Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
MDY Centre de Salut i Bellesa - Barcelona - Centro de masajes phonex whatsappx
Grupo Haima
Ana Amor
Avisos
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   325
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 12/05/2024, 17:49   #1
Organizadores del Foro
avatar_
InfoWeb MDY Centre de Salut i Bellesa - Villarroel 006 - BCN - 695782767




Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo
Imágenes Adjuntas
Haz clic en la foto para verla a tamaño completo

Última edición por Lextor; 21/05/2024 a las 19:42.
Aviso a Organizadores   Responder
Un forero ha dado un SmilePoint a Organizadores del Foro por este mensaje
Lextor (21/05/2024)
Antiguo 12/05/2024, 18:49   #2
Josepmt
avatar_
Fecha Registro: ago 2010
Mensajes último año: 7
SmilePoints último año: 14
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 0
Colaboración: 1
icon

MDY Centre de Salut i Bellesa - Villarroel 006 - BCN - 695782767

Hola,

S'ha obert aquest nou centre de massatges, MDY, a l'inici del carrer Villarroel (baixant, a l'esquerrra).
Està molt a prop de Yunnan.
Les instal.lacions sont molt justetes, encara que noves. Horari de dilluns diumenge, de 09:30h a 21:30h (els diumenges obren a les 10:00h). Al local hi fan massatges, manicures i pedicures; sembla ben bé un local enfocat a clientela femenina, o sigui, de debó. Hi han tres o quatre massatgistes. Cap d'elles especialment maca, o agraciada de cos.

Preu del massatge...Agafeu-vos: 40 Euros l'hora, i 30 Euros la mitja hora. Vaig decidir probar a fer un massatge, a veure si sonaba la campana i que em feien per 40 euros.

Em va tocar una noia petita, de nom Juà, que em va fer passar a una habitació prou plena d'artefactes de bellesa i cartells amb el cos humà explicat en xinès. Em va recordar una mica Mandú. Em va indicar la camilla i que em despullés, i s'en va anar a buscar els trastos.

Tan bon punt va tornar, em va cobrir amb una tovallola. Ostres, aixó si que feia anys que no em pasava!
Va iniciar un massatge prou correcte, i fet amb ganes, diria jo. Les zones que treballa les descobreix de la tovallola, i els hi posa l'oli. Tot molt cast i professional. En un moment, es va pujar a la camilla (aqui vaig pensar que hi ahuria marro....), però només ho va fer per treballar millor l'esquena. Si que em va donar massatge a les natges, però d'aqui no vam passar.

La Juà va fent alguna pregunteta, tipus "tot bé?", però no hi ha massa conversa. Tampoc fa les típiques preguntes per saber on vius, on treballes, ni et diu tu muy guapo...

Passada l'hora de temps, et netega, et diu que "ja està" i s'en va. Cap insinuació de cap tipus. Un retorn total al que eren les primers masstges xinesos, ja fa molts anys.

Valoració del massatge: bó; podriem dir dels millors rebuts últimament. Respecte a part eròtica, senzillament no hi ha, per tant no podrà ser l'alternativa a Yunnan en aquest aspecte.

Relació preu/qualitat: a 35 euros l'hora seria un xollo; per 40 euros, sense cap complement ni possibilitat (al menys en el meu cas guino) ja requereix una pensada.

Apa, una salutació per tothom.
Aviso a Organizadores   Responder
3 foreros han dado SmilePoints a Josepmt por este mensaje
jhoan (19/05/2024), Lextor (21/05/2024), Sailor (21/05/2024)
Antiguo 24/05/2024, 20:18   #3
Sensible72
avatar_
Fecha Registro: jun 2016
Mensajes último año: 115
SmilePoints último año: 308
Reputación último año: 92
Expes publicadas: 81
Charla

Ni una trista palla???triste
Aviso a Organizadores   Responder
Un forero ha dado un SmilePoint a Sensible72 por este mensaje
jhoan (25/05/2024)
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Responder Publicar experiencia
ClubXMax
SugarGirls

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 15:46.
Página generada en 0,452 segundos con 171 consultas.
WhatsApp