Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Zona Girona > Masajistas y Centros de Masaje en Girona
Laura - Lloret de Mar - Masajista catalana phonex whatsappx
Grupo Haima
Elite Angels
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   12.698
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Laura
teléfono(s):
644388362
origen/acento:
Catalana, Española
rasgos físicos:
Madura
prácticas relatadas:
Lingam Masaje No morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
Lloret de Mar
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 21/06/2020, 17:41   #1
Grand Chariot
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 34
SmilePoints último año: 76
Reputación último año: 31
Expes publicadas: 52
Colaboración: 95
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Laura - Catalana - Lloret de Mar - 644388362

CLIENT
Edat del client: Tots tenim una edat.
Et vas donar a conèixer com a usuari de SMB?: No

NOIA
Nom "artístic": Laura. Anteriorment havia vist algun anunci seu on es feia dir Alma Vestal, també tenia pàgina web pròpia.
Nacionalitat: Catalana.
Edat (aparent i/o anunciada): Jo li posaria entre 35 i 40, en els anuncis no la indica.
Fotos falses o retocades?: Verdaderes, tot i que porta un pentinat diferent.
Descripció de Cara: Bastant guapa.
Descripció de Cos: Com el que veieu a les fotografies, prima però amb corbes.
Descripció de Caràcter: Seriosa al principi, es van anar relaxant.
Vestimenta: Roba de carrer prima, feia calor.
Fumadora: Diria que no.

CONTACTE
Telèfon: 644388362. Jo hi vaig contactar mitjançant Whattsap.
Web/Anunci: https://www.pasion.com/contactos/644388362.htm
Adreça: Afores de Lloret de Mar, sortint cap a Blanes.
Horari: 12 a 20h de dilluns a divendres.

LLOC DE LA TROBADA
Ambientació/decoració: És un apartament petit però ben arreglat. Només vaig veure el lavabo i la zona del massatge, tot molt net i endreçat.
Valoració: 9
Aparcament: Vaig aparcar amb molta facilitat. Però ja era la tardor, en ple estiu no sé si pot costar més.
Aire condicionat/Calefacció: No ho recordo.

SERVEI
Data de l'experiència: Setembre o octubre de 2019.
Tarifa contractada (en €): 1h 100€
Altres tarifes ofertes: 30min 60€ 45min 80€,
Duració real del servei: L’hora contractada.
Tècnica del massatge: Massatge sensitiu i relaxant, suau, en tatami. També oferia prostàtic i footjob.
Relat de la trobada:
Era per la zona de la Selva per feina i tenia intenció d’anar a veure la Laia en acabar, però no aconseguia contactar amb ella. Mirant alternatives vaig trobar els anuncis de la Laura, em van agradar i li vaig escriure. Em va explicar les seves tarifes i serveis i vam quedar per la tarda.
Em va obrir la porta quan era davant el seu bloc i em va guiar fins al seu apartament. Em va demanar que passés per la dutxa (punt a favor seu) després d’abonar-li el servei. Sec, em va guiar al tatami i em va col•locar panxa avall. Anava sentint com es treia la roba, això sol ja m’excitava.
Es va agenollar prop del meu cap. Vaig acostar les mans per acariciar-li les cuixes però me les va agafar i apartar-les. Em va demanar fer un exercici de respiració per relaxar-me, li vaig seguir el joc i reconec que em va anar bé. Mentrestant ella em seguia agafant les mans i la sensació que em transmetia era que no les mogués del lloc on les tenia.
Des de la mateixa postura em va anar fent un massatge a les espatlles, escampant l’oli i relaxant-me els músculs. Al cap d’una estona es va agenollar entre les meves cames i va seguir amb els músculs de les cuixes, fins arribar als peus. Fins aquell moment el massatge m’estava agradant però veia que no feia gaire cas del meu cul i perineu, com si ometés aquelles zones.
Per fi, em va fer girar i per un moment la vaig poder veure agenollada i completament nua. Panxa enlaire, ella va seguir agenollada entre les cames, les meves mans no podien arribar a acariciar-la i amb prou feines aconseguia veure-li la cara, ja no parlem del cos. Va seguir amb el massatge de cames i mica en mica va passar al penis i testicles. Em va a posar llest ràpidament, i va anar acariciant el meu òrgan durant una bona estona, fins a incrementar el ritme i fer-me acabar. Em va demanar estar amb els ulls tancats i respirar fons, mentre jo sentia com s’anava vestint. Una dutxa per treure una mica d’oli i em va acomiadar.

