la articulación de la cadera existen un grupo que son los llamados aductores, encargados de realizar la aproximación de la pierna a la línea media (cerrar las piernas). Dentro de este grupo de músculos el que más frecuentemente se afecta es el tendón del “músculo aductor largo”. Cuando es sometido a sobrecargas repetidas se produce una inflamación en su inserción (anclaje) en el hueso de la pelvis, más concretamente en la zona del pubis.

Por otro lado los isquiotibiales, son un grupo de músculos que tienen su inserción inicial en el isquion de la cadera y final en la tibia.

Este grupo de músculos se extienden por la parte de “atrás de los muslos” en la zona que va desde la pelvis hasta por debajo de la rodilla. Son los músculos principales de la parte posterior del muslo.

La contractura de los isquiotibiales suele obedecer a algún problema de tipo biomecánico, cuando practicamos deporte o bien por la realización de alguna actividad física en la que hacemos algún mal gesto o simplemente por forzar la musculatura.

http://fcbarcelonanoticias.blogspot.com/2010/03/andres-iniesta-con-molestias-en-los.html

Es una zona en que se trabaja fuerte al hacer masajes.

Tanto los aductores como los isquiotibiales, son músculos "preferidos" en los accidentes de los futbolistas.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 06/04/2010, 14:17   #57
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Kocsis

Mensajes de este usuario en este tema: 12
Companys,

Em poso tendre -i no és massa conya- de llegir les vostres recordances respecte del fenomen Kocsis, cabeza de oro.

Per mi va ser un acompanyant de l'infantesa en forma de notícies i comentaris miguelangelvaldiviesos, que no de l'admirat Puyal, encara aprenent. Recordo que destacava pel seu remat de cap, el que li va valdre el mot de cabesa-de-oro.

I si remeno les meves caixes d'andròmines etiquetades amb el Prohibit Tocar, probablement trobaré una caixeta de llumins usada, de la fosforera, de les de rascador de paper de vidre, amb la caricatura del recordat Kocsis.

Si algú que es reconeix Friki, però friki, friki, en vol un escàner de la caricatura, en format jpg, per a posar-lo de fons de pantalla del mòbil, tindré un motiu per fer la dura cerca a la caixa d'andròmines persistents.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 17/04/2010, 01:33   #58
benjor
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
icon

Nieve

ola a todos .
Hoy viernes había pensado ir a FAYI . Ahún no he ido y queria probar, pero , en el último momento cambio y decido ir a viladomat,71,que también nunca he estado.
Llego con mi vehículo, aparco en la esquina y primero entro en el bar de al lado a tomar un café,salgo y voy a la puerta de la peluquería ,entro y veo a 2 chinos y 3 chinitas sentados todos en sillas de forma horizontal y mirándome entrar, no había ningún cliente. Ufff que corte!!!. Pregunto :¿haceis masajes? se levanta una chinita y me dice : si, pasal , la siguo y entramos en la primera cabina a la derecha. Hay 2 literas con agujero. Me desnudo y me tumbo boca abajo en una de ellas, le pregunto como se llama y me responde : NIEVE . Empieza el masaje bastante bueno por cuello, espalda, riñones hasta llegar a el "rabillo" del culete. Me quita la toalla que me habia puesto tapando el culo y lo masajea ,mas bien por los lados sin tocar la raja, baja a las piernas y tambien bastante bueno el masaje . Me dice de tumbarme boca arriba y masajea pecho y barriga al mismo tiempo estamos entablando una conversación un poco picante y el ciruelo se va hinchando, ella pierde la timidez que tenia y lo empieza a acariciar , me dice: masaje aquí? Siiii reina ;- valer más ,-te daré 10 euros.- vale. coje aceite y empieza el final más que feliz.
Es una chica de 37 años , normal , niguapa ni fea , 1,60m ,cabello un poco largo rizado ,bastante simpatica si le das conversación.
Cuando acabamos me voy vistiendo y le pregunto. ¿por que hay dos literas en la cabina? y me responde .-matrimonios venir los dos y dar masaje dos chicas y gustar mirarl, si tú quelrel venir con tu mujer ? a lo que le respondo . No con mi mujer no , pero quizás con una amiga que va también de vez en cuando a alguna peluqueria a hacerse un masaje. De hecho esta amiga fué la que me inició en este mundo del masaje perruchinil.
Bueno amigos , hasta la proxima.
saludos a todos.
Aviso a Organizadores   Responder
Nirvana Anuncios
Valkiria
Antiguo 18/04/2010, 03:08   #59
frnando
avatar_
Fecha Registro: nov 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

