Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > La Vie en Rose
Soraya - Egipcia - La Vie en Rose - Barcelona phonex whatsappx
Grupo Haima
Nirvana Anuncios
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.063
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
sin-fotos
nombre(s):
Soraya
teléfono(s):
676415633, 932013706
origen/acento:
Egipcia
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
sin información
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Barcelona
experiencias:
2
valoración media:
sin información
Antiguo 19/09/2011, 10:43   #1
PepeSanchez1
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: mar 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 29
ExperienciaExperiencia de Chica Inédita Soraya - Egipcia - La Vie en Rose - BCN

En uno de estos calurosos días de verano, quedamos a cenar Djavan y yo, para hablar de cómo habíamos pasado estas vacaciones.
Sentaditos en una terraza de un restaurante gallego (donde por cierto hay unas camareras que te provocan ganas de sexo desde minuto uno), pedimos unas almejitas a la plancha, un poco de pulpo, queso de tetilla (of course) y una botellita de albariño (dieta sexual), pasan los minutos, cuando el alcohol hace el efecto deseado y decidimos llamar a la Vie en Rose.

Acabamos de cenar, nos tomamos un par de “cacharritos” y alejopppppppppppp


CLIENTE
Edad del cliente:
(20x2)+1
aa

CHICA
Nombre "artístico":
Soraya

f dcec cfc bf ec


Nacionalidad: (u origen probable): Egipcia
Edad: (aparente y/o anunciada) : 27
Descripción física: (¿fotos reales/retocadas?) : Cuerpo muy fino, bonitas curvas (falta un poco de pecho, aunque tiene dos como todas), y resaltar su boca (además de hacer gran francés), sonrisa preciosa
Valoración física de la chica: 8.578
Vestimenta: Vestidito muy cortito de una pieza con taconazos, la lenceria diría era blanca
Fumadora: Yo gracias, no tengo fuego

CONTACTO
Teléfono:
932014491
Web/Anuncio: SMB y pagina WEB
Dirección: (¿se aparca fácil?) : La pone en su web
Horario: Full time

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: La verdad q ue el sitio es muy chulo, pero si llevas alguna copa encima es como el tibidabo y el laberinto de los espejos. La habitación cama grande y me encanto la ducha con esa bañera que parecía piscina olímpica
Valoración: 9.145

SERVICIO
Fecha de la experiencia:
Hace unos días
Tarifa contratada: 150 por 1h
Otras tarifas ofertadas: La tabla del 150 (150x1=150, 150x2=300 ….)
Duración real del servicio: Algo mas de 1 hora
Besos/morreos? : Siiiiiii besa de maravilla, antes de su almejita iba bien un poco de filete
Francés/garganta profunda? (sin/con protección) : A resaltar con esa boca y esas miradas es de obligada visitaaaa
Cunilingus? : Con Djavan comi almejas a la plancha, aquí me la comí viva
Sexo anal? : Yo no, en anuncio pone todos los servicios
Deja acabar en su boca/cara? : yo dentro
Relato del encuentro:

Como conté antes, acabados de cenar, nos dirigimos a este centro lúdico del placer. Nos abren la puerta y nos llevan a la habitación de bienvenida donde nos preguntan por nuestras preferencias y alo que contestamos “nos gustan todas” así que vamos a mirar, antes de nada pido una copa y me dicen que “primero elige chica” (eso me dio a pensar que algún “bandarra” “pilla” copa y después dice que no le gusta ninguna chica, que joio??)

Van pasando y pasando bellezones, rubias, morenas, pelo largo, pelo corto, con mas tetas, con menos tetas (repito todas con dos ehhhh), pero paso una que tenia una sonrisa genial “cleopatra Soraya”.

