![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fecha Registro: jun 2023
Mensajes último año: 26
SmilePoints último año: 9
Última Act: 23/09/2023 02:53
|
"Hola a totes!
Abans que tot demanar-vos que llegiu el perfil abans de contactar. Em presento, soc Marc, un noi normal, de 45 anys, atractiu, no tinc una tableta de xocolata a l'estómac, però en conservo bé, prim, ulls blaus i, segons diuen, aspecte de "guiri", cabell més aviat tirant a pèl-roig. Alçada a la mitjana. Busco oferir quelcom diferent, res de cites pim, pam, pum, busco una trobada respectuosa, interessant, divertida, afectuosa i propera. És per això que demano sempre de prendre un cafè abans de la cita (el temps del cafè no compte) i així veiem si hi ha feeling i et sents còmode, si no és així ho podem deixar córrer, sense compromís. Tema sexual, que faig i que no? Senzill, tot amb protecció. Si vols pots portar els teus joguets, jo sempre porto una petita sorpresa. Sols amb dones. Tema econòmic i lloc de la trobada. No disposo de lloc, així que podem anar a casa teva o quedar a un hotel per hores tipus Luxtal o Regàs. Quedaríem a prop per a fer el cafè. Temps sempre una hora, sense contar el cafè. Són 90 eur + habitació en cas de ser necessària. Dies i hores: De dilluns a divendres de 10h00 a 19h00, puntualment més tard o cap de setmana. M'estimo més contactar per Telegram o Whatsapp al 622533789 Les fotos són actuals. ![]()
622533789
Whatsapp disponible: Sí ![]()
60 minuts 90,00 eur
![]()
Petons, carícies, sexe oral, penetració, anal. També tinc ma per els massatges
Última edición por Moisés; 05/07/2023 a las 13:43. |
![]() |
Citar |
2 foreros han dado SmilePoints a Marc Cat por este mensaje
|
Greta Foxx (16/06/2023), Roraima VIP (15/06/2023) |
![]() |
#2 |
|
Sobre per què hauries de contractar serveis sexuals tenint Tinder?
Quant temps has perdut a Tinder buscant quelcom i has rebut fotopolles i missatges amb faltes ortogràfiques o faltes de respecte? o pitjor, qualsevol semblança amb la realitat era coincidència o, directament tot era mentida. "Pos eso", és per això que és millor contractar un servei sexual. En un servei sexual, les relacions entre persones NO són entre iguals, els temps, les actituds i les normes les poses tu. No cal aparentar res, ser interessant o no semblar-ho massa perquè no se senti incòmode. No has d'agradar ni acomplir les expectatives de ningú. No et sentiràs obligada a res. No cal que cada nit li enviïs un missatge o contestar el seu. No cal escoltar els problemes dels altres, però sí que poden escoltar els teus, si et ve de gust. No cal explicar-li que no ets el seu tipus després de dues cites. Demà escriure sobre per què m'hauries de contractar a mi. ![]() |
![]() |
Citar |
Un forero ha dado un SmilePoint a Marc Cat por este mensaje
|
Roraima VIP (15/06/2023) |
![]() |
#3 |
![]() Fecha Registro: feb 2017
Mensajes último año: 1607
SmilePoints último año: 9.880
Última Act: 04/10/2023 12:57
Colaboración: 7
|
Necesitamos ver esas tabletas
![]() ![]() |
![]() |
Citar |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Fecha Registro: ene 2019
Mensajes último año: 425
SmilePoints último año: 3.022
Última Act: 04/10/2023 15:16
|
Cuántas veces en una hora
![]() |
![]() |
Citar |
Un forero ha dado un SmilePoint a MichelleC por este mensaje
|
![]() |
#5 |
|
Que no Milena, que jo NO tinc tableta de xocolata, que soc un tio força normal.
bump Fins que diguis "prou" Michelle |
![]() |
Citar |
|
![]() |
#9 |
|
Per què m'has de contactar a mi?
Perquè soc un home normal, ni mega guapo, ni tauleta de xocolata, ni lleig ni cregut. Això té el seu avantatge i desavantatges: El desavantatge és que si busques un jove guapíssim, no soc jo. L'avantatge és que em pots treure a passejar sense que sembli que has quedat amb un "toy boy". Procuraré de ser el company que no tens temps ni ganes de buscar, l'home amb el qual xerres i tens sexe quan en tens ganes, sense haver d'ajudar-lo a carregar les seves motxilles. L'home que intentarà adonar-se'n si avui vols moixaines o marxa. Algú amb qui tindre una trobada còmplice. Això és, crec que complicitat és la paraula que busquem. T'espero. |
![]() |
Citar |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Gràcies Ari
bump Una de fantasies i de botifarres. Remenant pels altres blogs de nois he vist quelcom recurrent, el tema de les fantasies. "Acomplirem plegats les teves fantasies", "deixa anar les teves fantasies", etc. Sembla que els homes pensem que les dones necessiten d'algun home que els ajudi a acomplir les seves fantasies. Això fa olor de , oi? Bé, més que ajudar, jo el que vull és participar de les teves fantasies, si és que en tens. Intueixo, però, que la cosa no va per aquí. Em sembla que el que tothom busca és no haver de carregar amb els problemes d'un immadur a l'hora de buscar un company sexual, és a dir, allò que per un tros de botifarra et ve el porc sencer. |
![]() |
Citar |
![]() |
#12 |
|
La maduresa
Bé, soc un home madur ja, òbviament no em contacten noies de 25 anys.No em penso "tirar el moco" de què tinc una experiència sexual o unes tècniques increïbles que et faran veure el cel. D'existir aquest perfil, no se'n vanta, i si ho fa, no és cert. El que si et donen els anys és saviesa i saber estar, una certa presència que et fa més interessant. No tothom n'està interessat en aquest aspecte, és clar. Però, jo, músculs no els puc oferir. ![]() |
![]() |
Citar |
2 foreros han dado SmilePoints a Marc Cat por este mensaje
|
Dr. Loomis (04/07/2023), Stallion (03/07/2023) |
![]() |
#13 |
|
Per uns 10 dies, mínim, estaré de baixa per una petita intervenció ambulatòria, de la que en resulta una cicatriu que hi ha que cuidar i que no és agradable de veure, així que fins dilluns 24/07 no puc donar cites. Si, ja sento els plors
![]() |
![]() |
Citar |
|
Dr. Loomis (13/07/2023) |
![]() |
#14 |
|
Bé, tema intervenció solucionat. La cicatriu ja no es veu de forma aparatosa, que és el que passava. No és agradable de veure una cicatriu de 10 cm amb tot de fils dels punts sortint de la cama.
Per altra banda, i per petició popular, iniciem servei de massatge eròtic. ![]() I dic eròtic, per què dir qualsevol altre tipus de massatge seria mentir, no tinc cap preparació per a fer massatges terapèutics, encara que, a opinió d'una exparella massatgista, tinc bones mans per fer-ho i és quelcom del que les meves parelles sempre han quedat molt contentes. ![]() Així que visita la meva entrada principal i assabentat de les novetats. |
![]() |
Citar |
|
Dr. Loomis (04/09/2023) |