estos chiinos si que saben

Cita:
Iniciado por benjor
Cuando acabamos me voy vistiendo y le pregunto. ¿por que hay dos literas en la cabina? y me responde .-matrimonios venir los dos y dar masaje dos chicas y gustar mirarl, si tú quelrel venir con tu mujer ?
Aquí el que no corre vuela... como he leido por ahí esta claro que estos chinos van a acabar conquistando el mundo biggrin .Dos literas para ir en pareja... :3some: brutal... :sm059: que morbazo :seriofuego:. Que pena que no tenga con quien ir... pero no solo para que mire... risa3some: . Si alguna forera se anima wink que me lo haga saber, yo le hago el masaje y la china eekconfused :sm061:.

Un saludo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 19/04/2010, 19:06   #60
apuccuxus77
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Fan

Venga una expe siguiendo la pauta!!!

Cliente: Hombre de 33 de edad bastante agradable de cara y de cuerpo....



PELU

Dirección del local: Viladomat nº71 en Barcelona
Nombre de la pelu: Xinshijie
Instalaciones: Normalillas, yo he ido domingo por la tarde y mucha intimidad ya q no habia nadie, la chica cierra la puerta de la salita con baldón.

MASAJISTA

Nombre de la masajista: Fan (eso me ha dicho)
Edad aproximada: Yo diria que entre 30 y 40, pero es dificil poner edad a las chinitas
Descripción física: No esta mal la chica, teniendo en cuenta que a mi las chinas por lo general no me encantan.... pero bueno, le podria bien echar un polvo
Pues eso, bajita, delgadita, culito respingón, vestida bastante sexi con mini falda, medias
negras y botas con tacon, un top negro que dejaba ver un tatuaje muy chulo en la espalda.

SERVICIO

Fecha de la expe: 18/04/2010 à las 18h de una tarde de domingo soleada!!!:sol:
Tarifa contratada: 20 eulos una hora!!!
Hace Final Feliz (tarifa)?: SI 20 euros, es dura con la negociación y al final cedo ya q no quiero
quedarme sin FF :coscorrones:

Otros complementos (francés/completo)?: Haria francés pero no me apetece, me lo propone y me
propone por 30 euros Està loca!!!

Se deja tocar durante el masaje? Se desnuda?: Si, se deja tocar tetas y culo, no he metido la mano por dentro
pero creo q se dejaria tocar mas, pero a mi me da pereza q ella
se lo pase bien con lo pesetera que es!!! biggrin Yo voy a lo que
voy (un masaje y una pajita) :SURE:

Actitud de la chica: Normal, simpatiquilla pero sin mas
Técnica del masaje (no erótico): Buen masaje, de todo el cuerpo, pero no excepcional, ademas tampoco aprieta
mucho pero da signos de dar FF como me masajea el culo y después como me
acaricia el pecho...

Relato del encuentro: Me da pereza escribir, y no soy bueno redactando, pero creo que con todos los
comentarios que he dejado os podeis hacer una idea. Masaje normal y el final feliz
tampoco nada del otro mundo, bastante mecanico pero acaricia bien los huevos y el
pecho mientras me masturba con bastante aceite como a mi me gusta. Me corro
rapido y eso q tampoco estaba muy caliente o sea que lo debe hacer bien...pero
bueno, ella va a lo q va, a que me corra rapido y lo consigue!!!
Es mi segunda experiencia chinil, la primera fué con Pae (Menglisha) y la paja fué
aun mas mecanica y ni sin caricias en huevos.

Valoración final (lo mejor/lo peor): Ni mejor ni peor, normal pero la chica es sexi y el tatoo mola mucho!!! Y se
viste sexi.... De momento no repetiria con ella, tengo q probar muchas y
ademas conmigo ha sido carera :seriofuego: no soy buen
negociante emotic_nono
Pues eso a ver si la prueba alguien y da otra opinion, como soy novato
no puedo juzgar bien....

Gracias por leerme y espero respuestas en este post!!! biggrin
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Valkiria
Plataforma

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 11:20.
Página generada en 0,652 segundos con 221 consultas.