Una vez ya lo teníamos claro, aquí os dejo enlace de experiencia de Djavan, yo me voy con Soraya y por fin mi copa

Llegamos a la habitación, le pago, va a buscar las toallas, nos desnudamos y a la ducha (que era de las mejores que he estado), abre el agua y primera sorpresa de poco me quema los huevos, ajajaj, por que las mujeres les gustará el agua tan caliente y siempre dicen si esta buena (se parece a los hombres que siempre decimos que avisaremos cuando nos la chupan)

Una vez ya limpios nos dirigimos a la cama y empieza el festival. Unos besos buenísimos, su “filete” me empieza a atacar interiormente y pam se encuentra con el mio, vaya lucha, ibamos empatados hasta que su mano se dirige a PEPITO, en ese momento desisto y le doy la victoria a ella, pasamos a un 69
tumblr_lolyjpmWVxqddcwo_
y cuando vemos que el “puchero” tenia la salsa en su punto me pone el “globito” y pim pam pum para dentro a menear bien.

Empieza ella encima, la voy moviendo hacia el rincón de la cama, hasta que me siento (lógicamente con ella encima)
atm
y me levanto (como es ligerita) la empotro contra la pared y meneo, lógicamente a mi edad me canso como un novato, pero volviendo a la cama me coloco encima y PEPILLO (calibre 23) entra en su mejor momento, mi cintura de abeja se mueve a velocidad de F1 hasta que pepillo decide que llego el momento de echar todo.

Soraya siempre atenta, me saca la goma, me limpia y nos quedamos hablando hasta que me dice que hace los mejores masajes de BCN es ahí donde me doy la vuelta y le digo. “Ale maja a currar” y por primera una chica que no miente, que masaje, le pedí mi peluche y que cuando se fuera cerrara la puerta, le indique también que me gusta para desayunar pero no “coló” así que me tuve que duchar darle un achuchón y despedirme de ella hasta otro día

No hablo de los gritos de ella y sus orgasmos (que fueron miles y miles) por que no me gusta ser fantasma y no me gustaría que ninguno se sintiera inferior al saber la maquina sexual que yo soy, jajajaj

Valoración de la implicación: La implicación con ella espectacular
Valoración final: (lo mejor/lo peor): A resaltar su sonrisa, su boca y muy destacable la cara que pone cuando te la chupa y te la follas (para activos) o te folla (para pasivos, que hay mucho gandul aquí ehhhh)
Lo peor, por poner algo, que con un poco mas de pecho estaría para que otro se casara con ella y yo siguiera follándomela

Cleopatra ponte a cuatro patas que te pongo sello de calidad, bien merecido

ad

Última edición por guest; 19/09/2011 a las 19:49. Razón: spoiler a imagenes que no proceden Movido por Lextor; 04/05/2012 at 02:19 desde La Vie en Rose - Rector Ubach 46, Bajos - BCN - 932014491
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/09/2011, 04:40   #2
Pixelandia
avatar_
Fecha Registro: sep 2011
Mensajes último año: 11
SmilePoints último año: 4
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 15
ExperienciaExperiencia con Fotos Disponibles

[langtitle=ca]...quan el plaer supera el sexe[/langtitle]

[lang=ca]Tots els que voltem per aquí busquem, llegim, demanem, exposem o simplement gaudim en llegir experiències amb noies lumis mes o menys satisfactòries que un dia ens poden portar a provar o a experimentar una trobada amb el tipus de noia que creiem que mes ens ha d'agradar o satisferaplaudir; tots mes o menys recordaríem quan eres mes joves i ens emportàvem una noia al llit vibrate; algunes cridaven o gemegaven d'altres eren morboses, d'altres proactives i d'altres en prou feines es movien,però amb totes buscàvem algun tipus d’experiència sexual pròpia de l'edatgirldance. Ara ja mes grans, nomes faltaria (que sigui pel motiu que sigui) quan cadascú de nosaltres busca sexe amb peatgedinero, que no poguéssim triar allò que quan érem joves no sabiem si ens podia sorprendre per desconeixement de la noia o podia no deixar-nos satisfetswallbash. Així alguns les preferim grasses, d'altres primes, alguns que el francès sigui sense, d'altres que ens facin un peto negre, i ben segur que a d'altres ens agraden totes ( a mi nomemondo) ...però tots volem sortir satisfets. I es aquí on anem a parar quan vull explicar el que m'ha passat ( malgrat ja hi ha alguna experiencia amb ella aqui a la web hihat) perquè de sexe de pagament n'he tingut, però com aquesta vegada potser feia anys que noreverencia. Quan sens que les sensacions que et passen pel cos no son les d'un simple orgasme, quan veus que ella es allà i ho farà tot per satisfer-te, quan el plaer no cal que tingui el nom de tàntric per gaudir d'una forma brutal cal recordar-ho beperfectemotic_okyo

