Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Centros de Masaje y Peluquería Chinos
Simbiosis - Marqués de Mont-roig 12 - Badalona
Palabra Puta (Libro)
Plataforma
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   2.453
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
Antiguo 24/04/2012, 19:09   #1
elnou
Forero Bloqueado
cells
Fecha Registro: mar 2012
Mensajes último año: 0
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 0
Expes publicadas: 2
Experiencia Simbiosis - Marqués de Mont-roig 12 - Badalona

PELU
Instalaciones

Muy nuevas.
MASAJISTA
Nombre de la masajista:
No le he preguntado
Edad aproximada masajista : 20 ? (muy joven)
Descripción física masajista:
Pequeñita pero muy joven, muy guapa.
Actitud de la masajista:
Habla castellano, simpática, muy atenta, agradable.
SERVICIO
Fecha de las expe :
24/04/2012
Tarifa contratada : 20 euros hora
Tecnica del Masaje : Masaje Tradicional Chino

Relato del encuentro:

Companys, avui he descobert aquesta nova pelu a Badalona, està al costat mateix del Metro Pep Ventura, l'experiència ha estat molt recomanable i us la detallo tot seguit.

La pelu és nova i està tot impecable, hi havia una pelu convencional abans. Hi ha un parell de xinesos peluquers i la xineta que es una preciositat, petitona, joveneta, simpática, un gust i amb una combinació d'inocència i professionalitat que tira d'esquena. Una sola cabina a la dreta pujant unes escales, discreta un cop ets a dins, amb pany, calefaccio (una estufeta), camilla amb foradet, percha, cadira, tot molt correcte.

La noia fa un massatge xinès molt seriós i ben fet, rollo professional, fa servir també els braços, a mi es el primer cop que m'ho fan aixi. M'ha dit "tu primera vez" "local nuevo solo 1 mes", molt simpatica. M'he tallat una mica al entrar perque tenen marujes, rollo teñir i cortar oferta 10 euros, i a mi aixo no m'agrada massa perque canta un huevo que vas a una altra cosa, no se, pero com que val la pena passar la vengonya hi penso tornar.

Disculpeu però abans he deixat el post a mitges, moros en la costa wink. En resum, tot i que no m'ha ofert FF (perquè ni ho he demanat ni la cosa s'ha posat firmes) el massatge, la noia, tot plegat molt recomenable, tallada no sembla aixi que amb tremperes evidents s'ha de veure que passa, la veritat és que si a sobre te la pela, aquesta pelu molt i molt recomenable!!!

Última edición por elnou; 24/04/2012 a las 19:40. Movido por pulpoman; 12/09/2020 at 14:56 desde acceso sólo registrados
Aviso a Organizadores   Responder
Antiguo 21/05/2012, 20:39   #2
Dsg
avatar_
Fecha Registro: mar 2011
Mensajes último año: 6
SmilePoints último año: 3
Reputación último año: 2
Expes publicadas: 11
Colaboración: 1
Experiencia

Nova expe

PELU
Nova instal·lació.
Habitació de massatje en el pis superior totalment íntin, net i camilla amb forat.
MASAJISTA
Nombre de la masajista: Tina
Edad aproximada masajista : 27 segons ella. Perfectament ho pot ser.
Descripción física masajista: Jove, guapa, bon cos i millors mans.
Actitud de la masajista: Agradable, simpàtica, et dona conversa sense fer-se pesada i parla bé el castellà.
SERVICIO
Fecha de las expe : 16/05/2012
Tarifa contratada : 20 euros hora
Tecnica del Masaje : Masatge estandar
Complements: cap

Relato del encuentro:

Despres de la expe de El nou decideixo apropar-me a aquesta pelu. M'aten un noi (xinés com no) molt jove i em diu fluixet si vull massatge. Li dic que sí i em comenta que m'esperi uns minuts que la Tina (descobreixo més tard el seu nom) està amb una clienta en la secció perruqueria. Em criden i pujo les escales sota la mirada de desaprovació de la senyora amb rulos. Em despullo i li comento si calçotets també per veure la seva reacció. Em diu que no fa falta. M'estiro bocatarrosa i em tapa el cul amb una tovallola. Comença el massatge de forma més que correcta. Fa servir l'oli adequat, intenta localitzar nussos i els treballa bé. Té bastanta força a les mans. Fa passada de cap a peus amb pressions adequades. Al passar pels glutis i cames nomès puc dir que absolutament cap rossament innecessari.
Mitja volta, ben tapadet amb la tovallola i seguir un massatge correcgte pel cap, braços i cames.
Al llarg del massatge em mantingut una conversa sobre temes trivals, ve del sud de Xina, abans havia viscut a Vic, te novio, no te fills i no trigarà massa a marxar uns dies a la Xina.
Fent-me l'innocent li comento que el seu massatge és molt bo si ho comparo amb el d'altres pelus del mateix estil. Em dona les gràcies i li explico com "anectoda" (innoicent de mi wink que un cop em van oferir FF i que ho vaig declinar sorprès. Li pregunto si a ella li han preguntat i em comenta que vaires vegades pero no ho fa mai, que diu sempre que no i la gent ho respecta.

El millor: bon massatge un dels millors, bon ambient i bona companyia.
El pitjor: la música de fora dificulta la relaxació. Si vas buscant FF no és el lloc correcte.

Per cert, m'ha explicat que en alguns llocs del Fondo de St. Coloma fan FF, quina sorpresa m'he endut!!!! jaja
A seguir descobrint nous llocs.
Aviso a Organizadores   Responder
11 foreros han agradecido a Dsg por este mensaje:
Ambrosio (21/05/2012), antonio450450 (29/05/2012), bistrot (21/05/2012), captain (21/05/2012), elnou (24/05/2012), gordix69 (22/05/2012), Icande (21/05/2012), Iqf (22/05/2012), Lextor (26/05/2012), matadorxxx (21/05/2012), ricardito (22/05/2012)
Antiguo 07/06/2012, 13:34   #3
bdnamargarida
avatar_
Fecha Registro: sep 2009
Mensajes último año: 2
SmilePoints último año: 0
Reputación último año: 6
Expes publicadas: 37
Colaboración: 1
icon

Tina - cha cha

Peluqueria: Comparto la introducción de las anteriores experiencias, excepto en lo de la intimidad. Es cierto que la cabina esta en una zona superior a una altura de medio piso y retirada de la zona de peluqueria, lo que le da una cierta intimidad, pero la que me asignaron esta junto a la calle y cuando se abre la puerta queda plenamente visible desde gran parte de la zona de peluqueria. Ello unido a la salida y entrada de la masajista hacen que no me parezca tan intimo y más bien un tanto desajelado.
Masajista: Tina, coincidiendo con la descripción y actitud.
Fecha expe: 31/05/2012

Tras haber localizado la pelu, me decido a hacer una visista para comprobar en persona lo relatado por los foreros.

Para no repetir, confirmar la buena impresión y buenas sensaciones relatadas anteriormente por DSG y el nou. En mi caso, no le pregunté nada sobre los calzoncillos y como es habitual me los quite sin preguntar. En su momento me tapo discretamente y pese a hacer masaje en los gluteos, no hubo el menor desliz innecesario.

En resumen, buen masaje relajante y tonificante, sin pretensión ni aproximación a ff.
hihat
Aviso a Organizadores   Responder
mi-mensajex Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad
Responder Publicar experiencia
Haima
SexEvents

tag Etiquetas
Ninguno

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 15:25.
Página generada en 0,329 segundos con 185 consultas.