Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Meimei - Ruperto Chapi, 18 - Santa Coloma de Gramenet
BlueVelvet
La Vie en Rose
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   23.391
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 14/05/2010, 12:12   #21
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Sobre la Miss Butterfly, Ricardito, et recomano la lectura de les expes a Sicilia, de l'any passat, si ja no ho has fet.

:256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/05/2010, 20:48   #22
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Amic Wagner havia llegit que estava a Marina i per això no vaig canviar de perruqueria i la vaig "cagar".
Vaig saber que era ella quan veié el tatuatge i aleshores em "van caure a terra"... ja era tard. Li vaig dir que havia esta abans al carrer Sicília i no m'ho va desmentir, es va creure que havia anat ja amb ella. No vaig acabar l'hora estava fart de veure la poca traça de fer una massatge. No es posa oli per no embrutar-se.
Tot això ho sabia per les lectures del foro, però malgrat tot sempre cometo alguna"pífia"
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 09/06/2010, 21:45   #23
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Es completa la Trilogia

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Hola Companys,

Fa poc vaig llegir l'experiència de l'amic JonBcn a Marina (Sta Coloma) i em va seduir la seva experiència amb la grassoneta tímida d'abundants olis, i com que aquell mateix dia havia de fer uns encàrrecs a Badalona, vaig anar cap allà sense dubtar-ho. Les meves 2 expes anteriors havien estat força decevadores, i Mirga i Wagner em van aconsellar pelus i lumis "fiables" per no tenir una 3a dolenta.
Però vaig pensar que l'aventura també valia la pena.
Arribo a l'adreça, i veig una pelu al costat de Marina i penso que si anaven be sortits en aquell barri. Entro, la pelu és molt petita, i una xinesa jova em diu que per massatge haig d'esperar 30'...jolins! Surto i em penso que fer, m'apropo a Mei Mei, que tenia una pinta de prostibul important i m'hi fico. Dues noies xineses, una jova i l'altra més madureta, per variar, em posa més la gran, però m'agafa la jova. Per cert, no havia llegit cap expe d'aquesta pelu.

Per cert, m'oblidava:

Dimarts passat
20€ 1 hora.
FF: si
Nom: Yan Yan, o Ian Ian.
Descripció: Joveneta, cavell llarg negre, tatu al pit, no té pits, baixeta prima. Cara normal, llavis carnosos.
Durada total, 55'

Total, em fa passar cap a les entranyes de la pelu, passadís llarg, travessem una altra sala, arribem a les cabines. Ambientació pseudo sensual, una mica freda, em despullo de dalt abaix i apa, a desitjar que la tovallola sobre la que m'acabava de posar fós neta.
La tipa comença, ni una gota d'oli, ni puta idea de fer masatges, aixó sí, es fregava tot el que podia i més. Quan portava uns 10' em va fotre uns viatges a l'esquena que li vaig haver de dir que suau. A partir d'aquí mes insulsitat impossible. Amb les ungles m'anava fent passades. La tita impertèrrita.
Em fa girar, i jo penso, a veure si això s'anima. Comença a xerrar una mica; que si sóc d'aquí, que si novia, que si treballo. No sabia si em destrempava més la meva situació que sentir la conversa de la cabina del costat, era com si fossim a la mateixa: la xina adjacent li preguntava al l'altre paio quan ganava al mes!, vaig flipar.
En fi, la noia s'asseia al costat meu i de quan en quan m'acaronava una ica el membre, però si no és dedicava una mica més, tal com estava el tema, malament. Per animar-la una mica, li suggereixo de fer servir oli, agafa una ampolla i em posa un parell de gotes. La noia molt incostant, i així no hi havia manera. En un moment va dedicar una mica d'atenció al soldadet, i aquest es va animar -Qué grande! va dir, i jo vaig pensar, -doncs fot-li per que es faci petita!, però res. Al final em va preguntar si queria "allí", -sí, -20€ -No -Tú cuánto? -10€, -vale Collons!!, va posar la 5a i no vegis com bombejava, això si, s'aturava molt sovint, i clar, jo no em concentrava.
vaig decidir ficar-li mà per tot arreu on pugués, que, bàsicament, va ser el cul i les cuixes, i amb molt d'esforç vaig ejacular sense pena ni glòria.

