Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas > MassageRoomsBCN
Sonia, Laia i Vero - Spa Tour - Massage Rooms - Barcelona phonex whatsappx
Plataforma
Nirvana Anuncios
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   3.141
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Sonia, Laia i Vero
teléfono(s):
666810820
origen/acento:
Spa Tour
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
sin información
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
sin información
Antiguo 26/01/2015, 11:45   #1
JJJ_baja33
avatar-marron-
Fecha Registro: feb 2013
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 19
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Sonia, Laia i Vero - Spa Tour - Massage Rooms - BCN

CLIENT
Edat del client: Uns quants, encara no arribo al mig segle i m`hen faltan mes de 5.
Et vas dona a coneixer com a forer de SMB? Si, perque m`ho varen preguntar.
Amb el teu nick? Si, per la oferta.

NOIA 1,

Nom "artístic": Sonia
Nacionalitat: Andalusa, Cordovesa exactament.
Edat: Aixo ja dic sempre que no se li pregunta a una noia, pero mes aviat joveneta
Fotos falses o retocades?: Diria que no
Valoració de Cara: Normaleta, sense destacar , el que vindriem a dir de la pila.
Valoració de Cos: Petitete, vindria a medir + o – 1,62, primeta pits naturals mes aviat caigudets no gaire grossos, bon culet i caderes sortidetes.
Valoración de Carácter: Molt pero que molt simpaticota, atenta i com quasi totes les andaluses molt “xixaraxera”.
Vestimenta: Bata curteta i despres nua.
Fumadora: N/S

NOIA 2,

Nom "artístic": Laya
Nacionalitat: De la terra, Catalana exactament.
Edat: Aixo ja dic sempre que no se li pregunta a una noia, pero mes aviat joveneta
Fotos falses o retocades?: Diria que no
Valoració de Cara: Les pocas vegades que li vaig poder veure la cara, em va semblar molt maca i a mes potava unes ulleres que la feient molt interesant.
Valoració de Cos: El poc que vaig poder veure, mitjaneta , vindria a medir + o – 1,70, primeta pits normalets i un bon cul.
Valoración de Carácter: Atenta. Masa mes no puc extendrem, (despres explico).
Vestimenta: Bata curteta i despres roba interior (sostens i calces).
Fumadora: N/S

NOIA 3,

Nom "artístic": Vero
Nacionalitat: Si no recordo malament em va dir Colombiana.
Edat: Aixo ja dic sempre que no se li pregunta a una noia, pero mes aviat joveneta
Fotos falses o retocades?: Diria que no
Valoració de Cara: Per al meu gust es molt maca de cara, sembla una nina, ulls molt macos.
Valoració de Cos: Mitjaneta , vindria a medir + o – 1,68, primeta pits petits pre-fabricats molt durs i en punxa, un bon cul, pell suau i ferma.
Valoración de Carácter: Atenta, en tot moment et pregunta si estas be i si et fa falta quelcom.
Vestimenta: Roba interior i despres completament nua..
Fumadora: N/S

CONTACTO
Teléfon: 666810820
Web/Anunci: MassageRoomsBCN - Ctra. Collblanc 10X - BCN - 666810820 - Blog
Direcció: Ctra. Collblanc 10X – BCN, tot es zona verda o blava, jo vaig poder aparcar rapid i be, per als carrers del costat.
Horari: de 11 a 21, possa al seu blog. Jo vaig trucar per anar-hi a les 11 i em varen dir que no comenssavent fins les 12h., vaig comentar que cap problema pero que jo a les 12 no podia i que al seu bloq possava de 11 a 21, aleshores , em van dir que sense cap preblema podia anari a les 11h. que s`adaptaven.

LLOC DE L`ESDEVENIMENT
Ambientació/decoració: Edifici no molt vell, escala correcte. Al pis per al poc que vaig poder veure, va ser entrar rebedor amb poca llum i poca decoraciò i just alla mateix ja hi havia la porta de l`habitaciò. Habitaciò mitjaneta, una bomba de calor, amb un futo a terra, camilla i dutxa tot correcte i net.
Valoració: Bona presencia i molt correcta. Va faltar unes sabatiles de usar i tirar i al bany faltaria una altra bomba de calor.

SERVEI
Data de l`experiencia: Fa pocs dies.
Tarifa contrectada: SPA EROTIC, oferta forers 150€
Altres tarifes ofertades: Mirar blog
Duració real del servei: 1:35h. Dutxes incloses.
Petons/morrejades? No
Francés/garganta profunda? Si que practican, frances amb, pero no es va donar el cas.
Cunnilingus? N/S
Sexe anal? NO
Deixa acabar a la boca/cara? N/S

Relat de l`experiencia:

Despres de fer un temps que segeixo el seu blog, veig el socolent servei SPA EROTIC, amb oferta per a forers. Aixi que pregunto en que consisteix (ara ho explicare) i preu (ja l`he dit abans).

M`agrada el servei i aprofitant un viatja a BCN, em desideixo per anar-ho a probar.
Truco el dia abans i demano hora a les 11h. (segons blog hora de començar, pero sorpressa, em diu la noia amb la que parlo, que no pot ser que no començant fins a les 12h. A la qual cosa li dic que no em va be a les 12h., que ho deixem per un altre dia i que al seu blog possa hora d`apertura 11h. Va tindre una bona reacciò em fa espera 30seg. per anar a preguntar a les noias si poden vindre a les 11h. A l`ho que em diu que cap problema. Molt Be.

Em presento a l`hora esmentada, truco per a confirmar escala - pis i em diu que m`esperi unt moment que tot just acababen d`arribar elles, li dic que cap problema.