LUMI
Nom "artístic": Soraya
Nacionalitat: Egipcia
Edat: 27
Descripció física: Noia mes aviat primeta amb poc pit, un bon culet, de pell bruna, cabells negres curtets ( a les fotos els te llargs ), amb uns ulls preciosos i una mirada profunda, amb uns llavis pronunciats i un somriure tendre i alhora pervers. Fisicament apriori no es pas per a mi el d'una noia 10, pero tant la cara com el cos eren prou atractius i puc dir que esta millor en la realitat que en les fotos.
Vestimenta: Vestit curt de color verd, amb sabates de talo, la roba interior no m'ho vaig fixar
Fumadora: diu que si pero alla no ho va fer
Valoració de la noia: la cara 7, el cos 7

CONTACTE
Direcció: La Vie en Rose - C / Rector Ubach 46, Baixos
Telèfon: 932013706
Horari: 24h , ella pero s'anuncia de 20 a 8
Web / Anunci: SMB i pàgina WEB

LLOC DE TROBADA
Descripció de l'habitació: habitacio petita amb fusta tipus obra vista a la paret, un llit mitjanet amb 2 tauletes de fusta, lavabo i dutxa amb aire condicionat i fil musical, cortines a joc i miralls a sostre
Descripció del lloc: espai acollidor per be que podia ser una mica mes gran i espaios

SERVEI
Data de l'experiència: fa pocs dies
Tarifes ofertades: 30m/90e i 60m/150e
Tarifa contractada: 30 minuts
Durada real del servei: no puc dir-ho perque va durar molt mes ( se'ls va passar l'avis )

TREBALLS
Petons / morreig? Si petits i si vols tan intensos com vulguis; se't menja
Francès / gola profunda? si sense, gp no ho vaig probar
Petó negre? no ho se
Cunnilingus? no ho se pero crec que si
Cowgirl? el que vulguis
Missioner? idem
A4? idem
Correguda en cos? si, on vulguis
Correguda en boca? no ho vaig fer pero m'ho va oferir
Correguda facial? el proper cop si no se'm menja ho probare
Sexe anal? no ( malgrat posa tots els serveis )