Com em vaig penedir de no haver esperat 30', o haver vingut un altre dia.
De moment, em retiro, ha passat una setmana i no tinc inquietud per tornar, però si hi torno, us ho faré saber.
Crec que la propera serà amb Griselda o Celia, que per 30/35€ et donen un servei més fiable, pel que sembla, no les conec.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 09/06/2010, 23:26   #24
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Hola, Griselda, Celia y Chu, es ir a tiro seguro y buenas las tres, pero claro, le falta el morbo de será ó no será, por que no pruebas las direcciones que te mandamos por MP Wagner y yó, tambien son seguras, pero siempre habrá el ayyy, ayyy, ayyy, que pasará?, y no te desanimes, haber si tengo que venir a buscarte yo y llevarte cojido de la oreja?... un abrazo.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/06/2010, 11:46   #25
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Tiro seguro

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Hola Mirga,
Juas, juas, eso, eso es lo que me falta, un tirón de orejas. Ahora mismo voy a descansar unos días, estas cosas hay que racionarlas un poco. Las direcciones que me prorcionasteis las tengo presentes, a ver si cuando me decida no vulelvo a descarriarme. Por cierto, cuando fuí a esta última pelu me aordé de Wagner, ya que la calle de la pelu acaba en una con el mismo e ilustre nombre. Sólo por eso este hombre tendría que passarse por allñi para hacerse un homenaje, no?

Gracias de nuevo y un abrazo!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 10/06/2010, 14:04   #26
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
La veritat, dura veritat, és que no trobo cap impuls eròtic com per justificar el que per mi seria una excursió com si anès al Matagalls, i està clar que la preferència municipal d'aquestes poblacions veïnes per dedicar els seus carrers a ilustres compositors, tampoc lliga amb el tema mastubaire que ens ocupa.

De manera que gràcies mil, però desisteixo de ensantacolomar-me, no fos cas em trobés el Luigi a la cabina del costat, amb el qual no podria de cap manera competir en el repartiment de propina.
Aviso a Organizadores   Responder
Mel Hot
ClubXMax
Antiguo 10/06/2010, 14:50   #27
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Amic stumpjumper , quan tornis a Sta Coloma ves a la perruqueria Marina i si t'has d'esperar t'esperes. Les dues massatgistes que hi ha intenten fer un massatge més o menys coherent i no són negociadores. La Nina fa el massatge amb més energia i es nota que en sap.
La Xon Xon posa bona voluntat i el massatge de cames el fa molt bé.
Totes dues tenen una quantita prou bona de morbositat i saben com han de tracatr el massatge masculí.
Les instal·lacions són de casa vella i l'espai molt petit.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/06/2010, 02:01   #28
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Si Ricard, la paciència és una qualitat que es cotitza, però en el cas que em va tocar era, més aviat, una qüestió d'apremi. Amb aquesta pelu tinc un compte pendent.
Per cert, Wagner, ja et val, pots haver ferit la sensibilitat d'algun Colomí ( ho sento, desconec el gentilici adient).
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/06/2010, 13:31   #29
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Cap intenció de ferir cap sensibilitat; només apuntava que el concepte música música de sarsuela (Chapi) i prestacions xinesques manuals no els hi acabo de trobar semblança.