M`espero per alli encara no 2 minuts, poc temps, (pero per a mi massa perque vaig agafar fred), i ja m`estaven trucant per que pujes.
Truco obren la porta i pujo al pis, (un entresol), m`espera la mestressa darrera la porta entro petons de cortessia em porta a l`habitaciò, (que com he comentat estava al costat de l`entrada), i em comenta el servei com funciona, (ara explico en passos son 4 amb 3 noies diferents i dutxes inclosses).
M`ofereix algu de beure i em diu que ara ho portara la noia que em fara la 1ª part.

Primera part (SONIA) dutxa erotica:
Entra la Sonia, s`em presenta em fa els petons de rigor, em dona la beguda sol.licitada i acta seguit em diu el que em fara. Ens despollem i anem cap a la dutxa tots dos. Ens ensabonem tots dos, ens magragem i parlem una mica.
Jo que havia agafat fred, s`esforça en fer-me entrar en calor i en gran part ho va aconseguir, per-ho nois quant el fred es possa al ossos no hi ha manera que marxi. En tot moment va estar atenta i va aver-hi un intent fallit, per part meva, dejaculaciò.
A la habitaciò si que hi havia una bomba de calor i estava a tope, pero al bany no hi ha res, ni bomba, ni estufa, res.
Despres de dutxar-nos, ens asequem i em diu que m`estiri a la camilla que entrara una companya a fer-me la segona part.
Duraciò aprox 15min.

Segona part (LAIA) massatge descontracturant:
Entra la Laia, en lo qual jo estava estirat a la camilla cap per vall, s`em presenta em fa els petons de rigor, em diu el que em realitçara ella , es treu la bata i es queda en roba interior, (llastima perque nua te de ser espectacular) per fer-me un bon massatge descontracturant, que pot ser suau o fort i el qual aplica molt correctament, es atenta en tot moment, et va preguntant si vols que es dediqui a algun lloc, si estas be o no, en concret senser ser una magnate dels massatges, molt be. Comença per les cames peus i esquena, on si va aplicar una mica mes a peticiò meva, no va treballar la part frontal la qual crec que tambe hauria d`haver treballat.
No es va quedar nua ni vaix poder palpar res, clar que tampoc ho vaig preguntar i al finalitçar el servei em varen dir que si ho hagues sol.licitat, no hagues hagut cap problema.
Un cop finalitçat el massatge el fred no m`acababa de marxar.
Em fa passar al futó, em diu que m`estiri cap per vall per a continua la seva companya en la que sera la 3º part.
Duraciò aprox. 30Min.

Tercera part (VERO) massatge erotic:
Entra la Vero, en lo qual jo estava estirat al futo cap per vall, s`em presenta em fa els petons de rigor, es treu la roba interior que portava quedanse com deu la va portar al mon, i en comenta el que ella em va a realitçar. Li comento que tinc fred i em diu que cap problema que ella ara m`el treura.
Comença amb el massatge per les cames el cual realitça amb les mans, braços i cames aplicant pasades molt suaus i sensitives. Tot seguit puja cap a l`esquena on aquí ja començar a aplicar el massatge fent servir tambe el seu cos (el que vindria a ser un body-body), fent petons suaus al coll i orelles
Al cap d`una estona mitja volta comença per la part de davant aplicant-se molt en el body-body i finalitçant en un bon lingam on si va tenir desforçar molt per culpa del fred que s`hsvia ficat dins dels meus ossos.
Neteja de les parts i em diu que m`esperi estirat fins que arribi la seva companya per a finalitçar el servei.
Duraciò aprox. 30Min

Quarta part (SONIA) dutxa erotica:
Entra la Sonia per segona vegada per a tornar-se a dutxar amb mi i fregarme l`esquena (i mes llocs), per poder treure tot l`oli aplicat en els massatges.
Ens asequem, xarradeta comentant la jugada petons de rigor i despedida.
Duraciò aprox 15min.


Entra la mestressa per a comenta la jugada, comentem pros i contres dos petonss i fins la proxima.


Valoraciò del servei:
En tot moment varen estar totes tres atentes, educades, simpatiques, generosses, e
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo

Última edición por Abril SMB; 30/01/2015 a las 17:28. Movido por Mercè SMB; 26/01/2015 at 16:57 desde Masajistas y centros de Masaje Erótico
Aviso a Organizadores   Responder
16 foreros han agradecido a JJJ_baja33 por este mensaje:
Aníbal (26/01/2015), baja22512 (26/01/2015), Blue Devil (01/02/2015), Botxan (30/01/2015), camill (26/01/2015), Dr. Loomis (26/01/2015), Hansy (01/02/2015), hijinks (26/01/2015), ingremster_baja (26/01/2015), jose maria (26/01/2015), Lextor (30/01/2015), LordByron (30/01/2015), Miles Barcelona (28/01/2015), mr_ulmo (30/01/2015), Newyo (30/01/2015), Sursum Corda (31/01/2015)
Antiguo 30/01/2015, 01:36   #2
Lextor
....
organizador
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 10319
SmilePoints último año: 12.803
Reputación último año: 1
Expes publicadas: 16
Colaboración: 18
Fotos

Más fotiquis de Sonia. ok
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Aviso a Organizadores   Responder
7 foreros han dado SmilePoints a Lextor por este mensaje
Aníbal (30/01/2015), baja22512 (30/01/2015), Botxan (30/01/2015), Dr. Loomis (30/01/2015), Mr HoyasR (04/02/2015), mr_ulmo (30/01/2015), Sevendust (30/01/2015)
Responder Publicar experiencia
Plataforma
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 12:16.
Página generada en 0,205 segundos con 48 consultas.