EXPERIÈNCIA
Relat de la trobada:
Aquell dia volia visitar una noia que havia vist aquí a la web ( ara no ve al cas ), però com que anava tard em vaig decidir per passar per la Vie a veuer quina nena trobaria.
Em varen fer un passeig 4 noies, i me'n varen agradar dues que les vaig fer tornar a passar; però per la mirada i les formes em vaig acabar decidint per la Sorayath_kiss. Companys, us he de dir que un pensa que després de la dutxaducha es veurà una mica de cocacola i començarà la trobada...vaja com mes o menys sempre que hagis pogut estar amb una lumi ( petons, magreig, menjada de pits, francès, follar...i la nena ens marcarà la diferencia, sempre però esperem una bona actitud i que hi posi ganes i ho faci el millor possible comida).
L'altre dia tot va ser diferent; primer varem parlar una mica d'on era ella, quan temps feia que treballava a la Vie, on vivia...i com que jo ja m'havia dutxat, ella mentre es va anar dutxant i preparant.emotic_wink
Quan va sortir de la dutxa i li vaig acariciar la cara però tot va canviar i ella es va transformarpash; la seva correcta conversa de noia de la vida unasque t'explica que ha fet i que ha deixat de fer amb tota correcció, que et fan pensar que potser l’hauràs de despullar i dir-li que vols, van desaparèixer i de no se on va sortir la dona mes sensual i mes impressionant sexualment que et puguis imaginarojotes:
Va començar a petonejar-me el coll, les orelles, la boca...amb petons i morrejades amb llengua -que jo no vaig acceptar per la sorpresa- però que en cap cas li va molestar, ja que ella seguia petonejant la meva cara, i tot el que podia, quan de sobte ja la tenia pessigant-me els pits, i despres no se ni com es va asseure al llit per començar a menjar-me la meva erecció fellateamunt i avall, per desprès recórrer amb la seva llengua tot el que trobava a dreta esquerra, a sobre i a sota, ous amun i ous avall. Estava tant excitat que li vaig dir que si ho continuava fent tan be hauria de marxar abans d'horacheesy...llavors em va fer estirar al llit i amb va continuar menjant tot el que trobava mentre em pessigava i m'acariciava tot el cos. Alhora quan en algun moment va veure que em podia molestar o fer mal es tornava suau i dolça sense deixar la seva excitació i implicació. Es desfeia, es contornejava, tot per arribar a cada lloc del meu cos, era brutal, ja que la seva sensualitat i excitació podien ser tan dolces com si calia es tornava una carnívora i mossegadora del cos.
La vaig agafar i la vaig fer estirar mentre li vaig menjar els pits, li vaig petonejar el coll, les orelles i la vaig començar a masturbar amb un massatge intens al seu clítoris...gemegava, explotava, gairebé cridava de plaerellabotando. Li vaig dir que no volia que fingís i que volia que gaudis com ella sabia; em va dir que la toques i notes el seu sexe mullat i humit.
Quan es va incorporar i abans que em tornes a devorar com una serp que et vol entortolligar tot el cos, li vaig dir que em poses un globet al ninot per follarrideit, cosa que amb la seva boca va tenir fet en un moment i quan menys t'ho esperes amb suavitat però amb excitació se'm posa a sobre i comença a cavalcar amb les cames obertes, tancades, amb el cul pressionant-te, per desprès acostar-se i oferir-te els pits, el coll, la boca...es una sensació de plaer boja, constant, total...aquí no hi ha tantra amb oli untatemotic_nono, però no cal, ja que sobren els massatges amb renom oriental, aquí hi ha excitació, provocació, si vols submissió, pot arribar a ser tan dolenta que vulguis, per posar-te el ditets al culojotes, per agafar-te els testicles i pressionar-los per provocar-te que te que t'escorris abans...sap com fer-ho i sap que ha de fer perquè les sensacions siguin les que li has demanat , les que li has provocat i fins i tot les que ella et vol que tinguis fins a destrossar-te de plaer.:girldevil:
Quan la mires i veus els seus ulls que se't menjent, la seva boca que se't vol continuar mossegant, la seva llengua que et vol continuar llepant, quan t'agafa els dits i et convida a entrar dins seu perque s'escorri maninloveja no saps si s'ha pres alguna cosa per fer-te arribar on mai hauries imaginat o es que gaudeix tant que no saps si el seu desig es superior al l'orgasme que al final t'acaba per deixar-te fos.drool
Es una experiència brutal, ella i el sexe , el sexe i ella, perque amb ella el plaer es diferent, es implicada, voluntariosa, excitada, morbosa, devoradora, capaç de donar-te tot el que li puguis demanar, si mes no perquè gaudeixes tant que no pots ni pensar que mes li demanares que pugues negar-s'hi.vibrate
Potser n'heu viscut d’experiències així, però sincerament jo molt poques i ja no recordo quan: ara un consell, no us enamoreu de la seva sensualitat ni de la seva complicitat ni de la seva sexualitat, perquè llavors no la podreu oblidar zenamoradoi llavors esteu perduts, perquè caure en mans d'ella i dependre'n pot ser perillós: no fos cas que algú li fes perdre el cul i despres el cap.s
Diu que li encanta fer massatges i jo ni els vaig probarmasaje; no vaig tenir temps.