Pura divagació, que avui estic espès.

confused
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 11/06/2010, 16:13   #30
Joanich
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 21
SmilePoints último año: 49
Reputación último año: 17
Expes publicadas: 11
Colaboración: 1
icon

Gentilici

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Cita:
Iniciado por Stumpjumper Ver Mensaje
Si Ricard, la paciència és una qualitat que es cotitza, però en el cas que em va tocar era, més aviat, una qüestió d'apremi. Amb aquesta pelu tinc un compte pendent.
Per cert, Wagner, ja et val, pots haver ferit la sensibilitat d'algun Colomí ( ho sento, desconec el gentilici adient).
confused
El gentilici es "colomencs", i per cert, Wagner, potser sembli una Matagalls aquesta zona, como dius tu, però n'hi han de mes zones semblants a tot arreu, fins i tot al cor de la gran metropoli.confused
Me chiflan las maduras, soy maduro qué voy a hacer!!!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 11/06/2010, 16:35   #31
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Joderrrrr...que no volia expressar res en negatiu, simplement fer un xist.

saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 13/06/2010, 21:13   #32
Stumpjumper
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 7
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Colomencs

Mensajes de este usuario en este tema: 4
Apa, una altra cosa que ja sabem. Hem de vigilar, que per aquí hi ha moltes sensibilitats. En qualsevol cas, per aquí es troba molt de tot, però poc mal rotllo, vaja, poc per no dir gens.

Per cert, divendres vaig deicar-me caure per Marina, va ser casualitat i no em vaig poder estar, a veure si em beu la publico....
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Nirvana Anuncios
Antiguo 14/06/2010, 13:41   #33
Joanich
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 21
SmilePoints último año: 49
Reputación último año: 17
Expes publicadas: 11
Colaboración: 1
icon

pelus a santa coloma

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Benvolguts mestres:

sóc de Santa Coloma, i em dona pur anar a una perruqueria per no trovar-me algú a prop conegut, i ha alguna que tingui una entreada discreta???
i quina es la millor?
com he d'anar i l'intringulis per buscar un massatge per acavar en ff o penetració.
Gràcies anticipades.
Me chiflan las maduras, soy maduro qué voy a hacer!!!
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/06/2010, 13:55   #34
Skorpio759
avatar_
Fecha Registro: feb 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
icon

Cita:
Iniciado por Joanich Ver Mensaje
Benvolguts mestres:

sóc de Santa Coloma, i em dona pur anar a una perruqueria per no trovar-me algú a prop conegut, i ha alguna que tingui una entreada discreta???
i quina es la millor?
com he d'anar i l'intringulis per buscar un massatge per acavar en ff o penetració.
Gràcies anticipades.
Hola benvingut, Hi ha una que té una entrada secreta,i has de saber la contrasenya per a entrar tan secreta tan secreta, que no recordo quina és. mecachissssssssssss.

I unicament vols ff o penetracion ??? res mes????

adeuuuuu

superagente 87
"Las tentaciones, a diferencia de las oportunidades, siempre llaman dos veces. :256:
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 14/06/2010, 14:18   #35
Wagner
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoint último año: 1
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 33
Colaboración: 20
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 11
Joanich,

Fins a la data d'avui, que jo en tingui constància, això de la penetració era considerat un esdeveniment especial, que tant sols podia concretar-se a partir dues opcions:

- Una, que t'ho curressis mica en mica, fins a omplir la pica.
- Dues, que anessis de senyores que fumen.

Donat que aquestes opcions no formen part de les ofertes professionals de les perruqueries, sobretot la segona, el més recomanable seria que canviessis de fil i revissesis el de "lumis assiàtiques" on trobaràs sortida a la petició de penetració desitjada.

En quan l'opció ff., més plausible, és qüestió de parlar-ho, sempre discretament, amb l'operària.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 16/06/2010, 13:26   #36
Joanich
avatar_
Fecha Registro: nov 2008
Mensajes último año: 21
SmilePoints último año: 49
Reputación último año: 17
Expes publicadas: 11
Colaboración: 1
icon

Pelus Santa Coloma

Mensajes de este usuario en este tema: 3
Em sembla que pel que comenta en Wagner em quedaré només en ff. company Skorpio

Mercés Wagner.
Me chiflan las maduras, soy maduro qué voy a hacer!!!

