Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos > El Bar de las Peluquerías Chinas
Instalaciones y limpieza
AmateurTV
La Vie en Rose
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   813
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 04/02/2022, 14:54   #1
Barbacoa
avatar_
Fecha Registro: ago 2020
Mensajes último año: 98
SmilePoints último año: 533
Reputación último año: 8
Expes publicadas: 4
Colaboración: 1
Charla Instalaciones y limpieza

Com que això és un Bar, i a un Bar normalment es xerra sobre estupideses, avui enceto xarla sobre instalacions i neteja (del local i del client). És veritat que en això cadascú té les seves preferències i les seves manies. Com que sóc alt d'estatura acostumo a fugir dels habitacles estrets, per exemple, com he de fugir dels que em semblen bruts. I, encara que tinc una edat, puc encara ajupir-me i aixecar-me, així que personalment prefereixo els tatamis a les camilles. En l'amplitud, la neteja i la discreció algun dels veterans (segurament el faustino o el yakumo) ens podran dir que ens hem tornat molt delicats i que "si haguessiu viscut aquells temps de...", però els temps canvien, la competència ha crescut i avui dia, amb el què paguem, no és perquè ens donin massatge en una habitacioneta similar a les que llogaven a les lumis al carrer les Tàpies fa 50 anys... A mi m'agrada que hi hagi un penjarrobes decent, una cadira on descalçar-se i una mica d'aire per respirar, vamos, que no sigui la tenda de l'acampada...
La neteja és important. Algun forero diu que primer demana anar al servei, perquè li resulta revelador de com és la neteja en general; segurament té raó. Hi ha tatamis i somiers baixets que tenen molta guerra, és veritat. Valoro molt quan preparen amb llençol net, dues tovalloles a sobre i després els dos metres i mig de paper. Hi ha llocs on no sempre es així.

I un altre tema és la neteja del client (abans i després). Avui en molts llocs està resolt amb les dutxes. Hi ha les que estan dintre l'habitacle (a vegades això es reflecteix en el preu), les que estan afora (t'has de pasejar pel passadís amb la tovallola) i les que simplement no en tenen. I, si en tenen, a vegades la neteja és exquisita i altres no ho és tant. bochorno Sóc dels que vaig dutxat de casa, vol dir que, llevat de l'estiu, que s'agraeix quan un arriva suat, no sempre les utilitzo. Tema apart és el de si el temps de dutxa entra dintre del temps de massatge o no. Hi ha encarregades de locals molt bordes amb això i hi ha, també cal admetre-ho, clients molt jetes que es tiren vint minuts de dutxa i creuen que l'hora de massatge és apart i que entra en el preu tot el temps que vulguin... time

Però, a falte de les dutxes, ve el tema de la neteja de les parts de felicitat del final feliç abans i després. Això va des dels simples kleenex baratets (encara hi ha locals cutres així) fins al sibaritisme de la tovallola mullada amb aigua tebieta (ui, quin gustet) risa. Qué voleu qu'e us digui, els mocadors o tovallons de paper per netejar l'oli, bueno, encara, però per la resta emotic_nono resulta mesquí... Sembla, i no és mala solució, que es va generalitzant, al menys per les amants de la higiene, l'ús generós de les tovalloletes de nadó hipoalergèniques. En el meu saló més habitual no les estalvien, les fan servir abans una per netejar-se el xixi, un altra per les teves mans, un parell per les teves zones on s'aplicarà l'idioma francés i després dos o tres o més per netejar les restes de la felicitat assolida...
En fin, ja m'he enrrollat prou, que s'arrofreda el carajillo....
Aviso a Organizadores   Responder
Un forero ha dado un SmilePoint a Barbacoa por este mensaje
Vegeo (04/02/2022)
Antiguo 14/02/2022, 22:35   #2
brapcem
avatar_
Fecha Registro: dic 2020
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 6
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
Charla

Quin és el vostre saló amb aquestes tovalloletes? Gràcies
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 17/02/2022, 15:11   #3
Barbacoa
avatar_
Fecha Registro: ago 2020
Mensajes último año: 98
SmilePoints último año: 533
Reputación último año: 8
Expes publicadas: 4
Colaboración: 1
Charla

A veure, company brapcem, les tovalloletes estan bastant generalitzades (he llegit experiències en què les fan servir a YuMeng, ShuYa, Relaxació, Zhulin, HongZe, etc., vull dir que no tinc interés directe en fer propaganda d'enlloc)

Veient els meus missatges no és dificil deduir on soc més asiduu. Em moc bàsicament en el triangle Sagrera -Sant Andreu - Fabra i Puig... Aquí es troba Nuevo Siglo (no n'estic descontet, però no obren els diumenges), Anqy (només hi he anat una vegada, la veritat es que no recordo si en fan servir), Elena Mine (pel que recordo no, hi va haver una temporada que hi anava molt, però l'última vegada amb la Lili no vaig quedar content i l'Ana és molt apreciada pels que busquen folleteo, però no és el meu cas), a Nai Ou no he repetit (no m'agraden els soterranis), així que, per eliminació, queda només M & U...
Ja t'he contestat, i desitjar-te només que per molts anys poguem trobar tots un massatge passable i un final feliç amable i relaxant sense pagar quantitats desmesurades saludos
Aviso a Organizadores   Responder
4 foreros han dado SmilePoints a Barbacoa por este mensaje
Baja_19632 (17/02/2022), ducruet (17/02/2022), jhoan (26/02/2022), Jules Verne (20/02/2022)
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 17/02/2022, 16:36   #4
Veteranosenior
avatar-marron-
Fecha Registro: ene 2021
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 8
Expes publicadas: 11
Charla

Barbacoa admirable la forma de redacción dels teus relatos.
I tambe digne d elogi el fondo dels missatges
Forma de pensar totalment compartida per la meva humild persona.
Forca tempera I endavant

bump


Barbacoa admirable la forma de redacción dels teus relatos.
I tambe digne d elogi el fondo dels missatges
Forma de pensar totalment compartida per la meva humild persona.
Forca tempera I endavant
Aviso a Organizadores   Responder
3 foreros han dado SmilePoints a Veteranosenior por este mensaje
Barbacoa (20/02/2022), ducruet (17/02/2022), Jules Verne (20/02/2022)
Responder Publicar experiencia
Bella
SexEvents

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 08:55.
Página generada en 0,396 segundos con 193 consultas.