Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Pisos de relax <100€ > Petit Plaer
Natalia - Catalana - Canovelles phonex
ThePlay
SexEvents
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   6.414
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Natalia
teléfono(s):
938494895, 636537328
origen/acento:
Catalana, Española
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
Francés sin Penetración Sí morreos
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
sin información
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 19/06/2020, 11:23   #1
parallamps
avatar_
Fecha Registro: jul 2009
Mensajes último año: 1
SmilePoints último año: 2
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 19
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Natalia - Catalana - Canovelles

CHICA

Nombre "artístico": Natalia

Nacionalidad: (u origen probable) Catalana

Edad: (aparente y/o anunciada) al voltant dels 22/23 anys

Fotos falsas o retocadas?: La foto és real, però en persona és molt millor

Descripción de Cara: Té una cara fineta lleugerament ovalada, amb uns ulls preciosos de color blau, la seva mirada no et deixa indiferent, els seus llavis són finets i bonics en armonia al conjunt de la seva cara, tot això adornat amb una cabellera negre que li arriba fins la cintura.

Descripción de Cuerpo: segons el meu gust té un excel·lent cos, té una alçada de 168 cm. i un pes aprox de 53 kg., tot ben proporcionat. El que més destaca del seu físic, són els seus pits, preciosos, amb un lleuger caient natural perfecte, abdomen pla amb una cintureta ben moldejada, de pell blanqueta i suau. A primer cop d'ull, de la seva silueta, destaca la seva melena negra, els seus ulls, i per descomptat els seus pits.

Descripción de Carácter: De conversa agradable, simpàtica, riallera, sinuosa, implicada i observadora.

Vestimenta: cojunt de llenceria negre, amb sabates de tacó alt.

Fumadora: Crec que no, almenys no ho vaig notar.

CONTACTO

Teléfono: (whatsapp?) 938494895
Web/Anuncio: Petit Plaer - Canovelles (Granollers) - 938494895 - Blog
Dirección: veure web
Horario: veure web

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Habitació amplia i ben decorada per l'ocasió, miralls situats estrategicament, el banys al passadís.
Aire Acondicionado/Calefacción: Si
Valoración: Notabl

SERVICIO

Fecha de la experiencia: aquesta setmana

Tarifa contratada: (€)mitja hora / 60 €

Otras tarifas ofertadas: diverses, consultar

Duración real del servicio: el contractat

Besos/morreos: Si / Si

Felación (con/sin protección): Sense

Cunnilingus:No m'interessa

Relato del encuentro:

Ja coneixia a la Natàlia, realment tenia ganes de tornar-la a veure, és una noieta realment impressionant, veure-la entrar per la porta amb el seu conjunt de llenceria, el seu somriure, la seva mirada , la seva melena negre, els seus ulls de color blau, amb les sabates de taló alt, en el seu conjunt una imatge totalment seductora, fa que el meu desitg sexual desperti de forma immediata.

Ens vam saludar i petonejar, tot seguit la vaig voltejar, per poder gaudir d'aquell cos tan ben moldejat, que desprenia sensualitat i m'induia a deixar volar la imaginació.

Tot seguit varem passar a la dutxa, ella ja ho havia fet, mentre em dutxava ella mirava atentament, la seva mirada ja estimulava el meu desitg, aquí ja estava segur que la sessió aniria molt bé.

De nou a l'habitació comencem amb els prelimiars, ens despullem, torno a observar amb detall el seu cos, encara estic enlluernat, però és real i el podré gaudir.

El seu francès és excel·lent, suau i profund, el disfruto durant diversos minuts, posteriorment ens masturbem mutuament, el seu sexe regalima, després ella m'estira al llit, es posa damunt meu, frega el seu sexe amb el meu membre, amb petoneja, acaricia, em diu coses molt agradables, mentre panteixava (jadeaba), jo estic en un núvol, li dic que deixi de fregar el meu membre amb el seu sexe, doncs ja no estic en condicions de respondre dels meus actes, li demano que em posi el preservatiu ... ella somriu amb cara perversa, sap el que està fent.

Una vegada posada la protecció, ens dediquem a gaudir de fer sexe en diferents posicions, estava sumisa, implicada i activa, suposo que confiada per el meu delicat tracte cap a ella, com no podria ser d'altre manera.Totes les posicions eren un espectacle per a mi, sobretot en les que podia gaudir de la bellesa de la seva cara i pits mentre follavem.

Altres detalls i converses entre nosaltres, quedaran en la intimitat personal guino

Valoración de la experiencia: La experiència ha estat excel.lent, és una noia preciosa i agradable, és un luxe poder compartir una estona de sexe amb una persona així.

Valoración final: (lo mejor/lo peor)El millor ha estat el feeling i empatia entre tots dos.El pitjor no haver contractat més temps per estar amb ella.

Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Dr. Loomis; 19/06/2020 a las 15:35. Razón: Título incorrecto / Color rojo
Aviso a Organizadores   Responder
13 foreros han agradecido a parallamps por este mensaje:
batistuta (20/06/2020), Cristian 26 (21/06/2020), Dr. Loomis (19/06/2020), gaper09 (20/06/2020), Grand Chariot (21/06/2020), Lacroix (22/06/2020), Lextor (19/06/2020), Madison (19/06/2020), manel1 (19/06/2020), Marignan1515 (25/06/2020), Petrov (19/06/2020), Roman2 (20/06/2020), _Neox_ (19/06/2020)
Responder Publicar experiencia
Nirvana Anuncios
Haima

tag Etiquetas
Catalana Española Sí morreos Francés sin Penetración Satisfecho

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 19:24.
Página generada en 0,232 segundos con 46 consultas.