Última edición por Joanich; 16/06/2010 a las 13:30.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/06/2010, 01:12   #37
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Peluqueria Mei Mei... masajista Eco.

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Sigo el relato del domingo pasado, una vez terminado el masaje con Rosa en Ruperto Chapí 10, salgo de la peluqueria y voy a tomar un poco de aire por Santa Coloma, es barato, (el aire) y además un ambiente muy folclorico, chinos a docenas, indios a docenas, latinos a docenas y tambien algún que otro español, de estos menos. Llego otra vez a la calle Ruperto Chapí, esta vez en el nº 18, peluqueria Mei Mei y entro, una peluquera peinando y una chinita gordita, bajita y con cara muy picarona y simpatica, esta ultima me pregunta si quiero masaje, si, le digo y para el interior de la pequeña peluqueria, una vez te adentras en las tripas interiores de la peluqueria a la derecha hay una cabina de masaje, la puerta estaba cerrada y en el interior estaba haciendo "algo" nuestra querida Lilí, ex de Fayi de Sicilia, esto me enteré al salir, ya que estaba cerrada la puerta y yo no sabia lo que podia haber dentro, a la izquierda un lavabo, al frente otra cabina de masaje cutre y sin puerta, solo una cortina, y a la derecha "mi" cabina, tambien sin puerta, ó sea cortina y gracias, habitación de lo más cutre visto por estos lares, pero es lo que hay, ó me la quedo con la chinita gordita, ó lo dejo... y me lo quedo.

CONTACTO
Nombre del local: Peluqueria Mei Mei
Dirección: Ruperto Chapí 18

MASAJISTA
Nombre: Eco
Nacionalidad: china
Edad: me dice 25, si, es posible, se ve muy joven
Descripción física: bajita, gordita, con una carita muy simpatica y alegre, se hace entender bastante en su rudimentario español.
Valoración de la chica: muy bien, se está a gusto con ella, no es una teen ni muchisimo menos, pero tiene buenas tetitas y un buen culo.
Vestimenta: pantalón tejano mini short y una blusita ancha que yo más bien diria que es un salto de cama, si tuviera un tipo estilizado se veria un bomboncito, pero no es el caso.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación: de lo más cutre del mercado.
Cabina: pequeña, abarrotada de trastos, muchos trastos pero no perchas, y lo dicho, sin puerta.
Camilla: pequeña, con agujero y parece una camilla musical, griñola por todos lados.
Intimidad: si la gente está en la peluqueria ó en la cabina con puerta, bien, pero como ande por la otra cabina o el lavabo, fatal de intimidad.
Ducha: yo en mi casa si.
Valoración: de todo el conjunto 3/10

SERVICIO

Fecha de la experiencia: domingo 20 a las 7 de la tarde.
Tarifa contratada: 20 euros una hora
Otras tarifas ofertadas: 15 euros media hora
Duración real del servicio: una hora
Besos: piquitos de amigos
Se deja tocar: vale
Final Feliz: (ff.) si

Técnica del masaje:
masaje tecnicamente muy flojo, pasadas con aceite arriba y abajo que son cariacias más que masaje, ella 25 añitos y yo algunos más, pues si, muy agradable.