Valoració de la implicació: li donaria un 6 sent generós. El massatge va estar bé, però hi vaig trobar a faltar erotisme, una cosa que també buscava i que considero important.
Valoració final (el millor/el pitjor): El millor és que el lloc està arreglat i net i la Laura és educada i simpàtica, i el massatge va estar bé sense ser el millor que m’han fet. El pitjor, no poder acariciar-li ni tant sols la pell de les cames, amb prou feines la vaig poder mirar mentre treballava.
Repetiries?: Reconec que la Laura pot ser una bona opció per algú però no és el que jo buscava. Vaig trobar la part eròtica fluixa. Jo buscava un massatge ben fet acompanyat d’erotisme, i sí, m’agrada acariciar i tocar les noies, busco interactuar i que ambdós gaudim, i això no és el que vaig trobar. Pel mateix preu, al mateix Lloret la Laia em va fer un massatge millor i molt més eròtic.

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar
Aviso a Organizadores   Responder
12 foreros han agradecido a Grand Chariot por este mensaje:
Aramis 43 (23/06/2020), Caballero Oscuro (22/06/2020), Capitan America68 (22/06/2020), CyberWeaponZ (21/06/2020), Lacroix (23/06/2020), Lextor (22/06/2020), Petrov (27/06/2020), raulalzola74 (29/06/2020), Roman2 (24/06/2020), Sanse (22/06/2020), Siroco (23/06/2020), titacurta (21/06/2020)
Antiguo 25/03/2022, 13:15   #2
zampaconejitos
avatar_
Fecha Registro: mar 2022
Mensajes último año: 4
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
Charla

sigue activa esa chica¿¿¿
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 25/03/2022, 15:07   #3
Filemon
avatar_
Fecha Registro: mar 2009
Mensajes último año: 36
SmilePoints último año: 165
Reputación último año: 60
Expes publicadas: 58
Colaboración: 25
Charla

Hola,

Viendo que te acabas de registrar me permito darte un pequeño consejo...

En vez de "resucitar" hilos de hace dos años y preguntar por las chicas, intentar buscar info en este foro o en donde se anuncian las chicas (slumi, nuevoloquo...) y ve con ellas y nos cuentas.

Si de una chica no se ha hablado en 2 años, lo normal casi siempre es que esté fuera de circulación, y más si las expes eran positivas.

Suerte y te ánimo a que contribuyas con tus propias experiencias.
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Antiguo 25/03/2022, 17:19   #4
zampaconejitos
avatar_
Fecha Registro: mar 2022
Mensajes último año: 4
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
Charla

Ok, lo tendré en cuenta y lo siento.

Por supuesto que iré contando las experiencias

Saludos y gracias por el consejo ****
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 26/03/2022, 13:00   #5
PercoToPalote
avatar_
Fecha Registro: may 2020
Mensajes último año: 18
SmilePoints último año: 8
Reputación último año: 36
Expes publicadas: 20
Charla

Filemon tiene razón, pero si clucas en su wassap y vas a la foto veras que si que sigue activa, con el nombre del centro donde da los masajes y el número... bienvenido, suerte y ya nos diras...
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 16/01/2023, 09:33   #6
legalizacion
avatar_
Fecha Registro: abr 2010
Mensajes último año: 17
SmilePoints último año: 25
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
Charla

Sigue activa, de hecho tope con su anuncio antes de llegar a este hilo.
Aviso a Organizadores   Responder
Un forero ha dado un SmilePoint a legalizacion por este mensaje
El masajisto (25/01/2023)
Nirvana Anuncios
Mel Hot
Responder Publicar experiencia
amateurTV
Nirvana Anuncios

tag Etiquetas
Catalana Española Madura No morreos Lingam Masaje WhatsApp Tatami Indiferente

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 02:22.
Página generada en 0,501 segundos con 205 consultas.
WhatsApp