Per cert la cocacola ni la vaig obrir, i aixo que es el primer que faig


VALORACIONS

Implicació: Total
O sigui no es una noia que en tot moment vol que et sentis a gust i et fa senti be ( d'aquestes malgrat no n'hi ha moltes sortosament encara n'hi ha alguna ); ella es una mestre del plaer i de la seduccio total, ella malgrat no ho sembla es brutal

Valoració final: 9 ja que encara crec que puc trobar els camins del plaer pero amb compliciatat personal i aixo ella encara no m'ho ha donatdatebochornocheesy



Companys salut i follem tant com poguem[/lang]

Última edición por Pixelandia; 24/09/2011 a las 04:53. Movido por Lextor; 04/05/2012 at 02:19 desde La Vie en Rose - Rector Ubach 46, Bajos - BCN - 932014491
Aviso a Organizadores   Responder
13 foreros han agradecido a Pixelandia por este mensaje:
Casanova (24/09/2011), Dr. Loomis (24/09/2011), ELeGant (24/09/2011), Eolo (24/09/2011), fiestero (24/09/2011), Kailash (24/09/2011), Larry (26/09/2011), Pescondido (24/09/2011), Pipo (25/09/2011), Pirata (25/09/2011), Plisson (24/09/2011), rbcn-baja (29/09/2011), Sursum Corda (24/09/2011)
Antiguo 24/09/2011, 11:40   #3
Plisson
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 48
Charla

¿Alguien podría decirme si esta chica es la misma que trabajaba en Joan Fuster,44 de Mataró? Es que coincide el nombre, lo de egipcia, muy marchosa, pecho pequeño... muchas coincidencias...

Tengo un gratísimo recuerdo de la Soraya de JF 44. Si fuera la misma es para repetir. hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Un forero ha dado un SmilePoint a Plisson por este mensaje
camill (03/10/2011)
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 24/09/2011, 12:59   #4
Kal-EL
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: feb 2010
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 39
Charla

Cita:
Iniciado por plisson Ver Mensaje
¿Alguien podría decirme si esta chica es la misma que trabajaba en Joan Fuster,44 de Mataró? Es que coincide el nombre, lo de egipcia, muy marchosa, pecho pequeño... muchas coincidencias...

Tengo un gratísimo recuerdo de la Soraya de JF 44. Si fuera la misma es para repetir. hihat
amigo plisson, esta soraya no es la misma, ya que soraya de joan fuster era sarita de martetas y despues se fue a villarroel 15 como soraya otra vez.
aparte que no es ya que estuve con ella y ni se parecen,otra cosa que se diferencian que la de joan fuster le gustaba meter caña y por lo que parece esta es tranquila. hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/09/2011, 15:32   #5
Pixelandia
avatar_
Fecha Registro: sep 2011
Mensajes último año: 11
SmilePoints último año: 4
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 15
Charla

[lang=ca]
Cita:
Iniciado por plisson Ver Mensaje
¿Alguien podría decirme si esta chica es la misma que trabajaba en Joan Fuster,44 de Mataró? Es que coincide el nombre, lo de egipcia, muy marchosa, pecho pequeño... muchas coincidencias...

Tengo un gratísimo recuerdo de la Soraya de JF 44. Si fuera la misma es para repetir. hihat
[LANG="ca"]
Kal-El si que ho es la mateixa ( aquesta no es tranquil.la, aquesta es el que Tu vulguisvibrate), si hi havia una altra Soraya que va anar a villarroel no ho se, pero aquesta si que hi va treballar a Mataro ( de mostra unes fotos ).

Salut i força companysreverencia


http://www.barcelonaerotica.com/casa.php?c=230&v=m&m=2662 tf 937996600

( encara que ja no hi treballa, segons va dir)[/lang]
[/LANG]
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 24/09/2011, 18:32   #6
Plisson
avatar_
Fecha Registro: oct 2008
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 48
Charla

Esta de las fotos sí es la Soraya que yo conozco. Es que parecen muchas coincidencias. De todas formas la próxima vez que vaua a La Vie le pediré a Laura que me lo aclare. Gracias a los dos.hihat
Aviso a Organizadores   Responder
Plataforma
Plataforma
Responder Publicar experiencia
Valkiria
ThePlay

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 
Herramientas


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 05:40.
Página generada en 0,412 segundos con 197 consultas.