Resumen experiencia:
entramos en la cabina y me desnudo, me pongo boca abajo, en ningún momento me tapa ni culo ahora, ni ciruelo despues, todo a pelo visto... empieza las caricias por cuello, espalda, riñones, culo y piernas, repasa un poco el culo y calienta motores, los mios, claro, empieza con unas cosquillitas por rajilla, perineo y webs, suave, no con descaro, solo como primer aviso de lo que puede pasarme luego. Media vuelta y me acaricia pecho, pezones, estomago, (ni se acuerda que tengo brazos), y ya empieza a marear el pubis, yo ya con el nabo tieso, sigue por piernas, siempre acariciando lo que va encontrando por el camino, que en este momento ya es mucho y la pregunta del millón... masaje aquí?, pues si, masaje aquí, plopina?, si, 10 euros, ella me dice, solo?, le digo que es lo normal que se da de propina en Barcelona, y ella me dice, a bueno, y empieza un masaje con la directa puesta, le digo que no, más lento, y baja a la segunda marcha, esto ya es otra cosa, muy bien, implicada, comentando la jugada en todo momento, aceite en cantidad aceptable y ganandose el sobresueldo por la duración de la operación quirurgica, en ningún momento desfallece a pesar de que tiene que cojer aire en varias momentos, y un ff. maravilloso, muy bien por Eco.

Chica recomendable?: recomendable por el masaje, (caricias), por el local no.
Repetiras: pues va a ser que no.

Valoración Final: (lo mejor?/Lo peor?)
Chinita muy agradable y simpatica, implicada totalmente en su trabajo... lo peor? mejor no me repito.
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/06/2010, 06:58   #38
ricardito
avatar_
Fecha Registro: abr 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 1
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Benvingut al món xinil del FONDO de Santa Coloma de Gramenet.

Amic Mirga com has pogut comprovar aquest espai del Fondo de Santa Coloma és un dels barris més atractius que hagis pogut veure mai. Les seves perruqueries xineses tenen un aire autèntic i res comparable amb les perruqueries habituals barcelonines.


Gràcie per haver-me descobert la xineta Eco. Un dia d'aquest donaré una volta per aquesta perruqueria.saludos
Aviso a Organizadores   Responder
Valkiria
Nirvana Anuncios
Antiguo 24/06/2010, 12:18   #39
Mirga
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: dic 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 60
icon

Mensajes de este usuario en este tema: 6
Hola, pero que dices Ricardito?, si el amo de las peluquerias de Santa Coloma de G. eres tú, y todavia no conoces a Eco?, dificil de creer, si tu le das una patada en una piedra en Santa Coloma y te sale una chinita masajista.
Eco?, no la conoces?, ojo no te equivoques, es una chinita muy agradable e implicada en su hacer, pero de tipillo está gordilla y es bajita, pero esto sí, 25 añitos, el sueño dorado de la mayoria de maduritos, aún que no es mi caso, yo las prefiero casi cuarentonas... tienen más chicha, abrazos Ricardito.

emotic_emotic_emotic_
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 22/09/2010, 11:08   #40
Baja_243
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: jun 2009
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 140
icon

Friki experiència dominical

Mensajes de este usuario en este tema: 7
El proppassat diumenge estava amb ganes d'explorar els "baixos Fondos":sm061:de Santa Coloma de Gramenet. El millor en aquests casos és agafar el transport públic (Santa Coloma és un dels pitjors llocs per aparcar), i començar a vagarejar pels diversos carrers i carrerons d'aquest Chinatown particular.

El millor de la zona és que pots trobar un bon grapat d'establiments xinesos oberts en diumenge. En aquest cas, i pel que fa a la nostra sana afecció, hi podem veure un cert nombre de perruqueries xineses on s'ofereix el servei de massatge. Després de fer un parell de tombs, vaig decidir atansar-me a aquesta mini-perruqueria (una mica abans, venint des del c/ Mossèn Cinto Verdaguer, trobem la perruqueria Marina). En fi, a lo que íbamos.

Entro i la perruqueria és ben buida, llevat de tres noies orientals que se suposa treballen allà. Saludo amb el corresponent ni hao i pregunto per massatge. Em fan entrar i li diuen a una noia que estava netejant un moble que s'encarregui del tema.

La noia és un autèntic tap de bassa que no fa més de metre cinquanta (dit per ella mateixa). És clar, al costat meu érem com el punt i la i:sm061:. Em fa passar a una de les mini-cambres que tenen allà dins i apa...cap a la feina. Cal dir que si la noia tingués la més mínima idea de com es fa un massatge seria molt bona opció per a aquells que frueixen sent magrejats per una jovenívola dona, atès que és molt maca. Però ai, el cert és que la noia té molt poca, per no dir nul.la, idea del que és fer un massatge. Del seu escàs castellà vaig deduir que es deia Fifi o Fefe o una cosa així.confused Com us dic, és una noia molt baixeta, bufona (no tindrà més de 25 anys, certament). Anava abillada amb pantalonets curts i una samarreta blanca.

Seguim. Després de desvestir-me, m'adono que la llitera, amb prou feines, és capaç d'encabir els prop de cent quilos i un metre vuitanta-tres centímetres que conformen la meva anatomia. Però bé, un cop col.locat, arriba el primer moment friki del dia quan la noia em pregunta si el massatge el vull amb oli o sense.confused:s173: Collons ¡ Aquí ja veig que la cosa de bon massatge tindrà poc...però bé...com a mínim (penso), ho podré explicar al Fòrum...i així els companys riuran una estona:sm061:

Òbviament, li dic que m'hi posi oli, i comença un massatge més aviat fort (pregunta si el vull fort o suau), amb molt poca idea. O sigui, sembla que algú li ha dit com es fa, però ella aquell dia estava mig endormiscada.:sm061:A tot això intenta una comunicació amb mi (tota la que li permet el seu limitadíssim castellà). Em comenta que sóc un paio molt alt i que estic de bon any, un senyal, segons ella, que menjo força (això és cert ¡). No es queda prou satisfeta...i segueix investigant al voltant de la meva vida privada (si tinc muller, fills, on treballo, quan guanyo...). Mentrestant, ella seguia amb el seu curset particular de pizzera, utilitzant les seves mans com si fossin un corró de pastar.:sm061:

A mig massatge em demana permís per anar al lavabo. Jo li ho dono. Ella hi va, fa les seves necessitats (suposo) i torna de seguida. Continua el simulacre de massatge.

En un moment donat em va dir si fumava i si li podia donar un cigarret. Li vaig dir que més tard li ho donaria. Però ai carai ¡ ...ella anava insistint...i quan hagué acabat amb la part del darrere, em va dir si li podia donar un per fumar-se'l allà mateix. Jo vaig pensar: "bé, no vindrà d'aquí". Li'n dono un i jo me'n fumo un altre. Però ai...resulta que no li agradava el tabac que jo duia (són uns cigarrets marca "More", un pèl diferents). Per casualitat, duia un parell de Marlboro, i li'n vaig donar un.

Ens fumem les cigarretes...xerrem (dintre del possible) una mica, i sant tornem-hi que no ha estat res. M'estiro panxa amunt i ella es queda mirant la meva cigaleta, que en aquells moments es trobava en posició de repòs absolut. No va dir res, però la seva mirada no em va passar desapercebuda. En fi, va seguir amb el seu intent de massatge per tot el cos...sense acostar-se gens ni mica a qualsevol zona perillosa. Certament, jo tampoc li vaig dir res (ni ganes :sm061smile, perquè amb tota aquella parafernàlia, el millor era fotre el camp al més aviat possible.

Un quart d'hora abans de l'hora prevista em diu que ja està (i un xurro...però què li havia de dir ? eek). Em vesteixo i aprofito per anar al lavabo. Però ai...per obrir la porta cal tancar la que comunica amb la perruqueria (si no, es toquen). Un ciri de tres parells de collons, certament.

En sortir abono el preu del servei (20 €, és clar) i m'acomiado educadament.

Fi de la meva excursió "fondera". El proper dia, més.biggrin

Última edición por Baja_243; 22/09/2010 a las 11:14.
Aviso a Organizadores   Responder
Responder Publicar experiencia
Valkiria
Grupo Haima

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 00:03.
Página generada en 0,554 segundos con 221 consultas.